Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2015.10.15 0 0 357002

Igen az!  Hagy úgy bedugva.

 

Akkor annak már harangoztak.  Van rajta egy jelölés ahol össze kellett volna rakni.

Előzmény: cedesz (356994)
FSO Papa Creative Commons License 2015.10.15 0 0 357001

Urak

 

W202 200D gyárilag készülhetett Euro2-esnek, ha 1995-ös az évjárata?

 

Köszi!

Ata samurai Creative Commons License 2015.10.15 0 0 357000

Sziasztok! A v6 3000 diesel motorral kinek van tapasztalata? Konkrétan a szívósori pillangószelepeket ki lehet-e szedni ugyanúgy mint a bmw-ben? Le lehet-e "dugózni" az egr szelepet? Ha igen hol, hogyan javasolt? Üdv: Ata

Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356999

Köszi.

Pedig így lett csinálva a 2. módszerrel.

De bogarat ültettél a fülembe, meg is nézem milyen nyomatékot ír a data, hátha van róla valami, és megnézzük úgy is.

Köszi

Előzmény: dulka2 (356997)
nagygabi69 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356998

az új első Bilsteint 5-6 éve nem egész 200.000/db.-ért sikerült szerezni (Lengyelből)

tavaly eldurrant a bal hátsó,60.000-volt a bontott beszerelve.

ennyiért nem veszel ABC-t

 

a Zsiga bácsi meg csúnyán belenyúlt,de ebből nem lehet levonni azt a következtetést,hogy nem szabad W220-at venni-lásd a saját példám.

 

különben is: " Ha majom kell-legyen pénz banánra is..."

 

:-)

Előzmény: Hooshee (356989)
dulka2 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356997

190 es hez ennyi....ha meg méretre veszed akkor meg főleg nem drága sztem. Azért jó a szett mert minden dolog benne van ami kell.Az érzéssel megtépem a 27 éves szerelői tapasztalat (amit valószínű, hogy a service manuál leír, mármint a nyomatékot). Utána a 30 foktól megkönnyebbül és akkor jó.De persze ellenőrzöm a kerékke együtt. Az is optimális ha kerékkel együtt rakod össze és folyamatosan rángatod és amikor már nem kottyan akkor visszaengedsz egy kicsit. Mindenképpen simán az agyat is szépen kell tudni forgatni kézzel!

 

Előzmény: Zsolesz2101 (356975)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356996

Ok.Köszi.

Előzmény: Sprinter CDI (356988)
majdnemviking Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356995

3000 fole nem probaltam, de ha kis gazfroccsot adok(kb.2000-2300 fordulatig) akkor van mikor visszaesik alapjaratra, van mikor nem.

Előzmény: Sprinter CDI (356992)
cedesz Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356994

Sziasztok!

 

-Segítsetek, csatolok egy képet az adagoló oldalán van ez a vákum pumpa vagy mi....Ami itt van rögtön az elején  cső, ez lenne a szuszogó? mert ez nem megy sehova csak lóg a műszerfalba.....

 

 

 

 

 

- Másik: Km/h számlapot cseréltem leszedtem a mutatót....hogy kell visszarakni hogy pontosan mutasson? van egy  pici rugó amire azt hittem csak a feszességét állítja hogy ne ugráljon a mutató de nem....Tegnap túl feszes volt a rugó alig akart mérni. Vissza állítottam kicsit most meg sokat mutat...Valakinek van infója hova kell állítani pontosan hogy hozzávetőlegesen jól mutasson?

 

Köszi

cedesz Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356993

Sziasztok!

 

-Segítsetek, csatolok egy képet az adagoló oldalán van ez a vákum pumpa vagy mi....Ami itt van rögtön az elején  cső, ez lenne a szuszogó? mert ez nem megy sehova csak lóg a műszerfalba.....

 

 

 

 

 

- Másik: Km/h számlapot cseréltem leszedtem a mutatót....hogy kell visszarakni hogy pontosan mutasson? van egy  pici rugó amire azt hittem csak a feszességét állítja hogy ne ugráljon a mutató de nem....Tegnap túl feszes volt a rugó alig akart mérni. Vissza állítottam kicsit most meg sokat mutat...Valakinek van infója hova kell állítani pontosan hogy hozzávetőlegesen jól mutasson?

 

Köszi

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356992

Amikor fennakad fel lehet pörgetni 3000 fölé?

Előzmény: majdnemviking (356990)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356991

Ne vegyél semmit! Amikor fennakad az alapjárat nyisd fel a motorháztetőt, és kézzel próbáld meg visszaforgatni a gázpedál jeladót!

Előzmény: majdnemviking (356990)
majdnemviking Creative Commons License 2015.10.15 0 0 356990

Arra tippeltem én is elsőre, de nem tűnik úgy, hogy szorulna. Azért majd nézek a boltban valami "kenőanyagot". 

Előzmény: Sprinter CDI (356981)
Hooshee Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356989

Nem a működési elvére gondoltam, hanem az árára.

Előzmény: Smafu.w126 (356973)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356988

Két őrült napom következik, de ha lesz öt percem megnézegetem amiket írtál.

Előzmény: Zsolesz2101 (356982)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356987

http://castrolmintabolt.hu/webshop/category/kenozsirok/8/7933

 

Itt azt írja, megszünt nem rendelhető.

Viszont találtam egy webshopban, gondolom elfekvő készlet.

Előzmény: SLX-350 (356985)
Pimpamaster Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356986
SLX-350 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356985

Ha valahol van akkor itt http://castrolmintabolt.hu/castrol-mintabolt van.

