Keresés

Részletes keresés

GIGAMATRAC (X) 2022.06.26 0 0 14600

Kedves Funtom74656,

 

A matrac kereskedések többségében elérhető a matrachuzat.

Viszonylag rövid határidővel a megadott méretre tartós jó minőségű huzatot tudunk Önnek rendelni.

 

Ehhez akár telefonon vagy mail-en keressen fel bennünket.

 

Továbbá természetesen abban is segítünk, hogy milyen módszerek vannak arra, hogy ne történjen hasonló eset Önnel.

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: FunTom74656 (14599)
FunTom74656 Creative Commons License 2022.06.26 0 0 14599

Sziasztok,

 

2,5 éve vásároltunk egy matracot, aminek a külső borítása felgolyósodott, bizsergetően nyom.

Kérdésem, hogy lehet-e ezeken huzatot cserélni, és hol lehet kapni?

 

A matrac 180x200x19cm és cipzáros a huzata.

GIGAMATRAC (X) 2022.05.27 0 0 14598

Kedves Csaba,

 

Igen van az üzletben kiállítási darab, kipróbálható.

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: Kalari (14597)
Kalari Creative Commons License 2022.05.26 0 0 14597

 A törökbálinti áruházban is ki lehet próbálni esetleg?

Előzmény: GIGAMATRAC (14596)
GIGAMATRAC (X) 2022.05.26 0 0 14596

Kedves Csaba,

 

A Rőbert Károly krt-i üzletünkben tudja kipróbálni a matracot.

Szerintem nem lesz kemény, de érdemes szemügyre venni.

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: Kalari (14595)
Kalari Creative Commons License 2022.05.26 0 0 14595

Most láttam csak, hogy elköltözött/bezárt az újbudai üzlet.

Előzmény: Kalari (14594)
Kalari Creative Commons License 2022.05.26 0 1 14594

A HR Balance nem lenne túl kemény 55kg-hoz? Újbudán ki lehet próbálni a matracot?

Előzmény: GIGAMATRAC (14593)
GIGAMATRAC (X) 2022.05.26 0 0 14593

Kedves Csaba,

 

A HR balance egyedi akció keretében forgalmazzuk a készlet erejéig.

Ebben az árkategóriában ami akár csak megközelíti a Balance matrac minőségét nincs.

 

Ha hasonló terméket is nézek a piacon, csak magasabb árkategóriában tudok mutatni ami szerintem jelen helyzetben idokoltlan.

 

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: Kalari (14592)
Kalari Creative Commons License 2022.05.26 0 0 14592

 Nem junior matracot, hanem valami közel végleges megoldást keresnénk, oldalfekvéshez. Sajnos a Levital matracok árban és  vastagságban is túllógnak a kereten. Inkább a HR balance és csak hasonló árkategóriájú matracok jöhetnek szóba úgy 80e, indokolt esetben max 100e forintig.

 A SwissDream Superdream "segít az izomzat megfelelő ellazításában" jellemzésén akadt meg a szemem, mivel atletizál a lányom. Nem tudom ez mit jelent, de úgy látom ez a matrac nem kapható.

Előzmény: GIGAMATRAC (14591)
GIGAMATRAC (X) 2022.05.25 0 0 14591

Kedves Csaba,

 

A junior matracok esetén, mindenképp fontos tisztázni a korosztályt, mint lányos apaként a step by step elvet vallom, miszerint egy junior matraccal kezdeni és a végleges testalkat elérésekor pedig egy végleges matracot vásárolni, az adott alvási pozitúrához.

 

Nézzünk néhány lehetőséget is:

 

Junior matrac:

Junior Vital gyerekmatrac - GigaMatrac Factory&Outlet. Matrac, ágykeret, ágyrács outlet

 

Amennyiben hosszab távban is gondolkodhatunk ajánlom a figyelmébe az alábbi márkát:

Gyorskeresés - GigaMatrac Factory&Outlet. Matrac, ágykeret, ágyrács outlet

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: Kalari (14590)
Kalari Creative Commons License 2022.05.24 0 0 14590

 Felfelé kerekítve 55kg-os tinédzser lányomnak szeretnénk a régi 6cm kókusz+6cm latex matracát lecserélni. A kókusz matrac után gondolom egy félkemény/kemény matrac is komoly előrelépés lenne a puhább matracok irányába. Tartós, hideghab típusú matrac 90x200 méretű, 20 cm-nél vékonyabb matracot keresnénk. Kérhetnék ajánlásokat?

