Egy ehhez hasonló buszt láttam ma Debrecenben (lehet, hogy pont ez volt, bár élőben rövidebbnek tűnt), rendszám nélkül, az övvonalban full fehérre fújva. Esetleg tudtok róla valamit?
Ha a sulipéntekenkénti harmadik lenti járatra gondolsz, (amit általában a CJS-216 csinál, nagyritkán IAB-864) az 13:00 körül indul Egerszegről, de jogos a felháborodásod, se oda, se vissza nincs benne a menetrendben, és nem ártana, ha benne lenne :))))
A járatok többségén rengeteg az álló utas, magaspadlós kocsik meg nem erre lettek kitalálva, nincs kapaszkodó, valamit az utascsere is gyorsabb egy 395-ről, mint egy magaspadlós setráról, vagy e98 ről.
Ennek ellenére az a balaton volántól több 386os, 396-os, 98 as és Dörgi jár, a bakony küldi a setráit, a volánbusz küldi a MAN-okat, Merci Intourokat. Az igénytelenebb volánok (pl somló) nyomatják a 395ösöket, mert nincs nekik más. Kb fele-fele az arány 395 és jobb buszok között
Egyszerűbb lett volna írni, hogy a Gratis járatára vették a MAN-t,de nem nyerték meg,így lett különjáratos kocsi, a lentiek meg elvihették a két ikarus egyikét, és ők a 101-est választották.
Két éve viszont egy első osztályú buszt kaptak, egy szavuk se lehet rá."
Elég szomorú, hogy csak két éve kaptak első osztályú buszt. Már a 438-ast is a gyorsra kellett volna tenni. Sőt már a 90-es években is egy magasabb komfortú busszal kellett volna járni a pécsi gyorson...
A MAN eredetileg a Zeg indul:5:35, Bp érkezik:9:00, Bp indul:16:15, Zeg érkezik:19:40 járatpára jött. Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte, így lett belőle különjáratos kocsi.