Az biztos,hogy 4-6e ft-ért nincs normális,amire ne kellene egy vagyont költeni.Aki jót akar annak a buxába kell nyúlni,de ez gondolom más cuccnál is igy van.A kérdés,hogy kinek mi éri meg jobban,ki hogy gondolkodik.Én azt vallom,hogy jót kell kivadászni."Hozzáértő" komáim szerint én mindig drágán veszek autót,ők meg olcsón "jót".A vége az,hogy mindig kikönyörgik alólam,még nem sok gépet adtam el hirdetve.Úgyhogy nem biztos hogy nem a tiédet venném meg egy adott pillanatban,-én igy gondolom.Kinek a pap........
A baj az ,hogy senki sem fizet érte annyit,amennyit ér,mindenki olcsón akar jót! Ennyi..! Nem fogod megvenni az enyémet 1.6 ért pedig makulátlan állapotban van kívűl belül,benzin-gázos stb,vanak 1millió alatt mindenki azt nézi,és halászik a szarban és várja a csodát
Innen vettem: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Explorer#Explorer_Sport_variation Láttam egyet hasznlatauto.hu-n, de az 800k és külföldi, bár nem tudom a krnyvd. besorolását, de az legjobb esetben, alkuval is 1.9+, az meg sok most nekem. De mas sport-ot nem találtam csak egy gyenguszabb bankosat, az meg más értelemben kevés.
Több hozzászólásban azt veszem le,hogy ha valaki venni akar egy drágább,talán jobb gépet,azt lebeszélitek azzal,hogy inkább vegyen egy ganét és arra költsön egy vagyont.Ez szerintem félig igaz,mert legalább amit ő cserél(-tet) azt legalább tudja hogy benne van.De ha tényleg ráakad egy viszonylag jóra azt miért ne vegye meg?
Vagy talán ebben a géposztályban Mo.-on nem létezik jó?(Persze tudom előbb-utóbb mindre kell költeni)Ezek csak költői kérdések,nem akarok se venni,sem eladni az enyémet.
Ha minden tip-top rajt, még akár érhetne is ennyit, de ezt csak akkor tudnád meg ha megvennéd. De ne lepődj meg, ha esetleg ugyanennyit rá is költesz. Ha elolvasod Murkel előző szösszeneteit, láthatod, ebben a szegmensben jobb ha tudod hogy szar, és kipofozod, mintha zsákbamacsekre szórod ki a pénzt. Ma egész nap Windstart szereltem, azért a V-motor maradjunk annyiban, hosszában az igazi, keresztbe aki tervezte, beraknám a fejét a szíjtárcsák meg az első nyúlvány közé...
Szerintem egy autóban sem pontos, de ez magánvélemény. Pontos az első kattanásig tank, aztán párszáz mérföld után ugyanazon a benzinkuton, ugyanannál a kutoszlopnál újra tank az első kattig, kettő elosztva.
Egyet értek! Használtam már Banner meg minden féle menő aksit. Viszont évek óta Jászakku-t használok. Teljesen jó! Gyártanak már teljesen gondozás mentest is. Ha szeretet nézegetni jó a hagyományos is. (Ennek előnye, ha döglődik még fel lehet savazni vagy regenerálni)
A DOT-szám utolsó három (2000 előtt) vagy utolsó négy (2000 után) számjegye mutatja a gyártás idejét. A DOT-szám minden esetben megtalálható az abroncs egyik oldalfalán. Értelmezése pedig a következő: a három számjegyűek első két számjegye a gyártás hetét, utolsó számjegye pedig a gyártás évszámának végét jelenti. Pl.: 358 = 1998 35-ödik hete.
A négy számjegyű DOT-oknál az első két szám szintén a gyártás hetét, míg az utolsó kettő az évszám végét jelentik. Pl.: 2305 = 2005 23-adik hete.
Dehogy ment be! Csak idoszeru szerintem a csere...3 eve van nalam a batar es en meg nem vettem ra sem uj gumit, sem uj akksit... Az elejerol csinalok majd kepeket. Az asszony eszre sem vette es szervizben is majdnem kirohogtek... Csak a tudat, tudjatok, bassza a csoromet... Jah meg1. Ilyen DOT szamot talaltam a gumamon: 7415104. Valaki erti ezt?