Köszönettel,

Csaba

Varek1 Creative Commons License 2022.05.22 0 0 14589

  Néha megteszi a szalma zsák is.

GIGAMATRAC (X) 2022.05.21 0 0 14588

Kedves Jena307,

 

A szenzoros méréssel Magyarországon csak a Gigamatrac foglalkozi. 

A Róbert Károly krt-i és a Max City-ben lévő üzletünkben érhető el ez a szolgálttaás, díjmentesen.

 

Összeségében a törökbálinti üzletünket javaslom, többek között több üzlet kínálata is elérhető.

 

Javaslom ezeket márkákat a figyelmébe:

- Sealy és Stearns and Foster vagy a SpringAir matracainkat

 

A matracok többsége kipróbálható és a keresett szolgáltatással együtt illetve a kollégáim segítségével me lesz a megoldás.

 

 

Remélem, hogy hamarosan találkozhatunk a részletek megbeszélésével kapcsolatban.

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

Előzmény: Jena307 (14586)
Jena307 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 14587

Ugyanezt a bulit egyszer végig csináltam 😂 

Ugyanezzel az eredménnyel 

Voltam akkor farok hogy vettem ugyanott egy másik szemetet

A 3cm nekem sem volt meg és a puhulást senki nem értette miről beszélek az mi 😂

 

Elkepeszto mennyire nem lehet eligazodni ebben az utvesztoben, pl a Chamambra leírása alapjan csúcs Svájci, és közben magyar, hogy lehet ekkorát hazudni. Olyan mintha ebben a szakmában mindenki átbaszásra játszana gari úgysincs csak elméletben.

Talán a megoldás beülni a kocsiba és elindulni nyugatra és ott megvenni... talán, de lehet ott is ugyanez megy ott is meg lehet ezt tenni. 

Előzmény: UserXyz (14566)
Jena307 Creative Commons License 2022.05.20 0 0 14586

Sziasztok hol lehetne a szenzoros felmérést megcsinalni? 

20 év rossz alvás után már tényleg nagyon kellene foglalkoznom az üggyel.

Az utobbi 2 alkalommal HR matracom volt katasztrófa, pedig nem gagyi, de piszok gödrös lett és hamar kb 1 év után , gari vicc köszönöm megjottem belőle.

Nekem fix alátámasztott a matrac, fa kb 4cm vastag, és 20cm széles, kb 1-2cm hézagokkal, de olvastam hogy latex bio hab hoz nem javasolt, ez is le húzva, maradt a zsák rúgós olyanom még ugysem volt, ebben gondolkodom most de a keménységet nem tudom, leginkább hason feloldalt hason alszom, az oldalamon szerettem a legjobban, de annyira fáj már a vállaim hogy úgy el sem tudok aludni a fájdalomtól, hátamon életemben egy percet sem aludtam. 

Alváskultúra Creative Commons License 2022.05.14 0 0 14585

Kedves Simon53,

 

a Signum matracok között természetesen vannak különbségek, amúgy nem lenne 4-5 féle a választékban:-) Ezeket a különbségeket leírni azonban nem könnyű, többször hoztam már fel példának, hogy olyan mintha a lecsó ízét kellene elmagyarázni. Szóval nincs könnyű dolgunk. 

 

A két eredeti Signum a Medium és a Hard ugye normál habokból áll, a Medium kicsit lágyabb, míg a Hard ugye feszesebb. A Normál habok általában kevésbé dinamikusa, kevésbé rugalmasak mint a HR habok, viszont sokan -az ár mellett- emiatt is választják. Olyan 12-13 éve fut a két Signum, szóval mondhatjuk azt, hogy teljesített.

