ICE mostanában többször is (pl. kedden) Fehérvárra ment a HHM helyett, aki meg a GXG-t helyettesítette a szegedi járaton. Ma viszont a GXG jött Fehérvárról, úgyhogy valószínű visszakerül a megszokott vonalra.
A MAN-nak nem tudom mi értelme volt, főleg hogy az alapjáratot "hosszúbusz" csinálta...
Ma a KNM-642 volt a 12.30as Zeg-Bp. járaton. Az ICE hol van, mert övé ez a járat eredetileg de már hetek óta nem látom. Az elmúlt hetekben leggyakrabban az IAB-863 helyettesítette de volt az IAB-862 és a GAC-242 is...
Az embereink a Sátoraljaújhely - Nagykanizsa vonattal jöttek vissza. Van rajta valamekkora Budapesten átmenő forgalom is, de az utasok javát persze a balatoni forgalom adta... A pálya k*rva szar, a megálló sok, így érthető, hogy egy örökkévalóság az 230 km-es út megtétele.
Nagyon ellentmondásosak a járatok. Van, amikor csurig van a busz, van amikor meg 20 ember a maximum.
És sajnos nagyon sok a 65 és a halál közti utas. Vannak itt olyan arcok, akik 9.40-kor felcsücsülnek a banyatankkal a buszra, aztán a Népligetből már fordulnak is vissza a 14 órásival :-(((
Hát igen, valamilyen "szuper busszal" lehetne utasokat fogni, mondjuk MAN Lion's vagy egy 400-as sorozatú GT-HD-s Setrával. (De -ha lenne-, akár egy E95 Expresst is lehetne járatni...) -)
Igen, csak nem túl jó a buszközlekedés kanizsára. Az a 3 járat, ahogy mondani szokták, "ahhoz túl sok, hogy ne legyen, ahhoz viszont kevés, hogy legyen" :))). Valószínűleg pillanatnyilag több járatra nincs igény. Na meg a MÁV is úgy látszik, bármit megtehet a kanizsaiakkal, csökkentheti bármennyire a színvonalat, késhet akármennyit a vonat, kerülhet akármennyibe a jegy (majdnem 14.000 Ft volt kettőjük felnőtt jegye oda-vissza, ez is vicc) mégse ülnek át az emberek buszra. Pedig nem kérdés, hogy kanizsára is melyik a gyorsabb.
Ha jól emlékszem, visszafelé 10 óra körül jöttek egy "gyors" vonattal.
Namost ilyenkor busz még egerszegre sincs, nem kanizsára.
Már régebben is hiányoltam, legalább pénteken lehetne Egerszegre egy járat 10 körül, lényegében 12:15kor indul az első használható járat, lehet, hogy lenne rá igény.
Egyébkét meg kanizsára nem valami utascsalogató az a Merci, meg a HEH-518.
Érdekes, Szombathely felé más a helyzet, ott a vonat van előnyben. Pedig mindkét város kb. egyforma messze van Pesttől és mindkét vonal villamosítva van. Ez a cikk biztos hoz egypár utast a ZV-nak.