Szia Lakktárs! Ha még nem ismered, nézd meg Göbi vonatkozó videóját, neki pl.: VW megoldás lett oldalra, lehet ajtóba is jó... Esetleg, ha már lakk, valami dometic.
Sziasztok! 1995-ös Jumper tolóajtóba (1205 mm széles) milyen ablakot lehet beépíteni? Létezik ebben az ajtószélességben ablakos? Esetleg jumpy, expert vagy scudo kiméretű oldalablak beépítésével van valakinek tapasztalata? Szép napot mindenkinek.
Nekem egy 1,9 JTD Doblo csinálta ugyanezt,ott a holtpont adó csinálta a műsort. Diaggal sosem sikerült elkapni a hibát,a fél autót kicseréltük,mire "véletlenül" meglett .
Igen úgy vettem észre. Nyáron első indítás után 1óra 20 -30 percet megy. Télen simán 2 órát és utána áll meg. Majd 5-10 perc "hűlés" után indul és megy. de akkor már nem megy el csak 15 - 20 percet.... azt ha megáll visszahűl... majd csak pár percet.... Érdekes.
Szia! Köszönöm a válaszod. Törve nem volt. Vízkáros nem volt.... Ecu hiba felmerült megpróbáljuk azt..... de érdekes amit művel a járgány.... 1,5 esetleg 2 órát megy azt minta levennék a gyújtást meg áll. Nem kilométer és fordulatszám függő. mintha annyi idő alatt valami bemelegedne és megszűnne a kontakt.
Ilyen távolból, ilyen kevés információ alapján csak találgatni lehet. Minden esetre nekem ez az irány ugrott be:
Ha a tanulás nem fejeződik be, akkor vélhetőleg ECU hiba, vagy kommunikációs hiba.
Elsőre a megoldás egy jó ECU, ami másik járműben bizonyíthatóan működik.
Másodikra kéne tudni mennyire volt össze törve a járgány, és hol. Esetleg vízkáros volt? Vélhetőleg a sérülés, vagy vízkár helyén, környezetében kellene keresni első körben vezeték, vagy szenzor hibát.