Én is így pont így vagyok az üléspozícióval, (180cm) viszont ha sportcipőben nyomom ,aminek ugye nincs sarka, sokkal kényelmesebb (szinte ideális) a helyzet. Úgyhogy én már csak emiatt is várom a tavaszt! :-))
Beszéltem Lajossal az M6-nál, Ő is halotta, hogy van, de hivatalos álláspont még nincs, ergó csak tesztelés után lesz valami, az meg még eltarthat egy darabig... szerinte viszont akinek nincs rángatás, vagy egyéb más jelenség, annak nem biztos, hogy érdemes lesz szoftvert cserélni...
Ma egyébként én voltam a második, aki rákérdezett... :)))))))))))))))
Igen én is igy jártam telefon Gézának..persze van mehetek... ma bejelentkeztem volna.de a munkafelvevő nem tudott róla,h lenne:(( Hivom Gézát,valóban van de csk Rio ra.... elnézte/hallotta a tipust..:((( Hivtam utána Westet és azt igérte,ha elérhető lesz (múlt héten azt montda erre a hérte lesz!!!) azonnal hiv!!!
Ém még annyival spanoltam, hogy kipattintottam a csiszi-csuszi házból.
Így már tényleg elég kicsi lett, majdnem vissza bírom csukni az USB bemenet védőfedelét. Arra mindenképpen jó, hogy a középkonzolra rakott telefon, kulcs stb. nem ba..gattja a pendrive-t.
Én a telefonnal kapcsolatosan azt vettem észre, hogyha hívást indítok (kihangosító), és a telefon az USB elött van, albumot, és zenét vállt. Ezt mindig.
Ha a tel-t átrakom a pohártartóba, akkor minden működik normálisan.
Egy felnis boltban azt mondták telefonon, hogy a Ceed-en alapból anyás a lemezfelni rögzítése. Hogyan lehet a KF felninél csavarra váltani a kinézet miatt.
Én holnap megyek az Autováros szervízébe beállíttatni a csomagtartó ajtót , rákérdezek majd. Az értékesítő hölgy nem hallott még a problémáról sem. Ja és holnap kapom meg a garijegyet, mert a múltkor valami technikai probléma miatt nem tudták odaadni. Beszámolok majd, hogy mikori dátum került bele. KIA-nak van valami assistant szolgáltatása, ha lerobbanok az út szélén? mintha hallottam volna róla, de hivatalos infót nem kaptam.
Most beszéltem az Autó Óbudával! Egyelőre még semmit nem tudnak - vagy az a szervizes akivel beszéltem - még semmit nem tud a VBANDIT által 2007. január 25-én a WEST-re való hivatkozással közölt 1,6 CRDI szoftverfrissítésről!!!!!
Ha emlékeztek ez a szoftverfrissítés a sokak által a dieselnél tapasztalt rángatást-megtorpanást lenne hivatott megszüntetni.
Kérlek benneteket akinek infója van rögtön ossza meg, mert nem hiszen, hogy minden diesel tulajt felhívnak, hogy rángat e a gépe, mert ha igen megvan a szoftverfrissítés és lehet befáradni!!
Jelenleg látom téma offban vagyok, mert aktuálisan épp a hangtechnika és a világítás tematizálja a topikot, de ha a fentiekkel kapcsolatban van infó tegyétek fel lécci!!!!
Üzenem a KRF-xxx rendszámú márkatársnak (Beige, Crdi EX Lim.), aki reggel a BAH-csomópontnál ledudált egy Passatot, óvatosan! A forgalom elöl elzárt terület, a Ceedre is vonatkozik!
A bal lábra fel kell szerelni egy jó vastag talpat, mondjuk egy holdjáró cipőről. :)).
Egyébként én teljesen kényelmesnek találom az üléspozíciót, legalábbis az én alkatomnak abszolút megfelelő, hosszútávon is (174 cm, 75 kg). Egyvalami viszont számomra is fura, egy kicsit mintha magasnak érezném az ülést, egy hangyányit jó lenne még lejjebb állítanom, pedig most a legalacsonyabb pozícióban van. Ez lehet, hogy hülyeség, és ha lejjebb raknám, akkor már rossz lenne, nem tudom, csak így érzem.
Nekem ráadásul még a teljesen kihúzott kormány se jött be/ pedig úgy lenne kényelmes /, mert akkor meg beverem a térdem az oszlopba amikor a fékre lépek :))
Ui.: Ez nem panasz! Tapasztalat! Az autó ---va jó! / Csak, hogy kikerüljük az újabb csatározásokat/
Ezt az ergonómia dolgot nem akartam szóba hozni, mert azt gondoltam, hogy csak velem van baj. (Hosszú törzs, rövid végtagok.) De nekem sem igazán kényelmes. Túl rövid az ülőlap, amit gázadásnál érzek, nem támasztja alá a combomat, de a fékhez is nagyon fel kell húzni a térdet. Ha annyira hátratolom az ülést, hogy még viszonylag kényelmes legyen, akkor meg a kuplung van túl messze, és már csak lábujjheggyel tudom a padlóig nyomni. Szerencsére elég magasan fog, így nem kell addig benyomni. A kormány most maximumig ki van húzva, így viszonylag kényelmes az üléshelyzet. De akkor lenne ideális, ha a bal lábam hosszabb lenne, a jobb rövidebb! :)
Típus
Méret
Ár
ZK55237010
15": 6X15/ET45/5X114,3 185 or 195/65/R15
24 114
ZK00037013
16": 6,5X16/ET45/5X114,3 205/55/R16
29 722
P84001H300
OE wheel - 6J X 16 - type C 205/55/R16
26 156
P84001H500
OE wheel - 7J X 17 - type B 225/45/R17
33 676
KME1D84017
7 X17". Carry-over UN acc'y range 225/45/R17
35 657
Ez már bruttó ;) (csak nem kapsz hozzá dobozt, de új) Ha dobozos kell, akkor egy kicsivel kb. 10%al drágább Nálunk nettó 3490 a 4GB Kingstone :) A 4 GB Kingstone Migo (kb 2centi) pedig nettó 4990.
Megnézem, ha kell, árat is mondok, mennyiért tudom hozni (ha jól emlékszem (PQI) az 1GB 1200.-, 2GB 2000.-, 4GB 3600.- ...csak a 8GB nem tudom mennyi... asszem olyan 7500-8000.-)
Köszi
Kérlek hozz nekem egy 4 vagy 8GB-osat.
Attól függ, hogy melyik van Mini-Micro-Qrvapici-Icipici méretben. (így talán bennehagyhatom a kocsiban)
Nem nagyon találtam a neten 2G felett kis (fizikai) méretűt....
Az a baj, a garancia országonként különböző. De, ha még 4év múlva is ott fogok dolgozni, kicserélem neked :) Melleselg a gyártók nagyon szemetek a garanciát illetően. Az alaplap gyártók is adnak rá 3évet (ASUS, MSI, GIGABYTE...), de onnantól számolva, amikor lejött a szalagról. Nem érdekli őket, hogy mennyit állt a nagyker, illetve a kisker polcán. :x Egyébként az élettartam garancia is "csak" 17év. :)
Azt írtátok hogy az Osram night breaker hiánycikk. Akinek nincs türelme kivárni az menjen el a szigeteszenmiklósi Bauhaus-ba vagy a Dunakesz bauhausba. Ott lehet kapni minden fajta Night Breakert, én is most vettem H7-est az édesapám astrájába mert annak aztán ritka sz.r a világítása. Ő idősebb is meg most volt a névnapja is. :-) Meg pesrze az enyémben nem kell cserélni... :-) De ne az égőknél keressétek, nem értem miért, a kasszás pultoknál vannak felakasztva...
Aztán már csak attól függ a dolog, hogy az a kereskedő, ahol vetted, bevállalja-e ezt a garanciát, vagy csak a törvény szerinti 1 évet. Mert sokszor, amire nincs hivatalos magyar képviselet, ott a kereskedő nem mindíg szokta vállalni.
Ja, a múltkor volt szó róla, hogy kinek miért van 10literes átlagfogyija. A múltkor tankoltam, és lenulláztam az átlagfogyasztásmérőt. A benzinkúttól meleg motorral mentem hazáig, városban, szinte megállás nélkül vagy 3km-t. Így lett az átlagfogyasztás 3km-re 7Liter. Beálltam az udvarra, és amikor másnap elindultam, kocsi beindítás, egy kis jégvakarás és az utcára kiállás után, miután becsuktam magam mögött a kaput, már 9.5-öt mutatott az átlagfogyasztásmérő. Igaz, állt a kocsi 2-3 percet, és gurult vagy 50métert a 7literes átlag után. Szóval aki télen nagyon rövid távokra használja a kocsiját, az számítson rá, hogy ennyit fog enni. Nekem nyáron 8körül volt, pedig ugyanarra járok, mint most. Igaz, nyáron nem pöfög a motor amíg a jeget vakarom.
Én eddig kétszer vettem ki augusztus óta a kocsiban lévő újraírható CD-t, mindkétszer, amikor meguntam ami rajta van, és írtam fel rá új számokat. De ez még ősszel volt, eddig egész télen benne volt, de semmi baja.
Ezek tényleg nagyon jó árak. Ahogy én tudom, a PQI-t a jók között jegyzik. Egy ilyen 4 gigás nekem is nagyon jól jönne, mert most egy 256megásom van :)
A pendrive -t benne lehet hagyni az autóba éjjel- nappal, télen-nyáron, vagy ugyanúgy, mint a CD lemezeket illik felhúzgálni a lakásba szélsőséges körülmények között? Vagy őskövület vagyok és ez csak a szalagos hanghordozókra vonatkozott?
