Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jakapapa Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357081

nagyon nyugaton ahol 2000 körül éltem 2 évig már akkor is eléggé ellenezték az otthoni szerelgetést 

 

viszont majd' minden benzinkúton volt 'gyorsszervíz'

Előzmény: csabais (357075)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357080

Természetesen a W221 sem egy 20. századi W123, 124, 126, de jelen állás szerint van sacc 10 W220-as ügyfelem, és kb 5-6 W221.

Állandó ügyfelek, tehát nem részleges feladat alapján megosztott szervizként vagyunk nekik, hanem minden ami a két lökös közt van, namármost a 220-as ügyfeleket látom évente 15-20x, a 221-et meg max 5-6 alkalommal. Persze nyilván a magam 5-6 221-ével nem lehetek reprezentatív, de ez az én statisztikám.

Előzmény: W210 (357078)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357079

A szoftver védelme az ürügy,, kell egy alap ami mentén az fog történni, hogy a géptetőt sem tudod majd felnyitni, viszont ezt így nem vághatják a pofánkba, mert az üzletpolitikailag talán visszafele sülne el... Egy jó kiindulási alap, egy fundamentum hivatalos formában egy olyan folyamatnak, aminek a végén az lesz amit naponta tapasztalunk a mostani mobiltelefonokon, miszerint egy aksit nem tudsz cserélni benne, nem szétszedhető, már csak arra vagyok kíváncsi mikor szűnik meg a sim kártya, és lesz helyette személyes kód amit csak beírsz az új telcsidbe és kész....

A kocsinál ugyan ez lesz, csak úgy kell elképzelni, hogy nem kintről nyomogatod a telefonod, hanem jó nagyra nő, és bentről....

Előzmény: W210 (357077)
W210 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357078

221 kevésbé rossz?

Előzmény: Smafu.w126 (357076)
W210 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357077

Elég beteg ötlet. 

De a szoftverekbe nem igen nyúlkáltak bele otthon. 

Másrészt nem nagyon fogják tudni ellenőrízni. 

Előzmény: csabais (357075)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357076

Csak egy vélemény volt :)

 

De a 220 egy lapon sem említhető egy 221-el.

Előzmény: dhzsigmond (357068)
csabais Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357075
W210 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357074

Nekem tetszenek az új fejlesztések de ha nem tudják vagy akarják megbízható csomagolásba tenni akkor elgondolkodom majd ha a 210 kiöregszik hogy keresek inkább egy elfekvő öreg gépet kevés kilométerrel. 

Az nem állapot hogy drága is meg rossz is. 

Előzmény: dhzsigmond (357070)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357073

Lehet, nem tudom, félek a cseréktől, lehet, hogy  minden kezdődik előröl......

Előzmény: vilagosbarna (357071)
majdnemviking Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357072

Pontosan!

Sőt, még mindíg úgy csinál néha. 

Előzmény: thosy (357025)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357071

Esetleg  egy jó w212 Zsigmond bácsi? 

Előzmény: dhzsigmond (357068)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357070

Szerintem főleg az ár  ami érthetetlen !   Dacia  3 millió, merci 30 millió és még rossz is  !!  Most vett az egyik igazgató  W222-est, már háromszor volt javitáson  ( 2000 km van benne ). Valóban vannak csoda megoldások a 222-es gépen.  Pályán megállt, megnyomott egy  gombot és megszólalt egy női hang magyarul Hollandiából, hogy küldi a trélert.  2 órát  vártunk 1 óra Kárpát utca  "szoftverfrissités ".......

Előzmény: W210 (357064)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357069


Az is baj lehet, h az idősebb  Mercedes tulajok a megbízható autókon szocializálódtak, nem ezeken a sztaniol papírba csomagolt sz@rokon amiket jelenleg autónak hívnak. Anno a 80-90-es években megvettél egy 10 éves Mercit aztan volt egy jo autod. En ezekben az idokben a csattovos lepket tologattam...de akivel edrol beszelgettem csak ezt szajkoztak.

Előzmény: Smafu.w126 (357063)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357068

Hat millió alatt nincs W221-es, nekem meg annyit nem ér..... + 1 millió az alap költség  ( áítirás, bíztosítás, olajcsere stb ),  Minden tiszteletem a tied, de nem hiszem hogy jobb  egy  200e km-ert futott 221-es mint  egy ugyan annyit futott 220-as.  A W 220-asom  ér  max 1 milliót, és aki megvenné engem  szidna, nem a kocsit, azt meg nem viselném........ Egyenlőre marad a mostani gép, a mester mindig megcsinálja, hogy üzemképes legyen, a többi meg csak bosszúság, hogy egy luxusjárgány ilyen........

Előzmény: Smafu.w126 (357063)
KoriKimi Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357067

Tud valaki egy 87-es évjáratú W124-esbe (lépcsőshátú) bal első ülést kék színben jó állapotban, az sem baj ha garnitúra vagy a 89-es modell frissített ülések, mert ennél már koppig le van ülve, főleg a bal első.

