Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.19 0 0 5074

Boldog születésnapot a Topicnak, és üdvözlet valamennyi lakójának ! 


/ Kár hogy itt is már leszerelték a neon feliratot. / 

Előzmény: atosz66 (5073)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.19 0 0 5073

Tgy szentesi megadta a választ!

 

Más! A napokban 5 éves lett a topic!

 

Torta helyett, ezzel az igen szerény szerelvényt /?/ ábrázoló felvételemmel köszöntöm!

 

Előzmény: kisczako (5062)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5072

Részben off, a tőlünk nem olyan messze fekvő Horgoson halad a legendás Puskin expressz. A felvétel körülbelül a 80-as évekből való, sajnos a készítő ismeretlen, egy Szerb-Horvát fórumon bukkantam rá.

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5071

Elég csak megnézed, az üléseket, aztán ott az a silány karfa.. Stb, az asztaltól meg alig lehet elférni... ( Legalább is az én hosszú lábaimmal. ) Szimplán az a probléma hogy amit nálunk Ic-nek titulálnak, ott egy egysszerű gyorsvonaton megtalálod. Csupán ennyi a lényeg, amit sokadjára nem tudsz kivenni a mondandómból, de a kukacoskodás az nagyon megy, láttam a többi topikban.  Láttál te már élőben Sncf kocsit? Csak úgy kérdezem.

Előzmény: m.brando (5070)
m.brando Creative Commons License 2013.06.18 0 0 5070

Én értem, hogy szerinted ócskák az IC-kocsik, ezt már elmondtad párszor. De ez így önmagában csak egy állítás, engem az indoklás érdekelt volna. A becitált képen lévő vagon továbbra sem értem, miért lenne jobb ennél, de valószínűleg már nem is fogom. Neked önmagában az IC-kocsikkal volt bajod, meg a hozzá tartozó jegyárral, de ebből a szemszögből teljesen irreleváns, hogy Franciaországban a gyorsvonat milyen kocsikból áll, és hogy az hogyan viszonyul a mi gyorsvonatunkhoz. Továbbra is fenntartom, hogy a mi IC-nk semmivel sem nyújt kevesebbet, mint egy nyugati. A baj maximum az, hogy kevés van belőlük.

Előzmény: Törölt nick (5069)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5069

Érv kell? Ócskák az itteni Ic-kocsik nem érted !? Ott meg sokkal jobb kocsik futnak szimpla gyorsvonatban, ez az amit nem vagy képes felfogni... És akkor már nem is hasonlítom az ottani InterCity- kocsikhoz ezeket a szarokat.. 

Na ez a Corail belseje.  A Bo kocsikról már nem is beszélek, mert azoknál sokkal régebbi kocsik szintén sokkal igényesebbek ( Sncf Uic-Y ).. Lehet agyalni mit írj vissza Beef-ként, de elmondtam lezártam a dolgot. Azt meg hogy nem hoznék fel semmi érvet hagyjuk már.... Szevasz'

Előzmény: m.brando (5068)
m.brando Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5068

Én sem látom a sok oldalas vitának egy ilyen kérdésben, de mi mindössze csak azért nem jutunk dűlőre ezzel, mert egyetlen érvet sem sorakoztatsz fel amellett, hogy mégis miért jobbak azok a kocsik. Kár, mert én kíváncsi lettem volna rá. Nem látom, mivel lennének jobbak azok a kocsik (vagy akár bármely 2. osztályú kocsi az EU-ban), amit ki is lehetne használni jelenleg a 140-es vonalon. Én is jobban örülnék, ha a másodosztályú jegy feléért soronként csak két darab, nagyméretű masszírozós bőrfotel járna nagy lábtérrel, de ez nyilvánvalóan irreális álom. Ha a gyorsvonati rész kocsijait ekézted volna, azzal mélységesen egyet tudnék érteni, a Bo kocsik és társaik helye már régen Sátoraljaújhely lenne, és pont emiatt (de egyébként is) számomra bőven megér +300 Ft-ot az IC színvonala egy Bp-Szeged úton.