Megnézem, ha kell, árat is mondok, mennyiért tudom hozni (ha jól emlékszem (PQI) az 1GB 1200.-, 2GB 2000.-, 4GB 3600.- ...csak a 8GB nem tudom mennyi... asszem olyan 7500-8000.-)
Nálatok is ilyen hosszadalmas egy 2hónapos fejegység gariban történő kicserélése? (levél Siemenshez, hogy firmware frissítés megoldaná-e, válasz megvár, ha nem, akkor kérelem küldése, elbírálás, és csak utána a beszerelés) (kb. 2hónap)
Egyébként, amit 2napja írtam a gépháztető kotyogásával kapcsolatban. Úgy néz ki nem egyedi probléma, mert Derasnál is létezik. Csak nála nem annyira mint nálam. (gépháztető sarkait (hűtőrácsnál), vagy a közepét (zárnál) fel-le mozgatva fémes kopogás)
Tegnap mi is autoztunk egy kicsit városon kívűl.. 1,6 CRDI
Én nem akartam kipróbálni ezt a rángatásos dolgot úgy voltam vele ha jelentkezik majd akkor ...
Sebességre nem emlékszem ,de a fordulat az 2000 környékén volt 5.-ben amikor olyan helyzetbe kerültem,hogy egy pillanatra elvegyem a gázról a lábam majd ujra a gázra léptem ekkor nálam is jelentkezett egy elég erőteljes rántás amit az utasaim is észre vettek .
Remélem ezzel a szoftverfrissitéssel megoldodik majd a probléma,várjuk a tapasztalatokat.
West igaz nem én kérdeztem,de még nem mondtál árakat a gyári alufelnikre ,ha tudod légy olyan kedves és ird majd meg. (nekem anno 180-at mondtak a 4-re 16'' )
Engem azért meggyőztél a szaktudásoddal, úgy hogy elhiszem neked az inteligens aksit is. Lehet hogy kutya kérdésben nem vagy ott, de az elektronikában bizonyítottan!
El nem higgye már ezt vki. A lemezek rácsszerkezetében, az elektróda massza és szeparátor tekintében voltak nagyobb fejlesztések, de az ólomakksi alapvetően megmaradt annak ami a legelején is volt. Vannak rázkódás álló kivitelek, táskás szeparátorok, spirálc cellás, gázrekombinációs kivitelek stb.
amit kapsz boltban az csak 470 ohm-al van megcsinálva ez böven elég nekem több mint fél éve van elöl ledem a lámpába de az még nem szállt el (h7-ből viszont már a 3 párat cseréltem:):) szal birja normálisan.
A 20W ellenállás csak azokhoz az autókhoz kell amelyik visszajelzi a hibát(ezzel csapod be) ebből is azért kell ekkora hogy ne nagyon melegedjen.
Hali a mostani aksik már elég inteligensek és ha fullra lemerül akkor is képes vagy feltölteni csak kell egy kis idő amig észhez tér (ezt úgy látod hiába töltöd semi reakciót nem mutat de aztán egyszer csak elindul és elkezdi felvenni az áramot) szal minimumon kell tölteni ha nagyon lemerült tehát jól csináltad az izzóval de ha már újabb aksitöltöd van akkor az is ezt produkálja .
Köszönöm a választ, mindjárt megyek betenni az akkút lassan töltöttem és most alapon 13, 74 volt, gondolom jó Kérlek ird meg ezt a tipusu aksit hogy kell tölteni és mennyit SOLITE 36- 20GL.RC 80,CCA:410 CMF 45L 12v 45AH még 1x köszi
Köszi az infókat, ez megnyugtató... ha egy KED-es valamire azt írják, hogy "stabilizálz", az azt jelenti, hogy jobban bírja a feszkó-ingásokat? Vagy ennek ellenére érdemes egy ellenállást kötögetni ezeknél?
Ami itt itt történt 1xerű:) cseréltesd ki a rádiódat nem veled volt a gond a ceed bármit bekapcsolsz rajta fél óra múlva lekapcsolja .
kivéve ha szar a rádió ilyenkor nem látsz semmit mminden normálisan müködik csak alaphelyzetben szépen 150ma szeget úgy hogy kikapcsolt állapotban van.
Ez egy fura hiba volt mert jöttek 2-3-an hogy lemerült az aksi holott ezen a kocsin nem tudsz rajta hyagyni semmi fogyasztót.
szal
úgy vettem észre hogy beraktam az erőlködöt a kocsiba meg épitettem oldalra egy mélynyomót és kikapcsolom a rádiót a hangszorók kussba a mély meg puffog? hátra mászok erösitő bekapcsolva!! na mondom biztos láma vagyok de azért egy erösitöt még álmomban is be tudok kötni aztán felhivtam másnap a KIA-t és mondtam nekik hogy valószinű ez lesz a gond mert müszer szerint brutálisat vesz fel a rádió kikapcsolt állapotban. ár nekik is gyanus volt a rádió de nem volt ellene terhelő bizonyiték:):)
Leddel kapcsolatban a ceed nem jelzi vissza az izzó hibát igy lehet rakni ledet(amúgy is lehet csak egy 20w ellenállást kell beiktatni).
Ködlámpa nincs vezetékezve,kikell épiteni mindent ha azt akarja valaki olyan legyen mint a gyári kapcsolót is kell cserélni, nemtom mennyi az ára de megnézem csak szóljatok mert elfelejtem.
A szépséghez hozzá tartozik, hogy ma vagy másfél óráig sikáltam, porszívóztam, szárítgattam a RETZ -nél.
Én is remélem, hogy találkozunk, ha nem akkor egyszer összehozzuk "erőszakkal".
Na és akkor mindenkinek:
Egy kis tapasztalat az autóról, főleg a jövőbeli tulajdonoosoknak, hogy ne csak a múlt heti anomáliákból induljanak ki:
1.6 crdi sw Ex Lim. : 2700 km után hibátlan.
- Ma a mosás során alaposan körbe néztem és jelentem semmi festési hiba, hámlás, de még kőfelverődés sem - pedig számítottam rá a magyarországi utak és a balkáni kamionosaok rendkívűl hatásos mixe kapcsán - a kasztni hibátlan. Nekem a motorháztető is szép, nincs lógás vagy elállás.
- Az 5. /kombi/ ajtó is szépen pontosan csukódik.
- Nekem a hifi hibátlan és szépen szól, a vételi tulajdonságai különösen jók, igaz ha zavart tapasztal kicsit hosszadalmasan hangol újra, de mindig megteszi magától így minden adó tisztán szól.
- Nekem semmi zörgés - pedig minden szir-szarral tele pakoltam már a rekeszeket, plussz két tescos műanyag láda benne a napi bevásárlásokhoz - , pedig ma gurultam egyet rádió nélkül a velenció tó körül és próbálgattam és nem szól semmi.
-A lükvercet mostanra potosan veszi, ma például először életében hibátlan volt!!!! Egyszer se kellett rákuplungolni.
- Hogy "negatívumot" is mondjak:
Én továbbra is nehez találom a jó üléspozíciót, nem rossz, de nem is a legjobb. A Lacettiét egyszerőbb beállítani /a maradi kettős kerekes ülés emelés azért sokkal precizebben állítja az ülőlapot/ ott beleülök az ülésbe, itt meg rá. Az én vezetési stílusomhoz túl rövid az ölőlap és nem támasztja rendesen a combomat. A fék pedál hoz pedig nagyon vissza kell feszíteni a lábfejemet. Na, de azért soha rosszabbat. Az Octávia egy kínpad ehhez képest.
- Na és a mumus fogyiról: A multkor említett, hogy a feleségem 60-70 km alatt felküldte 8.8-ra a board szerint. Ma visszaküldtem 6.6-ra 50 km alatt. Volt időm egyedül szórakozni vele. Sík terepen egyen gázra az alábbi pillanatnyikat mutatta:
90: 3.8-4.1, de inkább 3.8 95: 4.5 100:5-5.1 110:5.5
Nem tudom, de van egy sanda gyanúm, hogy a "csoda fogyasztók" esetleg a pillanatnyi fogyik alapján mondanak véleményt és nem az egytankos átlagot mérik, de ez csak egy tipp.
Egyébként az autó mostanra minden sebesség fokozatnam mindenhonnan szépen és Rángatás!!! nélkül húz. Szuper!
Lehet, hogy nem is rossz biznisz bemutató darabot venni? kop-kop-kop !
Az elso helyzetjelzot siman ki lehet cserelni LEDre. Semmi baja nem lesz,allitolag a BMWnel kell berakni valami kutyut,mert az ugy jelzi,hogy ki van egve.Derasnak mar kb 2honapja ki van cserelve,az enyem is megvan,csak idom nem volt meg ra.
Akkor nagy szerencséd van!! :))) Ez nem hiszem,h zselés lenne,csak gondozásmentes (zárt kivitelű) és kálciumos és tasakos... a zselés irreálisan drága...(legalábbis pár évvel ezelőtt az volt) igy csak olyan helyre raktak olyat, ahol a felhasználás jellege megkívánta pl.: fejjel lefele is tud működni,nem folyik ki...
Ma te voltál 18 óra körül a tesco-ban? Ha igen, szép az autód! Kifelé haladtam mikor megláttam a KYS... rendszámot, mivel nem volt az autó körül senki, továbbmentem. Majd csak összefutunk egyszer.
A tempomat nagyon profi... Mondjuk az első bekapcsoláskor bénáztam egyet, ugyanis először találkoztam tempomattal. Ha kivettem sebességből vagy fékeztem akkor kikapcsolt, ha gyorsítottam akkor utánna visszaált a beállított sebességre. A sebességet stabilan tartotta dobnak fel dobnak le is.
Szerintem nagyon jó, pedig hülyeségnek tartottam, tesóm beszélt rá. Ők is lehet beneveznek egy 1.4-es EX rövid Cee'd-re, el.cs+-ra.
ez most gáz az opelnek, vagy gáz a LED-es égőknek... meglepő, hogy alacsonyabb áramfelvétel ilyen sokkot ad a fedcomp-nak... Cee'd-be remélem nem így van... a beszerelés megint más tészta, vétel előtt kicsit meg kell hát skubizni a lámpatestet...
elöl én sem hiszem, hogy gáz lehet a LED-ekkel, kérdés bírják-e a terhelést, de elvileg stabilizáltak, ergó kell nekik...
sajnos az én tipusomnál x van:-(( De ez miben nyilvánul meg? ez segitett volna , hogy ne történjen baj? Ugyanis ott hagytam az autot perfekt elektromos állapotban , és a proba 21W-os égöt sem gyujtotta ki mikor kulcsal nyitottam. na ez van , majd irok holnap mi történt remélem az elektronikát , riasztot stb nem zavarta meg nem veszlödött a memoria...
most mértem meg levett töltövel :-)) 12,64V csak magára! remélem visszatért az infarktból
Ha tudsz oldalt , hogy okosodjak ezekröl a zselés akksikrol szívesen venném , ha megirnád, én nem találtam , de izgalmamban nem is volt türelmem nagyon keresgélni, inkább kérdezösködöm:-)) De eddig is kösz a segitséget
Na szóval: Az 1 napos autóm nagyon jól vizsgázott eddig.
