Keresés

Részletes keresés

karikaHUN Creative Commons License 2000.01.10 0 0 3933
Hi all

Bocs hogy uzleti jellegu irassal jovok a topic-ba
nezzetek el OK?

Szoval lenne egy elado montim sajna meg kell valnom tole mert koltozni fogunk es kell a penz.
A gep egy OCLV CARBON TREK 96-os XT-XTR +syncross nyeregcso+spd pedal+troy lee buko IGEN MEGKIMELT ALLAPOTBAN!!!! ELADO Iranyar 200000 HUF
surgos lenne a dolog akit erdekel az irjon az alabbi mailra egy par sort meg egy helyet ahol el tudom erni (nev+Telefon) es visszahivom egyebken budapesti vagyok es nalam lehetne megnezni a bicajt.
THX
Email:karika@satimex.tvnet.hu

kamikázé Creative Commons License 2000.01.09 0 0 3932
Üdv Reki!
Éngömet érdekelne az a táblázat, kűgyed el lécci a czímemre.

neptancos!
Én ma is vótam a Sportba'. Úszással kapcsolatban a hétvégék láccanak fixnek 10-11 órai kezdéssel, kivéve a következő két hét sielésből kifolyólag. Futás reggelente munkahelyileg, aztán febr. 27. Pécs-Harkány (Ötpróba 4 pont). Ha meglesz az új gépem, akkor még nem fogom túl sokat használni, mer' görgőn jó a mostani is, a szabadban megmég hideg lesz, de az itt beharangozott márc. 15-i túra engem is érdekel, nembeszélve a Nagy Tavaszi Topikos Túráról (reszkess, stoki!).