Előzmény: Törölt nick (5064)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5067

Szép ! Nekem a Szeged-Félegyháza személyt idézi. Esténként, +2-3 kocsit raktak rá így forgatták a szerelvényeket Kiskunhalas, Cegléd felé.

Előzmény: atosz66 (5066)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5066

Itt repeszt Bp-Szeged viszonylatban az egyetlen pótjegy nélküli szerelvény 4 By-nal.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5065

A Kiskunfélegyháza-Cegléd szakasz.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (5063)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.17 0 0 5064

Azok a kocsik még is sokkal jobbak mint azok az ic- kocsik amik felénk járnak, halkan jegyzem meg nálunk nem 3 generációs csili-vili kocsikkal szúrják ki a mezei utasok szemét.  De ha neked megfel a jelenlegi szolgáltatás ezzel a járműparkkal ilyen jegyárak mellett ám legyen. / Nekem nem. /  Ehez a dologhoz többet nem kívánok szólni, mert értelmét nem látom egy több oldalon kialakuló vitának. A lényeg Topic Fel, Fel !!

Előzmény: m.brando (5061)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5063

Kell, és ott nincs más lehetőség, csak pótjegyes vonattal való közlekedés. Ha már Békéscsaba és Lőkösháza, illetve Püspökladány és Biharkeresztes között nem kell a feláras vonatokra fizetni, akkor ez a szakasz is lehetne kivétel.

Előzmény: kisczako (5062)
kisczako Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5062

Üdv !

 

Egy buta kérdés... 

Ez a gyorspótjegy kell pölö Cegléd-Kecskemét között is ? Ott nincs más vonat, csak a gyors-ic... Vannak "mentes" szakaszok ?

 

kCz

Előzmény: atosz66 (5052)
m.brando Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5061

Miért, az InterCity-ben mégis milyen kocsik járnak? Tudtommal az SNCF-nél főjavított Corail kocsik, a Trenitaliánál meg UIC-Z járgányok. Én nem látom, mivel lennének ezek bármivel is komfortosabbak, jobbak. Engedélyezett sebességben még persze jobbak, de hát azzal ezen a vonalon sokra nem megyünk. 

 

Elvileg az összes IC-kocsi kap konnektorokat, meg WiFi-t. Hogy jelenleg hol tart a projekt, azt nem tudom, de biztosan volt téma valamelyik topicban.

Előzmény: Törölt nick (5060)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5060

Az FS, és az SNCF nél az általad jellemzett kocsik síma gyorsvonatokban közlekednek, nem Ic-ben ennyi a különbség. A wifi tényleg jó dolog, de ez a 750-es szám, vajon abból a 140-re mennyi kocsi jön? 

Előzmény: m.brando (5059)
m.brando Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5059

Én tényleg nem értem mivel lehetnének kevésbé "gagyik". Már ha maradunk a realitás talaján persze. Korrekten karbantartott, klimatizált, jellemzően tiszta kocsikról beszélünk. Ha minden igaz, akkor már konnektor és WiFi is van bennük. Ez utóbbi nyugaton még ennyire sem alapszolgáltatás, az SBB-nél pl. csak 75 ilyen kocsi van (MÁV-nál több mint 750 lesz ez szám!), mind elsőosztályú, s még így is fizetni kell érte. Egyedül maximum a zárt rendszerű WC hiányát lenne jogos felhozni, de szerintem ez nem olyan hatalmas hátrány.

Előzmény: Törölt nick (5058)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5058

Az hogy azért az árért kicsit gagyi... Az az alap színvonal lenne, de azt nevezik Ic-nek. Csupán ennyi a gond vele.

Előzmény: m.brando (5057)
m.brando Creative Commons License 2013.06.16 0 0 5057

Mégis mi a baj a járműállománnyal? Mármint annak a vonatrésznek a kocsijaival, amit ténylegesen IC-nek neveznek.