 

Ezzel szemben a két HR termék rugalmasabb, dinamikusabb és a HR habok összes további jó tulajdonságával barnak (stabilabb cellaszerkezet, jobb légáteresztés, várhatóan hosszabb élettartam)

 

A Climatic egy kicsit lágyabb, míg az Infinity vastag, feszes, de rugalmas, dinamikus és egyáltalán nem mondanám puhának. Természetesen itt az alapanyag árkülönbség miatt a fogyasztói ár is magasabb.

 

Amennyiben az árat félretesszük, egy feszes jó minőségű matracot keresünk és megengedjük magunknak, hogy ne a legkeményebb  matracra essen a választásunk, akkor mindenképpen az Infinity lenne a befutó.

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

Előzmény: simon53 (14584)
simon53 Creative Commons License 2022.05.13 0 0 14584

Tisztelt Palinkas ur!

A jelzett Hilding garancia ugyintezese gyorsan es korrekt modon megoldodott.

Most egy uj matracot kellene valasztani. 

Nem ragaszkodnek a rugos matrachoz, mert kenyelmes volt, nem melegedett, de olyan nehez volt a 160x200-as mint a dög,  komoly erofeszites volt egy agynemucsere, foleg egy teljes forditas.

A relaxx markat mar ismerjuk (Signum medium), az a kerdes, hogy maradjunk -e Signum matrac valamelyikenel, vagy valasszuk a kicsit dragabb HR-habosakat (Climatique v Infinity).

Nem igen tudjuk kiprobalni Nyiregyhazan, nagy kulonbseg van a ket HR-es kozott kemenysegben es hogy viszonyulnak a Signumosokhoz? A memoriahabos nem jatszik.

 

Előzmény: Alváskultúra (14583)
Alváskultúra Creative Commons License 2022.05.08 0 0 14583

Tisztelt Simon úr,

 

úgy emlékeztem, hogy Önnek is válaszoltam. Levelét én aznap továbbítottam a levelét Csadó Gábor garanciális ügyintéző kollégámnak, felveszi Önnel a kapcsolatot, a fejlemények függvényében egy esetleges következő matraccal kapcsolatban meg tartjuk a kapcsolatot.

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

Előzmény: simon53 (14582)
simon53 Creative Commons License 2022.05.06 0 0 14582

Tisztelt Palinkas Ur!

Irtam Onnek egy e-mailt Hilding matrac garancia ugyben het elejen. Lehet, hogy nem kapta meg?

Udvozlom.

Simon Barna

Előzmény: Alváskultúra (14581)
Alváskultúra Creative Commons License 2022.04.26 0 0 14581

Kedves Norbi400,

 

alap esetben ugye az ágyaknak nem kellene recsegniük. Az alapvető kérdés mindig az, hogy mi recseg. Recseghet az ágy. Recseghet az ágyrács és a matrac is. Olyan is van, amikor ezek egymástól recsegnek, önmagukban külön-külön pedig nem. Érdemes lenne kiszűrni, hogy pontosan mi a recsegés oka, honnan jön pontosan. Ha ez meg van, akkor meg kell nézni, hogy hogyan lehet orvosolni. Szinte mindenre van egy megoldás (persze a nagyon kotvány fa vagy bútorlap ágyak esetében ez nem biztos. 

 

Ha van valami konkrét helye a recsegésnek, akkor megpróbálok segíteni. Meg egy ideig azért ez szerintem garanciális probléma, úgy hogy ha nálunk vagy máshol vetted az ágyat (is), akkor érdemes lenne garanciálisan futni egy kört a dologgal...

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

Előzmény: norbi400 (14580)
norbi400 Creative Commons License 2022.04.25 0 0 14580

Kedves László!

 

Nem matrac kérdésem lesz..inkább az ágy. A matraccal még nincs bajom amit még 3 éve vettem töletek.;D

 

A probléma, hogy az ágy bosszantóan recseg. Milyen ágyat kellene venni ahhoz, hogy ne legyen probléma?