Peace
kamikz

neptancos Creative Commons License 2000.01.09 0 0 3931
Nieuwjahr!
sanzi, király, azaz a Király utcában van sportbizó, ott ált. szokott lenni súly, de újat asszem a Plazában is láttam az elsőn egy kis bótban.
Kami!
Mikor futunk/úszunk/görgőzünk/stb. össze? Ha meglesz az új géped?
Bad, get better!
nephtanczosch
kétkerekes Creative Commons License 2000.01.08 0 0 3930
Mivel nincs nagy forgalom bemásoltam ezt a cikket,ha ráértek olvassátok el a kerékpárutakrol szol.(bocs.hogy hosszú)
Az útfelület újrafelosztása
Amikor megalakult a VBB, ezt a célt tűzte maga elé: minél több embert nyerjen meg arra, hogy „munkába, iskolába, bevásárolni, sportolni, szórakozni kerékpárral járjanak.” Abból a másutt már igazolt tényből indultak ki, hogy a városi ember átlagos napi mozgáskörzete éppen akkora, amekkorát gyalog fárasztó bejárni, autón vagy tömegközlekedési eszközökkel pedig pazarlás. Aki tehát kerékpárra ül, az időt és pénzt takarít meg, nem utolsósorban pedig tesz valamit a levegő tisztaságáért és a maga egészségéért.
A bringások nyomásának nem kis szerepe van abban, hogy az utóbbi években látványosan fejlődött az ország és benne a települések kerékpárút-hálózata. Fővárosunkban a 90-es években körülbelül 120 kilométernyi kerékpárút épült, de a fejlődés az utóbbi egy-két évben megtorpant. Ráadásul az utak többsége nem a mindennapi kerekezés, a „hivatásforgalom” igényei szerint épült, hanem a szabadidős tekerőknek.
A városi kerekezés feltételei tehát nem alakultak olyan kedvezően, mint sokan remélték. Az utak nagy része nem felel meg a követelményeknek (keskeny, rossz a vonalvezetésük, egyenetlen a burkolatuk). A hivatásforgalom, persze, a mégoly "gondosan" megépített kerékpárutakba sem csatornázható be, hiszen az – ha vannak is főbb irányai – „mindenhonnan mindenhová” vezet. A kerékpárosok napi közlekedést csak azzal lehetne valóban ösztönözni, ha az úthálózat alakításában figyelembe vennék a naponta nyeregbe szállók igényeit, és a közlekedési szabályokban „kerékpárosbarát” módosításokat hajtanának végre.
A kerékpárosok szervezetei már négy-öt éve próbálták elérni, hogy kerékpárbarát módon változtassák meg a KRESZ-t -nem nagy sikerrel. Nemrégiben elkészült a kerékpározás fejlesztésének nemzeti és kommunikációs stratégiája.A régi kérések alaposabb elemzéssel alátámasztva újra bekerültek az előterjesztésbe, amely több ponton igyekszik megkönnyíteni a városi biciklizést.”
A stratégia tervezete – a külföldön már bevált gyakorlatot figyelembe véve –, három nagy témakörbe sorolja a feladatokat: a kerékpáros utazások arányának a növelése és ennek segítése; a kerékpározás biztonságának fokozása, beleértve a járművezetők felkészítését, a megfelelő infrastruktúrát, a kerékpárutakat, a biciklitárolókat stb., valamint az állami és az önkormányzati szintek és a kerékpárosok közötti együttműködésnek a megteremtése.
A másutt már a napi gyakorlatba emelt szemléletváltás alapja a Közlekedési miniszterek európai konferenciáján 1997 áprilisában, Berlinben született határozat. Ez a közúti közlekedés védtelenebb, sérülékeny résztvevői: a kerékpárosok érdekében született. A külhoni statisztikákból ugyanis kiderül, hogy a kerékpáros-balesetek 85 százaléka belterületen, mintegy 50 százaléka gépjárművel, útkereszteződésben történik. Ezért a kerékpárosok biztonságának záloga az útfelület újrafelosztása, az, hogy megteremtsék az ehhez szükséges jogi, műszaki és szemléleti feltételeket.
Németországban az új kerékpárostörvény minden eddiginél több jogot ad a kerékpárosoknak. A biztonságos és kényelmes kerékpározás előtt egyengeti az utat: a módosítás lehetővé teszi, hogy az önkormányzatok ellenirányú kerékpársávot jelöljenek ki az egyirányú utcákban, kerékpáros utcákat létesíthetnek; bizonyos feltételeket betartva megengedhetik a buszsávban való haladást, illetve csak a táblával jelzett – a szabványoknak tökéletesen megfelelő – kerékpárutakat kell kötelezően használni. A legnagyobb újdonság: a kerékpáros-védősáv (kerékpárnyom). Ez olyan helyen létesíthető, ahol az út nem elég széles ahhoz, hogy valódi kerékpársávot jelöljenek ki rajta. Az útburkolati jellel kijelölt 1,60 (de legalább 1,25) méter széles kerékpárnyom (a kerékpársávtól eltérően) erre megfelelő forgalmi viszonyok között és szükség esetén mindkét oldalról átléphető. A védősáv határvonalat húz a kerekesek és a mellettük elhaladó autók közé, és feloldja azt az ellentétet, amely eddig az azonos sávban, eltérő sebességgel, párhuzamosan közlekedő kétkerekű és négykerekű járművek között volt.
Hazánkban, sajnos, még nem sok gyakorlati jelét látni az imént ismertetett törekvéseknek.A kerékpárral közlekedők érzik, hogy a gyakorlatban nem stimmelnek a dolgok, nincsenek összhangban a szándékok és a tettek. A hazai közlekedésben és szervezésében nagyon nehéz felfedezni a biciklizésbarát jeleket”.
A kerékpárosok és a természetjárók érdekvédelmi szervezetei elkészítették a KRESZ módosításához és az országos kerékpárút-hálózat fejlesztéséhez kapcsolódó kiegészítő javaslataikat. Rámutattak, hogy a KRESZ-ben és a hozzá kötődő közlekedési és műszaki jogszabályban számos olyan elem van, amely a kerékpáros közlekedést, illetve annak fejlesztési lehetőségeit hátrányosan érinti.
A hazai vizsgálatok szerint a kerékpárosok aránya a hivatásforgalomban a település nagyságától, a tömegközlekedési ellátottságtól függően 1 és 30 száza-lék között van. Budapesten munkanapokon az utasoknak mindössze 1–3 százaléka közlekedik kerékpárral. A nagyobb városokban ez 5–7 százalék, a kisebb településeken, 15–30 százalék is lehet a kerékpáros-forgalom részaránya. Fővárosunkban és a nagyobb városokban nem irreális célul kitűzni, hogy tíz éven belül megkétszerezzük a kerékpározás részarányát. A kisebb településeken a biztonság fokozása a fő szempont, hiszen a személyi sérüléssel járó baleseteknek mintegy 15–17 százalékát kerékpárosok szenvedik el.For.Él.Tud.