Előzmény: Törölt nick (5050)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 5056

Tegnap esti mozdonyvonat :

 

 

A 1239-es Dácsia mögé egy Szöcske és a 1120-as Szili volt besorozva.

jófejsrach Creative Commons License 2013.06.14 0 0 5055

Felsővezeték szakadás Dorozsmán, aztán az utolsó bajai is 87 percet legelt vmiért félegyházán.... ez ma nem a 700 -as napja volt :(

Előzmény: Törölt nick (5054)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 5054
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 5053

Meg az esta a párja felfele :)  Szép kis forgalom.

Előzmény: atosz66 (5052)
atosz66 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 5052

Ma reggel Kisteleken : a IV. vg-on a 223-as Szergej vegyes teherrel (16 ágyazatkavicsos + 6 tartályos + 5 Eas vagonnal) , még a III. vg-ról az 1007-es Szili (mögötte a 1221-es testvére hidegen) 4 kocsis szerelvényével gyorsít Szatymaz felé.

Ez az egyetlen vonat, amivel Bp-ről Szegedre közvetlenül el lehet jutni gyorspótjegy nélkül.

 

Störung! Creative Commons License 2013.06.09 0 0 5051

2 órás ütemben jártak a 2006/2007-es menetrendi évad előtt a gyorsvonatok.

Előzmény: Se18 (5048)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.07 0 0 5050

Igazából a neve már lényegtelen, de ez az IC titulálás a jelenlegi járműállománnyal kész vicc. A jelenlegi árak mellett tényleg sokan agyalnak a vasút mellett a volánon, vagy akár a gépkocsin. De ez már egy másik történet.

Előzmény: Se18 (5049)
Se18 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 5049

Ha pl. Expressznek hívnák úgy jobb lenne? (Szerintem igen, de PR okokból nyilván nem lehet.) Amúgy én nem gondolom, hogy ha a jellemzően több mint 3 órás, vagy hosszabb eljutási idő 10-20 perccel csökkenne, (ha csökkenne egyáltalán, mert pl. Zugló kihagyása, vagy az órásnál ritkább ütem éppenhogy sokaknak növelné), tömegek váltanának vonatra autóról - mert mint írtad, más alternatíva nincs.

Előzmény: Törölt nick (5045)
Se18 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 5048

régen minden óra húszkor voltak a sima gyorsok. Köztük meg az ic.

 

Volt ilyen? Órásnál sűrűbb ütem???

Előzmény: Törölt nick (5045)
Zar79 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 5047

Sziasztok!

 

Szegedre fogok tölteni pár napot! Abban kérnék tőletek segítséget, hogy hol találok Szegeden belül őrzött parkolót. Nekem a Csillagvárosban lenne a legjobb,mert ott fogok megszállni. Van azon a környéken? Mennyire veszélyes ott hagyni a kocsit éjszakára?

A net csak egyet dob ki, ami az Arany János utcában van. 

 

Köszönöm segítségeteket!

 

Üdv:Z

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2013.06.06 0 0 5046

2007 decemberi menetrendváltással ha jól emlékszek.

Előzmény: Törölt nick (5045)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.06 0 0 5045

Pontosan ! Ez a gáz ezzel a vegyessel, régen minden óra húszkor voltak a sima gyorsok. Köztük meg az ic. Ezzel az ütemessel csak annyi a pozitív hogy óránként van vonat, viszont gáz hogy Ic-nek titulálják főleg az általad említett árkülönbség miatt is. Más alternatíva pedig nincs.

Más! Tudja valaki mikor szüntették meg a Szeged-Cegléd személyvonatokat, illetve a megszüntetés túlzás, csak visszavágták Kiskunfélegyházáig. Ha már itt tartunk a Cegléd-Kiskunfélegyháza személyeket mikor szüntették meg ? Köszi.

Előzmény: Störung! (5044)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!