Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1931
simán megoldható. (tapasztalat, busszal)
Előzmény: MBman (1929)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1930
csak közben rájöttem, hogy bajosan fogok tudni bemenni elé.
Előzmény: MBman (1928)
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1929
Lentiből egyébként elég meredek 45 perc alatt Egerszegre érni.
Előzmény: Törölt nick (1927)
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1928
Felesleges tovább keresned, a 4:15-össel menj Lentiből. A járat gyors, és első osztályú busszal fogsz menni.
Előzmény: Törölt nick (1926)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1927

továbbá.

látok olyat, hogy

Lenti 7.45 // Zeg. 8.30 (6248/848), tovább Zeg. 8.40 // Bp. 12.10 (1188/102)

a 8.40-es ugye tutira megvárja az érkezőt?

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1926

1185/2

Lenti 4.15

Bp. 8.25

 

ez jó lenne. létezik?:)

Előzmény: Törölt nick (1925)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1925

urak! (+hülgyek?)

érdeklődnék, hogy a menetrendek.hu most éppen megbízható-e annyira, hogy onnan tájékozódjak. (nem szoktam haszálni, csak azért)

9-én vagy 10-én reggel, a lehető legkorábbi lenti-budapest járattal jönnék haza, mindjárt mondom, hogy a kereső erre mit ad.

MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1924

A járatok többségén rengeteg az álló utas, magaspadlós kocsik meg nem erre lettek kitalálva, nincs kapaszkodó, valamit az utascsere is gyorsabb egy 395-ről, mint egy magaspadlós setráról, vagy e98 ről.

Ennek ellenére az a balaton volántól több 386os, 396-os, 98 as és Dörgi jár, a bakony küldi a setráit, a volánbusz küldi a MAN-okat, Merci Intourokat. Az igénytelenebb volánok (pl somló) nyomatják a 395ösöket, mert nincs nekik más. Kb fele-fele az arány 395 és jobb buszok között

 

Előzmény: setra415HD (1920)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1923
Különjáratra meg mentek volna a 95ösök? :)
Előzmény: setra415HD (1919)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1922

"Nincsenek utasok, így bevétel sem... :("

 

Ha meg lenne hirdetve, akkor gondolod, hogy lenne + bevétel?

Előzmény: hármaskocsiállás (1913)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1921
Szeretem bonyolítani a helyzetet:-)
Előzmény: MBman (1915)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1920
Miért is???
Előzmény: MBman (1918)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1919
E98
Előzmény: MBman (1916)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1918
A veszprém Bp járatok többsége kis túlzással nevezhető hehyközinek, azért ne hasonlítsuk a kanizsa-Bp járathoz
Előzmény: setra415HD (1909)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1917
OFF Folyton kötözködsz... :(( ON
Előzmény: MBman (1915)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1916

Nem mintha a 2005-ös setra beszerzések előtt hemzsegtek volna a jó buszok egerszegen...

Valóban a 438-ast át kellett volna tenni a gyorsra, de a 90-es években milyen magasabb konfortú busz volt amit szívesen láttál volna a járaton?

 

 

Előzmény: setra415HD (1911)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1915
Egyszerűbb lett volna írni, hogy a Gratis járatára vették a MAN-t,de nem nyerték meg,így lett különjáratos kocsi, a lentiek meg elvihették a két ikarus egyikét, és ők a 101-est választották.
Előzmény: setra415HD (1910)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1914
De neked a FEY-999-el is felemelő érzés volt utazni :))
Előzmény: setra415HD (1911)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1913
" "A második (lenti) másodrész viszont nem szerepel felfelé a menetrendben :("
És??
"

Nincsenek utasok, így bevétel sem... :(

"Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte"
... és 2014-ig fogja a G...... Kft. csinálni... :(

OFF nagyon morcos vagy ma:)) ON
Előzmény: setra415HD (1905)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1912
közlekedtetésében=közlekedtetésére
Előzmény: setra415HD (1910)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1911

""Az FEY-999 jóval tovább húzta a gyorson."

Két éve viszont egy első osztályú buszt kaptak, egy szavuk se lehet rá."

 

Elég szomorú, hogy csak két éve kaptak első osztályú buszt. Már a 438-ast is a gyorsra kellett volna tenni. Sőt már a 90-es években is egy magasabb komfortú busszal kellett volna járni a pécsi gyorson...

Előzmény: MBman (1819)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1910

Nem jól tudod.

A MAN eredetileg a Zeg indul:5:35, Bp érkezik:9:00, Bp indul:16:15, Zeg érkezik:19:40 járatpára jött. Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte, így lett belőle különjáratos kocsi.

Előzmény: setra147 (1824)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1909

"Egyébkét meg kanizsára nem valami utascsalogató az a Merci, meg a HEH-518. "

 

Gondolod, hogy egy átlagutas az alapján dönti el, hogy busszal utazik e, vagy vonattal, hogy Ik395-ös, vagy Setra van e beosztva a járatra?

A Veszprém-Bp vonalon is túlnyomórészt Ik 395-ösök járnak, mégis az utasok jelentős része a buszt választja...

Előzmény: MBman (1870)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1908
Nem szuperbusz kell ahhoz, hogy utasokat lehessen fogni. Főleg nem 80-100 milliós Setra.
Előzmény: kettőhatvanhatos (1871)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1907

Szerinted?

Előzmény: zaronka (1893)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1906

"Egyébként délben szokatlanul későn, 12:30 körül érkezett csak meg a petőfi hídhoz."

 

Mivel a Bocskai mindkét irányba teljesen be volt dugulva.

 

Előzmény: MBman (1899)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1905

"A második (lenti) másodrész viszont nem szerepel felfelé a menetrendben :("

 

És??

Előzmény: hármaskocsiállás (1904)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1904
Sejtettem, mert az FSJ Keszthelyen szinte kongott az ürességtől... akkor viszont ennek a mentesítője lehetett az ICE.

A második (lenti) másodrész viszont nem szerepel felfelé a menetrendben :(
Előzmény: setra415HD (1902)
MBman Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1903

Ezt egyébként titokban kell tartani? Eléggé nevetséges

Ha esetleg többen tudnának róla, akkor elképzelhető, hogy többen utaznának, nem? Mert ha még mi sem tudtunk erről itt a fórumon, akkor elképzelem, hogy az egyszerű utasok, akik nem érdeklődnek a téma iránt, mennyire tudhatják.

 

És mi a helyzet a csütörtöki mentesítővel? Jön vagy nemjön?

 

Ma inkább 14:00-kor kellett volna metesítőt küldeni, de valószínűleg ez volt az utolsó nap, amikor álltak pénteken a JOP-n...

Előzmény: setra415HD (1902)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.29 0 0 1902
Tanszünetben Pénteken a 15:40-esnek, illetve a 18:40-esnek van másodrésze. Előbbit a Zegi üzem, utóbbit a Lenti üzem végzi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!