Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tiger1342 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 2490
Hehe: azért a moszkvics henger meg a mazda henger közt van egy icipici különbség...
Anyagminőség, gyártási pontosság, hibatűrés...

Kell egy precíz indikátor óra, amivel pontosan kiméred az illesztést és kiderül hol a hiba.
Előzmény: peter513 (2489)
peter513 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 2489
Nekem a moszkvicsomban volt ilyen laza dugó. Három henger ok, a negyedik meg kotyogott.
Előzmény: Chungi (2488)
Chungi Creative Commons License 2008.05.20 0 0 2488
így van, nem volt kopott a henger de még ovális sem, az új gyűrűkkel egyből tökéletes volt. A dugó volt 1mm-el kisebb, de nem volt kopott! :S
a baj az volt, hogy az előző gazdája pörgette a motort, ami nem probléma még mert olajspricc hűti alulról a dugót, de gondolom rögtön leállítgatta és a lehúzó-áteresztő gyűrűben lévő olaj odakozmált, be voltak ragadva. A kompr gyűrűk tökéletesek voltak.
peter513 Creative Commons License 2008.05.20 0 0 2487

A henger fölül nem szokott kopni, ott marad a gyári méret. Lejjebb a gyűrűk szokták vállasítani, de többnyire még ott is hengeres, még lejjebb szokott ovális lenni.

Ha tényleg 146 e km van a gépben akkor egy japán motornak nem szabad kopottnak lenni! Ennek többszörösét kell kibírnia.

Chungi Creative Commons License 2008.05.20 0 0 2486
Hát épp ez az! A henger teljesen eredeti méret volt, 75ös, de ezredre. (140k km).
Vettem egy törött mazdát (216e km, ennek is kopatlan volt a hengere) kiszedtem a dugattyúkat és cuppantak az enyémbe. Na ez hogy van??

(ezeket amugysem lehet fúrni sztem, bevonatosak a hengerek gondolom)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2485
Hétvégén rátoltam a kocsit szerelőaknára, váltórudazat zsírozás céljából...

Gyerekek! 2 csavar, 10 perc és a váltó, mint a vaj. Semmi nyiszegés. Mindenki zsírozzon váltót! :D

Najó, a váltórúd-gömb zsírozáshoz belenéztem a kézikönyvbe, de csak egy seegeres rugó volt a nyitja...

3 helyen zsíroztam, ahogy a szervizben is mondták, de tényleg megérte.

(Ja és a poén: így alulról kiderült, hogy mindkét első lengőkarom zsír új, még a fehér matrica sincs megkopva rajtuk...)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2484
Látni kéne azt a füstöt, abból talán több derül ki...
Gázos üzem szerintem nem befolyásol, de nincsenek vele tapasztalataim... (Az enyémből a vétel előtt kiszedettem...:) )
Előzmény: Dedraman (2476)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2483
Jíííí! Akkor megfúrták a motort és nem cseréltek dugattyút?? Az szép baleset lehetett...
Előzmény: Chungi (2482)
Chungi Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2482
Reggeli füstgép funkció nálam is működött, kompresszió 11, karter tiszta. Kezdtem szelepszár-szimmeringgel, attol csak rosszabb lett... be voltak sülve az olajlehúzó gyűrűk. Ráadásként valamiért még a dugattyúk is kisebb átmérőjűek voltak, érthetetlen.
facsavaro Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2481

még 1

csináhassa a szondára menő két tyúkbél is, főleg ha nem fix hanem csavaros bekötésű -  vezeték grűnspanos-- olajos  -- szakadozott - egyszóval  szaros  és igy megnőhet az ellenállása időnként.

Előzmény: Dedraman (2479)
facsavaro Creative Commons License 2008.05.19 0 0 2480
Nem azt írtam, hogy az a hibás! De ha kiveszed azt legaláb egyszerüen ki lehet póbálni, hogy jó vagy rossz  mielőtt vennél újat. De ha van raktáron akkor csere!     Van szerelési könyved?  Nem ártana letöltened egyet, ha így szeretsz buhizni! A hőmérő szonda általában a hűtő jobb-alján szok lenni.     
Előzmény: Dedraman (2479)
Dedraman Creative Commons License 2008.05.18 0 0 2479

Ugy lattam,hogy nem forog.

Kezdek egy termosztat cserevel,aztan kiderul ott volt e a hiba.

Előzmény: facsavaro (2478)
facsavaro Creative Commons License 2008.05.17 0 0 2478

.(ami persze nem igaz)

 

meg lehet igaz is!?  mert  ha a termosztát szart be akkor bőven lehet igaz is!

(amikor "így lehül" nézd meg forog-e a víz vagy áll??!!)

Előzmény: Dedraman (2477)
Dedraman Creative Commons License 2008.05.17 0 0 2477

Meg egy dolog :)

 

A vízhőfok jeladót hol talalom?

