Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830218

Pedig ott van a katalogusban klh 44/22 vagy 44/25 csak elirták a loeröket, 48kw 65 hp :)

Előzmény: csaveri (830217)
csaveri Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830217

Csak épp nem találok ezeket a szűrőket.

https://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/

Előzmény: Suleczki Anatolij (830214)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830216

A k9k-732 nél ugyanezeket irja

Előzmény: csaveri (830213)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830215

bm1f re keress rákiirja ezeket a klh sorozatokat

Előzmény: csaveri (830213)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830214

63 kw

 

Találtam mást is, az 1.9dci nél fc575 jelzést ir a könyv az pedig a japanparts szürök jelzése

Előzmény: csaveri (830213)
csaveri Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830213

Amennyire csak lehet :)

Előzmény: Suleczki Anatolij (830212)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830212

Mennyire le? 

Előzmény: csaveri (830211)
csaveri Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830211

LE ?

Előzmény: Suleczki Anatolij (830210)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830210

M2  1.5 dci 2008

Előzmény: csaveri (830208)
Próba... Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830209

1.5 dci hajtókarcsapágy csere milyen ár szegmensben van?

Nem márkaszervizben 110 ezret mondtak anyag nélkül, - gyorsan eljöttem.

csaveri Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830208

Milyen autó, motor, évjárat ?

Előzmény: Suleczki Anatolij (830205)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830207

Na azért fékezzünk egy kicsit, van a kötelezö eredetiség vizsgálat aminek az a feladata hogy meghatározza milyen az auto állapota,mérik a festék réteget,látják hol van hegesztve,körözik vagy lopott e az auto,voltak e balesetei, mindezért fizetünk csak épp nem mondják meg az eredményt,átiratom a kocsit és fél év mulva jönnek érte mert körözik, mindezek elött még egy másik cégnek is fizessünk azért hogy megállapitsák megvehetö e az auto? Eljátszom ezt jo pár autoval,kifizetem egy egész auto árát és még nem vettem semmit ?

Előzmény: bnorci71 (830206)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830206

innen nem igen lesz aki ezt vállalná felelősséggel, mi csak lelkes amatőrök vagyunk :) vannak akik ebből élnek. A legbiztosabb ha elviszed valahová ahol gyári diagnosztikával belenéznek, vagy a hivatásosok

https://autovizsgalat.hu/

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/04/07/autovasarlokat_ment_a_sajat_hulyeseguktol/

https://www.google.com/search?client=firefox-b&q=aut%C3%B3v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s+seg%C3%ADts%C3%A9g

Előzmény: sting2 (830197)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830205

A mahle szürön rajta van a khl 0404-22  stb és a könyv is ezzel a felirattal mutatja,más tipusokon nem ez a szám van

Előzmény: bnorci71 (830204)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830204

ki tudja ? gyári szervizbe vett szűrőn a cikkszámon kívül csak annyi van, hogy Made in Austria.

Gondosan vigyáznak arra ne lehessen kideríteni mit ki gyárt.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830191)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830203

mikor megvettem a fekete szedánt, levitték volna azonnal 270-eft -al többért.

de akkor volt a gyanú hogy hengerfejes...

nem adtam oda,aztán kiderült hogy a termosztát volt a bűnös...

Előzmény: jakuza80 (830200)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830202

Vegyél egy benzines passatot vagy fordot taxinak

Előzmény: sting2 (830197)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830201

Sokan olyan mértékben nem értenek hozzá hogy elmennek egyedül segitség nélkül és megveszik

Előzmény: jakuza80 (830195)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830200

Hát mikor augusztusban elvitték a Rovert, pár hónapig azért izgultam nehogy akkor legyen hengerfejes! 😀

Előzmény: Suleczki Anatolij (830194)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830199

Forro viz kell rá mint a kopaszra :)

Előzmény: Airbag. (830196)
ivókút Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830198

Az emberek bő 80%-a nem törődik az autójával, csak egy sima használati tárgyként tekint tá, gyakorlatilag lesz.rja. Kisvárosban lakom, családi házak vannak nagyrészt, udvarral garázzsal. Az embereknek hiába van garázs, kint tárolja a kocsit a szabad ég alatt, a garázsba meg kacatok vannak. Mikor vettem a második kocsit, az első volt garázst építeni a réginek, addig nem is vettem meg az újat. Megszólnak, hogy az én autóim mindig csili-vilik, mondom nekem ez a természetes ezt láttam annak idején az édesapámtól is, ezt látta tőlem a fiam is, így ő is ezt teszi. Van aki lemossa a koszos kocsit egy fél vödör vízből, nekem ez nem megy... Ha valami "hangja" van az autónak nem törődik vele, megy, amíg meg nem áll.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830193)
sting2 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830197

Sziasztok!

 

2015 Renault Lagúna Iii 1,5 dci vagy Megane Iii 1,5 dci között dilemmazom.

Mivel Taxinak szeretném használni, pár év nyugalmat akarok, lehetőleg nagyobb meglepetések nélkül. 

A két kiszemelt, a Iii. Kerületben a csillaghegyi u. 19 előtt állnak. 

Van itt a fórumon olyan "Renault Tudor", aki jutányos áron segítene a döntésben?

Köszönöm. Egy Megane II tulajdonos

Airbag. Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830196

pénteki történet:

kolléga felesége ugy gondolta hogy remek ötlet a kocsira fagyott jeget a fém dörzsi mosogatóval leszedni...

hát nem.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830194)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830195

Meg a sok kamuduma. Mire odaérek megnézni, hirtelen lejár a műszaki, csak a szomszéd utcában lehet vezetni. A másiknál kiderül hogy nem is az övé, tartozásba kapta, de elhozza nekem trélerrel jó pénzért. A harmadiknál a próbaút után dől a füst a motortérből, veri ki a főtengelytől az olajat, de eljátsza hogy nem tudott róla. A negyediknél én magyarázom el neki, hogy a Twingója nem 2001-es, hanem sokkal régebbi, és a sportos 75 lovas motorja 60 sincs és csak 8 szelepes... ☺ vicc az egész!