Reki Creative Commons License 2000.01.08 0 0 3929
Szevasztok Bringások !

Már régóta olvaslak benneteket. A bringázást meg még régebben művelem. A számitógéppel is elboldogulok valahogy.
Tervezem, hogy egy ráérös félórámban részletesen is irok magamról, de a lényeg amiért kiléptem a halgatásból:
Régebben irtam Excelben egy táblázatot ami a kerék kerület (mm.) és a fogszámok ismeretében kiirja az egy pedál fordulat alatt megtett utat (m.). Illetve a kényelmes pedál fordulthoz tartozó sebességet (km/h.). Mindezt 12-30-ig a racsni illetve 30-54-ig az első áttétel fogszám tartományban. Szabadon állitható a kerék kerület (ezt ki is számolja neked), és a "kényelmes" pedál fordulat. Az eredményeket egy táblázat formában adja meg.
Ha érdekel valakit jelezze elküldöm neki (e-mail), vagy közkincsé is tehetem ha megmondjátok hogyan lehet például ehez a levélhez csatolni kb. 60 Kb.
Egyébként országúton nyomulok, Székesfehérvár környékén.

badmad Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3928
sanzi
A Cateye-nak van ilyen lámpása, de nem tudom, annak a rögzítésére fel lehet-e tenni bármilyen lámpát. Megnézem majd.
Előzmény: sanzi (3927)
sanzi Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3927
Kami
Lesz az még 10,5 kg, ha rárakjuk a kosárkát :-)))

Bahh
Te most dicsekszel??? :-))))
Különben is hiányollak a topikban.
Régebben azt mondtad, hogy a magyar munkatempó és az ottani összehasonlíthatatlan ????:-)))) Most akkor mi is van???? :-))))
Ja : s novim godom, happy new year, buon capo d’anno, stb… Én is tudok ám :-)))

Badmad
Kérlek akkor nézzél körbe a vas piacán. Köszönöm…
A lámpával kapcsolatban pedig az a kérdés merült fel, hogy van-e arra lehetőség, hogy a sityakra rögzítsem a lámpát??? A kosárkán már van egy lámpa, csak dinamós és még 1 nem fér rá :-))))

Előzmény: Bahh (3926)
Bahh Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3926
Bonne annee mindekinek! :-))

Kami

Meglatod, lesz az a vegen 10 kg :-)))

Előzmény: kamikázé (3909)
badmad Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3925
sanzi
A ráér alatt, mondjuk a jövő hét elejét értettem volna. Akkor majd megnézem van-e, és mennyiért. Meg körülnézek lámpaaplikációs megoldás ügyben is. Egyébiránt a kosaradra nem lehet valahogy felszerelni? A trikormány offszettet a derekem elég jól bírta, bár igazából nagyon pici volt az eltolás, kisebb mint nálad. De egyenesen nem bírtam menni vele, mert a súlypontom mindíg azon az oldalon volt és a bringa meg arra húzott. Miután kiigazítottam, már nem kellett figyelnem ezekre, automatikusan ment egyenesen a gép.
Előzmény: sanzi (3924)
sanzi Creative Commons License 2000.01.07 0 0 3924
Jó reggelt!!!!

Kamikz

Köszönöm szépen a linket megnéztem. Szuper, csak még mindig nem értek egy pár dolgot. Én régi Zenittel kezdtem az ipart már nem is emlékszem hány évvel ezelőtt, és ez a Japán csoda meg kinyalja a seggemet és én nem tudok vele mit kezdeni, mert mindenbe belepofázik. Azok a régi szép idők amikor az ember mindent manuálisan csinált elmúltak ... De lehet hogy veszek magamnak egy régi Zenitet??? És hagyom az asszonynak ezt a csodát???