Ki szeretnem cserelni...

Mikor bemelegszik a moci beall egy optimalis ertekre,majd menet kozben elkezd lefele kuszni a mutato ,gyakran azt mutatja hogy teljesen hideg a motor.(ami persze nem igaz)

 

Dedraman Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2476

Szia,

 

 

Varosban hasznalom,napi 100 km megy bele,ami kb 20-30 inditast jelent,szoval rovidebb tavokra.

Autogazzal jarok,de ez nem igen befolyasolja a dolgot.Vagy megis?

 

Előzmény: tiger1342 (2469)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2475
Honne láttam volna! Skodánk volt anno, hol a vizet forralta, hol az olajat köpködte:D
(Najó, mindkettőt csak egyszer, mikor megcsinálták fasza lett!)
Előzmény: facsavaro (2474)
facsavaro Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2474

Bocs!!!!!

De gondolom láttál már Sixtusi füstöt   -   szürke vagy fehér!

Előzmény: tiger1342 (2473)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2473
"Vatikáni színű a füst"

:DDDDDDDDD

Ez nagyon jóó!
Előzmény: facsavaro (2471)
facsavaro Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2472
   2421 -2423     Látom írod a válaszokat!
Előzmény: Dedraman (2446)
facsavaro Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2471

HÁÁÁÁÁÁT?

A füstölés milyenségétől sok minden függ !!  Ha Vatikáni színű a füst - gőz akkor lehet a leírt!

Ha kék akkor jobbára olaj - a szelepek környékéről -

ha feketés  - és nagyon büdös - akkor a csapágyak   -  gyűrűk közeléből égett olaj-

Vígasztalásul - lehet még hengerfej tömítés - hengerfej - gátrepedés kezdő jele is!

Előzmény: tiger1342 (2469)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2470
Arra vigyázz még, hogy az ET és a középfurat átmérője (talán a tiéden is 54 mm) stimmeljen, mert ha minimálisan is nagyobb a luk, rázni fog a kocsi nagyobb sebességnél. (0.3 mm már ráz!)
Azt a fehér felnit nézted ki a kocsira? Szépen passzol arra a szériára a 15" felni, de ha jól tudom 195/50R15 a váltóméret!
Itt tudod ellenőrizni, ha a gépkönyvben nincs benne: Méretváltó
Előzmény: lac90 (2465)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2469
Szia! Milyen távokon használod a kocsit? A hidegen füstölési probléma szinte mindig valami folyadék a kipufogóban, ami a kipufogó felmelegedése után kiég onnan, ezért füstöl. Jellemzően rövid távon szokott vízgőz maradni a kipuff középső dobja hátsó felében, közel a végdobhoz. Ha gyűrűzésre szorul, tehát olaj kerül a kipuffba, azt onnan is észreveszed, hogy olajpöttyös lesz a kocsi hátulja, mivel köpködi az olajat és a turbulencia visszanyomja a lökhárítóra a cseppeket.
Meg ugye a nívópálcán is észrevenni, ha fogy az olaj...

Remélem kiderül mi a bibi, sok sikert!
Előzmény: Dedraman (2467)
lac90 Creative Commons License 2008.05.16 0 0 2468
furcsa... nekem is ez a bajom vele...nemsokára műszakiztatni kell uh akk majd kiderül, de addigis várjuk mind2en a hozzászólásokat...
Előzmény: Dedraman (2467)
Dedraman Creative Commons License 2008.05.15 0 0 2467

Sziasztok!

 

Kepek nemsoka,de elobb a problema :(

 

Hideg inditas utan par masodpercel eleg jelentos fust tavozik a kifufugobol.

Meleg motornal ok.

Olaj es vizfogyasztas ellenorzese folyamatban.

Szelepszar szimmeringes lenne?

?

lac90 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2466
köszi ez a táblázat soakt segített! pár kérdés egyből világos lett! :)
Előzmény: tiger1342 (2462)
lac90 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2465
sajnos az anyagi keretem a 15"-t engedi meg... a felnivel meg az új gumikkal ki is merült a ballagási péntem kb... a festést már levontam belőle...
uh 15-"os felni + új gumik
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2464
15 vagy 16"-ban gondolkodsz?
Előzmény: lac90 (2461)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2463
De én inkább a gumit tenném a felnire... ;DDDDD
Előzmény: lac90 (2460)
tiger1342 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2462
Igen.
Itt a táblázat, innen meglesheted mekkora felni kell a guminak, és fordítva:
http://www.gumiskala.hu/informaciok_fooldal.html
Előzmény: lac90 (2460)
lac90 Creative Commons License 2008.05.14 0 0 2461
Sztetek hogy nézne ez így ki? minőséget ne bántsátok gyorsan odaraktam a felnit a kocsi alá és nem photoshoppal...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!