Előzmény: Suleczki Anatolij (830193)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830194

Megveszi a srác a 2 literes benzines citroen c5 öt a feleségének,egyszer megy el vele a meloba mert az övé épp nem müködik,vissza már ugy hozza hogy fel kell ujitani a motort,azt mondja egy kicsit beleléptem a gázpedálba,szétforgatta a motort,fél milla költség,a csaj majdnem leszurta nagykéssel :)

Előzmény: jakuza80 (830192)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830193

Megdöbbentö mennyire szét vannak rugva az autok plusz jo sok kilométerrel,nem számit a pénz,megveszik ujonnan és roncsként adják el,ezeket a kereskedö probálja némileg helyrehozni általában kisebb sikerrel mert ö sem akar költeni rá

Előzmény: jakuza80 (830192)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830192

Van ilyen is.

Múltkor megláttam egy Scenicet HaHun, itt a helyi (Zeg) Rönó szalonnál lefényképezve. Elmentem megnézni, egy ott dolgozó értékesítőé. Kb mint a világháború, minden elemről málik a lakk, belül a kormányból darabok hiányoznak. Sírni lett volna kedvem.. Itt az összes kereskedés kamuzik, mikor a Cliot vettük, végignéztem az összeset. Minden autónál kijött valami hazugság.

Előzmény: bnorci71 (830190)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.09 0 0 830191

lehetséges az hogy a gyári szürö mahle lenne? jelölés alapján ez a tipus egyezik, a mahle használja a KLH betüket

 

bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830190

nem mindig van gond a nepperrel

fiam mostanában 3 autót hozott el neppernek magánszemélytől, most a nepper árulja

első gazdás szervizkönyves autók nem töröttek

 

 

Előzmény: jakuza80 (830187)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830189

épp most beszéltem gumissal szóba jött a kompresszor levegős szerszám

azt mondja ő már inkább aksist használ

Előzmény: Suleczki Anatolij (830145)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830188
Előzmény: sukinorbi (830143)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830187

Kár. Engem nagyon zavar. De a műszakinál sem kehet szűrni, csak afra hogy legalább. Ha itt lehetne legfeljebbre, akkor talán lehetne szűrni a neppereket.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830186)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830186

A levett letakart rendszám és a friss müszaki általában kintit jelent,sajna nézegetni kell a képeket

Előzmény: jakuza80 (830185)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830185

Sokkal több a behozott, az tuti. Az a baj, arra nem tudok szűrni a kereséskor...

Előzmény: Suleczki Anatolij (830184)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830184

A gyenge forint és egyébb költségek nyereségvágy miatt a kintröl behozottakat drágán adják,ez magával rántja az itthoniak árát is,mindaddig amig a nép simán elmegy és megveszi a visszatekert kintröl behozottakat addig ez igy lesz,még mindig nem indult el az ittthoni uj autok vásárlásának dömpingje hogy legyen elég hazai használt elado kocsi

Előzmény: jakuza80 (830183)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830183

Látom. A rendszámos jó állapotú kocsik 1 nap alatt elmennek.

A Cliot is reggel feltette a tulaj, du el is hoztam. 300 volt, 1 éve vezérlés, teljes fék kipuff cserélve, 124.000 km, sérülésmentes.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830182)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830182

Kereskedésekben szinte csak kinti autok vannak, a nálunk elöször forgalombahozottak azonnal elkelnek föleg ha minden papirja megvan

Előzmény: jakuza80 (830181)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830181

Igen ez III faceliftes, de itthon csak 1,2  volt szívó vagy turbó, ileetve 68/86/106 dci.

Nyugaton több volt a variáció, volt f1 váltós 1,6, sőt 1,6 GT 128 Le-s. Ez kinti lehet(szélvédőn nincs matrica). 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830180)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830180
Előzmény: jakuza80 (830178)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830179

Meddig volt a clio 3 ? 2010es cliot találtam 1,6 ost de az már clio 4 lenne?

Előzmény: jakuza80 (830178)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830178

Kombi csak 1,2 volt.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830176)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830177

Én többel is. Egy haveré kb 2 évesen robbant el a mélygarázsban, aztán azóta is több ilyet hallottam. A kombiból nincs értelmes motor. Az 1,2 tce iszonyat jó, de használtan lutri. A szívó meg harmatos nagyon. Akkor inkább az 5 ajtós, abban volt 1,4-1,6.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830175)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830176

1.6 16v?

A gond az hogy hat év alatt annyit romlott a forint hogy ami akkor 1.1 milla volt évjárat az most a duplájába kerül és a megöregedett autot el tudom adni a hat évvel ezelötti árán,csak azért nem kapok semmit

Előzmény: jakuza80 (830174)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830175

Tce nekem sem kéne, az ablaktörlö motor az m2 nél is leég,hátsoablak berobbanással még nem találkoztam

Előzmény: jakuza80 (830174)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830174

Szuper kocsi, nekem 1,2 tce volt, de annyit nem adok ennyi felhasználásra autóért. Évi 2-3.000 km!  És ott is vannak bajok. Leégő ablaktörlő kar, berobbanó hátsó üveg... Turbótól hasznáktan félnék, 1,4 meg abban nincs már, csak 1,2 75.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830172)
Suleczki Anatolijné Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830173

hogy állandoan méret problémákról beszéltek....

Előzmény: jakuza80 (830170)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830172

Clio 3 kombi?

Előzmény: jakuza80 (830170)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830171

Pedig érdemes visszaolvasni azt a pár napot

Előzmény: jakuza80 (830169)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830170

Mindig erőlködik, aztán a végén rám hagyja a döntést! ☺ Ha csak egy kicsit is nagyobb lenne a Clio II csomagtere, vennék még1et....

Előzmény: Airbag. (830168)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830169

Nem kell olvasnom sem, céges m2/2 kb 1 millóban van az elmúlt évben, pedig benzines. Teljes komputer csere, leégett a generátor, új első lámpák, meg nem is tudom még mi...