Autópályán csak úgy falta a km-eket. 254 km után 6.3 az átlagfogyi, 43 km/h átlagsebesség melett.
Stabilan ment, nem nyaklot, este kíválóan világított, nem torpant meg.
Azt hiszem belezúgtam rendesen ( mint ahogy autóba lehet ).
Eddig ( igaz még nem mentem vele túl sokat ) semmi hiba. Asszony vezette hazafele fehérvrról. Hát igen, neki is tetszett. Már várom a cserefelajánlást a Fiestára... :-)
Üdv.
1.6 CRDI EX SW Electromos Csomag Plusz Machine Silver
Az akksi már 6és fél órája van fent és 4 amper körül töltöm és már vissza jött a 12, 47v az akksi sarkaira, a töltés ellenörzö már 42-44% ot mutat, (ez 1 olyan hogy is állok fajta müszer a töltön, % fokokkal) Figyelem aztán majd beszámolok. Az zavart meg , hogy az akksin ezt irja : 36-20 GL.RC80min CCA :410A CMF 45L 12V 45 AH
ezt értelmezzem géles cellák 80 perces csepptöltés 410A-el?( hüllyeségnek tartom), vagy capacitás 410 A? csak a 12v 45 A tiszta Minden esetre égön keresztül töltöm ami biztos biztos alapon 4A -el, reménykedek
Én a múltkor rosszul csuktam be az ajtót, félig nyitva maradt, be se zártam. Pár nap múlva vettem észre, de nem szívta le az akksit semmi, pedig használom a belsőtér világítást is. Elvileg erre lenne az akku-őr nem? Valakinél már volt hasonló probléma, talán Doki, vagy Deras??????
Én megpróbáltam a hátsó hajzetjelz/féklámpa helyett a ledes izzót. Asszem 18 ledes. Nem fért be, mert a lámpatest mögött van egy fém kereszttartó és beleakad. Ki kell billenteni a lámpát, úgy talán bemegy. 5 ajtósról beszélek. Szomszédom ezeket a ledeket betette a G astrájába. Csili-vili lett, pár nap múlva check engine lámpa kigyullad, harmadik féklámpa alap állapotban is világít, stb. Csak a ledes izzók eltávolítása segített és egy hét kellett, hogy törlődjön a hibakód. Az index még gázosabb, műterhelés kell neki, mert sokkal gyorsabban fog villogni: cikk a totalcar-on. Szerintem a helyzetjelzők, szofiták gond nélkül ledesre cserélhetők.....vagy nem. Jó próbálkozást mindenkinek.
Az ex HONDÁS kolllégának: nem teljesítmény növekedés nem lesz,reméljük rángatás se ! AKKSI: 9,5 Volt alatt mélykisütés van!!! 5V alatt fölösleges tölteni,de reméljük nincs igaza a tankönyviroknak,mert annak idején ezt tanultam. Tölteni bármit lehet a névleges kapacitás 20ad részével!!! Tehát 45/20=2,2 A -el!!!
Ma mentünk fotozni Kiskunlacházára egy BMW 528 al... NEM cserélném el Ceed et erre!!!
Épp számolgattam, hogy első körben kicserélném az első tompítottat, a távot, a helyzetjelzőt LED-re, meg a hátsó normál+fék-et szintén LED-re...
De látnom kell a fényét, vagy kíváncsi vagyok valami gyakorlati tapasztalatra...
Utólagos berhelt Xenont nem akarok, de amit ír az oldal a GP Xenon izzóról az jól hangzik, csak kérdés, a valóságban mennyire igaz...
Aztán ki akarom még cserélni az index-eket, és későbbi körök alkalmával olyanokra is kitérnék, mint első köd, meg LED-es ködzáró, meg LED-es tolató, aztán fontos, csomagtérviágítás dupla-LED-el... persze mindezek beválás, tapasztalat, és anyagi kérdések is egyben... jelenleg csupa kérdőjel, mert hiába túrom a netet, kevés az anyag...
Egy biztos, én nem állok neki beszerelni ilyesmit. Nem lenne jó vége. Egy izzócserét még bevállalok, de egy komplett lámpabeépítést biztos nem. Még akkor se ha már nem lenne garancia. Így meg pláne.
Remélem West jár erre a héten majd, és mond valami okosat az utólagos beépítési lehetőségekről.
Arra emlékszem hogy hallgattam a rádiót , de utánna , még matarásztam , és talán....a rádióval is , nem tudom... Az akksit mindenesetre töltöm, azon nem értem miket ir Hyundai enercell és Kia és a sok nem tudom mi... 10 óra után vissza teszem és majd megnézem az alap fogyasztást, de még annyit, hogy 3 nappal ezelött makacskodott 2x is a köszpontizár-riasztó ki-bekapcsolása. többszöri probálkozásra akart csak szót fogadni, aztán helyre jött (gomb akksi lemerülésére gyanakodtam), nem tudom...., soha igy nem jártam és ezektöl a sok compjus kütyüktöl irtozom
Valahol olvastam, hogy egy idő után kulcs nélkül magától kikapcsol, de nem lelem a forrást...
Ne forgassátok ki a szavakat, a generátor természetesen tölt... viszont vannak akuk, amiket nem, vagy csak speciális töltővel lehet tölteni, mondjuk távol-keletieknél ez nem jellemző... reméljük a kolléga esetében sem lesz gáz, és feltöltni, és akkor már csak a lemerülés oka a kérdés... :(
A rádiót csak akkor felejthetted bekapcsolva, ha a kulcs kivétele után is hallgattad, és nem kapcsoltad ki, amikor elmentél! Különben automatikusan lakapcsol a kulcs kivételekor.
Persze hogy lehet tölteni, generátor szerinted mit csinál? :)
Mélykisütésnél az a kérdés hogy mennyire károsodtak az ólomasszával kent lemezek, mert ha nagyon akkor elkezd szétperegni és oldódni az elektrolitban ami kapacitás és terhelhetőség csökkenéshez, legvégül cellazárlathoz vezet.
Hűűűű azt valami leszívta, én úgy tudom, semmit nem tudsz úgyfelejteni, mert idő után kikapcsol, de javítsatok ki, ha tévedek... ha viszont ez igaz, akkor zárlatod van... az gáz... :(
kérdés, hogy lehet-e egyáltalán tölteni ezt a típusú akksit, de nem vagyok képben sajna... :(
Nekem is H3 rémlik a ködre... ami nekem elég köd volt, az a távolsági... de azt mondod, H1... :)
Ami az utólagos ködöt illeti, szerintem gyári szettet lehet kereskedésben rendelni, de az aligha túl olcsó, meg szerintem a madzag sincs behúzva, mert spórolnak a gyártók... így kell hozzá villanyász, meg bizti, meg kapcsoló bentre, meg relé is... persze ezek csak tippek, de gyanítom... tán West valóban jobb rálátással bír... én valami gagyit nem tennék bele, az is biztos...
Köszi! Eddig minden ok! Nekem "még" nem zörög, nem csörög, nem rángat, nem torpan meg, és még a lámpa sem zavaróan gyenge. Nagyon jól megy, váltó szuper, nem akad!
sziasztok, lerobbant az akum 2 nap alatt nullára nem tudom mi lehetett? , talán a rádiot felejtettem bekapcsolva. Reggelmentem ,( teremgarázsban van) se kép se hang, már csak kulcsal tudtam kinyitni a vezetö oldali ajtot. Kivettem az akksit ,de azon ezeket irja: Solite 36-20GL.RC 80 MIN CCA:410A CMF 45L 12v 45 AH a 12v és 45 ah -rán kivül idegen a többi... rátettem tölteni 4,5 A -el kb 10 órára jól tettem? nem tudok semmit , miket ir..., zselés és sok más kérdés... ha valaki tud segiteni irátok meg..., köszi 1.4 LX + Akksi hiba lenne? 0.26 V maradt benne mikor kivettem a kocsibol
A ködlámpa = H3 dologban nem vagyok biztos, jó lenne ha valaki tuttira meg tudná mondani.
Ezzel kapcsolatban kérdés. Nekem sajna nincs ködlámpám, viszont utólag szeretnék beépíttetni. Lehetséges ez? és ha igen, akkor mennyibe kerül? Persze ha egy mód van rá, gyári megoldást szeretnék, viszont ha nagyon horror az ár, akkor alternatív megoldások is érdekelnének.
West tudnál valami támpontot adni ezzel kapcsolatban?
Most már csak azt keresem, hogy melyik égő milyen típus...
tompított: H7
távolsági: ?
első köd: ?
valaki vizsgálta már, hogy első ködben hogyan lehet cserélni? Mert a leírás szerint szagszervíz, na persze ez vélhetőleg azért van, mert esetleg le kell szedni a sárvédő-borítást, vagy alá kell mászni...
Nem tudom már ki írta be tegnap, hogy a fehérvári úton a Homasitában van Osram Nigyht Breaker, de köszi neki. Ma elmentem és megvettem őket, utána kb. 30-40 perc alatt ki is cseréltem. Csak azt bánom, hogy nem vettem a helyzetjelzőbe is valami fehér fényű égőt. Jobb lenne az összkép.
Kicseréltem viszont a távolsági égőit is, szintén a már említett márkára. Este letesztelem, kíváncsi leszek az eredményre.
A LED-es hátsólámpa tesztre kíváncsi leszek én is, lehet a helyzetjelző mellett az lesz a következő lépés.
Nézegetm az alább linkelt izzós oldalt, és egésze kultúráron vannak cuccok, még a LED-esek sem elrugaszkodottak... össze kéne hát gyűjteni, hogy melyik lámpatestben milyen égők vannak...
