Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bojo Creative Commons License 2019.10.27 0 0 117481
Előzmény: downer (117474)
zoliee81 Creative Commons License 2019.10.26 0 0 117480

Szia!

 

Köszönöm szépen a tippet, még nem.

Elmegyek érte, az nem gond. Csak lenne....

Előzmény: TudatLan (117479)
TudatLan Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117479

Szia.

Érden próbàltad? Peti segítőkész arc, el is postázza, ha szükséges......

(30)602tizenhat húsz. Munkanapokon, munkaidőben hívható.

Előzmény: zoliee81 (117477)
1zolee1 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117478

Hamar el lehetne adni a mai igények mellett!:))

Előzmény: zoliee81 (117477)
zoliee81 Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117477

Ha valakinek van ötlete hogy honnan tudok szerezni 1.2 16 szelepes Brava-ba alapjárati motort, az kérem ne tartsa magában. Kínomban az Alibaba-n is nézegettem, ott van, de minimum 50 darabot kellene rendelni. :(

2001-es a kocsi.

Köszi szépen előre is.

downer Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117476

Dehogyis, még el se kezdte a jogsit, talán gondolatban. :D
Hát ez egy osztrák Emlema sedan, JTD150. Nagyon készséges eladóval tudtam levelezni, jól tud angolul is. Lemond már róla egy elektromos hiba miatt, amit nehéz lenne behatárolni és megjavítani, de 200 euróért ideadja, remélve hogy én még hasznát tudom venni. Ezek az Emblema felszereltséghez tartozó cukor cuccok izgatnak benne, meg vannak is akik pont ilyen alkatrészeket keresnek.

Előzmény: R. Scherbotsky (117475)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117475

Mesélj :)

A fiadnak lesz?

Előzmény: downer (117474)
downer Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117474

Nincs, de lesz másik Lybra.

Előzmény: bojo (117473)
bojo Creative Commons License 2019.10.25 0 0 117473

Most már letettem róla. Elvagyok azzal a hangcuccal, ami benne van. A behozott Lybrában az van?

Előzmény: downer (117472)
downer Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117472

OK.

Amúgy Lybra Bose cucc érdekel még?

Előzmény: bojo (117471)
bojo Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117471

Valami ilyesmire gondoltam én is. Talán karosszéria tömítő, az rugalmas marad.

Előzmény: downer (117470)
downer Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117470

Házi praktika? :D
Az összetételnél valami alapos drótkorongos tisztítás, féktisztító és ha nem szivárog olyan tempóban hogy a kötés közben aláfolyjon, akkor egy csík jóféle tömítőpaszta egy darabig megfoghatja. Elvetemültebb gondolataimban meg 2k gyurma, de azzal később baj lehet. 
Bár az is igaz, hogy ki szed már szét ezeken váltót emiat...? Komolyabb bajoknál is váltócsere általában a gazdaságosabb megoldás.

Előzmény: bojo (117469)
bojo Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117469

És valami jó kis házi praktika rá? Természetesen szétszedés nélkül. :)

Előzmény: downer (117468)
downer Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117468

A váltóház öntvények közötti kemény zöld tömítőanyag szokott (Loctite 509) elöregedni és azért szivárog.

Előzmény: bojo (117467)
bojo Creative Commons License 2019.10.24 0 0 117467

Megcsináltam az olajcserét. Amire felfigyeltem, hogy eléggé olajködös a váltó alsó része. Olajcsepp nincs a kocsi alatt. A mosóban lemostam egyenlőre. Remélem még bírni fogja egy darabig. 

Előzmény: downer (117461)
downer Creative Commons License 2019.10.21 0 0 117466

Valahogy olyat még soha nem sikerült használnom. :)

Abból kellett most építkeznem, ami polcon volt a két helyen.

Előzmény: hurubbi73 (117465)
hurubbi73 Creative Commons License 2019.10.21 0 0 117465

Nekem fékbetétnek a Textar vált be.

Előzmény: downer (117464)
downer Creative Commons License 2019.10.21 0 0 117464

Pedig reménykedtem hogy egyedi eset...az általam legtöbbre tartott alkatrész márka pedig, még bármit vettem belőle, az mindig jó volt. Ezek szerint a fék nem ilyen.