Milyen anyagból legyen..

 

Köszönöm szépen!

 

Üdv

GIGAMATRAC (X) 2022.02.28 0 0 14577

A Stearns & Foster története

 

Az egyik legrégebbi név a matracpiacon.

Ez a patinás cég a 175 éves fennállását ünnepli, és ezen időszak alatt felhalmozódott tudás és tapasztalat visszatükröződik a Stearns & Foster matracaiban.

 

Kidolgozottság, minőség és kényelem!

 

 

A Stearns & Foster  a legrégebbi amerikai tulajdonú matrac és ágygyártó az USA-ban. Lenyűgöző története széles körben ismert a luxus illetve a csúcskategóriás termékei választékában. Az évek során a vásárlók mindig számíthattak rájuk a kiváló minőséget illetően.

 

A Stearns & Foster Mattress Company története:

A lovaskocsik csúcsminőségű kárpitozásával kezdődött. Ez a vállalkozás 1854-ben indult, de gyorsan új lehetőséget találtak, a kiváló minőségű kárpitozás jó alapnak bizonyult a matrac gyártás beindításához is. Az elsőként legyártott termékeket főként szállodáknak adták el, és ez a piac továbbra is jelentős piaci részesedést biztosít a vállalat számára.

 

 

 

A céget eredetileg az Ohio állambeli Cincinnatiben alapították 1846-ban és tulajdonosaikról nevezték el. 1880-ban a cég átköltözött az ohiói Locklandba.

A locklandi Stearns & Foster matracgyár több mint 100 évig gyártott matracokat és jelentős munkaadó volt a térségben. Az idő múlásával a gyár hatalmasra nőtt.  Nézzük, mi történt ennyi év alatt.

1994-ben a vállalat úgy döntött, hogy racionalizálja termelését és kizárólag a csúcskategóriás luxusmatracokra kezdett koncentrálni. Ezt megelőzően alacsonyabb árszinten gyártottak matracokat és más termékekkel is foglalkoztak. Ők hozták létre az első nagynevű márkát, amely középpontjában a csúcskategóriás termékek kezdtek dominánsa válni.

 

Miért olyan keresettek még mindig az ilyen típusú matracok?

 

 

A Stearns & Foster matracot tapasztalt kézművesek tervezik és gyártják. Ezeknek a kiváló minőségű termékeknek az elkészítéséhez kiváló termékismeretre, tapasztalatra volt szükség. Minden matrac kézzel készül, ami azt jelenti, hogy akár kétszer annyi ideig is készül el, mint egy átlagos termék, de sokkal magasabb minőséget kap a vásárló.

A gondos kidolgozás, a kézzel varrt bevonat, a stílusos fogantyúk és a különleges hímzésminták együttesen adják a matracok szépségét és kiváló minőségét. Belül a matracok mongol lószőrből, kiváló minőségű gyapjúból, valamint luxus kasmírból és selyemből készülnek.

A részletekre való odafigyelés egészen az 1900-as évek elejéig nyúlik vissza, amikor a vállalat elindította új tervezési részlegét. Neves művészeket béreltek fel, hogy olyan kárpit terveket dolgozzanak ki, amelyek a matracaiknak csúcsminőségű megjelenést kölcsönöznek és megkülönböztetik őket a piacon lévő többi márka közül. Ők voltak az első vállalat, amely a matrac külső megjelenésére is összpontosított és művészi hatásokat alkalmazott.

 

A vállalat ma

 

A Stearns & Foster napjainkban:

 

A Sealy irányítása alatt működő S&F továbbra is a világ vezető matracgyártója. 2009-ben a Sealy értékesítése elérte az 1,3 milliárd dollárt, és több mint 7000 kiskereskedelmi egységgel álltak a fogyasztók rendelkezésére. A legmagasabb fogyasztói tudatosság mellett működik és csúcskategóriás termékcsaládjaként a Stearns & Foster immár több mint 175 éve a legjobb matracokkal kedveskedik ügyfeleinek.