Badmad

Remélem gyorsan felépülsz, ezért sok c vitamint egyél.

A súlyzó lyukának átmérője 4 cm. A ráér alatt mit kell érteni???

A lámpa tényleg cateye pontosabban crypton. Volt régebben egy ötlet, hogy a fékre lehet applikálni valami tartó akármit, de nálam nem jó mert ottan van a kosárka.

Ezt írtad „Ja és szerintem a tri kormány tengely offszettje nem túl jó ötlet, egy darabig nekem se középen volt, nem is tudtam vele sokáig egyenesen menni.” A kérdésem az, hogy a gerinced hogy bírta???

badmad Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3923
Hát BÚjjÉK mindenki ahová szeretne! Sziasztok! Kissé betegen, de azért átléptem én is a 2000-k évbe, de nem kezdtem új évezredet, mert arra még várni kell 359 napot.
Végigolvastam az elmúlt napokat és hozzászólnék 1-2 dologhoz.

Súlyzó
Ha ráér és megmondod milyen a rudad külső átmérője, akkor megnézem neked, valamelyik nagyker forgalmaz ilyeneket a téli időkben.

Lámpa a tri kormányon
Ha megmondod milyen lámpát használsz (felteszem, hogy valami Cateye), akkor utánanézek, milyen forgatható, tekerhető, extra bilincs van hozzá, amivel esetleg egyszerűbben is felteheted a lámpát. Ja és szerintem a tri kormány tengely offszettje nem túl jó ötlet, egy darabig nekem se középen volt, nem is tudtam vele sokáig egyenesen menni.

Nikon F50
Próbálkozz a fotós topikban, vagy szerezz egy ismerőst valami fotóboltban, aki kölcsönadja pár órára, amíg lemásolod magadnak, fény.

kivi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3922
STOKY!!!
Ha Kivit Kiwinek hivod, akkor engem csak nyugodtan hívjál Sanzynak :-))))

:))))))))))))))
stocki biztos tudja mit ír, nem? :)

Előzmény: sanzi (3920)
kamikázé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3921
sanzi!

Itten van egy link a Nikon F60-as gépsárkányról, ami egy kicsit többet tud az 50-esnél, de arról már nem találtam semmi információt.
Ha azé' kell a leírás, hogy tuggyá' fényképeket csinálni, akkor inkább nézzél meg olyan könyveket, amelyek általában a fényképezésről szólnak. Hameg már nem vagy teljesen kezdő (abból, hogy egy Nikon tükörreflexes géped van, arra a következtetésre jutottam, hogy nem), akkor csak a kijelző ikonjaival kell tisztában lenned, azok meg megegyeznek a 60-assal (asszem). Megaztán sokmindenre rá lehet jönni magunktól.

Remélem segítettem

Peace
kamkz

Előzmény: sanzi (3920)
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3920
Kedves BÁTYÓ és MOGA!!!
Átnéztem a fényképezős topikba, de félelmetes tudású spílerek nyomatják ottan az ipart és nem tudok hozzá szólni a témákhoz (sem).
Eddig azt gondoltam, hogy az olvasással semmi gondom, de már nem vagyok benne biztos.
Mondjuk egyes Stoki benyögések után sem mindig tudom merre van a hátra :-)))

Ezért kérdem tőletek ÓÓÓÓ NAGY fényképészek :-))))

Nem tudjátok honnan lehetne szerkálni egy NIKON F-50-es leírást??? Mert hogy elveszett és 5.000.-HUF-ért vesztegetik a bótokban. Inkább veszek ezen a pénzen egy pici narancssárga am/fm rádiót :-)))

STOKY!!!
Ha Kivit Kiwinek hivod, akkor engem csak nyugodtan hívjál Sanzynak :-))))

Előzmény: stoki (3919)
stoki Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3919
Kiwi tudja, kami kezdi érezni én meg már nem is tudom mit beszélek itt össze-vissza...:)))
Előzmény: sanzi (3918)
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3918
KAMI

Inkább maradjunk, vagyis egyezzünk ki a klasszikus kifejezésnél az “EGYÉNISÉG” -nél.

