Érdekes megnyilvánulások... Ha nem gond én is hozzátennék egy kicsit a sajátomból Az autó ma már pont akkora lehúzás mint bármi más. A lényeg, hogy vegyél mindíg újabbat, lehetőleg hitelből. Ne érje meg szerelni a régebbit. A jövő az lesz, hogy szerviz elött már időpontot foglal a szerelőnél a kocsi és a hitelkártyáról már le is húzzák az árát. Vagy ha nincsen fedezet megy rá a házadra.... A "prémium" márka kifejezéstől meg az égnek áll a hajam. Nem véletlen, hogy a garanciában ezek kullognak a sárgák után csak. De ugye a veréb és lószar vonzata remekül érvényesül. Egy kis példa. A hatvani Bosch gyárban elég sok autóelektronikát gyártanak. A legolcsobb előállitása 15 euro a legdrágábbé 35. Az egyik asszem a lada Kalináé. A másik a S8 as. Lehet találgatni mennyi egy motorvezérlő a szervizben az Audihoz. Mert van veréb. A használtautó ugyanez. Hülye aki azt hiszi, hogy feszenghet egy 1.5-2 millios Merciben (akár). A háta mögött igazából lúzernek titulálják akik értenek egy kicsit hozzá. Nem minden alap nélkül. Miért választom az öreg Mercit? Mert közel a 600000 hez is tudja amit kell. És igen, keveset fogyaszt és pont annyira megy amennyira lehet a Róbert Károlyon napközben. A megbízhatóságot meg beáldozta a Merci is a fogyasztói társadalom oltárán.
A verseny nagy a gyártók között. Én az Audinál adom elő, na hagyuk is abba a prémium márkákat. Az előző főnökömet elővették mert, mert az OT-s 123-asával jött be melózni.Aztán mikor kikelve elmondta a nagyfejűeknek, hogy a porsche győrnél van 2 hete az all road quattro mert nem indul, hagyjuk.....Semmi sem olyan mint régen, de a csillag míg rajta van az elején nem kell aggódni.Téma lezárva! Egy új C osztály fényévekkel jobb, és mechanikailag átgondoltabb még mindig, mint az osztálytársak.Inenn csak feljebb van a mérce,az előny viszont arányos. Dobjanak követ rám!!!
Van egy ügyes kárpitos ismerősöm. Azt mondta a szövet marad, körülvarrja gyári szegély mentén, lehet bőr vagy műbőr a bevonat.A műbőr jobb szerinte. A könyöklő, meg a kontúros részek ki lesznek vágva ollóval, varrott és ragasztott lesz. Nekem tetszik az ötlet, és ki lesz egészítve a dolog egy beintegrált méretre igazított 124-es zebrano fabetéttel.A 190-es egy kicsit mostohán volt frissítve 89-ben, igen bitangul nézett ki az elképzelt ráncfelvarrot változat. A 202 nekem nem jön át annyira, a 1998-as frissitésig.
és atomstabil géped lesz, mint ahogy szerencsétlenül összeválogatva egy akadozó sz@r.
Vissza kanyarodva, akik Istenítik a régi szívódízeleket, meg a ladákat, azok járjanak azzal, vagy trabantal abban a víz se fog felforrni ( volt nekem is... )
aki meg 5L fogyasztást akar 170-200 lóerővel használni 2L motorból kisajtolva, vagy KÉNYELMET akar 350 lóerővel,
az meg számoljon azzal hogy az a tízezer alkatrész bizony annyival több hibalehetőség.
Mondandóm másik fele, hogy néhányan marhára el vannak tévelyedve, nézegetem a fórumokat, facebook-ot, és egyszerűen röhejes árakon cserélnek
gazdát pl. témánál maradva mercedesnek mondott ( és elnézést ha valakit ezzel megsértek és kemény leszek ) hulladékok...
Azért, mert ott figyel a csillag egy 15 tulajdonost megért, nem kímélt, ütött rúgott vason, ötször visszaterkert órával, még nem lesz megbízható autó.
