Keresés

Részletes keresés

setra147 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1971
Most lehet h hülyeséget írok de sztem az a Volánbusz partner és a Scania a Merci helyett van. Mert pár hónapja már az Intouro helyett egy fehér Irizart küldenek de a söfőrje ugyanaz mint a Mercinek...
És ott szokott reggelente állni a telepnél. (ez milyen járat h itt van korán reggel? Itt tölti az éjszakát??)
Előzmény: MBman (1970)
MBman Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1970
Ha jól láttam, az FLN-442-es Áiplibuszos Irizar Scania is ott állt reggel a telep bejáratánál (ahal a MErci Intoruo is szokott).
setra147 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1969
Nem a JLD-nek az eleje törött össze a KHA-n pedig hátsó szélvédőt cseréltek.----->KHA állt JLD pedig hátulról beledurrant:D Azóta már vezet a söfőr aki elaludt.
A KHA azóta viszont elviselhetetlenül zörög...
Előzmény: MBman (1966)
setra147 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1968
Szerintem a Szalaynak a buszai lehettek, azok szoktak ott állni még. (Szalay Ferenc buszos vállalkozó):)
Előzmény: MBman (1966)
MBman Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1967
ez kimaradt: ott ált = a zrínyi úti telepen 
Előzmény: MBman (1966)
MBman Creative Commons License 2007.07.04 0 0 1966

Csak mert amikor aktuális volt, fordítva beszéltünk róluk. Nekem úgy modnták, a JLD állt bucsután, (merthogy ott telephelyes), a másik Connecto döngetett bele :)

MA reggel ott ált a 415 HD, mögötte egyéb különjáratos buszok álltak. Zala Volán feliratot nem láttam rajtuk, mit kereshetnek ott azok a buszok, kihez tartoznak, nemtudod?

Előzmény: setra147 (1965)
setra147 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1965
Így van...:)
Előzmény: MBman (1962)
MBman Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1964
"Elment" a gáz a két üveg közül, helyre "bement" a levegő aztán vége. HA nagyon zavarja őket, majd kicserélik, de a hátsó ablak a legjelentéktelenebb, el kell húzni a függönyt, aztán kész :)
Előzmény: hármaskocsiállás (1963)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1963
"nyáron IAB-862 műhelybe fog vonulni, egy kis felújításra, illetve az oldalablakok párásodásának megszüntetésére"

HHM-nek is kiábrádítóan párásodik a hátsó ablaka a két üveg között :(
Előzmény: MBman (1958)
MBman Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1962

A KHA állt ott, és a JLD sofőrje aludt el, no?

Előzmény: setra147 (1961)
setra147 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1961
De azt hiszem ott telephelyes...(a KHA egyik söfőre is bucsutai).
Előzmény: MBman (1960)
MBman Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1960

Nem a JLD-375-ös Connencto telephelyes Bucsután?

Előzmény: setra147 (1951)
MBman Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1959

Igen, de nemrég éppen egy fényképész barátunk kérdezte, hogy a KNM eredeti sárga rendszáma FBE-... volt-e, amire vonatokat és HEH-518-s ikarust kedvelő barátunk adta meg a választ, miszerint igen :)))

 

De cseppet se meglepő ez a lépés a többi volánnál se, valószínű egyiknek sincs pénze a sárga rendszám után feleslegesen fizetni.

Előzmény: dbbuszos (1955)
MBman Creative Commons License 2007.07.03 0 0 1958

Öreg, ha valaki itt most figyelmetlen volt, az egyedül te voltál!

 

Nemolyanrég szó volt róla, hogy nyáron IAB-862 műhelybe fog vonulni, egy kis felújításra, illetve az oldalablakok párásodásának megszüntetésére, mialatt HUU-147 fogja helyettesíteni. Ennek most jött el az ideje. Hogy setra147 véletlenül 863-at írt, nem kerülte el a figyelmemet, csak nem akartam kötekedni, mert mindenki egyből tudta (rajtad kívül) hogy nem a 415 HDről van szó.

Előzmény: hármaskocsiállás (1954)
setra147 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1957
Én tévesztettem el még az elején. (a különbség viszont nem csak egy szám:))
Előzmény: hármaskocsiállás (1954)
setra147 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1956
Igaz IAB-862: Setra S319 UL.
Kössz az észrevételt.:)
Előzmény: hármaskocsiállás (1954)
dbbuszos Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1955
Hát mindent nézve nem olyan régi történet, mert most szinte mindenhol ez megy.
Előzmény: MBman (1944)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1954
Emberünk a 862-re gondolhatott, nagyon haragszik rá :D
Csak már megint nem figyelt... :)
Előzmény: setra147 (1952)
boz-021 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1953
A BRN -esen kívül van még vagy 2-3 db. 365 -ös amibe az EAG lámpák vannak belekendácsolva.
Előzmény: MBman (1941)
setra147 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1952
Az IAB-ra gondolsz?:) Ennyire szar??:)
Előzmény: MBman (1949)
setra147 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1951
Nem neki az eleje törött össze. Komoly baja van/volt összecsúszott az egész első lépcső meg az ajtó is széttört. Még mindig csak az egyik fele van meg az ajtónak meg nincs jobb első lámpa lökhárító idom+ a szélvédő feletti rész ahol a Zeg tábla van az sincs meg. (Már megkapta az új szélvédőt). Én úgy hallottam h összesen 8 milliós kár keletkezett de ez nem biztos...
Előzmény: MBman (1950)
MBman Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1950

A JLD-s Connectonak tört össze a hátulja nem?

Miért készül el oylan sokára? Annyira komoly baja van? Vagy egyéb dolgok hátráltatják (pl. biztosító)

Előzmény: setra147 (1948)
MBman Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1949
Még azért maradhatna ott, egy ideig :)
Előzmény: setra147 (1948)
setra147 Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1948
Ma voltam kint a volán telepen meg a műhelyekben. A JLD Conecto még sokára fog elkészülni, az IAB-863-t kitették a telepre és az egyik oldalablaka hiányzik amit fóliával ragasztottak le.:D
Nzsolti Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1947
Köszi, akkor jó, mert én arra gondoltam, de azt hittem tévedtem. :-)
Előzmény: MBman (1946)
MBman Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1946

Bocsánat, FBE-477 volt az, ez volt az eredeti fehér rendszám, ami be lett sárgítva 2003ban

Előzmény: Nzsolti (1945)
Nzsolti Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1945
És mi volt előtte FLJ-477?
Előzmény: MBman (1944)
MBman Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1944

Ja, ez a rendszámkifehérítés már régi történet, volt már róla szó, ezért fel sem merült bennem, hogy erről beszélsz...

Többet kell fizetni a sárga rendszám után, és már nincs rá szükség, ezért műszaki vizsgán kértek helyette fehéret. FLJ-477 volt ez eredeti sárga.

 

Ellenpélda az EFU-331 --> FLJ-122, amikor a fehérből lett sárga.

Előzmény: hármaskocsiállás (1943)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1943
Dehogy, a rendszáma fehéredett ki sárgáról... :) ha ugyan sárga volt előtte... de csak feltételezem, hogy ez volt az oka az átrendszámozásnak...
Előzmény: MBman (1942)
MBman Creative Commons License 2007.07.02 0 0 1942
Teljesen fehérre fújták le? Na de miért?
Előzmény: hármaskocsiállás (1939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!