A járatok többségén rengeteg az álló utas, magaspadlós kocsik meg nem erre lettek kitalálva, nincs kapaszkodó, valamit az utascsere is gyorsabb egy 395-ről, mint egy magaspadlós setráról, vagy e98 ről.
Ennek ellenére az a balaton volántól több 386os, 396-os, 98 as és Dörgi jár, a bakony küldi a setráit, a volánbusz küldi a MAN-okat, Merci Intourokat. Az igénytelenebb volánok (pl somló) nyomatják a 395ösöket, mert nincs nekik más. Kb fele-fele az arány 395 és jobb buszok között
Egyszerűbb lett volna írni, hogy a Gratis járatára vették a MAN-t,de nem nyerték meg,így lett különjáratos kocsi, a lentiek meg elvihették a két ikarus egyikét, és ők a 101-est választották.
Két éve viszont egy első osztályú buszt kaptak, egy szavuk se lehet rá."
Elég szomorú, hogy csak két éve kaptak első osztályú buszt. Már a 438-ast is a gyorsra kellett volna tenni. Sőt már a 90-es években is egy magasabb komfortú busszal kellett volna járni a pécsi gyorson...
A MAN eredetileg a Zeg indul:5:35, Bp érkezik:9:00, Bp indul:16:15, Zeg érkezik:19:40 járatpára jött. Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte, így lett belőle különjáratos kocsi.
Ezt egyébként titokban kell tartani? Eléggé nevetséges
Ha esetleg többen tudnának róla, akkor elképzelhető, hogy többen utaznának, nem? Mert ha még mi sem tudtunk erről itt a fórumon, akkor elképzelem, hogy az egyszerű utasok, akik nem érdeklődnek a téma iránt, mennyire tudhatják.
És mi a helyzet a csütörtöki mentesítővel? Jön vagy nemjön?
Ma inkább 14:00-kor kellett volna metesítőt küldeni, de valószínűleg ez volt az utolsó nap, amikor álltak pénteken a JOP-n...