 

Tedd próbára

Annak érdekében, hogy a gyárból kikerülő Stearns & Foster matracok a mai napig kifogástalanok legyenek, szigorúan tesztelik őket. A matracokat több mint 100 000-szer terhelik meg egy 130 kilogramm súllyal, majd ismét lenyomja a magnál 120 kilogramm súllyal és újra és újra ráül egy robot, ami egy embert modellez. Sőt, van egy nagy, fából készült „leülést imitáló” eszköz, ami azt hivatott szimulálni, hogy valaki tíz éven keresztül fel- és felszáll az ágyból. Ez körülbelül 5000 alkalommal történik négy nap alatt, és az S&F az egyetlen cég, amely ezt a technológiát használja.

 

A kutató-fejlesztő csapat forradalmi innovációt is használ az acélhuzalok megfelelő formára való hajlításához és csavarásához. Ezzel a géppel hozzák létre a matracban található új tekercstechnológiát. A gyárban van egy laboratórium is, amely speciális teszteknek veti alá a szálakat és szöveteket, hogy a hőmérséklet- és páraállóságuk mellett tartósságukat is biztosítsák.

 

Tisztelettel:

 

Gigamatrac online szaktanácsadás

www.gigamatrac.hu

 

UserXyz Creative Commons License 2022.02.04 0 3 14576

(Reklám) partner vagy mi a fene a felhasználójának a státusza, így hirdetheti, linkelheti a weboldalát, meg gondolom minden más egyebet is amit azon árul. 

https://forum.index.hu/reklamlink/

havi 10-15 + áfa. 

 

A perfect contour típus esetén még most is kint van a 365 nap az oldalukon. 

De ha jól emlékszem más típusra idővel véglegesen megszüntették ezt a 365 napot, ez valahol a saját honlapjuk fórumában is benne van , mert "valahogy" feljött, hogy régen volt, de most már nincs.

      

 

Nekem emailben ezt írták a 365 napra:  

 

 

 

Hát persze, hogy a két dátum között vettem, alig 10 nappal a felfüggesztés vége előtt. 

 

 

1,5 éve nyáron kérdeztem rá, hogy a 3 matrac közül amit kinéztem kinek mi a véleménye mi alapján döntsek. 

 

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=154985316&t=9123649 

 

Aztán több mint fél évvel később sajnos rosszul döntöttem. Ennél a matracnál láttam plusz biztosítékot, a 365 napot, ezért is döntöttem mellette, mert választ itt semennyit sem kaptam. 

 

Én marha viszont a 365 napos pénzvisszafizetési garancia felfüggesztését látva, már nem voltam hajlandó kivárni azt a + 10 napot - elfelejtve, hogy végülis emiatt döntöttem mellette -  a több mint fél után amikor először írtam ebbe a fórumba és terveztem a matraccserét.

 

 

 "Valaki vesz egy Levital matracot és nem tetszik neki, akkor ez kiderül 1-2-3 hónapon belül. Egyszerűen visszaküldi, mi meg visszautaljuk a vételárat. Ennyi. Nem látom bonyolultnak a dolgot. Persze tele lehet írni a a topikot frissen regisztrált nick nevek mögé bújva is."

 

 

Én pl. nem regisztráltam frissen, velem mi a helyzet? Még mindig nem kaptam választ, hogy normális e a 1.8 cm-es  8.22%-os felpuhulás a központi részen egy 70kg-os ember alatt fél év után?

 

1, "a kényelmi hivatkozás nem garanciális esemény",  idézet innen: https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=155987539&t=9123649

2, a 365 napos pedig időarányos pénzvisszafizetésről szól, tehát akkor nem értem ezt az 1-2-3 hónapon belül előbbi hivatkozást ? vagy netalán most azt állítja, hogy ha épp nem él vagy az adott termékre nincs 365 nap, de kényelmi kifogás adódik 1-2-3 hónapon belül akkor visszafizetik a pénzt, dacára annak, hogy az előbb linkelt esetében ez pont 3 hónap volt, de el lett utasítva mégis?  