JÓ???

STOKI
Milyen tételekről beszélgettek :-))))

Előzmény: stoki (3917)
stoki Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3917
Igazad van kiwi.
Az igazság az, hogy neki kéne ülni közösen és el kéne kezdeni számolgatni. Én régen csináltam ilyeneket és sokszor nagyon béna áttételek jöttek össze. De talán abban egyetérhetünk, hogy egy montira nem kell 125-ös áttétel, illetve nem kell 15-ös incháttétel. A többin már el lehet vitatkozni. Ebből a szempontból nekem jobban tetszenek az agyváltók, mint például a valamelyikőtök által feldobott ha jól emlékszem 12 sebességes. Nincs 2 ugyanolyan sebesség és a sebességek egymástól egyenlő "távolságban vannak". Na most még azon is el lehet vitatkoznunk, hogy lehet, hogy van olyan pont, ahol érdemes lenne sűríteni a fokozatokat. Nekem erről mindig a forma 1 jut eszembe. Minek egy hockenheim-i pályán rövid 1-es, amikor 200-akkal repkednek. Viszont ugyanezzel a sebességgel Sumci beszopna a Hungaroringen.

Megintcsak azt tudom mondani, embere, stílusa, biciklije válogatja...!!!

Kami szegény nekiáll számolgatni, ahelyett,hogy görgözne és készülne a nagy versenyünkre, mert nem sok esélye van velem szemben...:)))

Előzmény: kivi (3915)
kamikázé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3916
sanzi!

Ezek után használhatom az "idióta" szinonímájaként a "topik oszlopos tagja" kifejezést? :-))

Peace
kz

Előzmény: sanzi (3911)
kivi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3915
rob19,
azért mondtam, hogy előre 26-os kistányér kellene, mert az első váltók maximum 22 fog különbséget tudnak átfogni (a két szélső tányér között). Ha nagyon megerőszakolod, akkor esetleg elvisz 24-et is, de ez már igen rizikós, és sokszor még a 22 is sok. Hiába viszi az első váltó a 48 fogat, ha nem tudja átfogni a teljes tartományt.
Amit stoki mondott, abban is van igazság. Ugye ő azt mondta, hogy vannak olyan áttételek, amik különböző módon is előjönnek, tehát átfedések vannak. Ez igaz is, de azért abból kellene kiindulni, hogy pl. egy 21 sebességes bicjajon csak 15db használható áttétel van. 24 sebességesnél 16db. Persze a többit is "lehet" használni, de nagyon-nagyon-nagyon gyilkolja a hardvert. Tehát ha a nem használható tartományba esik egy áttétel, akkor kifejezetten jó az, ha más kombinációban is elő lehet hozni.
Előzmény: Törölt nick (3896)
kamikázé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3914
stoki!

Thanks a részletes információkért. Most megint lesz valami amivel elfoglalom magam görgőzés helyett. |-)

Csak a váz a dilemma tárgya, és még nem döntöttem, de nagyobb a Giant esélye.

Peace
kamikz

Előzmény: stoki (3910)
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3913
Kedves Bátyó!!!!

Én erősítek Weider féle elméletek szerint, sci tec anyaggal „http://www.scitec.hu/”, de nem kell 200 kilókra gondolni. Csak úgy cirka 40 kg lassú felpakolással 3-szor 12 szettet teljes kimerülésig stb. de nem akarok most itten belemerülni, mert hosszú lenne. A lényeg, hogy kevés a súlyzó összesített tömege.

