Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1936
Egy ehhez hasonló buszt láttam ma Debrecenben (lehet, hogy pont ez volt, bár élőben rövidebbnek tűnt), rendszám nélkül, az övvonalban full fehérre fújva. Esetleg tudtok róla valamit?
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1935
Ha a sulipéntekenkénti harmadik lenti járatra gondolsz, (amit általában a CJS-216 csinál, nagyritkán IAB-864) az 13:00 körül indul Egerszegről, de jogos a felháborodásod, se oda, se vissza nincs benne a menetrendben, és nem ártana, ha benne lenne :))))
Előzmény: hármaskocsiállás (1934)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1934
Ha felfelé is egy létező járat (8:40-es?) másodrészeként megy, akkor természetesen nem...
Nekem nem volt egyértelmű, hogy így megy fel...
Előzmény: setra415HD (1922)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1933

lehet hogy ez lesz... na majd még kitalálom.

 

köszi!

Előzmény: MBman (1932)
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1932
Akkor semmi gond, 7:45 össel bemész Zegre, onnan meg a 8:40-essel tovább. 
Előzmény: Törölt nick (1931)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1931
simán megoldható. (tapasztalat, busszal)
Előzmény: MBman (1929)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1930
csak közben rájöttem, hogy bajosan fogok tudni bemenni elé.
Előzmény: MBman (1928)
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1929
Lentiből egyébként elég meredek 45 perc alatt Egerszegre érni.
Előzmény: Törölt nick (1927)
MBman Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1928
Felesleges tovább keresned, a 4:15-össel menj Lentiből. A járat gyors, és első osztályú busszal fogsz menni.
Előzmény: Törölt nick (1926)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1927

továbbá.

látok olyat, hogy

Lenti 7.45 // Zeg. 8.30 (6248/848), tovább Zeg. 8.40 // Bp. 12.10 (1188/102)

a 8.40-es ugye tutira megvárja az érkezőt?

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1926

1185/2

Lenti 4.15

Bp. 8.25

 

ez jó lenne. létezik?:)

Előzmény: Törölt nick (1925)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.01 0 0 1925

urak! (+hülgyek?)

érdeklődnék, hogy a menetrendek.hu most éppen megbízható-e annyira, hogy onnan tájékozódjak. (nem szoktam haszálni, csak azért)

9-én vagy 10-én reggel, a lehető legkorábbi lenti-budapest járattal jönnék haza, mindjárt mondom, hogy a kereső erre mit ad.

MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1924

A járatok többségén rengeteg az álló utas, magaspadlós kocsik meg nem erre lettek kitalálva, nincs kapaszkodó, valamit az utascsere is gyorsabb egy 395-ről, mint egy magaspadlós setráról, vagy e98 ről.

Ennek ellenére az a balaton volántól több 386os, 396-os, 98 as és Dörgi jár, a bakony küldi a setráit, a volánbusz küldi a MAN-okat, Merci Intourokat. Az igénytelenebb volánok (pl somló) nyomatják a 395ösöket, mert nincs nekik más. Kb fele-fele az arány 395 és jobb buszok között

 

Előzmény: setra415HD (1920)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1923
Különjáratra meg mentek volna a 95ösök? :)
Előzmény: setra415HD (1919)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1922

"Nincsenek utasok, így bevétel sem... :("

 

Ha meg lenne hirdetve, akkor gondolod, hogy lenne + bevétel?

Előzmény: hármaskocsiállás (1913)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1921
Szeretem bonyolítani a helyzetet:-)
Előzmény: MBman (1915)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1920
Miért is???
Előzmény: MBman (1918)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1919
E98
Előzmény: MBman (1916)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1918
A veszprém Bp járatok többsége kis túlzással nevezhető hehyközinek, azért ne hasonlítsuk a kanizsa-Bp járathoz
Előzmény: setra415HD (1909)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1917
OFF Folyton kötözködsz... :(( ON
Előzmény: MBman (1915)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1916

Nem mintha a 2005-ös setra beszerzések előtt hemzsegtek volna a jó buszok egerszegen...

Valóban a 438-ast át kellett volna tenni a gyorsra, de a 90-es években milyen magasabb konfortú busz volt amit szívesen láttál volna a járaton?

 

 

Előzmény: setra415HD (1911)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1915
Egyszerűbb lett volna írni, hogy a Gratis járatára vették a MAN-t,de nem nyerték meg,így lett különjáratos kocsi, a lentiek meg elvihették a két ikarus egyikét, és ők a 101-est választották.
Előzmény: setra415HD (1910)
MBman Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1914
De neked a FEY-999-el is felemelő érzés volt utazni :))
Előzmény: setra415HD (1911)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1913
" "A második (lenti) másodrész viszont nem szerepel felfelé a menetrendben :("
És??
"

Nincsenek utasok, így bevétel sem... :(

"Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte"
... és 2014-ig fogja a G...... Kft. csinálni... :(

OFF nagyon morcos vagy ma:)) ON
Előzmény: setra415HD (1905)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1912
közlekedtetésében=közlekedtetésére
Előzmény: setra415HD (1910)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1911

""Az FEY-999 jóval tovább húzta a gyorson."

Két éve viszont egy első osztályú buszt kaptak, egy szavuk se lehet rá."

 

Elég szomorú, hogy csak két éve kaptak első osztályú buszt. Már a 438-ast is a gyorsra kellett volna tenni. Sőt már a 90-es években is egy magasabb komfortú busszal kellett volna járni a pécsi gyorson...

Előzmény: MBman (1819)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1910

Nem jól tudod.

A MAN eredetileg a Zeg indul:5:35, Bp érkezik:9:00, Bp indul:16:15, Zeg érkezik:19:40 járatpára jött. Mivel a járat közlekedtetésében kiírt pályázatot nem a ZV nyerte, így lett belőle különjáratos kocsi.

Előzmény: setra147 (1824)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1909

"Egyébkét meg kanizsára nem valami utascsalogató az a Merci, meg a HEH-518. "

 

Gondolod, hogy egy átlagutas az alapján dönti el, hogy busszal utazik e, vagy vonattal, hogy Ik395-ös, vagy Setra van e beosztva a járatra?

A Veszprém-Bp vonalon is túlnyomórészt Ik 395-ösök járnak, mégis az utasok jelentős része a buszt választja...

Előzmény: MBman (1870)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1908
Nem szuperbusz kell ahhoz, hogy utasokat lehessen fogni. Főleg nem 80-100 milliós Setra.
Előzmény: kettőhatvanhatos (1871)
setra415HD Creative Commons License 2007.06.30 0 0 1907

Szerinted?

Előzmény: zaronka (1893)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!