Sziasztok! A v6 3000 diesel motorral kinek van tapasztalata? Konkrétan a szívósori pillangószelepeket ki lehet-e szedni ugyanúgy mint a bmw-ben? Le lehet-e "dugózni" az egr szelepet? Ha igen hol, hogyan javasolt? Üdv: Ata
190 es hez ennyi....ha meg méretre veszed akkor meg főleg nem drága sztem. Azért jó a szett mert minden dolog benne van ami kell.Az érzéssel megtépem a 27 éves szerelői tapasztalat (amit valószínű, hogy a service manuál leír, mármint a nyomatékot). Utána a 30 foktól megkönnyebbül és akkor jó.De persze ellenőrzöm a kerékke együtt. Az is optimális ha kerékkel együtt rakod össze és folyamatosan rángatod és amikor már nem kottyan akkor visszaengedsz egy kicsit. Mindenképpen simán az agyat is szépen kell tudni forgatni kézzel!
-Segítsetek, csatolok egy képet az adagoló oldalán van ez a vákum pumpa vagy mi....Ami itt van rögtön az elején cső, ez lenne a szuszogó? mert ez nem megy sehova csak lóg a műszerfalba.....
- Másik: Km/h számlapot cseréltem leszedtem a mutatót....hogy kell visszarakni hogy pontosan mutasson? van egy pici rugó amire azt hittem csak a feszességét állítja hogy ne ugráljon a mutató de nem....Tegnap túl feszes volt a rugó alig akart mérni. Vissza állítottam kicsit most meg sokat mutat...Valakinek van infója hova kell állítani pontosan hogy hozzávetőlegesen jól mutasson?
-Segítsetek, csatolok egy képet az adagoló oldalán van ez a vákum pumpa vagy mi....Ami itt van rögtön az elején cső, ez lenne a szuszogó? mert ez nem megy sehova csak lóg a műszerfalba.....
- Másik: Km/h számlapot cseréltem leszedtem a mutatót....hogy kell visszarakni hogy pontosan mutasson? van egy pici rugó amire azt hittem csak a feszességét állítja hogy ne ugráljon a mutató de nem....Tegnap túl feszes volt a rugó alig akart mérni. Vissza állítottam kicsit most meg sokat mutat...Valakinek van infója hova kell állítani pontosan hogy hozzávetőlegesen jól mutasson?
Kicsit azért elbizonytalanodtam. Nem szeretnék belefutni véletlen egy ilyenbe pont. Gondolom a 4-5 miliós árnak ez az oka, megvenni nem nagy szám de ha szervíz van akkor lehet perkálni :(
Mercedes A170-nél a központi zár belső gombbal működik, valamint automatikusan is le tud zárni, azonban kulccsal csak a bal első ajtót nyitja/zárja, valamint a távirányítóra sem reagál. Mi lehet a gond? Tudtok tanácsot adni?
A W220-ast nem ajánlom senkinek saját tapasztalatom alapján. ABC futómű egy szörnyű találmány... Most az enyém pont jó, de kb 1,2 milliót költöttem rá és ráment vagy 10 napom a kocsiért menés-jövésre. Lehet, hogy tévedek........
Ez a diag amit írsz pontosan mit takar? Mennyi idő, ár, stb?
Egyébként mai eredmények: hátsó kerekek előre, jobbra húzás megszűnt, tehát lehet majd sakkozni hogy felni, súly, vagy gumi volt a bibi.
Legalább egy gondal kevesebb, most bebizonyosodott hogy nem kell egyből kormányműre és egyéb horror dolgokkal vizionálni.
Volt egy levegő, és egy gázolajszűrő csere is ( annak ellenére hogy 20.000 korábban volt, hihetetlenül nézett ki pl. a légszűrő is.
A fő poén, hogy ma abszolute nem rángatott/rezonált. A szerelő ment vele ( igaz nem mercis hanem vw-s, de abban profi ) azt mondta se a kuplung se a kettőstömegű nem gyanús neki,
korrektül megy a taliga szerinte a kettőstömegűnek olyan jelei amiket vw-n tapasztalt, még csak kezdődően sem jelentkeznek.
Ellenben mondta hogy az EGR szelep tisztítása megérne egy misét ha előjön a rángatás megint....ötletnek nem rossz. Erre valami tapasztalat, ötlet?
Én le is vakolnám de állítólag ez már nem AZ az EGR amivel ezt meg lehet tenni...
Fékbetéteket meg vettem TRW-t és lecseréltem a másikat mert hiába tett bele újat az előző tulaj, nyikorgott mint a hétszenstég mondhatni az is "begyógyult".
Mindenki tanácsát köszönöm ezúttal is, bár sokszor kisebb problámák miatt is hajlamos az ember durva dolgokban gondolkozni.
Pénteken azért elmegyek még csepelre a merci szervízbe egy utolsó vélemény kérésre bár lehet meg is szűnt a rángatás, ki tudja nem a gázolajszűrő volt-e a ludas?!
Én most pont ezzel a dilemmával küzdöttem. nem szeretnék utángyártott kerékcsapágyat. de ugye itt van elhantolva a kutya. A kapható márkák nagyobb része csak "csomagoló" cég..."Ruville" lett végül ami végülis FAG és KOYO... (7700 volt a két oldalra a szett, némi kedvezménnyel....)Amikor a másikon cseréltem oda egyből KOYO t tettem és elmentem vele vagy 220000 km.-t. A zsír pedig MOL és semmi gond...Érzéssel megtépem és visszaengedem vagy 30 fokot. Jó ha feldobod a kereket és van annyi segítség, hogy nyomja a féket valaki. Amíg van változás fékkel és fék nélkül addig laza hézag.
Mert az ABC esetében nem a gátló végzi a munkát, sőt, még a rugózást sem, csak úgy 50%-ban. Csak a gátló tetején van egy munkaegység, de a gátló az egy "sima" aktív gátló rugóval.