Előzmény: Suleczki Anatolij (830166)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830168

majd összeül a bizottság nálatok,ahol ketten vagytok beltagok....

de szavazati jogod nincs

:-)

Előzmény: jakuza80 (830165)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830167

Azért az új név? ☺

Előzmény: Airbag. (830164)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830166

Olvass vissza pár napot,miket produkál némelyik m2,hát elgondolkodtato és nem az a lényeg benne hogy dizel vagy benzines

Előzmény: jakuza80 (830163)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830165

Nem lesz több nászút! 😀

Előzmény: Airbag. (830162)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830164

Pingával mi van?.

:D

 

anti alkoholista ,kávé utáló,Vegan lett 

:-))

Előzmény: jakuza80 (830163)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830163

Már nem vagyok falusi, de pont az ilyenektől félek. Ha megmutatom amiket írtál, talán elmegy a kedve az m2-től! ☺

Pingával mi van? ☺

Előzmény: Suleczki Anatolij (830160)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830162

aha,tehát Te is nászutra mész az asszonypajtással...

Megan  cabriót vettek itt már ilyen célra............

:D

Előzmény: jakuza80 (830157)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830161

Volt egy valagnyi  Rönóm R5/Clio(4 db) Thalia/Logan/m1(2 db), de az m2 ismeretlen terep, ezért kérdezem. Mivel nagyon keveset lesz használva, egy 100.000 feletti javítás(ami nem kötelező szerviz) luxussá tenné. És nem az a lényeg, hogy ki tudom fizetni, hanem hogy megéri-e.

Eddig a dti-n kívül egyik sem volt pénztemető.

Előzmény: ivókút (830158)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830160

Biztosan pajzán gondolataid vannak.

Használt auto vásárlásánál az ésszerüség általában elmarad,ennek örülnek a szerelök,jopofa a nyomogombos  automatika egészen addig amig a falubol nem tudsz sürgösen eljutni sehova mert nem indul és nincs otthon a másik kocsi a busz meg fényevente jön egyszer,ne probáld ki hidd el nem jo

Előzmény: jakuza80 (830159)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830159

Tesómnak volt H 1,4  0 km-es, 120.000 körül megnyúlt a lánc..... kicsi, nagyon fapad, motorja max 70 le, szörnyű a kormánya, rettenet a hangja( cégnél is van vagy 10 db ilyen). 

Te az vagy, akire gondolok? ☺

Előzmény: Suleczki Anatolij (830155)
ivókút Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830158

Veszel egy M2 1,4 16v-t, azt ismered(mármint a motort). A gombos indítás meg vagy beszarik, vagy nem., akkor sem a világ dől össze szerintem...

Előzmény: jakuza80 (830154)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830157

Én eladtam a Rovert. Akkor vettük a Cliot (2000 1,4 16 TechRun). Igazából azzal jár majd dolgozni, a Mazdát meg eladnánk, helyette kellene valami a lent leírt alkalmakra. 

Előzmény: Airbag. (830153)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830156

Minden mazda rohad erösen,most restaurálunk egy 323f et,honapokig tart a hegesztés

Előzmény: jakuza80 (830154)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830155

Ha jot akarsz magadnak akkor veszel egy g astrát láncos 1,4 es motorral vagy h astrát,olcso a gyári alkatrész jo a fogyasztása és nem olyan fapad mint a lacetti vagy a suzuki wagon,ignis,sx4

Előzmény: jakuza80 (830150)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830154

A 323f bizonyított, 4,5 év alatt 25.000 ft-ot kért a kötelezőkön kívül. Csak kezd rozsdásodni. Lehet ebből kellene egy rozsdamenteset keresni...

Előzmény: Suleczki Anatolij (830151)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830153

kicsit off itt,de én ezt vettem asszonypajtásnak futkosos autónak:

1,4 benzin,automata klima stb...

Előzmény: jakuza80 (830150)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830152

Könnyü elcsábulni másik tipusra csak ki kell probálni,nekem szempont a könnyebb szerelés márpedig a renault rendesen keresztbe tesz a szerelöknek

Előzmény: jakuza80 (830150)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830151

Használt japánba belenyulhatsz rendesen,nem olcso az alkatrész,igaz nem rohad az m2, de az m1 már belekezdett rendesen azt már nem vennék mert igencsak 16 éves abbol is az utolso

Előzmény: jakuza80 (830150)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830150

Nekem(nekünk) egy ph2 Classic tökéletes lenne, azt legalább ismerem is. Persze egy m2 szebb, modernebb, de nincs rá szükség, illetve sok felesleges kockázatot rejt. 

Német ingyé' sem kell. Vagy Rönó vagy valami japán, ami nem rohad(na az sem kis feladat). 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830148)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830149

A négyes golfnak nincs tul jo hire de vannak belöle jobb állapotuak,nem is drágák és könnyen szerelhetök, alap hiba szokott lenni a pillangoszelep elektronika meghibásodása,cserével megoldhato és hosszu távon megint jo,a citroen c4 az bosch auto de tényleg minden része bosch a motortol a fékekig,egyszerü az alkatrész választás szerelése sem bonyolult,kulturált kis auto de csakis 1,4 est szabad venni mert az 1.6 os sokat eszik,hatalmas a fordulatszáma 130 nál ötödikben (4200)

Előzmény: jakuza80 (830147)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830148

Az utolso m2 is már 11 éves,az m1 összes fajtájához egyre kevesebb a bontott alkatrész a bontokban,kifutottak és nem éri meg nekik foglalkozni vele, lehetöleg valami rendes gyujtáskapcsolos autot vegyél,bármit amibe olcso az alkatrész és nem nagy gond neki a sok állás

Előzmény: jakuza80 (830147)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830147

Ja, kb hobbiautó lenne. Havi 2x100 km, meg néha nyaralás, stb. Illetve ha esik nagyon az eső, akkor nekem melóba (2x2,5 km).

