Természetesen a W221 sem egy 20. századi W123, 124, 126, de jelen állás szerint van sacc 10 W220-as ügyfelem, és kb 5-6 W221.
Állandó ügyfelek, tehát nem részleges feladat alapján megosztott szervizként vagyunk nekik, hanem minden ami a két lökös közt van, namármost a 220-as ügyfeleket látom évente 15-20x, a 221-et meg max 5-6 alkalommal. Persze nyilván a magam 5-6 221-ével nem lehetek reprezentatív, de ez az én statisztikám.
A szoftver védelme az ürügy,, kell egy alap ami mentén az fog történni, hogy a géptetőt sem tudod majd felnyitni, viszont ezt így nem vághatják a pofánkba, mert az üzletpolitikailag talán visszafele sülne el... Egy jó kiindulási alap, egy fundamentum hivatalos formában egy olyan folyamatnak, aminek a végén az lesz amit naponta tapasztalunk a mostani mobiltelefonokon, miszerint egy aksit nem tudsz cserélni benne, nem szétszedhető, már csak arra vagyok kíváncsi mikor szűnik meg a sim kártya, és lesz helyette személyes kód amit csak beírsz az új telcsidbe és kész....
A kocsinál ugyan ez lesz, csak úgy kell elképzelni, hogy nem kintről nyomogatod a telefonod, hanem jó nagyra nő, és bentről....
Nekem tetszenek az új fejlesztések de ha nem tudják vagy akarják megbízható csomagolásba tenni akkor elgondolkodom majd ha a 210 kiöregszik hogy keresek inkább egy elfekvő öreg gépet kevés kilométerrel.
Szerintem főleg az ár ami érthetetlen ! Dacia 3 millió, merci 30 millió és még rossz is !! Most vett az egyik igazgató W222-est, már háromszor volt javitáson ( 2000 km van benne ). Valóban vannak csoda megoldások a 222-es gépen. Pályán megállt, megnyomott egy gombot és megszólalt egy női hang magyarul Hollandiából, hogy küldi a trélert. 2 órát vártunk 1 óra Kárpát utca "szoftverfrissités ".......
Az is baj lehet, h az idősebb Mercedes tulajok a megbízható autókon szocializálódtak, nem ezeken a sztaniol papírba csomagolt sz@rokon amiket jelenleg autónak hívnak. Anno a 80-90-es években megvettél egy 10 éves Mercit aztan volt egy jo autod. En ezekben az idokben a csattovos lepket tologattam...de akivel edrol beszelgettem csak ezt szajkoztak.
Hat millió alatt nincs W221-es, nekem meg annyit nem ér..... + 1 millió az alap költség ( áítirás, bíztosítás, olajcsere stb ), Minden tiszteletem a tied, de nem hiszem hogy jobb egy 200e km-ert futott 221-es mint egy ugyan annyit futott 220-as. A W 220-asom ér max 1 milliót, és aki megvenné engem szidna, nem a kocsit, azt meg nem viselném........ Egyenlőre marad a mostani gép, a mester mindig megcsinálja, hogy üzemképes legyen, a többi meg csak bosszúság, hogy egy luxusjárgány ilyen........
Tud valaki egy 87-es évjáratú W124-esbe (lépcsőshátú) bal első ülést kék színben jó állapotban, az sem baj ha garnitúra vagy a 89-es modell frissített ülések, mert ennél már koppig le van ülve, főleg a bal első.
Nem kell leszedni a mutatót. Van külön neki potmétere, lehet hogy az rosszalkodik, nekem az volt, ott van a panelon hátul, csak ki kell húzni az óracsoportot a műszerfalból. Szerintem először ott ellenőrizd.
Az a baj a 220-al Zsigabá, hogy mára annyi idősek, hogy minden napra tartogatnak valamit, és, hát az van, hogy pár hónap alatt költöd el rá akár azt a pénzt amit jó ha ér a kocsi..... Ha jól kőrbe néz az ember vállalható darabokat vágnak utána 1.5-2M forintért...... Arról a tényezőről nem is beszélve, hogy rettegnek tőle az emberek, és még ha jó az ár, és szép is, akkor is nehéz eladni! Mára azt gondolom, hogy a W220 kiváló kocsi mondjuk egy Sanyinak, mert van hozzá műhelye, tudása, diagja, kapcsolata, stb, így minimálisra csökkentheti a kiadásait a kocsi kapcsán, de egy "sima" usernek a W220 egy exisztenciális temető! Én javasolnám Zsigabá, hogy egy mély levegővel csináltasd meg rajta ami most van és feltétlen kell, ülj át valami másba, ezzel ne járj, és add el, mert soha nem lesz vége! Bár ebben az évjárat kategóriában minden márka képviselője pénztemető :( Accem itt az ideje a W221-nek, ott legfőbb kritériumod a rekeszek, tárolók problémája igen csak megfog oldódni, van nálam épen egy, kicsit helyezkedtem benne, ahova nyúlok tároló van :)
És amit most vettem észre, a kis gané tudja milyen magas ember űl a kocsiban (ne kérdezd honnan) és automatice beállítja a fejtámlát ha neki döntöd a fejed, sok kis kényeztető dologról nem is beszélve, és köröket ver megbízhatóságra is a 220-ra! Ha kész a 126, valszeg egy ilyen a következő kocsim :)
Nem gondolok bele, most már úgy is mindegy! Vannak azért előnyei is a W220-asnak. Újabb fejlesztés, a technikai haladás érezhető, csak hát nem az "örökkévalóságnak" készült mint a 123-as.... A mai autókat nem a mérnökök tervezik hanem a marketingesek....
Üdv! "Ha csak a szövet része hibátlan úgy is érdekelhet, a többit megoldom" .Ne ez a rész érdekelne.... Mert nekem természetesen a teteje hullott szét és keresném rá a megoldást...Mit csinálsz vele?
üzemanyag szintjelzőt 124 es be.... Valamiért szerintem rosszul mutat. Álló állapotban nagyon aláesik a mutató. Be lehet mondjuk ezt úgy kalibrálni hogy
kattanásig teletankolom és a mutatót leszedem és a
Az alábbi belterű autómhoz ( 1990-es 190E fekete/grafit kárpit) szeretnék 4 darab szövetes ajtókárpitot. Ha az első kettőn nem lenne kurblifurat, az jó lenne. Ha van, hát kurblis lesz, nem dugózok.
Ha csak a szövet része hibátlan úgy is érdekelhet, a többit megoldom. e-mail címem publikus.