Adsz a csokidból???? :-))))))

bátyó Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3912
A fene a server errorját!

sanzi
Mi? 2 db 10 kilós súlyzó?
Akkor visszavonom minden, a kecskédre vonatkozó ócsárlásomat.
És még adok is a csokimból. :-))

De ha nem Te erősítesz, akkor marad minden a régiben.
Sőt, még felkerül a bringádra a zöld mosgató lefolyócső is. :-)

Egyébként ez biciklis topic, vagy mi a nyavaja?
Emelgesd a saját és az asszony bicaját, az is ennyi körüól lehet, és még luk sem kell rá. :-)

Előzmény: sanzi (3904)
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3911
Kedves Kami!!!!

Nem vagy te ... hanem csak annyit kell mondani hogy a „topik oszlopos tagja” :-)))
Mint ÉÉÉNNNN
Bezzeg az én biciklim cirka 15 kg. :-))

ROB
Holnapra megadom a pontos lyuk nagyságot. Honnan is kéne elvinni????? :-)

Előzmény: kamikázé (3909)
stoki Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3910
bátyó
Akar a fene sanzi nyakába drága alapanyagot varrni, csak gyanús volt nekem az "alurúd" meghatározás és ezért gondoltam, hogy megkérdezem már, hogy hogyan is volt ez, mert nem emlékeztem rá. A PVC-t fenntartással fogadom, mert az kakicsőnek lehet, hogy jó, de ilyen felhasználásokra elég szar. Bár nemrég láttam már papírhengerből készül t ágyat is , de feküdjön arra az, aki nem akar szexuálni.:)

Kami
Pofon egyszerű én az incháttételt szoktam használni, bár vannak hiányosságai és nem is mond sokat, mindenesetre egy viszonyszám kijön belőle, amivel azért lehet mit kezdeni.
Szóval :

x = NAgyfogaskerék / kisfogaskerék * kerékátmérő inchben

Ezzel a képlettel össze lehet hasonlítani más és más kerékméretű gépeket. Ha veszel mondjuk egy méretet és kiszámolod az x-et, akkor arra a következtetésre jutsz, hogy van egy számod amivel nem tudsz mit kezdeni. Na de, ha már van tapasztalatod a különböző cuccokkal és annak az áttételeit kiszámolod, akkor könnyen ki lehet találni, hogy egy új applikáció mivel több, vagy kevesebb, mennyivel kell jobban pörgetni a pedált, hogy elérjem a 200 kilométer/órát, vagy éppenséggel olyan disznó nagy az áttételem, hogy 3 tekerés/perc és a lábamba sorba durrognak el az erek.
Az én tapasztalatom az, hogy egy jó monti valahol x=28-nál kezdődik és elmegy x=100-ig max. Például mi a francnak x=115, amikor ugysem tudom kihasználni illetve x=5 (:)))), amikor gyalog tolva a bringát gyorsabban felérek, mint a 1,5 km/h-val vánszorgó hajtott bicikli.
Ez a szám még függ a kerékpár milyenségétől éppen ezért írtam, hogy vannak hiányosságai, hiszen ez a szám csak relatív. Hogy tisztábbra töröljem az üveget, itt arról van szó, hogy egy kicsi gördülési ellenállású (mint pl a jővőbeli géped) masina egy 100 áttétellel jobban megy, mint egy dagonyázó gumival felvértezett monti aszfalton. Vagy, ha olyan masinád van, aminek nagyon jó a légellenállás a (windcheetah), magyarul a rekuk, abból, hogy a viszonylag fix emberi teljesítményből minél többet kihozzon az ember nagyobb áttétel kell, mint a hagyományos bringához. Ezért van azon nagykerék=53, kicsi hátul=13 és 27" szingós kerék x=110. Ezt a fogaskerék arányt össze lehet rakni egy montira is, de minek, amikor soha nem vált fel az ember, csak minden szökőévben egyszer.

Ami a lényeg ez a szám, csak relatív, ehhez hozzá kell tenni az embert is a gépet is és főleg a TAPASZTALATOKAT egy régi géppel. Az én hajtóerőm valószínűleg jóval kisebb, mint a tied, tehát te választhatsz nagyobb áttételt, de neked is vannak határaid !!!!!!!
(Mondjuk ne szélviharba tapasztalj, mert az igencsak fars eredményeket hozhat a jővőre nézve)

Még egy autós példával élve : egy trabantba egy porsche váltó. Szerintem az 5-öst és a 6-ost sohasem kéne kapcsolni, ha egyáltalán elindul 1-esben.