Előzmény: jakuza80 (830146)
jakuza80 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830146

Sziasztok!

 

Eljött az autócsere ideje, az asszony nem hagy békén, hogy M2 legyen ( 1,4 16v 2003-2004). Én inkább M1/2 felé hajlanék, valahogy azt jobban ismerem. Mitől kell félni legjobban? Kártyás rendszer? 

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830145

Hamarosan elkészül a mühely,levegös cuccok lesznek benne,de addigis csinálni kell a szuperautokat amik most kezdenek öregedni

Előzmény: bnorci71 (830144)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830144

ezért jó ez :)

https://yatoszerszam.hu/product_info.php?cPath=33_118&products_id=722&osCsid=26c9c98e7a50b56b485609de313c9aee

nem kel rajta ugrálni és az útszéli kerékcserénél is segítség

Előzmény: Suleczki Anatolij (830139)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830143

Esetleg link? :) koszi 

Előzmény: bnorci71 (830129)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830142

Megjarattam itthon a motort, 2300as fordulat kornyeken.

Egeszen termosztat nyitasig. 

Teljesen jol mukodott minden. Volt futes. Viz meg sem mozdult a kiegyenlitoben.

Most mar foleg nem ertem mi lehet a baj :/

Delelott menet kozben pedig ugyanugy nem volt jo ahogy eddig sem :/ 

Előzmény: gesszti (830128)
ivókút Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830141

Ez ilyenre sikerült. ;-) A vicc, hogy kint egyáltalán nem hallom a klímát bekapcsolni, nem kattan a kuplungja, annyit veszek észre, hogy megy a ventilátor és hideget fúj, ha leveszem a hőfokot.

Előzmény: bnorci71 (830137)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830140

Megrendeltem a generátor szabadofuto leszedö 30 fogas szerszámot is egyben a belével és egy M18 as 12 fogu torxot is a vw hátso csonk csavarokhoz

Előzmény: gesszti (830138)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830139

A fötengely csavar 18 as?

Most vettem egy 3/4 es crowa hajtokart toldással és 30 as dugoval ilyen csavarokhoz,sok tipuson ez van és a félcolossal nem tudtam lazitani,ezen ugrálhatok de olyan nehéz hogy magátol is lazit 

Előzmény: gesszti (830138)
gesszti Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830138

30-as Egyforma mind a 4.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830132)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830137

Akkor jol elcsesztek a vezerleset

Előzmény: ivókút (830136)
ivókút Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830136

Igen...

Előzmény: bnorci71 (830135)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830135

MIII bekapcsolja ilyenkor is?

Előzmény: ivókút (830131)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830134

Youtube videon a scenic 2 nél,(mert nincs m2 videoja), az elsö tengelycsonkra 30 as kulcsot tesz a hátsora 36 ost,ezért kérdeztem

Előzmény: ivókút (830133)
ivókút Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830133
Előzmény: Suleczki Anatolij (830132)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830132

M2 nél a hátsotengyelycsonk anya 36 os?

ivókút Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830131

Automata a klíma?  Ha igen van egy gomb, amivel ki tudod nyomni. Alapban ha autora, vagy softra vagy fastra állítod klímát kapcsol.

Előzmény: József666 (830130)
József666 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 830130

szép napot

vett a leányom egy 2009-es 1.6 benzines megane 3 kombit

a problémák amit észre vettünk:

amikor beinditja hosszan tekeri az önindító a motort mire beindul , hidegen melegen

mindig bekapcsol a klíma amikor ráadja a gyújtást

holnap megnézem neki a fhj jeladót és a pillangó szelepet is kitakarítom neki

valakinek volt már ilyen problémái?

üdv

bnorci71 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830129

Scenic fórumon van egy komlett autó 250 motort átrakod a többit kiárulod és kijöhetsz nullára

Előzmény: sukinorbi (830126)
gesszti Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830128

99%, hogy hengerfejes a kocsid. Nyomáspróbázni kellene. 1-1,5 bart rányomni, és nézni, hogy hol jelenik meg a víz. Ha nem vezet eredményre, akkor a hengerekbe 20-25Bar, amennyit tudsz nyomni. Vagy kamerával be kell nézni a hengerekbe, hogy van-e nyoma víznek.

 

Előzmény: sukinorbi (830126)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830127

Termosztát miatt nem kerül levegö a rendszerbe max ha felforr a viz mert nem nyit

Előzmény: sukinorbi (830126)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830126

Probaljuk meg eloszor egy termosztat cserevel?

Termosztat gond miatt keletkezhet levego a rendszerben?

Azert gondoltam en is ismet hengerfejre mert valahogy ldvego kerul a rendszerbe. 

Előzmény: gesszti (830125)
gesszti Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830125

A termosztátnak nem egyik pillanatról a másikra kell nyitni, hanem fokozatosan. Akkor jó, ha viszonylag gyorsan elindul felfelé a mutató, majd üzemmeleg előtt lassul, és végül megáll üzemmeleg állapotban. Innen nem mozdulhat már vissza. (persze kivéve, ha téli hideg van, és erősen fűtűnk a kocsiban, akkor kicsit lejjebb mehet, de akkor is csak lassan)

Előzmény: sukinorbi (830122)
gesszti Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830124

Nagyon hengerfejszagú történet. Keress egy bontásra ítélt kocsit, amiben még benne van a motor. Nézd meg a kiegyenlítő tartályt. ha patika tiszta, és tiszta benne a folyadék, vedd meg a motort, és építsd át a saját kocsidba. 

 

Ha veszel egy új hengerfejet, akkor ugye új csavarkészlet, új vezérszíj, új fagyálló, tömítés, hézagállítás, szerelés... brrrr… Aztán vagy-vagy. 

 

Az "új" motor beépítése után alaposan légtelenítsd le, és új termosztáttal, de inkább új termosztátházzal rakd össze. 

