Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2019.01.27 0 1 579

http://www.emkk.hu/images/20190201_mrendvalt_ertszabolcs.pdf

 

Ibrány, Dombrád felé járatmegszüntetés...

trizs77 Creative Commons License 2018.09.16 0 0 578

A helyi járat mindíg önkormányzati feladat.

 

Az önkormányzat határozza meg :

 - útvonalát,

 - menetrendjét,

 - viteldíját,

 - megállóit,

 - üzemidejét,

 - a közlekedő autóbuszok típusát, színét,

 - az utastájékoztatás módjait,

 - stb.

Előzmény: Herbal90 (576)
CLY-802 Creative Commons License 2018.09.15 0 4 577
Herbal90 Creative Commons License 2018.08.09 0 0 576

Mátészalkával kapcsolatban lenne kérdésem: ha jól tudom, akkor szerződéses alapon üzemeltet ott helyijárat jellegű történetet az ÉMKK. Pontosan végülis minek számít, mert a honlapjukon viszont nem találtam erre utalást, valaki ez ügyben fel tud homályosítani, pontosan mi a helyzet vele?

 

Illetve Fehérgyarmaton is van tudomásom ilyen szerződéses/kvázi helyijáratos buszokról, azok pontosan milyen útvonalon közlekednek?

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

JCSABA Creative Commons License 2018.07.27 0 1 575

Mátészalkán.

Előzmény: JCSABA (574)
JCSABA Creative Commons License 2018.07.27 0 1 574

Július 23. és augusztus 24. között repülőhíd pótló autóbusz járatot rendelt meg az önkormányzat. A busz munkanapokon 7.15, 13.10 és 16.10-kor indul az autóbusz állomástól az ÉMKK-Nyírcsaholyi elágazás-Köztemető-Szakmunkásképző-Mg. szakközépiskola-Kossuth iskola-MOM-Kórház utca útvonalon vissza a buszállomásra. Menetidő 15 perc. Aki teheti, tegyen rajta egy kört!

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.14 0 0 573

Igazán nincs mit. Az most jut eszembe, hogy az NWX-332-es Fehérgyarmathoz tartozik, oda is jár.

Előzmény: trizs77 (568)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 572

köszönöm.

Elég vegyes.

Előzmény: gabesz919_II (570)
gabesz919_II Creative Commons License 2018.07.12 0 2 571

JSZ-306: Ikarus 256.44

 

256.42

Előzmény: gabesz919_II (570)
gabesz919_II Creative Commons License 2018.07.12 0 2 570

KLH-076, 078, 079, 085, 086, KVK-702, LGF-375, 378: Autosan A1012T

KGC-089, 093, LTL-644: Credo EC12

JSZ-306: Ikarus 256.44

FLH-327, 328: Volvo Marcopolo

NWX-332: Volvo 8700

Előzmény: trizs77 (569)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.12 -1 0 569

Ez a 16 db, mennyi különböző típus ?

 

( Pestről a rendszámok nem sokat mondanak)

Előzmény: Törölt nick (567)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 568

köszönöm.

átadom.

Előzmény: Törölt nick (567)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.12 0 2 567

Az én adataim szerint ez a felállás. Aztán ha valami egyik faluból a másikba rezsiben megy műszak elején és végén, arról nem tudok nyilatkozni, de a darabszám attól még stimmelni fog. Rendszámok azoknak, akik gyűjtik a külső telephelyeket.

 

Beregdaróc: LGF-378, KLH-086

Beregsurány: KLH-076, KLH-078

Lónya: KGC-093, KVK-702

Tarpa: KLH-079, KLH-085, NWX-332

Vásárosnamény: FLH-327, FLH-328, JSZ-306, KGC-089, KLH-078, LGF-375, LTL-644

 

Ez 16 darab, de ugye a naményiak nem feltétlenül csak Bereg felé járnak. A felsorolt buszok mind Naményból/ba közlekednek, ha pedig jól tudom, az üzemegység központja Kisvárda, de a vezénylést Vásárosnaményban írják.

Előzmény: trizs77 (566)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.12 0 0 566

Segítsetek.

Kérdezték ma tőlem, de nem tudtam a választ.

 

Mennyi autóbusz dolgozik Szabolcs-Szatmár-Bereg megye beregi részében ?

Konkrétan azt kérdezték hány volán autóbusz dolgozik(él) a Tiszától keletre a Tisza és az országhatár közötti területen?

 

Nyilván Fehérgyarmatról (?) vagy Mátészalkáról (?) Vásárosnaményból (?) járnaki/be a buszok a Beregi megye részbe.

 

Esetleg Ksvárdáról is?

 

Úgy 20-25 buszra saccoltam, de mondtam, hogy nem tudom, majd megkérdezem.

 

A Bereg ugye fentről Lónyától a lenti Tarpáig úgy 38 km, míg keresztben Naménytól Beregdarócig úgy 18 km.