Előzmény: Zsolesz2101 (356980)
Pimpamaster Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356984

Kicsit azért elbizonytalanodtam. Nem szeretnék belefutni véletlen egy ilyenbe pont. Gondolom a 4-5 miliós árnak ez az oka, megvenni nem nagy szám de ha szervíz van akkor lehet perkálni :(

Előzmény: vilagosbarna (356961)
Ryan37 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356983

Sziasztok, van valakinek ötlete?

 

Mercedes A170-nél a központi zár belső gombbal működik, valamint automatikusan is le tud zárni, azonban kulccsal csak a bal első ajtót nyitja/zárja, valamint a távirányítóra sem reagál. Mi lehet a gond? Tudtok tanácsot adni?

 

Előzmény: Ryan37 (356910)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356982

Helló. Küldtem egy mailt, majd nézz már rá légyszi.

Előzmény: Sprinter CDI (356981)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356981

Bovden nem szorul?

Előzmény: majdnemviking (356977)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356980

Helló. Igen erre gondoltam, csak nem írtam ki a nevét végig.

Köszi!:)

Előzmény: SLX-350 (356976)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356979

Jó estét Urak !

 

 A W220-ast nem ajánlom senkinek  saját tapasztalatom alapján.    ABC futómű egy szörnyű találmány...   Most az enyém pont jó, de  kb 1,2 milliót költöttem rá és ráment vagy 10 napom a kocsiért menés-jövésre.  Lehet, hogy tévedek........

Előzmény: Pimpamaster (356960)
20agh2015 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356978

Ez a diag amit írsz pontosan mit takar? Mennyi idő, ár, stb? 

 

Egyébként mai eredmények: hátsó kerekek előre, jobbra húzás megszűnt, tehát lehet majd sakkozni hogy felni, súly, vagy gumi volt a bibi.

Legalább egy gondal kevesebb, most bebizonyosodott hogy nem kell egyből kormányműre és egyéb horror dolgokkal vizionálni.

Volt egy levegő, és egy gázolajszűrő csere is ( annak ellenére hogy 20.000 korábban volt, hihetetlenül nézett ki pl. a légszűrő is.

A fő poén, hogy ma abszolute nem rángatott/rezonált. A szerelő ment vele ( igaz nem mercis hanem vw-s, de abban profi ) azt mondta se a kuplung se a kettőstömegű nem gyanús neki,

korrektül megy a taliga szerinte a kettőstömegűnek olyan jelei amiket vw-n tapasztalt, még csak kezdődően sem jelentkeznek.

Ellenben mondta hogy az EGR szelep tisztítása megérne egy misét ha előjön a rángatás megint....ötletnek nem rossz.  Erre valami tapasztalat, ötlet?

Én le is vakolnám de állítólag ez már nem AZ az EGR amivel ezt meg lehet tenni...

Fékbetéteket meg vettem TRW-t és lecseréltem a másikat mert hiába tett bele újat az előző tulaj, nyikorgott mint a hétszenstég mondhatni az is "begyógyult".

Mindenki tanácsát köszönöm ezúttal is, bár sokszor kisebb problámák miatt is hajlamos az ember durva dolgokban gondolkozni.

Pénteken azért elmegyek még csepelre a merci szervízbe egy utolsó vélemény kérésre bár lehet meg is szűnt a rángatás, ki tudja nem a gázolajszűrő volt-e a ludas?!

Előzmény: treekkeer (356969)
majdnemviking Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356977

Érdekes dolgot produkál mostanában a gépes (210 320CDI):

60-80 fokos vízhőfok között ha kis gázról visszaengedem (1800-2000-es fordulat), akkor "felakad" a gáz, kb. 1000-1200-as fordulaton.

Valakinek van tippje, hogy mi lehet a gond?

SLX-350 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356976

Szia Zsolesz,

 

" ... Szívem szerint, Castrol LMX-el raktam volna össze, de azt jelenleg nem lehet rendelni. .... "

 

Ezen a néven nagyjából 3 éve már nem is gyártják, LMX Li-Komplexfett néven van gyártásban és forgalomban.

Előzmény: Zsolesz2101 (356972)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356975

Koyora gondoltam, én is, ha horror a gyári.

Ha lehet hozzá kapni egyáltalán. Majd holnap tudom megnézni, hogy mik a lehetőségek.

Milyen kocsiba 7700 a két oldal, mert ebbe az egy oldalt nem futja ki full kedvezménnyel. :)

 

Az mit jelent, hogy érzéssel megtéptem, majd 30 fok vissza. Visszaengedés után, van hézag, ha a kerékkel együtt rángatod?

 

Úgy néz ki lesz Lmx zsír, csak még várom, hogy megerősítsenek a szerelők, ha ideérnek.

Előzmény: dulka2 (356974)
dulka2 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356974

Én most pont ezzel a dilemmával küzdöttem. nem szeretnék utángyártott kerékcsapágyat. de ugye itt van elhantolva a kutya. A kapható márkák nagyobb része csak "csomagoló" cég..."Ruville" lett végül ami végülis FAG és KOYO...  (7700 volt a két oldalra a szett, némi kedvezménnyel....)Amikor a másikon cseréltem oda egyből KOYO t tettem és elmentem vele vagy 220000 km.-t. A zsír pedig MOL és semmi gond...Érzéssel megtépem és visszaengedem vagy 30 fokot. Jó ha feldobod a kereket és van annyi segítség, hogy nyomja a féket valaki. Amíg van változás fékkel és fék nélkül addig laza hézag.

Előzmény: Zsolesz2101 (356972)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 356973

Mert az ABC esetében nem a gátló végzi a munkát, sőt, még a rugózást sem, csak úgy 50%-ban. Csak a gátló tetején van egy munkaegység, de a gátló az egy "sima" aktív  gátló rugóval.

Előzmény: Hooshee (356967)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!