Ha meg nem így érti akkor miért az első 3 hónapra és miért nem 12 hónapos időarányos visszafizetésre hivatkozik? Jó, nyilván ez arról szól, hogy ezt kell írni, mert azt mégse lehet írni, hogy kényelmi hivatkozással nyilván nem működik ez, max. az első 15 napig   

 

 

Sajnos nem nem derül ki 1-2-3  hónapon belül, hogy a matrac tetszik e neki, mivel ez nem tetszésről szól, lehet a marketing duma tetszik valakinek is ezért veszi meg, de ez arról szól, hogy kényelmes e a matrac és hossztávon is fent tudja e tartani ezt. Tartósság. Ami testsúlytól függően derülhet csak ki. Valakinek lehet 2 hónap alatt , valakinek meg fél év után történik meg az olyan mértékű felpuhulás, gödrösödés ami már hatással van az alvásminőségre negatív értelemben. 

 

Nyilván felül kellene vizsgálni az összes ilyen 15-20%-os teljesíthetetlen garanciális/jótállási határértéket (amit a legtöbb cég alkalmaz) és valósakat megállapítani vagy a jogos igényeket a helyükön kezelni és nem az előbbi határértékekre hivatkozva elutasítani, majd megpróbálni tisztára mosni magunkat azzal, hogy mi csak trollok vagyunk (én pl. egy hivatalos bevizsgálási jegyzőkönyvvel rendelkező troll)    

 

 

 

Alváskultúra Creative Commons License 2022.02.04 -1 0 14575

Kedves Levi tála,

 

én úgy gondolom (és talán mindenki), hogy a német tulajdonú  Eurofoam (Neveon Holding GmBh) még mindig Európa legjobb és legnagyobb habgyártója, a silány minőség egy HR 40-es habnál talán nem a legjobb jelző.

 

És akkor egy kis mese jönne. Igen valóban volt a Levital matracoknak egy akciója, egy hosszabb promóció, ahol 1 000 000 Forintot lehetett nyerni minden Levital matrac vásárlónak, aki részt vett a játékban. Volt két lehetőség:

 

1., nem veszek részt a játékban és élvezem a 365 nap pénzvisszafizetési garanciát

2., részt veszek a promócióban, viszont nem jár mellé (az egyébként önként vállalt) 365 napos pénzvisszafizetési garancia

 

A nyereményjátékot egy erre szakosodott professzionális cég szervezte és bonyolította, a sorsolás közjegyző jelenlétében történt és egy fiatal pár kisgyerekkel nyerte meg az 1 000 000 Forint nyereményt.

 

És, hogy miért nem adtuk a nyereményjáték mellé az amúgy standard 365 napos pénzvisszafizetési garanciát? Egyszerű. Példa.  Az akció 3 hónapig tart.

 

- Xyz kitalált személy és családja vesz egy vagy akár több matracot, regisztrál a nyereményjátékra, részt vesz benne és nyer, övé az egymillió forint

- fogja és a 365 nap keretében visszaküldi az összes matracot, mi meg visszafizetjük a vételárat

- ezt nem gondoltuk igazságosnak sem magunkkal szemben, sem pedig azokkal a Vásárlókkal szemben, akik valóban vásároltak és részt vettek a játékban

- továbbra is jó döntésnek gondolom és örülök, hogy egy fiatal kisgyermekes házaspár nyerhette meg a nyereményt

 

Egyébként egy önként vállalt kiterjesztett pénzvisszafizetési garanciánál egyébként is minden kereskedőnek engedtessék meg, hogy lehetősége legyen visszavonni, felfüggeszteni, módosítani. Ugye önként vállalt. Egyébként nem szoktuk, egy-két kivételes promóciós esetben csak.

 

És egy utolsó gondolat. Én személy szerint szeretem az kritikákat, a véleményeket, észrevételeket, meglátásokat, amelyek építő jellegűek, segítenek, előre visznek. A fröcsögés, a sárdobálás, a rágalmazás, a jó hírnév megrontása nálam nem ebbe a kategóriába tartozik és mint a márka tulajdonosa és  cégvezető kötelességemnek érzem fellépni az ilyen jellegű kinyilatkoztatásokkal szemben.