 

 

 

mc figyelo Creative Commons License 2018.02.06 0 0 565

Befejezem.

 

Kevertem a BKV adatbázisban az Ikarus 167V -t (ott vannak 5 fő/m2 alapon hibás adatok)

 

Akkor tehát: elég magas, 17 500 kg a saját tömeg (gondolom nem Euro VI mootorral, de lékondival?) 30 500 kg a tengelyek összesített terhelhetősége, 40 ülőhelyhez 127 állóhely jön, így 167 utas + 1 sofőr a szállítható személyek száma. 

 

Ez van kiírva az alutáblára?

mc figyelo Creative Commons License 2018.02.06 0 0 564

Ha műszaki adatok (saját, vagy menetkész tömeg, engedélyezett összes tömeg, stb) nincs is meg, illetve kikereshető a BKV tesztjárművei könyvtárából, leolvasná / lefotózná valaki, hogy a 36+1 ülőhelyhez hány állóhelyet (tán 140 főt?)  írtak a kis alutáblára a kocsikban?

 

A BKV adatok ugyanis hibásak és 5 fő/m2 állóhelyi vetítési alapra vonatkoznak.

Előre köszönöm, szvsz nem mindegy, mekkora a teljes befogadóképessége a Sola csuklósoknak.

Előzmény: Joe0401 (563)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 563

Tényleg 40 ülőhelyes.

A számolásnál véletlen kihagytam a 3 oldalas ülést. :)

Előzmény: mc figyelo (561)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 562

Még valami: mai hír szerint Düsseldorf 74 Urbino csuklóst vett vett a 4.0 verzióból: 41 ülés mellett 100 állóhellyel. 

Hogy lehet, hogy 10 év alatt 167-141=26 utast veszített a Sola 18 méteres csuklós.

 

Nem volt légkondi, aminek a tömege csökkenti a hasznos utastömeget?

Ekkora tömeg és térbeli különbség van a nagyobb Euro VI motor miatt?

Előzmény: mc figyelo (561)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 561

Köszönöm, én nagyon messze lakom tőletek, de érdekel, hogy a sikert sikerre halmozó Solaris nálunk a testvérnemzetnél mennyire elfogadott.

 

A KW-041 2008 március-áprilisi 10 napos  BKV tesztjét megtaláltam,

https://www.bkv.hu/hu/magunkrol/jarmuveink/jarmutesztek/solaris_urbino_18_csuklos

 

Az illusztrált jelentést is, hátha érdekel valakit:

https://static.bkv.hu/ftp/ftp/tesztbuszok/solaris_urbino_jelentes.pdf?jid=

 

A BKV anyagokban nem 37, hanem 40 ülőhellyel és 127 állóhellyel, 167 fő a szállítható utasok száma.

Előzmény: Joe0401 (560)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 560

A 6 SU 18 mindig is megyén belül volt.

A KWV-041 volt a BKV-nál teszten 2008-ban.

37 ülőhelyesek.

 

A T&J-nek volt 3 SU 15-e is, 2000-es évjáratúak voltak és Lengyelországból kerültek ide.

Előzmény: mc figyelo (558)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.05 0 1 559

A Solarisokat nem bérelték. MAN SL-eket, MAN SG-ket és a MAZ-okat bérelték egy darabig.

Előzmény: mc figyelo (558)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 558

Látom a Hajdú Volán idején a T & J bérelte őket, 2007-es gyártásúak a 6 db Solaris Urbino 18.

Előzmény: mc figyelo (557)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.05 0 0 557

Hála.

Milyen korúak? 2. vagy 3. generácoós Solák.

Műszaki adatlap, leírás: utaskapacitás, ülőhelyszám, saját tömeg,

Kösz.

 

Előzmény: Joe0401 (556)
Joe0401 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 556

Debrecen környékén helyközi járatokon közlekedik 6db: KWV-041 - 046.

Előzmény: mc figyelo (555)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 555

Azért kösz.

Ezek szerint Magyarországon nem fut egyetlen Solaris csuklós sem?

Előzmény: Econell99 (554)
Econell99 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 554

Nincs csuklós.

Előzmény: mc figyelo (553)
mc figyelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 553

Hallottam, felétek közlekednek Solaris buszok.

Van közöttük csuklós is?

Ha igen, 2. vagy 3. generációs?

Köszönöm!

bobalt Creative Commons License 2017.04.09 0 1 552

Itt a kapcsolódó blogpost is.

http://bobalt.hu/blog/bl170409.htm

bobalt Creative Commons License 2017.03.30 0 2 551

Sziasztok! Részben ontopik fotókkal frissültem, lesz még mostanában néhány eresztés belőlük, elég jó képanyagot sikerült a múlt héten elkészíteni. Ezúton is köszi a sofőrök türelmét és közreműködését. :)

http://bobalt.hu/photodb_hun/_temp/update170330.htm

431365 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 550

Értem, köszönöm!

Előzmény: Ricsi89 (549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!