Segitsetek márkatársak, egészítsétek ki, javítástok a kérdőjeleseket:
köszi a választ. a belinket oldalon pl az ilyen is jó a kocsiba? 1157 Piranha 18 LED-es 180 fokban világító, vagy 1157 Piranha 20 LED-es 180 fokban világító. köszi :)
Azt tegnap el is felejtettem mondani... Észrevettük, hogy a gépháztető mozog/zörög (nekem a két szélén mozgatva, Derasnak a közepén). Amire a gumi utánállítókkal sikerül elérni, hogy ne zörögjön, már annyira elállt, hogy szemből az ujjam befért alá. Rájöttünk, itt az egész zárszerkezetet kell állítani, csak azzal, így az éjszaka közepén nem volt kedvünk játszani. Szerintem én megvárom a 15ezres szervizet, és akkor állíttatom be. (lehet, ezt is hallom, mikor zörög a kocsi? (karosszéria felerősíti a hangot))
valaki meg tudná mondani, hogy a kát hátsó féklámpába milyen izzó kell? szeretnék bele venni ledet. http://www.xenonizzo.hu/ledesvilag.php innen esetleg?
Friss Kia tulaj vagyok, bár nem Cee'd-es. Márkaelhagyó, (Renault, hogy miért, ez itt off, de volna miről sírnom)
Szóval nem tudom, volt-e már itt ez, de hátha nem. Bíztatónak érzem az elkövetkező hét évre. (Merthogy a Cee'd mellett, az általam vásárolt Sportage-re is annyi a gari):
Köszönöm válaszod, már kezdtem hajótöröttnek érezni magam itt a topocon, megszoktam a hondás topik életemet és az ottani kapcsolatrendszert és ez itt még egy kicsit fura.
Nem is olyan vészes az ára a teljesítményéhez képest. Az régi izzóval észre se vettem az épületet a kép jobb oldalán.
Hát nagy kedvem nincs a szétszedésre, de holnap du-án majd megpróbálom megnézni.Nekem csak az volt furcsa, hogy alapból ezzel jött annak ellenére, hogy mindenki panaszkodik rá. Ez nem bemutató autó ez egy teljesen mezei gép volt amit vettem ebben a felszereltségben.
Gratulálok, a szinnel én is szemeztem, irigyellek, de ugye írtam nekem nem volt válsztásom adott volt az üzlet.
A hifi valóban hangosan szól csk nagyot.
A sebesség fokozat miatt ne aggódj, majd 2000-2500 után már 60-65 -től használható 5. ben, az enyém ugyanígy viselkedett, gyakorlatilag 80 alatt nem kehetett 5.-be tenni.
A fogyi sajnos lesz még rosszabb is, de majd alakul!
Nálam minden hétköznap reggel 15-20km be a városba (Bp, XVII. ker - IX. ker) és este haza. Átlag 7l/100km, ami jelenti a 6.8-6.9-et is és a 7.1-et is... Nem gondolom hogy sok, bár nyilván örülnék ha kevesebb lenne. Ettől azonban nem fogok szervizbe rohanni, viszont a szoftver miatt mindenképpen!
A max nyomaték kb 2000-nél van, 1000-nél sokkal kevesebb, és a nyomaték-teljesítményérték (illetve görbék jóval előrébb voltak már e fórumon) TELJES GÁZRA vonatkoznak.
Az alacsony fordulatról erőltetés/használat nagyon-nagyon káros. Benzin v dízel, a befecskendezés/gyújtás, tehát az égés annak időszükséglete miatt a felső holtpont előtt elkezdődik, de az alapjárati kevés anyag miatt lassú égés-ezért nem gond. De ha gázt adunk, több anyag, és a még felfelé haladó dugóra jelentős erő hat, ami nagyobb fordulatnál már a lefelé menő dugót érné el. Kenés sem optimális. (szivattyú fordulaton többet nyom, valamint a felületek között stb...külön tudomány. Bejáratás, fokozottan figyelni, ami a motornak árt: kis fordulat, nagy fordulat, nagy nyomaték (nagy gáz magyarán) és ezek együtt, tehát nagy gáz kicsi és nagy fordulaton. Ha 1 dízelt 1500-3500, benzinest 1500-4500 között használunk és fél-3/4 gáznál többet nem adunk, semmi baja nem lesz. Gyárban minden motort min közepes fordulatáig, de lehet (láttam Suzuki gyár a kész autót végsebességig minden példányt felgyorsítanak, a tömeggyártásban nincs idő a bemelegedésre-ahogy gondolnánk. Na ennyit a tötymörgésről. Sokszor olvasom, benzines pl nem pörgeti 3000 fölé, de ugye a nyomatékmaximum 4000 körül/felett van, 3000-nél felkapcsolás után kb 2000-2400-ig esik vissza, ennyivel kényelmesen ugyan gurulni ugyan lehet, de ha erősen gyorsítunk...erre mondják a szakemberek: leülteti a motort. Nem bántásból okoskodtam. Örüljetek a gépnek és használjátok (ki).
Egészen tegnapig háromszoros Hondás voltam, de tegnap eladtam a civicem és megrendeltem Krisztiánnál egy Cee'd-et 1.6 SW CRDI EX lim + ECSPLUS felszerreltséggel, ezüst színben. Nekem is 2-3 hetet mondott, amit remélem sikerül tartani, mert nagyon hiányzik a hondás feeling ugyanakkor türelmetlenül várom életem első 0 kilométeres autóját, ami eddig jónak ígérkezik.
A legtöbb autósboltnak vannak különböző méretű bolháik... széleskörűen használja ezeket az autóipar... olyat érdemes venni, ami nem nagyon rideg műanyagból van...
Nos úgy gondolom, hogy tartani sima vizszintes terepen az elért sebességet 250Nm-rel nem okozhat gondot 1000 rpm-en sem. Eddigi dízel autómnak nem okozott gondott. Nyilván gyorsítani nem egészséges innen, tehát visszakapcsolás kell.
Az a baj, nekem úgy fagy le, ha lenémítom (akár audio, akár mp3 CD-nél), várok egy keveset (pl telefonálok) és folytatni akarom. Ekkor csak az a megoldás, ha átlépek FM-re és vissza.
Nem bántó akar lenni amit írok ,de komolyan gondolod ,hogy 40 km/h -nál 4.-ben kéne lenned ?? mivel a ford. szám ilyenkor 1000 ami majd nem azonos az alapjárati ford.számmal én pl . 5. et 70 környékén kapcsolok.
Sztem ez attól függ ki hol,és hogyan használja ... Az én fogyim rövid távon használva 1.6 CRDI 8 L Reggel 10 fokos garázsból indulva 4-5 km ,délután csillagból indulva ugyan ez az útvonal .
Nagyon nem csodálkozom,mert a motor be sem melegszik .
Nos 2 napja átvettem én is a Cee'd-et 1.6 SW CRDI EX lim + ECS, királykék. Nagyon megvagyok vele elégedve, bár azért pár apró dolog hiányzik.
- A belső tér világítás kapcsolói nincsennek kivilágítva (nem vész, de ...) - kár hogy a távirányító gombbal nem lehet le-fel húzni az ablakokat. - kis hangerőn a 6 hangszóró igen tompa hangzású, hangosabban jobb - 50-60-ig az 5. fokozat használhatatlan, mivel folyamatosan rángat, de 40-50 között 4.-ben is.
Pozitívak: - a motor nagyon erős, dinamikus. TÖKÉLETES. Ja és csendes, de nagyon és szép a hangja, nem zavaró. - a futómű elég feszes, de mégis komfortos. Régen volt ilyen jól eltalált összhangú autóm. - Helykinálat pompás, kényelmes pozició. - világításra nincs panaszom, nekem tökéletes. - Fűtés viszonylag hamar (dízelhez képest) indul és hatásos, ülésfűtés kicsit lassú, de jól szabályozott. - Fogyasztás jelenleg 6,5l (comp szerint), 30% országút 30% dugó, a többi átlagos város.
No nagyjából ennyi, de tényleg OK az autó. Ennél többet ennyi pénzért nem kapsz, sőt talán még 30%-al többért sem.
Ma átvettem az autót, időre (sőt kicsit korábban is).
A budapesti Pappas-nál a Tóth Krisztiántól, vettem át.
Vélemény: korrekt kiszolgálás, bármilyen furcsa de az én érdekeimet is nézte ( biztosítás, hitel, ajándékok stb. ). Alapból benn volt a szövetszőnyeg és kresz táska. Persze az elengedhetetlen Törley pezsgő és fénykép az autóval. Maximálisan meg vagyok elégedve vele, minden kérdésemre gyors és kielégítő választ kaptam.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!! Érdemes benézni.
Mikor rendelted meg?
Én a múlt hét elején foglalóztam (az autó a Lágermaxnál áll) és csak most pénteken tudták megmondani a motorszámot a biztosításhoz.
Kérdésemre (mikor lesz autó?) Talán 2 hét..... (KIA nem küld papírokat, stb....)
Nem értem miért tart egy a kereskedéstől légvonalban kb. 10km-re álló autó forgalomba helyezése 3 hétig (ha szerencsém van...)
Mivel tegnap eladtam az autómat, minden nap késés megvisel... :-)))
Lehet, hogy nincs elég sötét odakinn, de nálam a fényszórók korrektek, ilyen fényhatást tompított fénynél csak Audiban láttam. Szerintem valaki olvassa a KIA-tól a fórumot vagy túl sok negatív visszajelzés érkezhetett, mert az én kocsimban már tudti a világítás. Pedig az álltalatok felvetett gond reális volt. December közepén amikor mentem teszt vezetni sötét volt és valóban gyengének itéltem meg a fényerejét. Színe fehér, közeli a napfényhez, nagyon jól lehet látni vele. Majd csekkolom hazafele melóból a ködfényszórókat is. Tehát én nem cserélek égőket.
KÖZÉRDEKÜ INFO!!!! WEST üzeni,hogy megvan az új szoftver a CRDI hez!!!! Most teszteleik,ha ok jövőhéten már lehet kérni a szervizekben a frissítést!!!! /HA tényleg jó lesz,akkor elég gyorsak voltak a KIA-s fiuk....:))))))/
ja... ma vettem észre, hogy az egyik - pont a képen is látható (köszönet érte KiberLovagnak :o) )- bolha hiányzik a kocsi elejéből. Nem tudja valaki, lehet-e ilyet külön kapni?