Itt most nem azokra a veterán autókra gondolok, amik ugyan huszon-harminc évesek, de volt EGY max. KÉT gazdájuk, aki óvta, megadta azt amit kellett,
és úgy bánt vele ahogy kell. Most ezt külön részletezhetném, de csak pár dolog: harmincezres olajcsere periódusok, azt is "ócó" anyagokkal,
"ócó" üzemanyag tankolása csak azért mert olcsóbb 5Ft-al literje, pályás hajtás után "pisilnem kell" ezért turbó vissza hűtés nélkül bevágódok egy parkolóba
és azonnal leállítva a kocsit rohanok a wc-re, hidegen tapossuk, szarjunk az olajnyomásra, sorolhatnám a végtelenségig.
Utána mi van? Így bánik vele egy német, és mondhatni kurvára nem érdekli, mert 3 évesen leadja, szívjon vele majd a keletebbre lakó, utána a következő vevő
megint így jár el, mert nem érdekli úgyis csak 1-2 évre veszi, és sorba-sorba-sorba mire felkerül ötször visszatekert órával 500-800-1M -ért eladó autónak.
Megveszi a vevő, mert hát ugye neki a suzuki az tré, főleg 4 millióért ( mondjuk az is, de a lényegen nem változtat ), beleül, és Ő máris egy prémium autót vezet.
A csillag mögül utána lehet köpködni, hogy szar a mercedes. Még szalon autókkal is előfordulnak furcsaságok, nem hogy ilyen állapotban lévőkkel.
Nekem is volt hogy 0km-es autóval nem tudtam kihajtani a telepről mert a sorompónál leállítás után nem indult el...
Most nem azt mondom, hogy akkor ezeket az autókat le kellene húzni a wc-n, de a HELYÉN ILLENE KEZELNI.
Nyilván nem véletlen, hogy sokan nem akarnak szopó rollerezni, és azért vesznek inkább egy új suzukit 3-4 milláért 800 ezres mercedes helyett.
Ha pedig valaki azt vesz, tegye, csak kicsit unalmas már a mercedes szarságának a fikázása.
Márka függetlenül állítom 32 kocsi elfogyasztása után, hogy szinte MINDEN márka szopóroller 10 éves kora felett.
Szerintem egy KOMOLY FELNŐTT ember már pár kocsi után meg tudja azt tenni, hogy lehetőleg 10 éves kora ALATT eladja, és vesz fiatalabbat.
Nyilván sajnos a magyar keresetek ( hacsak nem celeb az ember ) nehezebben engedik meg egy 25-30 milliós új merci megvásárlását, de akkor meg
ha valaki akar egy NORMÁLIS mercit, az nyilván jobban jön ki a dologból ha vesz egy 5-6 évest, azzal még szerintem kevesebb a szívás.
Kivételek persze mindig vannak, viszont én folyton csak azt látom, hogy sokan millió alatti összegekből akarják azt elérni, hogy üljenek a csillag mögött, fikázva
egy esetleges suzukist, akinek mondjuk a kocsija 3x annyiba került...
Mielőtt kritika érne, nem vagyok suzukis, nem is volt sose, viszont mercim se eddig, mert nem éreztem magam felnőve hozzá, pedig éppenséggel
vehettem is volna, de nem volt szükségem arra, hogy utána telezokogjam a fórumokat hogy milyen szar a mercedes csak azért, mert elvártam volna hogy
egy milláért kapjak prémium "feszítős" autót.
Ha valakit megbántottam, sajnálom, de ez a véleményem.
Természetesen a W221 sem egy 20. századi W123, 124, 126, de jelen állás szerint van sacc 10 W220-as ügyfelem, és kb 5-6 W221.
Állandó ügyfelek, tehát nem részleges feladat alapján megosztott szervizként vagyunk nekik, hanem minden ami a két lökös közt van, namármost a 220-as ügyfeleket látom évente 15-20x, a 221-et meg max 5-6 alkalommal. Persze nyilván a magam 5-6 221-ével nem lehetek reprezentatív, de ez az én statisztikám.
A szoftver védelme az ürügy,, kell egy alap ami mentén az fog történni, hogy a géptetőt sem tudod majd felnyitni, viszont ezt így nem vághatják a pofánkba, mert az üzletpolitikailag talán visszafele sülne el... Egy jó kiindulási alap, egy fundamentum hivatalos formában egy olyan folyamatnak, aminek a végén az lesz amit naponta tapasztalunk a mostani mobiltelefonokon, miszerint egy aksit nem tudsz cserélni benne, nem szétszedhető, már csak arra vagyok kíváncsi mikor szűnik meg a sim kártya, és lesz helyette személyes kód amit csak beírsz az új telcsidbe és kész....