Múlt szombaton mentem be mérgemben féket venni, a Bárdiban Juratek tárcsa volt polcon, a Unixban meg ETF betétek. Szerintem ezzel ilyen bajom nem lesz, a betétre mondták hogy puha fajta, de az látszik is mert több száz km után sem kopott be a tárcsa, a megmunkálás recéi még megvannak. Gondolom az meg jó kemény, érdekes egy párosítás lesz.

Törölt nick Creative Commons License 2019.10.21 0 0 117463

Sajnos ugyanez a tapasztalatom a TRW féktárcsákkal!

Pár ezer km. után rázni kezdtek pedig nem az olcsó kategória!

Erre figyelmetlenségből ugyanolyat vettem megint, ez persze csak a beszereléskor derült ki mikor a kocsi már szét volt kapva. :(

Előzmény: bojo (117462)
bojo Creative Commons License 2019.10.21 0 0 117462

Elszomorítottál, mert én is TRW tárcsát raktam fel. 

Előzmény: downer (117461)
downer Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117461

Igen, vagy 17. :)

De ha már szerelésekről beszélgetünk, most az elmúlt hét folyamán kicsit a Bravo-t nekem is ráncba kellett szedni.

33 ekm-t futott le nálunk és már 115 ezernél jár az órája. Ezalatt a "veszem a jobbat" alapon beszerelt TRW első fék elkezdett rázni és ki kellett kukázni. Meg három helyen észleletem olajszivárgást, kormánymű, szervószivattyú, JE lengéscsillapító. Így ezeket is kicseréltem, csak már nem vagyok olyan lelkes hogy mindenről fotózzak és külön beszámoljak. :D

Előzmény: bojo (117460)
bojo Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117460

Az is egy járható út, ahhoz csak 19-es Crova kell. :)

Előzmény: downer (117459)
downer Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117459

A szervószivattyúhoz meg majd vedd meg a 9-es, ha a szíjtárcsát le akarod szedni róla. :D

Egyébként soha nem szedem ki a nyereg tartó csapokat fékszerelésnél, leveszem kompletten a csonkállványról a féket és kicserélem a betétet. 

Előzmény: bojo (117456)
hurubbi73 Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117458

Köszi a választ! A gyújtótrafón valóban vannak hajszálrepedések, a kábelek jónak néznek ki.

 

Előzmény: 1zolee1 (117451)
downer Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117457

Na ilyeneknek nem szeretnék soha elszenvedője lenni!

Előzmény: R. Scherbotsky (117455)
bojo Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117456

Mondjuk a Fiat-nál is vannak elég érdekes alkatrészek. Nekem a féknyereg leszereléséhez külön kellett vennem 7-es imbuszkulcsot. Ugye az nincs a szabványkészletben. Még jó hogy lehet kapni. :)

 

Előzmény: R. Scherbotsky (117455)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117455

Szeretném kontextusba helyezni a kedves öreg vasak rekreációs célú bütykölésének romantikáját.

Miután a 60 ezer km-t futott kétéves Astra soron következö szervizére az Opel 487 eurós ajánlatot adott, úgy gondoltam, itt az ideje a dolgokat saját kézbe venni. Igen ám, csakhogy a B14XFT motorba való gyújtógyertyát az alkatrészforgalmazóknál égen-földön nem lehet beszerezni. Más választásom nem lévén, bementem a helyi szervizbe, ahol 138 euróért szerettek volna 4 db gyújtógyertyát eladni nekem... a megoldás keresése így továbbra is folyamatban van.

Miközben erös nosztalgiával gondolok vissza az idökre, amikor az öreg olasz járgányaimhoz a sarki autósboltban polcról adtak mindent, egyszersmind elkezdtem rettentöen vágyni egy villanyautóra.

Köszönöm a figyelmet.

bojo Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117454

A kerékcserét kihagytam. Felkerültek a téli kerekek is. Olyan mocskos volt a kezem, hogy abba nem akartal telefont fogni. :)

Előzmény: downer (117453)
downer Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117453

Helyes, helyes! És a képek hol maradtak? :D

Előzmény: bojo (117452)
bojo Creative Commons License 2019.10.20 0 0 117452

Hogy ne csak te írjál szerelésről. Szombaton megkapta a mutyika az új első féket (tárcsa, betét), meg szűrőket. Kapott még egy alapos belső és külső takarítást. Szerdán meg vérátömlesztés lesz új olaj és szűrő tekintetében. Jöhet a tél. 

Előzmény: downer (117394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!