Ma szabin voltam, és beugrottam az egyik szervizbe a hifi lefagyásával kapcsolatban. Elmondták, hogy nem olyan egyszerű a garanciális cseréje, mert szét kell szedni, le kell olvasni a gyári számát. Azt el kell küldeni a Siemensnek, aki utánanéz, hogy egy esetleges software frissítés megoldaná-e a problémát. Ha nem, akkor meg kell rendelni az új fejegységet, azt elbírálják és csak a megérkezése után lehet szó bármiféle cseréről.
Gondoltam, megkérdezem az embert, hogy ez a 7év garidő alatt megvalósulhat-e, vagy kicsúszom belőle, mire lefutjuk a köröket... (2 hónapos fejegységgel ennyit tökölni) :s
Ma átvettem az autót, időre (sőt kicsit korábban is).
A budapesti Pappas-nál a Tóth Krisztiántól, vettem át.
Vélemény: korrekt kiszolgálás, bármilyen furcsa de az én érdekeimet is nézte ( biztosítás, hitel, ajándékok stb. ). Alapból benn volt a szövetszőnyeg és kresz táska. Persze az elengedhetetlen Törley pezsgő és fénykép az autóval. Maximálisan meg vagyok elégedve vele, minden kérdésemre gyors és kielégítő választ kaptam.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!! Érdemes benézni.
Autórol:
1.6 CRDI KIA Cee'd SW EX elektromos csomag plusz machine silver.
Nem tudom, hogy csinálták de nagyon jó! Kíválóan megy és semmi nemű hibát ( az említetteket a fórumon ) sem tapasztaltam.
Sziasztok! Mint már említettem egyszer, műszaki analfabéta vagyok, így az alábbi problémámat már szervíznek is említettem, de nem volt ötletük, mi lehet a baj. Sebességváltás után a kuplungpedált felengedve a legvégén a pedál kattan egyet, és érzem is a lábam alatt a kis ugrást. Ezt kizárólag sebességváltás után csinálja (de nem minden esetben!!), ha csak úgy nyomkodom a kuplungot, minden OK. Nincs ötletetek, mit nézessek meg rajta? Köszi előre is
Jut eszembe. Esetleg - ha publikus - akár itt, akár emilben megadnád a barátod üzletének elérhetőségét? Feltételezem, hogy ha neked tudott vinni, akkor van az üzletben is.
Gratula az újaknak, jól megszaporodtunk.. Kevés az időm, töredelmesen bevallom, jó ideje nem tudom követni, ami itt folyik.
A verda jó, 33.000Kn, hibametes. Csak a szellőző rostély nyikorog a szélvédőnél néha. 40.000-nél kicseréltetem. Minden nap nyűvöm a vasat, jól állja a sarat. Megy mint a rakéta. :)
Gyakorlatilag full Bp, 1.6 CRDI EX, 205-ös télipapucsokkal fedcomp szerint 6.4, valóságban 6.3 még egy tanknyi spurim van... :) Amióta babázunk, drasztikusan csökkent a km-szám, mert nem mocorgunk ki mamával hétvégézni egy darabig...
Ilyenkor a fő kérdés az, vajon milyen gyorsan repülnek oda azok a szárnyak. :-)
(Egyébként a baltazárról anno hasonló körülmények közt szoktam le: apósom elhagyta a lezárt baltazár kulcsát. Sárga angyal 30 másodperc alatt nyitotta ki. Elgondoltam, mennyi lenne ez egy profinak.)
Ui. Egyébként jó kis dokumentáció, remélem látunk mág hasonlókat tőled /de lehet, hogy a következő cee'd fejlesztésénél már Koreából fogsz publikálni nekünk/ :))
Nem zavar, hogy használják, de elvi kérdés, hogy legalább a forrást fel kellett volna tüntetni, ha már egy darab engedélyt nem kértek (pedig az elérhetőségem ott van)... mindnesetre írtam nekik egy e-mail-t, hogy javítsák, és persze olyan formán használhatják a képeket, kíváncsi leszek a reakcióra... :)
Megjöttek a Night Breakereim. Ha minden igaz, ma, vagy holnap este kicserélem. Persze lefotózom az előtte, utána állapotot, hogy mindenki láthassa a különbséget.
Egy kérdés azokhoz akik már régebb óta használják Milyen sűrűn kell cserélni? Egyik ismerősöm (F Astra) azt állítja, neki rendszeresen 2-3 hónap alatt kiégnek az emeltfényű izzók. :s
Nekem reggel a Hungária parkoló, este ritka forgalomban haza, fedkomp szerint 8.7 volt, én kilencet számoltam. Azóta 8.5-et mutat, meglátjuk. Ez nekem 1-1,5 literrel kevesebb, mint a Lacetti volt.
Az M3-ason én nagyon sok ilyet láttam. Voltak 180-nal utazó Wagon R-ek, kétszázzal seperő 1.4-es G Astrák. A legemlékezetesebb számomra egy 170-nel (!!) haladó régi Dacia volt, családdal megpakolva (ha jól emlékszem, négyen ültek benne). Alig hittem a szememnek. A sorfőr meg majdnem elaludt a volánnál, annyira unta magát.
Bocs, mindenkitől, én vicceltem. Ez az ismerősőm benzines Polot hajt és az a fajta ember akinek az autója visszatermeli a benzint és néha el kell adnia. A 3 hengeres PDTDI valóban nagyon keveset eszik /csak el kell viselnia kerregését/
Hát én nem így tudom /van egy öreg olajiparos, volt MOL -os a családban/, de lehet hogy így van. Szinte mindenkinek a MOL szállítja az alap naftát, de én úgy tudtam az OMW abszulut más beszerzés. Azért a kútkezelő nem biztos, hogy hiteles forrás /persze akár igaza is leht/, találkoztam én olyan KIA kereskedővel, aki állította, hogy az 1.5 crdi Rio motort a Mazda csinálja.
Nem, pl. vbanditéra gondoltam. Nekem most 27 km/h nál 6 l-t ír. De sajna még egy tankot sen autóztam el. Mindenesetre ahhoz képest, hogy az előző autóm 35 pacival kevesebb volt, és ott is télen 6,2 volt az átlagfogyi, nem rossz. Igaz a bejáratás miatt nem nyomom neki nagyon.
Egyébként mikor még Mégane benyás 1,6-osom volt, akkor még vidéken laktam és autópályázni kellett pestre sokszor. Annál 7,5 körül volt az átlag, de 80%-ban országúton, vidéki kis utakon és autópályán használtam. Azonos körülmények között a crdi 5-5,5 körül eszik (legalábbis gondolom, mert már pesten lakok :).
Korábban ugyan már belinkeltem, de újra beteszem ide a kis statisztikámat. A legutolsó bejegyzés egy országúti próba volt, miszerint az út előtt lenulláztam, mert kíváncsi voltam, dugó nélkül mennyit eszik. A dugótól kezdetben nem sikerült megszabadulnom, de végül kerek 5 literes átlagot írt ki a computer. Kíméletes tempóban mentem. Ennek örültem nagyon, mert amúyg én is olyan körülmények között használom, mint Neho. A táblázat többi sora is hasonló értékeket mutat.
"egy atlagos penteki napom. reggel -5,hideg kocsi csillaggarazsban. 1ora alatt be a 20km-re levo munkahelyemre (budaorsi ut,hegyalja ut,rakpart). Delutan 5kor irany haza (fehervarra).Masfel ora,mire kijutok pestrol (vaci ut,bajcsi,erzsebet hid,budaorsi ut), 50km autopalya,atlag 140. 10km haza a hazig. Igy 8,5."
Ilyen hosszú távon, az enyém is kijönne akár 8 literből is. 50 km-es stabil sebességnél, 5. fokozatban, a pillanatnyi fogyasztás 4,7-5,2 között van, attól függően, mennyire súlyos cipő van a lábamon! Ugyanis túl érzékeny a gázpedál, esetleg egy rugóval felfüggesztem.
A 10 literes, tankolásnál mért átlagfogyasztásnál, a computer szerinti átlagsebesség kb. 25 km/őra volt. Mint írtam, rövid, 2-3 km-es távokon használom városban,
Tudom, csinálom ugyanezt én is /és szintén Fehérvárra/ csak én ugye másról beszéltem Dokival, de ezt már írtam. A lényeg nincsennek csodák, kb mindenkinek ua. fogyik jönnek ki. Bár dízeleknél már nagyobb az eltérés, de már ezt is beszéltük. Én nemigen tudok 6 alá menni, holott sokan 5-5.5 l-s fogyikat írnak.
Megint más akár egésznap dugózni egy bemelegedett autóval - akkor egyébként tényleg annyi a fogyi, még sokszor egy 1.6 -nak is -, meg az is amiről mi beszéltünk.
Pl.: Asszony gyereket be, orvoshoz el /mondjul pulmonológia/. -5 ben fűtetlen garázsból, az út olyan 0.8-1 km. Autó lehül. Asszony várakozik 2-3 órát, majd adnak egy csekket, hogy addig semmit nem vizsgálnak tovább, amíg be nem fizeti a postán. Ordító gyereket behajtogatja az autóba, el a postára / a közbe újra lehűlt, egyébként előtte fel sem melegedett motorral/, ami kb 1.2 km. Postán fél óra sorba, majd vissza 1.2 km a rendelőbe. Ott újból / igen humánusan / végig állja a sort, majd a fárdtságtól, éhségtől, ordítástól és a vizsgálatoktól félig halott gyerekkel haza ugye ez 08.-1 km. Délután alvás után hideg motorral Tescoba bevásárolni 1.5 km. Bevásárlás / nagy - egyébként az asszonynak mindegyik az / 2-3 óra múlva ugyanez a táv haza, garázsba be. Másnap gyerek bülcsibe 800 m. Gyereket ruhából kifejt, dadusokat eligazít, meghallgat, sajnál stb, majd fél óra múlva munkahely kb 2.5 km. Délután ugyanez vissza. Hétvégén ugyanezek a távok csak még több bevásárlással stb. Na az ilyen 100 km -nek az átlaga volt nekem a crdi-nél 7.8 és a Doki is valami ilyesmiről beszélt. Ha a te autód ilyen körülmények között kijön a 8 ból, megveszem!