A kocsinál ugyan ez lesz, csak úgy kell elképzelni, hogy nem kintről nyomogatod a telefonod, hanem jó nagyra nő, és bentről....
Nekem tetszenek az új fejlesztések de ha nem tudják vagy akarják megbízható csomagolásba tenni akkor elgondolkodom majd ha a 210 kiöregszik hogy keresek inkább egy elfekvő öreg gépet kevés kilométerrel.
Szerintem főleg az ár ami érthetetlen ! Dacia 3 millió, merci 30 millió és még rossz is !! Most vett az egyik igazgató W222-est, már háromszor volt javitáson ( 2000 km van benne ). Valóban vannak csoda megoldások a 222-es gépen. Pályán megállt, megnyomott egy gombot és megszólalt egy női hang magyarul Hollandiából, hogy küldi a trélert. 2 órát vártunk 1 óra Kárpát utca "szoftverfrissités ".......
Az is baj lehet, h az idősebb Mercedes tulajok a megbízható autókon szocializálódtak, nem ezeken a sztaniol papírba csomagolt sz@rokon amiket jelenleg autónak hívnak. Anno a 80-90-es években megvettél egy 10 éves Mercit aztan volt egy jo autod. En ezekben az idokben a csattovos lepket tologattam...de akivel edrol beszelgettem csak ezt szajkoztak.
Hat millió alatt nincs W221-es, nekem meg annyit nem ér..... + 1 millió az alap költség ( áítirás, bíztosítás, olajcsere stb ), Minden tiszteletem a tied, de nem hiszem hogy jobb egy 200e km-ert futott 221-es mint egy ugyan annyit futott 220-as. A W 220-asom ér max 1 milliót, és aki megvenné engem szidna, nem a kocsit, azt meg nem viselném........ Egyenlőre marad a mostani gép, a mester mindig megcsinálja, hogy üzemképes legyen, a többi meg csak bosszúság, hogy egy luxusjárgány ilyen........
Tud valaki egy 87-es évjáratú W124-esbe (lépcsőshátú) bal első ülést kék színben jó állapotban, az sem baj ha garnitúra vagy a 89-es modell frissített ülések, mert ennél már koppig le van ülve, főleg a bal első.
Nem kell leszedni a mutatót. Van külön neki potmétere, lehet hogy az rosszalkodik, nekem az volt, ott van a panelon hátul, csak ki kell húzni az óracsoportot a műszerfalból. Szerintem először ott ellenőrizd.
Az a baj a 220-al Zsigabá, hogy mára annyi idősek, hogy minden napra tartogatnak valamit, és, hát az van, hogy pár hónap alatt költöd el rá akár azt a pénzt amit jó ha ér a kocsi..... Ha jól kőrbe néz az ember vállalható darabokat vágnak utána 1.5-2M forintért...... Arról a tényezőről nem is beszélve, hogy rettegnek tőle az emberek, és még ha jó az ár, és szép is, akkor is nehéz eladni! Mára azt gondolom, hogy a W220 kiváló kocsi mondjuk egy Sanyinak, mert van hozzá műhelye, tudása, diagja, kapcsolata, stb, így minimálisra csökkentheti a kiadásait a kocsi kapcsán, de egy "sima" usernek a W220 egy exisztenciális temető! Én javasolnám Zsigabá, hogy egy mély levegővel csináltasd meg rajta ami most van és feltétlen kell, ülj át valami másba, ezzel ne járj, és add el, mert soha nem lesz vége! Bár ebben az évjárat kategóriában minden márka képviselője pénztemető :( Accem itt az ideje a W221-nek, ott legfőbb kritériumod a rekeszek, tárolók problémája igen csak megfog oldódni, van nálam épen egy, kicsit helyezkedtem benne, ahova nyúlok tároló van :)
És amit most vettem észre, a kis gané tudja milyen magas ember űl a kocsiban (ne kérdezd honnan) és automatice beállítja a fejtámlát ha neki döntöd a fejed, sok kis kényeztető dologról nem is beszélve, és köröket ver megbízhatóságra is a 220-ra! Ha kész a 126, valszeg egy ilyen a következő kocsim :)