 

Ha mégis hengerfejet cserélsz, amikor szétszeded, a motortömböt ellenőrizzétek alaposan, hogy nincs-e valahol megrepedve. Le kell pucolni alaposan, és penetrációval megnézni. Pepecs meló, de körbe tud szivatni 1-2 repedés, ami elsőre nem látszik, csak melegen, vagy lehúzott csavaroknál nyílik meg. 

Ok, hogy a hengerfejet síkoltátok, de mi van a blokktömb tetejével? Láttam már elvetemedett blokköntvényt. 

Előzmény: sukinorbi (830122)
csaveri Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830123

Ezt látva simán kikövetkeztethető, hogy működik az emulátor és elég gagyinak tűnik ez a védelmi rendszer.

Előzmény: forceberg_avs (830118)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.07 0 0 830122

Esetleg nincs valami otleted hogy mi lehet a problema ha nem a hengerfej?

Futesem nagyon ingadozik, elindulaskor jon egy kis meleg, aztan ahogy a mutato megy felfele a kijelzi feleig elmegy a futes, majd visszaesik a mutato akkor van futes, megint felmegy es csokken, visszaesik akkor ismet jo. 

Fogy a vizem is. 

Amikor a mutato elsore eleri a kozepet, de a termosztat meg nem nyitott ki, a kiegyenlito tartalynal a kupaknal jon ki a viz. 

Előzmény: gesszti (830099)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830121

nincs biztosító lemez mint a csomagtér teleszkópnál?

 

Előzmény: Törölt nick (830120)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830120

Gömbfejen van rajta, csak leütöd róla, az ujat fel pattintod, én bezsiroztam ugy könnyebb.

Előzmény: Szilágyiné Kiss Judit (830090)
József666 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830119

kösz holnap megnézem

Előzmény: forceberg_avs (830117)
forceberg_avs Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830118

Azért lenne kódolva, hogyha kitörik, akkor se legyen indítható a gép?

Előzmény: csaveri (830116)
forceberg_avs Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830117

Ha minden igaz, a magasság állítómotor tetején be lehet nyúlni egy csillagcsavarhúzóval, amivel lehet állítani.

Előtte viszont nézd meg, hogy a körték rendesen a helyükön vannak-e?

Előzmény: József666 (830115)
csaveri Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830116

Ha valakik megfejtették a kódolási algoritmust akkor ........ :)

Előzmény: Suleczki Anatolij (830110)
József666 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830115

igen

Előzmény: ivókút (830114)
ivókút Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830114

A legmagasabb, a 0-t jelenti ugye?

Előzmény: József666 (830113)
József666 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830113

sziasztok

Renault megane 3 kombi 2015-ös benzines 1.6 16v 81kw

a tompított és a távolsági  is nagyon az autó elé világit , hiába tekerem a a  legmagasabbra a kormány alatt mellett lévő tekerőt!

hol lehet állítani elől a motortérben a lámpa magasságát?

tudja valaki?

üdv

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830112

Ebböl szempontbol nézve,igaz :)

Előzmény: csaveri (830111)
csaveri Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830111

A Tesla S is csak pár mp-ig bírta a hackerek ellen akkor gondolod hogy egy ehhez képest piti dolgot ne tudnának megoldani :)

 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830110)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830110

Megöl a kiváncsiság, a kormányzár is kodolt,azt hogyan oldja meg az emulátor ?

Előzmény: csaveri (830108)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830109

Kintröl gondoltam

Előzmény: csaveri (830108)
csaveri Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830108

Itthon elég vastagon mérik.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830106)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830107

Lehet megéri befektetni egy ilyenre

Előzmény: csaveri (830105)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830106

Pont megtaláltam 17000 egy ilyen,már csak vélemények kellenének hogy valoban jo e

Előzmény: csaveri (830104)
csaveri Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830105

De ha így érdekesebb :)

Előzmény: csaveri (830104)
csaveri Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830104
Előzmény: Suleczki Anatolij (830102)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830103

Megoldottam a nem biztonságos weboldalak problémáját,a digicert oldalárol le lehet tölteni a tanusitványokat és telepithetöek androidra most minden jol müködik

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830102

Na ez már érdekelne,miröl is van szo?

Előzmény: dci1,5 (830101)
dci1,5 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830101

Létezik kormányzár emulátor... olyan mintha lenne, de mégsem... 

Előzmény: Törölt nick (830078)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830100

de melyik az "ugyan az"?

nem tudom most mik vannak nálad a flottába......

Előzmény: gesszti (830097)
gesszti Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830099

Most kell venni egy komplett, bontatlan motort, átrakni, és kész. Kár játszani a hengerfejjel. Annyira kényesek, hogy hiába adsz meg neki mindent, figyelsz oda az előírásokra, cserélsz, amit kell, ha olyanja van, akkor is el....ssa magát. Rendesen felújított hengerfejet kapsz annyiért majdnem, mint egy komplett motort. Aztán vagy sikerül összerakni, vagy nem. 

Előzmény: sukinorbi (830098)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830098

2x csereltunk mar hengerfejtomitest. Csiszolva is lett, de most 2 ev utan megint ugyanazokat a tuneteket mutatja, mint mikor kiegett a tomites. Es egyszeruen nem tudom mitol lehet hengerfejes ha ismet az :/

Előzmény: bnorci71 (830093)
gesszti Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830097

Ugyanaz. Jönnek elő a csontvázak a szekrényből szépen lassan. Meghirdettem az egyik kétkerekűt, azzal kipótolom ennek az árát, meg még egy kicsivel, és egy fele ennyi idősre cserélem. 

Előzmény: bnorci71 (830094)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830096

Igy van rendjén,ilyen ez amikor a férfiak müszaki dolgokrol és nökröl beszélnek, az aszony nem érti :)

Előzmény: Szilágyiné Kiss Judit (830095)
Szilágyiné Kiss Judit Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830095

Köszi, kedves vagy, hogy segítenél, de megoldottuk. Vagy nem tartotta meg a csomagtartót vagy feszült, de a férjem rájött mi az oka és sikerült. Én még most sem értem miről beszél.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830091)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830094

ez most melyik a flottából amit "meguntál"??

