Talán az a gond a W220-as gépekkel, hogy a régebben nem szoktunk hozzá, hogy egy javitás 400-500 e Ft-ba kerül. A 126-os is újonnan egy vagyon volt, de ha használtan megvetted kb 3 millióért, már nem költöttél rá sokat és folyamatosan. Tudom nem volt benne ennyi exra stb..... de most fáj a félmilliós számla....... Sajnos mindig az romlik el a 220-on amit a bontóban nem is kapni.... ( Tudom, akinek van pénze majomra, legyen banánra is !!! ) Igaza van Gabinak, ha nincs vele baj, nagyon jó autó a W220-as. Nekem most beázik a csomagtartó, a hátsó ülésnél a lámpából folyik az utas ölébe a viz, mint as két első ülésnél eltört a műanyag oldalt, kopog valami elől, nem mozog a vezetőoldali ülés állitás.... ( tovább nem sorolom !!)
Urak, nem érdekel valakit egy eredeti Mercedes-Benz Petronas Puma gálléros póló? A GP Shopban 17e az új ára, én 5e-ért megválok tőle. 2 alkalommal viseltem, tényleg mint az új, de szűknek találom...
Sziasztok! 190e 2.0 mercim van. Minden rendben van vele, de egy hete reggeli indításnál szépen beindul, rögtön felmegy kb 1300 fordulatra utánna le kb 500-600-ra és vagy leál vagy kis gondolkodás után felviszi kb 1200-re majd vissza, megint ha nagyon lemegy tesz egy ujabb kört és végűl megálapodik 800-900-nál. Ha leáll a második vagy harmadik próbálkozásnál már minden ok. Ezt akkor csinálja ha a motor teljesen kihűlt.
Az attól függ. A w220 karakteréhez amúgy jobban passzol a légrugó, ha azt vesszük alapul, hogy az egy kényelemre kihegyezett limuzin, és nem arra való hogy sportolj. Nyilván tud menni, de azt is inkább autópályán mint kanyarvadászkodva.
Az ABC előnyei igazán akkor jönnek ki, ha sportosan vezetnél, mert a reakciója a hidraulikának köszönhetően nagyságrenddel gyorsabb, és így a terhelésváltásokat sokkal jobban követi. Cserébe érezhetően sokkal keményebb tőle az autó, a rugózási komfort sokat romlik. Na nem úgy kell elképzelni, hogy egy S (legalábbis a gyári méretű felnikkel) pattog, de egymás után kipróbálva a kettőt, a légrugó egy repülő szőnyeg, az ABC meg nem az.
Emellett a megbízhatósága is jobb, legalábbis azonos színvonalú karbantartás mellett. Egyfelől a rugóstagok általában tovább bírják, másfelől pedig ha pl elkezd valahol ereszteni, azt könnyebb lokalizálni mint egy légrugósnál, nagyon parasztos okból kifolyólag: az olajnak nyoma van, a lassan eresztő levegónek meg vicces megtalálni a forrását, merthogy nagyjából bárhol ereszthet, ahol a levegőcsöveket illesztik, és persze aztán maga a gátló, vagy akár a kompresszor is lehet szar.
Fenntartási költségben szerintem érdemi különbség nincs: egy ilyen tinédzser luxusautónál úgyis az autó árának jelentős részét kitevő költségről van szó, ha az aktív futóműhöz nyúlni kell, ráadásul sokan hajlamosak elfelejteni hogy a légrugó/abc rugóstag ugyanúgy kopóalkatrész mint a hagyományos futóműben a lengéscsillapító. Kicsit talán robosztusabb, de időnként ezt is cserélni kell, és bár az autó értéke jó esetben a tizede, de inkább huszada az újkori árának, ezeknek az alkatrészeknek az ára nem csökkent számottevően...
Sziasztok , tudom , hogy ez nem egy modelles topik de hátha érdekelhet valakit :
Eladó sorba került egy fehér színű , Norev gyártmányú , 1:18-as méretarányú Mercedes Benz CLA ( C117 ) fémmodellem . Gyári dobozában , hibátlan állapotban . Ára : 20.000 Ft .
A modell mérete : 26 cm hosszú , 10 cm széles , 9 cm magas .
Nem, az ABC rugóstag olyan 280 körül van. Azért a 280 vs 200 az elég messze van a harmadától de még a kétharmad se áll meg. Drágább, az biztos, mondjuk tovább is bírja általában, legalábbis a külföldi tapasztalatok szerint. Az biztos hogy a légrugósok közül igencsak fehér holló ami 200 fölött van gyári légrugóval.
Sziasztok! Az lehetséges, hogy az első stabilizátor rúd (ami átmegy a kocsi alatt) tartószilentjei kétféle belső mérettel készültek W203-ashoz, vagy annyira kopott a stabrudam, hogy lötyög az újakban?
Meglett a hidegindítási remegés oka, egy porlasztóm alapjáraton nemigen nyomott semmit, fel van újítva, kiváló lett újra az autó.. :)
Miutan a a masodik szett egy Szbathely oda-visszat nem bírt ki, kezdett gyanút fogni.. az első 10 evet kibírt csak volt egy titkolt padkazasa ott betegedett meg ( sose adj rokonnak kolcson kocsit :0), foleg ne friss jogsisnak :o)))