Sziasztok!
Harmadik napja nem tudok belépni a vipmail-es email fiókomoba, azt írja "pillanatnyilag" karbantartás van. Ez elég aggasztó, minden fontos email ide jön. Létezik, hogy három napja karbantartanak? Tud valaki, valamit? köszönöm
Napok óta nem tudok belépni az indamailes fiókomba. Sose lépek ki,valamiért kiléptetett és nem tudok azóta visszalépni. Érdemi segítséget a domain kezelőjétől nem kapok. Nagyon fontos lenne belépnem,25 év anyaga van ott.
Miért kéne angolul? Elvileg ugyan az a magyar cég üzemelteti aki eddig is, gondolom mailt mindenki kapott, abban ez le van irva. Tehát oda kell irni magyar nyelven.
mindenkinek írtam... a legújabb fejlemény, hogy az indasupport@indamail.hu címre kell küldeni, ami elvileg már az új üzemeltetőnél landol, viszont válasz onnan sem érkezik (még egy automatikus "Köszönjük, megkaptuk a nyomorod, egyszer majd foglalkozunk vele" jellegű sem). Az indapass support felületénél már azt mondja, hogy az indamail saját oldalán kell jelezni, ha gond van (https://indamail.hu/segitseg/) de ez az űrlap meg nemes egyszerűséggel nem működik.
Az új tulajdonos-nak is irtál? Mert nem mindegy, a régi lehet már letojcizza az egészet, kérdés, a Fjordmail reagál e.... vagy a cég aki a mailt üzemelteti, a kiküldött imél azt irja azt hiszem, hogy ugyan az a magyar cég üzemelteti a mail rendszert aki eddig.
Azt még csak igazán!!! Hogy nem is első eset az inda történetében!
Minden esetre, ha klienssel letölthetik az emberek a leveleiket, azonnal faképnél hagyják ezt a szolgáltatót. Küldeni web felület nélkül emailt úgyse fog tudni senki. Ez is tökre baró ám a kezdetektől! (-:
Ez is fura, hogy a kézzel beirt jelszó után valakinek jó, másnak nem... gyakori kérdésen is ezt láttam volt aki rápróbált és okés, más meg azt irta úgyse engedi be.
Sziasztok! Nagyon sokan szembesültünk különféle súlyos hibákkal az indamail átállás kapcsán és segitség sehonnan sem érkezik. Létrehoztam egy facebook csoportot, kezdjünk el oda tömörülni minél többen, mert úgy tűnik, hogy az üzemeltetők jó magasról tesznek ránk.
A cél, hogy ha valaki talál megoldást, működő supportot, vagy bármilyen egyéb infot, az minél gyorsabban meg tudja osztani másokkal, illetve célszerű lenne valami médiavisszhangot elérni, amivel talán nyomást lehetne gyakorolni a szolgáltatóra, illetve ők talán könnyebben el tudják érni az üzemeltetőket.