Előzmény: gesszti (830088)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830093

renaultalkatresz.hu

ebay.com

allegro.pl

 

miért kel új?

Előzmény: sukinorbi (830086)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830092

20 évvel ezelött is mondtam neki,téged vigyen el a Vajna én meg keresek magamnak két fiatalabbat :)

Előzmény: Airbag. (830084)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830091

Egyszerübb lesz ha lefotozod és mi megmondjuk mit csinálj vele

Előzmény: Szilágyiné Kiss Judit (830090)
Szilágyiné Kiss Judit Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830090

Sziasztok! A segítségeteket kérném. Megane coupe-m van 1996-os (nem tudom számít e). A csomagtartó teleszkópját próbáljuk cserélni, de nem akar sikerülni. Valaki lenne olyan kedves és egy közeli fotót küldene nekem a rögzítéséről...... Előre is köszi! Judit

mikkamakka-old Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830089

Jó reggelt, sziasztok!

 

Új vagyok a márkákban, egy M3 1.5dci-vel erősítem a mezőnyt.

Bicske és környékén tudnátok ajánlani megbízható szerelőt, kuplungcserére?

Köszönöm!

gesszti Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830088

Jól érzed. Belefáradtam. Keresgélem az utódját. (az autónak) Per pill 450e-nél tartom az árát, de ha valaki készpénzzel jön... 

Előzmény: Airbag. (830085)
gesszti Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830087

Az autóm lenne olyan megbízható, mint az asszony, a kutyám lába se fájna. ;-)

Előzmény: Suleczki Anatolij (830083)
sukinorbi Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830086

Sziasztok!

 

Tudtok segitei abban, hogy megane 2 1.5dci kocsihoz uj hengerfejet hol tudnek vasarolni es kb mennyiert?

 

Koszonom szepen

Airbag. Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830085

a lemondás izét érezni az irásodban....

Előzmény: gesszti (830082)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830084

mert előbb szerette volna...

:D

Előzmény: Suleczki Anatolij (830083)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830083

Elengedtem az asszony kezét is hogy fiatalabbra váltsak,akkora hisztit levágott :)

Előzmény: gesszti (830082)
gesszti Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830082

Nem csak az indítás folyamata lesz kétes, hanem úgy összességében az üzembiztonság. Kár barkácsolni. El kell engedni a kezét, és váltani fiatalabbra. 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830081)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.06 0 0 830081

Sajnos ezzel nem jutok elöbbre, a kormányzár mechanikus alkatrészeket tartalmaz,annak ellenére hogy kiherélhetö mégis marad benne mozgo alkatrész ami idövel elkopik,ha megáll a kormányzár onnantol nem indihato a motor söt legtöbb esetben uch csere is szükségessé válik,ennek elkerülésére lenne jo teljesen kiiktatni szoftveresen és mechanikailag is,utána következne az immobi annak érdekében hogy megszüntessem a kártyaolvasot és betennék egy gyujtáskapcsolot akár a startgomb helyére,az idö elörehaladtával egyre inkább észlelhetö hogy megpusztul az elektronika márpedig veszélyben van az inditás folyamata

Előzmény: Törölt nick (830080)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830080

Szoftver lementése,immo tábla megkeresése,majd módosítása,szoftver visszatöltése. 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830079)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830079

Kezdjük elölröl,mi az hogy kiiratni az immobilizert? Ez lett volna a következö dolog ami érdekelne

Előzmény: Törölt nick (830078)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830078

Leültem sőt le is feküdtem,tudomásom szerint nem lehet inakármicsinálni diaggal a kormányzárat.

De ki lehet belőle íratni mint az egr,dpf,immo,....stb-t. 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830067)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830077

Ült egy fiatalabb nö is az öreg mellett,ha esetleg neki van jogsija akkor nem lett volna szabad engednie az öreget, van olyan szomszédom aki mellé már nem merek beülni és hiába mondom neki jobb lenne eladni az autot,nem hajlando rá

Előzmény: ivókút (830074)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830076

A korral nem volna baj ha egészséges de ha már nem teljesen az akkor nem szabad engedni

Előzmény: ivókút (830074)
Airbag. Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830075

senki sincs,csak az édesanyja tudná bevinni a városba...

:D

Előzmény: ivókút (830074)
ivókút Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830074

Nyolcvan évesen, biztos kell még vezetnie? Nincs senki a családban aki el tudná vinni, ahova menni akar?

Előzmény: Suleczki Anatolij (830073)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830073

Azért az durva hogy valaki nem látja hol van a szalagkorlát és hol az ut széle,nem esik jo irányba

Előzmény: ivókút (830071)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830072

Pont most mutatta a tévé, meg még egy román kisbusz ismét videozás közben lett romhalmaz

Előzmény: ivókút (830071)
ivókút Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830071

Egy másik balesetben meg egy Suziban halt meg a néni, amikor apóka rossz irányba ment fel a pályára és jött egy M3.

https://www.baon.hu/kek-hirek/helyi-kek-hirek/halalos-baleset-tortent-az-m5-oson-felegyhazanal-1738753/

Előzmény: Suleczki Anatolij (830070)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830070

Már megint ketten meghaltak fehérvárnál ha jol láttam puntoban

gesszti Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830069

Ugyanitt benzines autót keresek... :-)

 

Előzmény: csaveri (830068)
csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830068

És talán a cserecsapágy élettartamából is.

Előzmény: gesszti (830065)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830067

Légyszi ülj le szépen és gondolkodj,vegyél mély lélegzeteket okés ? :)

A kérdés a következö, diaggal inaktiválhato e a kormányzár hogy utána ki lehessen venni és kidobni,továbbiakban ne keresse sem az uch sem az ecu?

Előzmény: Törölt nick (830066)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830066

Ehhez a részéhez én nem értek.

Előzmény: gesszti (830065)
gesszti Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830065

Ezeket már rég ki kellett volna cserélni. Ezek már szépen vettek el a főtengely élettartamából is.

