Segítséget szeretnék kérni, honda v. xl1000 sd02 2006-os, benzincsap kellene. Honnan tudok rendelni, vagy ti honnan szoktatok milyen oldalról alkatrészeket? Esetleg valakinek eladó van e? Előre is köszi a válaszokat.
Az új is jó, ha rendszeresen cserélve van. Ahogy olvastam a VTR-nél gyakoribb a vezérműlánc feszítő probléma. Valószínűleg a VTR-ben magasabb forulaton járatják általában a blokkot (nem túra tempóban)...
Szia, köszönöm a tippet, így jár, aki ritkán látogat ide, bár nem vagyok egy szerelgető típus, állítgató sem, így aztán vetettem a szerelővel egy pár újat (már továbbfejlesztett lehet, mert más volt a cikkszám) és már benn is van a blokkban. Blokk a vázban, kuplung a régiből átemelve, tekercs tekercselődik itt Csepelen egy szakinál, ahogy írtad: a talpraállítás folyamatban, tavasszal újra az úton. Azért ez így, hogy nem vagyok szerelő, eléggé a gazdaságosság és a szerelem határán mozog. Meg kellett győznöm magam, hogy ez az ára, h 10 év alatt sehol sem hagyott szrban és gyk ktgmentes volt (kiv. persze kopók és folyadékok + feszszabályzó), pedig volt pár hosszú túránk.
Üdv Barbazsi, az a fényjépezett formátum engem is érdekelne, el tudnád nekem is küldeni? Előre is köszönöm. Az email címet hova küldhetem vagy csak írjam ide?
Üdv Barbazsi. Az a fényképezett formátum engem is nagyon erdekelne, lehet róla szó hogy nekem is elküldöd? Előre is köszönöm. Az email címet hova küldhetem?
Ja, majd elfelejtettem, ha valakinek szüksége van alkatrészekre egy blokkból, szívesen és ingyen adom, ami nem sérült (sérült: első henger, vezérműlánc, szelepek)
Szia, Janó, köszönöm, bajai bontó rendben van, kaptam blokkot, szerencsém volt, le is szállította nekem Csepelre. Csak annyi, hogy a generátor tekercset már eladta belőle, így ha valakinek itt van egy példánya... Sajnos az enyém is meg van sülve kicsit, valszeg a pár évvel ezelőtti klasszikus feszszab meghibásodás az oka. Köszönet mégegyszer!
Sziasztok, kissé el vagyok kenődve, 1999es gépem első hengerének vezérműlánc feszítő patronja elszállt, a vezérlés ugrott egyet, innen képzelhető. A gép ér kb 900e Ft-ot, és csak az alkatrész, ha gyáriak, kerül 400e-be. Valakinek esetleg tapasztalata, ötlete, alkatrészforrása - SD01-es blokkja vagy ilyenről tudomása? Köszönöm előre is.
Az ember beírja a keresőbe,hogy : Honda Varadero xl 1000 chain guard,kép találatok,ott elég sok van. Még az is amit linkeltél. Amúgy ez a dizájnos nagyon tuti,ha jól látom a kerék felőli oldalon semmi nincs/vagy minimális ami ráhajlik a láncra,mint a gyári. Szóval ha ápolod a láncot,fújod/olajozod,akkor elég dzsuvás lesz.
Igen, de nem tudhatom, hogy ez egy PS, vagy valódi kép, illetve nem csak pont erről kérdeztem, hanem hogy van e valaki, aki már lecserélte alura a műanyag láncvédőjét. Louisban is volt pár éve alu, de egy ideje eltűnt.
"A motor 2007-es SD02-es, ABS-es, magyarországi, jelenleg 69e km van benne, van hozzá 3 gyári doboz, bukócsó, Givi túraplexi + gyári, komfortülés és minden kulcsa megvan. Nemrég Zsifi cserélt rajta láncszettet és hátsó kerékcsapágyat. A gumik kb. 1,5-2 hónapja vannak használatban (Angel GT). Nemrég vettem rá gyári markolatokat is. Szervizkönyv is van hozzá, de nem volt végig márkaszervizbe hordva, egy idő után a volt tulaj csak összeírta benne, hogy mikor mit cserélt. Úgy tervezem, hogy amint szépen letakarítottam róla az utolsó túrán összeszedett bogarakat 2,09 irányáron fog felmenni hahu-ra."