Nálam az autó az első 1000 Km-er alatt 8-at evett átlagban, de nem emeltem a motor fordulatszámát 3000 fölé. Most, hogy jobban használom és kihúzatom, (csak Bp-en használom, dugóban) felment a fogyasztás 10,5-re. Ez van. Szerencsére eddig nálam nincs semmiféle zörgés, kopogás. Ezt most le is "fülleltem" a Soroksári úton 80-90-es temponál. 140-nél olyan 9 l körül van a fogyasztása, de ez nagyban függ a külső tényezőktől (szél, emelkedő, stb).
Mindenesetre nagyon elkeserítő amit mostanában olvastam a fórumon (zörgések, tenyérnyi helyen leválló festék, elsőtétülő világítás). Ezek azok a hibák, amik engem is arra a két bizonyos szó kimondására ösztökélnének... :)
Az ablaktörlő nálam teljesen jól működik. A Leonomnál sem volt érdemes nagy sebesség mellet ablakot mosni, és itt sem. Külünben én mindig megvárom (ha lehetséges) amíg a kocsival le tudok lassítani legalább 40 Km/ó alá.
A kocsi lámpájának a fényerejével nincs semmi bajom, szerintem jobban bevilágítja az útat, mint a Leon fényszorói (bár a Leonak kifejezetten ez vot a gyengélye).
Álmosan poroszkáltam melózni 1.6 -s benzines autóval, 160-al, még a csipát törölgettem a szememből, amikor elsuhant mellettem egy fehér kombi Fabia. Hú mondom ezt megnézem, biztos az új RS dízel /de tudtommal az nincs kombiba/. Szóval 180 -nál értem utol, de csak azért mert előtte "maszoláztak" a belső sávban. Nézem, virsli gumik, a hátulján a felirat 1.2 HTP. Végig stabil 180-t tartott, az érdi emelkedő fogta meg, ott visszaesett 160-170-re. Én ekkora állatot még nem láttam.
Vagy mondjuk egy diesel húz egy másikat (egy helyre megy a csapat). A vontató benyakal max. 8 litert. Odaérnek a célhoz: 4 literes átlag kocsinként. :-)
Ma tankoltam 5,8L lett,és ez még a nagyon ráfagyott eső vakarását is tartalmazza fél órás egyhelyben járatással!!!! A fedcomp 6,1 et irt!!! 1,6CRDI :)))
1,4 városi fogyasztási adat: ez az elmúlt hideg időszakra vonatkozik, amikor sokat kellett kaparnom a jeget, járó motor mellett. Röüvid, 2-3 km-es távolságokon használva:
Na, kaptam magyarázatot miért eszik többet a dízel az OMW-ből.
Korábban írtam, hogy én ott tankolok, mert télre mindenképpen javallott. Ugyanis, mint ahogy korábban írtam /akik olvasták bocs az ismétlésért / az OMW /állítólag / nem adagol adalékokat, hanem egyszerűen a kén tartalom emelésével / természetesen az ésszerűség határain belül- ez nem orosz gázolaj / érik el, hogy télen ne dermedjen a gázolaj. Ezzel csökken a cetén szám /remélem ezt jól írom /, úgynevezetten vékonyabb lesz a nafta, ergó többet fogyaszt belőle az autó, viszont könnyen indul hidegben, illetve nem rakódnak le az adalékanyagok - és talán ez a legfontosabb, komoly dízel szerelők ezért ajánlják a köztudottan igen érzékeny PDTDI motorokba az OMW-t - azaz kíméli a motort, növeli az özemanyag ellátó rendszer élettartalmát.
Állítólag!
Úgyhogy télen jó az OMW a többletfogyasztás ellenére /amit egyébként olyan max 0.5 l -re saccolok/.
Vigyázok. Van egy karabiner, azzal van az övemre téve, és csak akkor veszem le, ha beindítok a kocsit. 24 éve egyszer megjártam :) Igaz az egy zsiguli volt még, egyszerűbb volt a dolog :)
Nem látok semmilyen összefüggést. Egy négyütemű motor motorolajának véleményem szerint nem a kipufogón keresztül kellene távoznia. Ha jól egyben van. Én maradok 2 hét múlvától a Cee'd-nél. Tágasabb is, meg jobban tetszik. Bocsánat, ha felzaklattalak és hogy már másodszor mondtam a részedre valami baromságot.
Nem látok semmilyen összefüggést. Egy négyütemű motor motorolajának véleményem szerint nem a kipufogón keresztül kellene távoznia. Ha jól egyben van. Én maradok 2 hét múlvától a Cee'd-nél. Tágasabb is, meg jobban tetszik.
Ez szerencsére,nem az a fajta olajevős motor (1,6CRDI),mint az opel twinportok... Ott 15eKm alatt rátöltesz vagy 8-10L-t! És ez sajnos nem vicc!!!!:(((
Vigyázz azzal a csak csomagtartót nyitó funkcióval. Ahogy lecsapod a hátsó ajtót, már zárja is be magától a kocsit, legalábbis nekem. Ha a kulcs ilyenkor nem a zsebedben, hanem mondjuk a csomagtartóban van, kínos percek következhetnek...
Lehet hogy átlagban ez jönne ki, de szerintem a nagytöbbség nem autózik évente 10-15 ezer km-nél többet, ha a munkájából kifolyólag nem kell. Legalábbis az én autós ismeretségi körömben kisvárosban ez a jellemző.
Én személy szerint egyébként szeretem minél hamarabb lcserélni az olajat, előző autómnél gyakran a minimum km-t se vártam meg, és cseréltem le. Most se fogom a végsőkig húzni, nekem személyes tapasztalatom, hogy olajcsere után mindíg finomabb és csendesebb a motor járása.
Az volt, hogy pakoltam a kocsiba, na kipróbálom, hogy csak a csomagtartót nyitom. Gomb megnyom, nem történik semmi. párszor eljátszottam, semmi. Lepakol, gomb nyom, nem is világít a LED a kulcson. Mindegy, egész kocsi kinyit, bepakol, káromkodik. Biztos rossz a gomb, hiszen a LED sem világít. Aztán otthon rájöttem, hogy hosszú ideig kell nyomni a gombot, akkor kinyitja a csomagtartót. Az mindenesetre továbbra sem logikus, hogy a kontroll LED miért enm jelzi a kulcson a gombnyomást.
Sziasztok! Most jöttem meg a KiaM6-tól, szerződés aláírva: SW 1.6i EX + elektr. csomag + vonóhorog, bézs színben. Március közepére-végére ígérték. Annyi egyébként kiderült, hogy minden hónap 5-én mennek el a rendelések a gyárba, ezért egy 6-i rendeléssel akár egy hónap is elveszhet!
és a legtöbbje (aki újonnan vette) 6-8 éves korában 120-160e km-el hibátlan motorral eladja, ami akkor is ugyanúgy hibátlan ha 15e-kint cserél, és akkor is ha csak 30e-kint :-)))
A 30 ezres ún rugalmas periódus, fedcomp megsaccolja a hajtásmódtól függően hogy kb mennyit bír még az oil, meg talán van valami viszkozitás mérés is és úgy számol vissza a szervízperiódusból hátralévő kmreket, ha vki hidegen hanszolja akkro sokkal jobban rövidíti mint ha csak egyenletesen menne vele meleg motorral. a PD-TDi nél legalábbi s így van. 1-2 éve Fiat is átvette a módszert a JTDknél.
Én sem aggódom mert ugyis a 12 hónap jön előbb mint a 15-20-ezer.
Ez egyébként olyan elvi kérdés mint az első olajcsere. Aki aggódós az 15-ezrenként cseréli aki meg úgy érzi hogy simán birja az 20.e-ig huzza. Ez persze használattól is függ.
És ez a korábbi gyártásra is vonatkozik vajon? lehet hogy csak az SW-k jönnek ki így ilyen periódussal. Végül is a 12 hónapon nem növeltek, azt meg benzinessel inkább eléri hamarabb bárki, mint a 20ezer km-t.
Amúgy nem annyira furcsa mert a VW a TDI motoroknál játszott hasonlót. 15e-ről 30-ra növelte a szervízperiódust. Sőt a Seat-ban 15k maradt még utána is egy darabig pedig a motor ua. :)
Ez rendkívül furcsa! Szinte elképesztő, én ezt nem is értem, hogyan lehetséges. A tied mikori vásárlás? Persze elég bizarr lenne, ha ugyanarra a tipusra vonatkoztatva egyszercsak megváltoztatják a szervízperiódust. szóval én ezt nem értem. Jó lenne, ha valaki "bennefentesebb" ezt megérdeklődné!
Én is ebben gondolkodtam, de én úgy érzem, maradok az Osram night breaker megoldásnál. Most megveszem 20 ezer felett, meg is büntethetnek, aztán meg mit csinálok vele? Amúgy meg én sem díjazom amikor szembe vagy mögöttem jön valaki hasonlóval.
Ha így állunk, akkor nem csak a kocsit vettük náluk, hanem ott is fogjuk szervizeltetni. És nincsenek is messze nekünk. Az ember ennyit vár egy szervíztől.
Ami rajz itt terjenget a rádió ISO csatlakozójának kiosztásáról, szerintem nem kompatibilis a Ceed SW-vel.
A 2-es lábon, ahol a tel.mute van a arajz szerint, ténylegesen a világítás+ van. Szóval itt akkor van +12V, ha felkapcsolom a helyzetjelzőt vagy tompítottat. A gyújtásplusz, valamint a remote+ is máshol van.
Nem estem kétségbe, egy testel keresőlámpával végigszsaladtam a táp konektoron. Ezután egy +12V-ra kapcsolt keresőlámpával is.
Semmi! Egyszerűen sehol nem némít.
Tudsz segíteni, hol van a némítás? Én a "relével leveszem a terhelést a végfokról" módszert nem szívesen alkalmaznám.
Ha bármi infód van a gyári riasztóról azt is szívesen veszem.