Előzmény: Törölt nick (830064)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830064

Fészbukról 2005 1.5dci 74kw 194000km

Szkandi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830063

Koszonom a segitsegeket.

csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830062

....a szüröben nem vagyok biztos hogy jo e az a fajta

 

Én azt tudom hogy semmi mást nem tennék be csak a Delphi, Purflux, Mann, Mecafilter valamelyikét.

Elsődlegesen a Delphit preferálom és eddig nem is volt benne más. Ennek legalább biztosan tudom a mikron értékét is.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830061)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830061

Jelenleg ugy néz ki a pumpa dolog megoldodott de a szüröben nem vagyok biztos hogy jo e az a fajta

Előzmény: csaveri (830060)
csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830060

Akkor vagy csővel együtt kell rendelni vagy az olcsóbb megoldás a pumpa+méterben vett cső és hajrá....

Előzmény: Suleczki Anatolij (830059)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830059

A csatlakozon lévö része a csönek csont keménnyé vált,lehet hogy a ragaszto szivodott bele és az keményitette meg,el kellett vágni a csövet és a maradékot faragni,de a fargás sem volt egyszerü, a csatlakozo felülete ezzel megsérült,a fenyöfa formája az éle lekerekedett,arra már másik csövet nincs értelme rátenni

Előzmény: Suleczki Anatolij (830058)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830058

Gyári csatlakozorol probáltam leszedni csövet melegitéssel de nem sikerült,csak lefaragni tudtam mert nem csak rá volt melegen tolva majd lehült hanem ragaszto is volt a két réteg között ami nem lágyult meg,ezért problémás a dolog

Előzmény: csaveri (830057)
csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830057

Lehet, hogy megmelegítve lejön a cső a pumpáról. Utána meg egy körkörös bilinccsel vissza lehet szorítani az új pumpát. Esetleg a felhúzott cső tövét be lehet kenni FSB-vel a tuti légzárás érdekébe. Vagy vesz külön méterbe csövet és azzal szereli össze.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830051)
csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830056

Ez ilyen.

A  műanyagházas szűrőnél nem fog felkeményedni a pumpa és ha jól megpumpálod akkor hallod ahogy a tankba megy vissza a gázolaj.

Előzmény: Becebacsi (830048)
csaveri Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830055

Hát ha a légtelenítő pumpára irányult a kérdés akkor érdemes megkérdezni pld. akár őket is.

https://ujautoalkatresz.hu/index.php?route=product/list&keyword=%20k%C3%A9zi%20pumpa&description=1

Előzmény: Becebacsi (830042)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830054

Már csak a szüröt kell átgondolni jo lesz e

Előzmény: Becebacsi (830052)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830053

Azért ez jo hir hogy mégis müködik,legalább ebbe nem kell belenyulni

Előzmény: Becebacsi (830052)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830052

Kipróbáltam és ha lehúzom a szivattyúnál a csövet, akkor szépen adja a gázolajat, úgyhogy valószínűleg a szűrőböl visszamenő gázolaj hangját hallottam a tankban. Viszont érdekes, hogy szűrőcsere után nem bírtam vele felszívatni a tankból. Köszönöm az eddigi segítséget!

Előzmény: Suleczki Anatolij (830051)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830051

Nem tudom hol lehet még máshol kapni kézipumpát de az biztos nem lesz olyan mint a gyári,mivel vágnod kell a csövezetéket emiatt nem is oda fog kerülni a helyére,ezért vennék gyárit,annak egyik csöve a szürönél végzödik a másik a kocsi alatt valahol közép tájon egy csatlakozonál

Előzmény: Becebacsi (830048)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830050

Neked nem biztos hogy felkeményedik járo motornál mert régebbi fajta szüröd van,de tudnod kell légteleniteni vákum nélkül szépen a szivattyu felé és ha visszateszed a csövet akkor a szürön keresztül a tank felé

Előzmény: Becebacsi (830048)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830049

Állo motornál lehuzom a szivattyura menö csövet majd pumpálok és akármennyi gázolajat el tudok igy lopni edényben, akár az egész tankot ki tudom vele szivni és közben átment a szürön szép tiszta az anyag 

Előzmény: Becebacsi (830045)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830048

Na ez nem. Akkor elképzelhető, hogy ez is lehet a baja? Ezt simán, nem túl nagy erővel összenyomható, és hallani, hogy a tankba megy a gázolaj.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830047)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830047

Az enyém 2006 utáni az igaz de pályázás után megállok alapjáraton hütöm a turbot ha ilyenkor megnyomom a tápszivattyut akkor kemény,nem akar szétdurranni de van benne nyomás,lassan össze tudom nyomni de ha elengedem a tankbol szivja a gázolajat ismét felkeményedik

Előzmény: Becebacsi (830045)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830046

Az nem jo,nem jön létre a rendszerben és a szüröben az alapnyomás és emiatt is dadoghat,a levegö is igy szinte csak a szüröbe megy vissza és ott kering a szürö meg a motor között

Előzmény: Becebacsi (830045)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830045

Nem keményedik meg, állandóan lehet pumpálni, és hallom az üzemanyag tanknál is hogy visszamegy a gázolaj.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830043)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830044

Én ebböl vennék gyárit márkaszervizböl a rajta lévö csövekkel együtt

Előzmény: Becebacsi (830042)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830043

Ha most állo motornál rányomsz akkor felkeményedik?

Előzmény: Becebacsi (830042)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830042

És azt milyet vegyek bele? Tudnál egy linket küldeni?

 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830041)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830041

A kézipumpának van egy kis nyomástarto szerepe is amellett hogy megakadályozza a visszafolyást,ha azzal nem tudod felpumpálni akkor a visszafolyást sem akadályozza meg, ne tegyél be visszacsaposzelepet mert más már csinálta és utána sokba került a szivattyu és többiek javitása, cserélj kézipumpát ha rossz

Előzmény: Becebacsi (830039)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830040

Itt felénk túl sok lehetőség nincsen. va ez a srác, aki igaz drágább egy kicsit, de helyben van, vagy van az unix, ami szerintem nagyon drága, és még kocsikáznom is kell 10km-t

Előzmény: Suleczki Anatolij (830038)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830039

Most így belegondolva, csak ide-oda ment az a pár csepp gázolaj. Az is lehet gond?