KoriKimi Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357066

Nem kell leszedni a mutatót. Van külön neki potmétere, lehet hogy az rosszalkodik, nekem az volt, ott van a panelon hátul, csak ki kell húzni az óracsoportot a műszerfalból. Szerintem először ott ellenőrizd.

Előzmény: cedesz (357053)
gadoros Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357065

Sanyi, nekem is ilyen problémám van mint Gordonművésznek. Ezt hol találom?

Előzmény: csabais (357055)
W210 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357064

Rendbe van hogy nem az örökkévalóságnak de egy 30 millás autó menjen el par évig. 

Olvasgattam a direkt befecskendezéses benzinmotorokról hát nagyon elment tőlük a kedvem. 

Lassan meg majd nem lesz mit venni. 

Előzmény: dhzsigmond (357061)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357063

Az a baj a 220-al Zsigabá, hogy mára annyi idősek, hogy minden napra tartogatnak valamit, és, hát az van, hogy pár hónap alatt költöd el rá akár azt a pénzt amit jó ha ér a kocsi..... Ha jól kőrbe néz az ember vállalható darabokat vágnak utána 1.5-2M forintért...... Arról a tényezőről nem is beszélve, hogy rettegnek tőle az emberek, és még ha jó az ár, és szép is, akkor is nehéz eladni! Mára azt gondolom, hogy a W220 kiváló kocsi mondjuk egy Sanyinak, mert van hozzá műhelye, tudása, diagja, kapcsolata, stb, így minimálisra csökkentheti a kiadásait a kocsi kapcsán, de egy "sima" usernek a W220 egy exisztenciális temető! Én javasolnám Zsigabá, hogy egy mély levegővel csináltasd meg rajta ami most van és feltétlen kell, ülj át valami másba, ezzel ne járj, és add el, mert soha nem lesz vége! Bár ebben az évjárat kategóriában minden márka képviselője pénztemető :( Accem itt az ideje a W221-nek, ott legfőbb kritériumod a rekeszek, tárolók problémája igen csak megfog oldódni, van nálam épen egy, kicsit helyezkedtem benne, ahova nyúlok tároló van :)

És amit most vettem észre, a kis gané tudja milyen magas ember űl a kocsiban (ne kérdezd honnan) és automatice beállítja a fejtámlát ha neki döntöd a fejed, sok kis kényeztető dologról nem is beszélve, és köröket ver megbízhatóságra is a 220-ra! Ha kész a 126, valszeg egy ilyen a következő kocsim :)

Előzmény: dhzsigmond (357061)
gadoros Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357062

Szia! Volt kint egy 69-es 280SE, 3,5-ös V8-al. Brutál hangja volt. Láttam az MBW-124-et is. Szép!

Előzmény: Oldjawás (357059)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357061

Nem gondolok bele, most már úgy is mindegy!  Vannak azért előnyei is a W220-asnak.  Újabb fejlesztés, a technikai haladás érezhető, csak hát nem az "örökkévalóságnak" készült mint  a 123-as.... A mai autókat nem a  mérnökök tervezik hanem a marketingesek....

Előzmény: W210 (357056)
c220peti Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357060

Szia, érdekel még a felni, mert holnap megyek Pestre. Ha komolyan mondtad, akkor fel tudom vinni...

Előzmény: dulka2 (357058)
Oldjawás Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357059

Totalcar Parkoló Parádé ma.

 

dulka2 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357058

Üdv! "Ha csak a szövet része hibátlan úgy is érdekelhet, a többit megoldom" .Ne ez a rész érdekelne.... Mert nekem természetesen a teteje hullott szét és keresném rá a megoldást...Mit csinálsz vele?

Előzmény: Ritchie87 (357052)
c220peti Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357057

Beleírva M van, de inkább L, mert sose hordtam M-t. Inkább úgy mondom, ha nem vagy több 80 kg-nál, akkor jó. Én sajnos most több vagyok...:))

Előzmény: hsanyi79 (357054)
W210 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357056

Szervusz Zsigabácsi. 

Ahogy olvaslak szerintem már százszor megbántad, hogy lecserélted a bálnát. 

Előzmény: dhzsigmond (357051)
csabais Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357055

Alapjárati motor.

Előzmény: Gordonmuvesz (357045)
hsanyi79 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357054

Üdv, mekkora a  mérete?

Előzmény: c220peti (357048)
cedesz Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357053

Sziasztok!

 

üzemanyag szintjelzőt 124 es be.... Valamiért szerintem rosszul mutat. Álló állapotban nagyon aláesik a mutató. Be lehet mondjuk ezt úgy kalibrálni hogy 

kattanásig teletankolom és a mutatót leszedem és a 

teli jelzéshez állítom?

 

köszi

Ritchie87 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 357052

 

 

Üdv Urak!

 

 Az alábbi belterű autómhoz ( 1990-es 190E  fekete/grafit kárpit) szeretnék 4 darab szövetes ajtókárpitot. Ha az első kettőn nem lenne kurblifurat, az jó lenne. Ha van, hát kurblis lesz, nem dugózok.

Ha csak a szövet része hibátlan úgy is érdekelhet, a többit megoldom. e-mail címem publikus.

    Minden segítséget köszönök!

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!