.."Jelenleg az utólagos xenonbeépítések kezdenek elterjedni, és hamarosan a hatóság is fel fog figyelni az átalakított, néha szánalmasan rossz vetített képet előidéző autókra. A vetített kép a fényszóró kialakításának függvénye, de biztos vagyok benne, hogy az ellenőrző hatóság, akár a műszaki vizsgaállomásokon a Közlekedési Hatóság vagy az utakon a rendőrség nem egyedileg fogja vizsgálni, hogy melyik autóban milyen a lámpatest, milyen a hasmagasság-állítás (nemcsak a Citroën hasmagassága állandó), hanem a már létező, de a hazánkban nem szigorúan betartatott jogszabály szerint csak azon gépjárművek üzemelhetnek (vehetnek rész a közúti forgalomban) xenon (ívkisüléses) lámpával, amelynek a lámpatestje gyárilag erre kialakított, automata fényszórómagasság-állítású, továbbá fényszórómosó berendezéssel is el van látva. Ha ezek közül valamelyik hiányzik, akkor az üzemeltető (tulajdonos) szabálysértést követ el. Ezek a tények, jogszabályi oldalról.
Jelenleg a rendőrség nem vizsgálja, és vizsgaállomása válogatja, melyik szól érte, melyik tűri el az utólagos átépítéseket. Hogy ez meddig lesz így, azt nem lehet tudni. Mindenképpen úgy kell rá tekinteni, mint szabálytalan, de megtűrt dologra..."
Hétvégi vita felpiszkált .Sajnos a hátramenet nem szikronizált,egyenes fogazású fogaskerék, ha pont fogra fut akkor nem kapcsol.Túl finomra van a váltó illesztve,ez egy kis kopás után jó lesz.Második napja úgy kapcsolom "kalapot"felhúzom eltolom ütközésig!! balra és elöre .És rendesen müködik.
-Motor rángatást jelek szerint 1-2 héten belül javitják.2800km után nem zörög,rádió jó,szépen zárodik hátsó ajtó.Ablaktörlölapát a vizet nagyobb sebességnél vissza húza ,de nem balesetveszélyes.Volt egy pár autom meg annak nevezett .Nekem egyenlőre jó,pedig ha valaki háklis a zörgésekre az én vagyok.
Célegyenesbe értünk!!! Bár csak holnap vehetem át az autót, azért már egy kicsit örülök. 2007.10.28.-án rendeltem, 4napon múlott, hogy 3 hónap legyen a várakozás...... Remélem megérte!
Védelmet kérnek a misebort fogyasztó sofőr papokra
Azt szeretné a katolikus egyház hazai vezetése, hogy a rendőrök ne alkalmazzák a zéró toleranciát a misén alkoholt fogyasztó papokra. A püspöki konferencia úgy képzeli, hogy igazolványt adnak majd papjaiknak, ami bizonyíthatja, hogy munkájuk miatt ittak bort.
Ahogy én tudom, az SW-nél mindkét oldal világít. A sima 5ajtósnál pedig csak a bal. Nem?
Mellesleg ma megkaptam az autóra az első büntetést :( Eddigi autómon minden hónap 2. napján kellett autópálya matricát vásárolnom... mivel ezt az autót nov. 30-án vettem át (és egyből vettem rá matricát), ezért az csak dec. 30-ig volt érvényes (persze jan. 1-én vettem a következőt). Ez totál kiment a fejemből és dec. 31én felmentem az autópályára. Annak rendje és módja szerint, lefotóztak, és megkaptam a 12750 forintról szóló csekket. Fellebezésnek, méltányosságnak helye nincs... csak egy kicsit durvának tartom a 3hónapnyi pótdíjat, egyszeri használatra... Ha nem fizetem be 15napon belül, akkor már 63750 forintot kell becsengetnem... Vicces
olajcserén voltam 1200km után(1.4 Lx+) az AutoDon-nál. Udvarias, pontos baráti hangulat, kérések teljesitése, kérdésekre készséges válaszok, tanácsok a jövöre. Az olajat vittem, (Quartz 9000 5w-40 ,9889 Ft-4L ) tartozkodás a kocsi mellet ,alatt és szabad tapogatás a kocsi alján. A téli átvizsgaltatást is elvégezték. Számla: vége 3.394 FT Kellemes ügyintézés volt.
Ha esetleg valakit érdekel anyagi okok miatt megválnék Kia Cee'd 1.6 CRDI EX Limitedemtől (2007. júliusi, bordó metál, 5800km, sérülésmentes, magyarországi kereskedésben vásárolt) irányár: 3.900.000Ft. Érdeklődni e-mailben lehet.
Köszi a választ, sajna már hívtam én is őket, hiába :-(
Nincs más hátra mint türelmesen várni, míg végre szállítanak újra. Megpróbáltam a lehetetlent is, így írtam egy emilt az osram honlapon található "Technikai segítség" menüpontban.
nekem a hátsó ködfényszoró csak a bal oldalon világít. hogy lehet, hogy Neked mindkét oldalon világít? lehet, hogy nálam nem tettek oda égőt vagy mi? a csomagtér ajtót nekem a kulcsal lehet nyitni, a csomagtérnyitó gombot sokáig nyomva kell tartani.
Szia Dave07! Nekem 1,6 SW EX benzines gépem van. Nagyon meg vagyok vele elégedve, csak ajánlani tudom.
Korábban voltak elhaló próbálkozások, ötletelések, hogy osszuk meg a szervíztapasztalatokat, díjakat. Én ma cseréltem olajat (2500 km) az Autóvárosban, 15.900.- Ft volt a számla (Mobil 5W40) Szerintem korrekt, bár műszaki dolgokhoz (is) teljesen hülye vagyok. Nem tudom, össze tudunk-e állítani egy táblázatot a szervízekről/szervízköltségekről, okos dolog lenne.
Nincs, és még tovább is kell tartani a gombot. A helyes módszer: gomb megnyom, nyit, káromkodik, hosszabban nyom, nyit, káromkodik, sokszor megnyom, nyit, kinyílik. Nálam ez eddig mindig bevált... :)))
Ja igen. Hátsó ködfényszóró mindkét oldalon világít. Ez most így szabvány, vagy mindkettő szabvány, vagy ez most hogy van? Másik, ha csak a csomagtartót akarom kinyitni, akkor sehol semmi visszajelzés? se a kulcson, se az autón? mert nekem nincs, először azt hittem nem is nyitja...
Sajnos a bolt nevét nem tudom, de a tefonszámukat az Osram honlapról néztem. Előtte hívtam több boltot is de azt mondták mindenhol, hogy elkapkodták az összeset ami érkezett, de nem adtam fel és végül itt volt még.
Ja, a bolt címére még emlékszem: Budapest, Baross tér 1.
Nem tudom, hogy mennyire ismered a környéket ezért leírom, hogy ez a Keletinél van, és ha a város felől érkezel autóval, akkor nem kell átmenni a felüljáró alatt, mert még előtte van a jobb oldalon a sarkon, egy felállványozott házban. Úgy emlékszem, a bejárat felett van Osram felirat.
Nekem is 1,6 CRDI m van 2. doboz spurimat rakom az autóba,és ezzel kb 70% osan kiszűröm a rángatások számát,tehát ártani biztos nem árt,mert akkor rosszabb lenne! De mindenki döntse el,h belerakja e vagy sem...de azt se hadjuk figyelmen kivül,h a benzikton se tudod mit kapsz diesel néven!!! Mindegyik kut más-más adalékot használ...rosszabb esetben higítják is egy kis vizzel!!!
Kösz! Egy kicsit soknak tartom, 140 körül szerintem max. 8 körül lenne elfogadható, ez annál azért többnek tűnik, még ha figyelembe veszem is azt, hogy 140 felett a fogyasztás nem lineárisan emelkedik. Másoknál is ennyi a tapasztalat?
valaki okos ember válaszoljon nekem. Elolvastuk a spuri honlapját, de Édesapám kételkedik benne, attól fél, hogy tönkreteszi a motort. azért tart ettől, mert a másik kocsinkban most ment tönkre négy porlasztó a rossz üzemanyag miatt és elég húzós a javítás ára. én mondtam, hogy ennek az a célja, hogy javítsa és segítse a amotor münködését.mondjátok, hogy igy van.
Természetesen nem, azt csak azért kértem, hogy az infantilis énem is ki legyen egyszer elégítve. Mert ez életem első új autója és baromira élveztem, hogy lehet lego-zni az extrákkal:-)
Nem mellé, helyett. A tempomatos autónak csak a baloldalon vannak a rádiót irányító gombok, úgy hogy mindegyik kétállású (de még így is marad le funkció, a kétoldalihoz képest).
Nem a többi gomb mellett van, hanem helyett :) Passz, valahol láttam Kia-s oldalon kezelési könyvet az autohoz, abban vannak képek, talán a Frédi-Béni oldalán
Kopogás, zörgés nálam nem jelentkezett egyedül ez a rádió távirányítos dolog.
Fogyasztása Budapesten 9.7-10.7 között dugó függő, de kb. fél liter van a lábamban azt tudom. Ez a számolt fogyasztás, a fedélzeti az nem túl pontos 2-3decit simán csal általában lefele. A tapasztalatom eddig az, hogy olyan 8-10e kilométerre fog beállni a végleges fogyasztása.
Szia! Én holnap rendelek meg egy ugyanilyen gépet. Mik részletesebben az eddigi tapasztalataid: fogyasztás, típus hibák (kopogás, zörgés, hátsó ajtó telszkóp, stb). Előre is kösz!
Október óta vagyok egy 1.6 benzines Priston gray SW EX+ECS boldog tulajdonosa.
Közel 4000km van már a kicsikében, eddig meg vagyok elégedve nagyon.
Nekem a karbantartásnál az első olajcsere 15eKm utána 20ezrenként (könyvében így van a táblázatban), ez van még valakinél így? Mert ahogy olvasgattam a forumot a benzinesekre mindenki 15e-t írt.
Egy apró dolgot vettem észre, a rádió távhergelő a kormányon időnként megbolondul, mute gomb hangosít, hangosító halkít minden össze-vissza kezd el működni, ha megnyomok 2 gombot egyszerre akkor jó esetben visszaáll a rend de nem mindig. Valakinek van hasonló tapasztalata?
Van betörésvédelmi fólia, ami rendelkezik a megfelelő engedélyekkel, és ezért az első két ablakra is tehető.