Előzmény: Suleczki Anatolij (830037)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830038

Zs+u nál vásárolok,megrendelhetem neten de személyesen is bemehetek a boltba a  kedvezményt akkoris megadják,ha nem jot veszek mert elnéztem akkor kicserélik gond nélkül

Előzmény: Becebacsi (830036)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830037

A kézipumpában két visszacsapo szelep van,tehát abbol ki kell jönnie a gázolajnak a szürö felé,nem lehet hogy rossz a kézipumpád és elég sok üzemanyag visszamegy ott a tank felé?

Előzmény: Becebacsi (830034)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830036

Az internetes vásárlással meg már kezd elegem lenni, mert az olajgombám sem olyan csatlakozóval volt, és a gázolajszűrő sem. Csak ezeket már vagy 2 hónapja vettem... Úgyhogy nem tudok reklamálni.

Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830035

Ez a szürö nagyon jo a német autokra de a franciákra nem hinném hogy itt bárki is venne, a mecafilter és a purflux gyári beszállito a renaultnak, a bosch közösen szervizeli a delphit tehát az is belefér mindkettö szürö a rendszerbe, a mann filter alapbol jot gyárt

Előzmény: Becebacsi (830032)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830034

A helyi boltba, lett volna olcsóbb is, de azon nincs vízérzékelőnek helye.

Előzmény: Suleczki Anatolij (830033)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830033

Hol vetted ennyiért? 6500 ft ért látom és ahol ez van ott 9000 a mann filter

Előzmény: Becebacsi (830031)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830032

Leszedtem azt a csövet is, és akkor is csak szuszogott, de nem jött gázolaj. Pumpáltam vagy fél óráig. De így vákuumal megoldódott.

 

Előzmény: Suleczki Anatolij (830030)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830031

Akkor ha most jól értem ez a szűrő nem jó? Elég drága volt ahhoz képest. 11000FT volt némi kedvezménnyel. Vagy lehet valami mást csinálni, hogy megszűnjön  a dadogás?

Előzmény: Suleczki Anatolij (830029)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830030

A légtelenitést ugy tudod csinálni hogy a szivattyurol lehuzod a befelé menö csövet majd utána pumpálhatsz de szerintem neked a régebbi szüröd van amit tudni kellene légteleniteni enélkül a mozdulat nélkül is és szépen nyomná a tank felé a levegöt

Előzmény: Becebacsi (830028)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830029

Valoban sok levegö megy vissza a szürö felé,ezért veszünk minöségi szüröt amelyik a levegöt szépen átirányitja a tank felé minél többet és nem az egészet a szüröbe,mann filter,bosch,delphi,mecafilter,purflux,ezeket a szüröket szoktuk venni

Előzmény: Becebacsi (830028)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830028

KOLBENSCHMIDT

Előzmény: Suleczki Anatolij (830027)
Suleczki Anatolij Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830027

Milyen szüröt vettél?

Előzmény: Becebacsi (830025)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830026

A két hátsó lámpából az összes izzót kiszedtem, és így is csinálja, tehát ott szerintem nem lehet gond. Amit eddig néztem: Autodata által Amit tudok testeket felcsiszoltam, zsírozva összeraktam, A főbiztosíték összes biztijét, és a rajta lévő csatlakozókat átmozgattam, és átfújtam olajzós kontakt sray-vel. A kormány melletti biztosíták táblát, és a központi + ablak vezérlő panelját kiszedtem, átmozgattam befújtam. A panel pozitív és negatív betápját próbáltuk direktbe megtáplálni is és a testeket is színtén. A panel olyan mint ha zsír új lenne, oxidáció egyedül az akku és a váltó közötti kábel saruja tövében volt, ami hozzáteszem hogy mérve tökéletes. De ezt is kicseréltem egy új kábelre. Ami ezek után változás történt, hogy Csak egyszer zár az ajtó, eddig többször is csinálta. Viszont most csinálja indításkor, néha: fékezéskor, indexeléskor, világítás felkapcsolásakor. Amit megfigyeltem, hogy kb 1-1,5V feszültségeséskor produkálja, de ezt se mindíg! Az akku indításkor leesik 11V környékére. Másik akkuval, és párhuzamosan bikakábellel táplálva is ugyan ez a hibajelenség. Tehát szerintem az akku is kizárva.

Előzmény: Törölt nick (829950)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830025

A helyzet a következő: Kicseréltem az üzemanyagszűrőt, és a kézi pumpával nem tudtam légteleníteni. Vákuummal átszívattam a gázolajat, vagy 3 litert, hogy biztosan kimenjen a levegő belőle. A kocsi pöccre indult, és láss csodát nem dadogott. Szépen ketyegett, majd kb 2 perc múlva elkezdte. Talán egy kicsit jobb lett, de dadog.Amit még észrevettem, hogy rengeteg levegő megy vissza a szűrőbe a résolajcsövektől. Esetleg attól nem lehet? A szűrő egyébként nem igazán volt koszos.

Előzmény: Becebacsi (829945)
Becebacsi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830024

Igen! Sikerült! :-)

 

Előzmény: bnorci71 (829961)
Szkandi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830023

Nem ismetlem nem dizel.

Szkandi Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830022

Dizel. Na akkor ma reggel inditottam es ehogy be indult most is kattant a hatso ajto ajto magyarul kinyilt. Nem tudom miert meg most sem. Pedig kikapcsoltam azt az ajto zarat is . Es meg is csinalja.pffff mar nagyon idegesit. Ja es ha le allitom a motort akkor is kattan egyet kinyilik vissza . Prrrrr.

bananatree Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830021
v__tibor Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830020
gesszti Creative Commons License 2019.02.05 0 0 830019

1.5 dci 82 ló.

Előzmény: king jerry (830017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!