Amiért még jó lehet ez a szám, az az arányok. Kiszámolva a fogaskerekekre az a jó, ha a mondjuk a 18 sebesség úgy jön ki, hogy egyenletes legyen az egymástól való távolság és kevés egybeesés legyen.

rob19
Szerezz neki aluból az könnyebb és akkor nem kell annyi postaköltséget fizetni.:)))

sanzi
Van egy nagy bolt ha még ott van az andrássy úton az oktogontól a hősők tere felé baloldalt pár száz méterre.
Vagy van még a József körúton is a Mester utca, Üllői úti 6-os villamosmegálló között, de inkább a Mestertől kéne visszagyalogolni...
VAn még a Petőfi híd Pesti lábánál is egy.
...
...
...
Most olvasva KAMIKÁZÉ
Végülis melyik gép mellett döntöttél, vagy még mindig kérdéses...

Előzmény: kamikázé (3909)
kamikázé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3909
sanzi!

Kössz az érdeklődést. Teljesen beteg vagyok, hogy nincs még meg minden. A meglévő alkatrészek jól vannak, majdnem mindennap átnézem, tanulmányozom őket. Valamelyik nap hazavittem egy levélmérleget az irodából, hogy lemérjem a cuccokat, mer' amióta a súlyról vót szó itt a topicban azóta én is kíváncsi lettem rá. Eddig 5310 grammot "nyom" a bringa és a hiányzó alkatrészek (váz, nyeregcső, kormány, kormányszár, kormánycsapágy, első váltó, középcsapágy) közül a váz a legsúlyosabb, a többi az max. 10-30 dekás tétel.

Léci ne nevessetek ki nagyon, amiér' ilyen idióta vagyok.

Peace
kamikz

Előzmény: sanzi (3904)
kamikázé Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3908
sanzi!

Kössz az érdeklődést. Teljesen beteg vagyok, hogy nincs még meg minden. A meglévő alkatrészek jól vannak, majdnem mindennap átnézem, tanulmányozom őket. Valamelyik nap hazavittem egy levélmérleget az irodából, hogy lemérjem a cuccokat, mer' amióta a súlyról vót szó itt a topicban azóta én is kíváncsi lettem rá. Eddig 5310 grammot "nyom" a bringa és a hiányzó alkatrészek (váz, nyeregcső, kormány, kormányszár, kormánycsapágy, első váltó, középcsapágy) közül a váz a legsúlyosabb, a többi az max. 10-30 dekás tétel.

Léci ne nevessetek ki nagyon, amiér' ilyen idióta vagyok.

Peace
kamikz

Előzmény: sanzi (3904)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3907
sanzi

Mekkora kellene? Pontos adatokat, please!
Megoldjuk!
Csak Te fizeted a postaköltséget! :))

Előzmény: sanzi (3905)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3906
sanzi

De van. Igazi házigyártás, szóval lehet, hogy nem megy fel a Te rudadra...
De attól van!

Előzmény: sanzi (3905)
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3905
Használt súlyzó tárcsákat is vennék :-)))
ROB nincs véletlenül a padláson egy pár??? :-))))
sanzi Creative Commons License 2000.01.06 0 0 3904
Köszönöm a tanácsokat.

Ezek szerint ma szétkapom a mosogatót és környékét.
Minek mosogatni, ha van bicikli???? :-)))

Kami

Neked is BUÉK Hogy van a gyönyörűséged???

MÁS téma és nagyon OFFF

Nem tudtok véletlenül valami bótot ahol súlyzó tárcsákat lehet venni???
Nekem 2 db 10kg-os kéne. Nagy lyukú nem pici kézire, hanem kétkezesre.
Tegnap voltam a honvéd utcai bizóban de nem vót. Utána elmentem a Dzsiakokomellibe a westendcitibe ottan volt csak pici lyukkal :-)))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!