..autóüveg-fóliázással több célt is el lehet érni, de talán a legfontosabbról kevesen ejtenek szót Sajnos él még a tévhit, hogy az autófóliázással csak lesötétíteni, lehet egy kocsit, és a műszaki vizsgán sem fogadják el. Az üvegfóliázás ma már olyan védelmi eszköz, ami fóliatípustól függően az UV sugárzás 99%-át valamint a hőenergia 60%-át veri vissza, mindezt úgy, hogy a nem sötétíti le az utasteret..
ja és az ár. fóliától és embertől függ.én anno 30-at fizettem teljes fóliázásért, első ablakokra is.biztos van olcsóbb, és drágább is, de én úgy tudom, hogy fóliától is függ az ár.műbizonylatot mindenképpen kérni kell.talán Kiberlovag tud segíteni, hol van jó árban, anno suzukis fórumon is irt erről egy cikket. :)
én úgy tudom, hogy mindenki másképp csinálja, van aki kiszedi az üveget, szerintem ez a ajobb, és van aki nem. elvileg csak a "B" oszloptól hátrfelé szabad fóliáztatni+első szélvédőcsík a napellenző vonaláig, csak erre adnak műbizonylatot amit kérhet a rendőr. az első kettő ablakra elvileg nem szabad, arra nem érvényes a aműbizonylat, de azt is megcsinálják csak azthiszem arra nincs gararancia. minket állított meg a arendőr, ugy hogy az első kettő is fóliázva volt, gyorsan lehúztuk mind a kettőt. de nem szólt érte, pedig biztos látták, hogy le van. én már láttam olyan kocsit aminek a szélvédője is fóliázva volt, az már húzós.
Ho hooo! Newsflash van! Srácok, most ott tartok, hogy CEE'D 1.6 CRDi EX Limit -et metálfénnyel megadják 4.3 milláért, de ... és most jön a DE! Megnéztem és külsőre beleszerettem az új változatba, a PRO_CEE'D -be ... West vagy valaki aki még látta, de méginkább aki hallott róla, hogy külsőn kívül esetleg valamiben más lenne, valamit ha rontottak. Lécci szóljon, mert a napokban kell meghoznom a döntést különben egy kedvező törlesztési ajánlattól és egyébtől is elesek ...
(u.i: méretek, padlólemez ugyanaz, spóroltak 2 ajtót és pici helyet a csomiból, cserébe némileg pofásabb szerintem és ha jól értelmezem akkor széria alufelnis - én ezeket találtam rajta, ja és egy százassal drágább)
Én gyengének tartom a tompítottat, de már írtam, hogy biztos a xenon után az. A ködlámpám meg úgy néz ki, nincs beállítva (a képen is látszik, elém világít). Az első szerviz alkalmával azt is beállíttatom. (ahogy ma olvasgattam, lehet Kia Lurdy lesz)
Ma is volt sajnos szerencsém vezetni éjszaka, most jöttem meg nemrég (baleseti ügyelet ) visszafele teszteltem a lámpákat, továbbra is jónak tartom a tompítottat, a távolságit is, csak ködfényszóró elég gyenge, eddigiek sokkal erősebbek voltak, viszont kb 10-12 méterre világítanak.
Én most szeretném kicserélni az izzókat. H7-es kell bele. Magam részéről Osram Night Breaker-t vennék ha nem lenne pillanatnyilag "hiánycikk". Állítólag karácsony előtt kiszórtak belőle pár darabot, amit persze iziben el is vittek, és azóta mindenki várja a folytatást. A forgalmazó csak ígérgetni tud. Lugutolsó hírek szerint február közepe - vége felé várható. :-(
Én tudok Ck-15-t 32500ft-ért szerezni, ha érdekel valakit. Számlával, garanciával, teljesen hivatalosan. De csak fórumtagoknak. Ha valakit más bluetooth kihangosító érdekel írja meg a típusát és nézek rá egy árat.
PNA-t (csak navigáció) Kelet Európa térképpel 40 környékén tudok szerezni (2év gar.) Ha teljes Európával kellene (persze eredeti!), akkor 58 körül van.
Mint ahogy tegnap igértem, lefotóztam a ködlámpám fényét. Sajna nem túl jó minőség... ennyit tud a telefonom. :) A háttérben lévő tábla kb. 10-12méterre van a kocsitól.
Nem lehet levenni de felesleges egy ilyenért nem törik fel hiszen tudják hogy kihangositó és a kijelzővel semmit nem érnek főleg nem fogják elvágni a kijelző kábeleit sem szal nem kell félni nem lopják.
A másik amit jó ötletnek tartok a fólia nekem ez mentette meg a cuccomat megpróbálták betörni az ablakot de nem sikerült nekik :)
Hali van olyan bicskakulcs ami úgy néz ki mint a gyári csak az immo chipet kell átültetni ehhez van egy elektronika is amivel lehet vezérelni a kp-zárat és a csomit is.
Én még régen vettem egy Airis T630-as PDA-t ami Sirf Star 3-as chipsettel van ellátva, 60 ezerért vadi újonna. Térképszoftvare nélül. Ezt megszereztem I-Go teljes európa térképpel egy 1 Gb-os kártya ára volt. Nekem jól működik és nem csak PNA funkciókat tud hanem kis zsebszámítógép. Eddig ok és ha jól tudom mostmár olcsóbb is.
nem tudja valaki hogy lehetne megoldani, hogy a csomagtérajtót lehessen csak kinyitni a távirányítoval és az ajtok zárva maradjatok pl ha egyszer megnyomom csak az nyilik másodikre meg minden ajtó 1,4 EX 5 ajtós ( sajna bicskakulcs még nem volt az elvileg tudja ezt)
Ez nem KIA Cee'd-es kérdés hanem Fiestas és riasztós:
Friss ( múlt év augustusi autó ( új )) bezsrelték múlt ősszel a riasztót. Jól is működött, de most valamilyen oknál fogva az eddigi 2 helyett 5-öt pittyeg. Ezt leszámítva teljesen jól működik a r4iasztó csak bosszantó hogy 5-öt pittyeg. Tudsz róla mondani valamit, hogy mi lehet a baja? Találkoztál hasonló esettel? Cobra a márkája és külön távirányítós ( nem kulcsba integrált ).
4 line kimenete van a ceed rádiónak (4rca) a telót a tel ref ill tel in re lehet kötni de kell hozzá egy 1k.ohm-os ellenállás akkor nem fog torzitani annyira de amúgy meglehet csinálni egy sima 4 morzés relével is az első két hangszóróra kitevést.
a telefonszettben én a motorollát és a nokiát ajánlanám az minden telóval normálisan müködik :) ck-15 szineskijelzős és áttölti a telefon adatait is 37 körül vettem asszem ha valakinek kell majd szóljon.
Jóknak tűnnek az árak. A pozíciód is ismerős, voltak ilyen ismerőseim, persze egy messzi-messzi galaxisban, városban és márkánál, de már tudlak hova tenni! Gondolom ha itt az ideje tudsz kontaktot is, előre is köszi!
Ott dolgozom és mégse :) bérlek egy állást tölük és én kapom a nehezebb munkát(elektronikák javitása, problémák felderitése stb:)
amit tudok mondani hogy normálisak a szerelők ott lehetsz a kocsidnál nemtudok rosszat mondani róluk mert tényleg ritka az ilyen szerviz most úgy néz ki hazabeszélek de aki volt nálam az szerintem aláirja azt amit mondok én auvillamossággal foglalkozok de szerelek váltózárat,tradart autóba normális zenét, öninditő ,generátor, meg minden amihez 12v kell:)
a szerviz nálunk 25 e forint a benzines és 30 e a diesel ebben benne van az olaj,olajszürő,légszürő, munkadij a pollen 4000 körül van és pollent is szür én most vettem egy újat mert az elöző utángyártott volt(kaptam) de az csak egy sima papir szürő volt:)
Remélem tudok segiteni bármiben szólj szóljon bárki ha tudok segitek.
Immár majd két hónapos fórumtagként, valamint éles eszem igénybevételével rájöttem, hogy te a cee'd iparban dolgozol, arra is, hogy hol és talán még szerelő is vagy.
Ez óhatatlanul felveti bennem, hogy ha állandó és megbízható szervízt keresek esetleg fordulhatok hozzád is?
Én ugyanis még nem döntöttem el, hogy az eladó szalonba fogom e visszahordani a gépet /bár ha nem ez állítólag járhat hátrányokkal/, de ha nem akkor hosszútávra keresek megbízható megoldást. Nekem az ésszerűség határain belül nem is az ár a legfontosabb, hanem a hozzállás és az hogy ott álhassak a gép melett, mert egyrészt ez erősíti ugye a bizalmat, másrészt engem érdekel az autó és az hogy mi miért történik vele.
Szerintem elég belőle egy. Ráküld mindegyik motorra egy kis áramot, amíg be nem záródnak az ablakok. Az automata úgy is lekapcsolja a motort, ha már be van csukva az ablak. Szerintem.
Katalógus szerint automata mind a 4. Ma jött meg a kocsi kis hazánkba. Állítólag még kb. 2 hét, mire megkapjuk, persze miután kiegészítettük az előleget. Több mint valószínű, hogy jelentkezem Nálad, mert hasznos extra. Mennyi idő a berakása?
Ezt nézted?Parrot MK6100 Elég kicsinek tűnik, nincs madzag a kijelző és a központi egység között, csak kicsit az ára húzós, meg van pár dolog ami nem tiszta.....
Én maradok a Nokia 6233-nál. Kicsi, van rajta zöld és piros gomb, ennyi amit egy telefonból használok. És a hangfelismeréses tárcsázás. (nem kell előre a több száz névhez hangmintát rendelni)
A helyzet az, hogy bármilyen kihangosítót választhatok. (cég venné nekem...) Ennek ellenére a hiper-szuper színes kijelzős csodák helyett (parrot CK3200-3400) most már valami egyszerű, tolvajokat nem csábító tipust keresek...
Azért jó lenne valami egyszerű kijelző, hogy az ismerősöket legalább nevükön szólíthassam...
A kihangosítás természetesen nem megy rádió bekapcsolás nélkül. 3 szívás után megszokod... :-)