 

Valaki vesz egy Levital matracot és nem tetszik neki, akkor ez kiderül 1-2-3 hónapon belül. Egyszerűen visszaküldi, mi meg visszautaljuk a vételárat. Ennyi. Nem látom bonyolultnak a dolgot. Persze tele lehet írni a a topikot frissen regisztrált nick nevek mögé bújva is.

 

Sok sikert hozzá!

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

Előzmény: Levi tála (14574)
Levi tála Creative Commons License 2022.02.03 0 0 14574

Milyen alapon hirdethetnek itt emberek olyan termékeket amelyekkel másokat károsítanak meg mind fizikálisan, mind anyagilag? Miért egy olyan ember hozzászólása kerül moderálásra, aki fél éve szenved az említett termék silány minősége miatt? Egy ideje követem a topicot, és úgy tűnik, hogy minden a L3v1t4l termékekkel kapcsolatos negatív kritikát töröltetnek a fórumról. Minek lehet ezt nevezni, ha nem az emberek megvezetésének kedves moderátor? :)

 

Hasonló tapasztalataink voltak nekünk is a L3v1t4l matracokkal kapcsolatban. 3-4 héttel a vásárlást követően a matrac szinte teljes mértékben elveszítette a tartósságát, olyan volt benne aludni/kelni, mintha egész este árokban feküdtünk volna. Vásárlás alkalmával biztosítottak felőle, hogy vonatkozik rá a 365 napos pénzvisszafizetési/ visszavásárlási garancia ami a termék honlapján is fel volt tűntetve, amit az első reklamációnkat követően azonnal töröltek is az oldalról. Nekünk ennek megvan a tárol (cachelt) formátuma amit mutogathatnánk a fogyasztóvédelemnek, de se időnk, se energiánk nincs arra, hogy szélhámosokkal pereskedjünk...

Előzmény: UserXyz (14572)
Alváskultúra Creative Commons License 2022.02.03 -1 0 14573

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

UserXyz Creative Commons License 2022.02.02 0 2 14572

Na erre még sajnos reagálnom kell.
Mert így nem értik a szegény fórumolvasók, hogy mi történt, Pálinkás úr miért osztotta ezt meg vagy én mire reagáltam ott, mert nincs (már) hozzá előzmény.
Ez ebben a topikban történt. Megkérdeztük az életmódmodit  Érdemes az operátori választ is hozzáolvasni.


Szóval valaki olyat tett amit Pálinkás úr szerint nem szabadott volna (védjegyoltalom miatt), a saját felhasználói nevében merni használt egy olyan spanyol szót aminek jelentése levitációs.

Sőt még negatív tapasztalatokat is megosztott. 

 

Sajnos nem oszthatom meg újra, szóval aki írta kérem fogalmazza meg újra egy sima felhasználónévvel, (vagy írjon nekem emailt, a cím ott az adatlapomon) hátha csak az volt a baj és végre a jövőben talán megjelenhet itt több olyan vélemény, tapasztalat is amivel a fórum szószólói nem értenek egyet.   

 

 

P.S. Anno amúgy én is próbáltam tájékozódni véleményeket találni erről a matracról, de nem jártam sikerrel. 

 

Ezt amúgy már akkor is furcsának találtam,  hogy egy több mint 3 éve forgalmazott egész márkacsaládról semmilyen negatív vagy pozitív vélemény nem lehet találni az egész interneten, mintha nem is létezne, csak árulják és van hozzá egy mesés marketing szöveg.

Előzmény: Alváskultúra (14570)
Alváskultúra Creative Commons License 2022.02.02 0 0 14570

UserXyz Creative Commons License 2022.02.02 0 0 14569

 

Nyilván nem velem fogjátok kezdeni a pereskedést, mert a tények az tények, s azok ellenében semmilyen bíróság nem fog igazat adni annak aki nem tudja megcáfolni ezeket.  

 

Na itt az első ”hiteles mérési eszközökkel végzett hiteles mérési eredmény” amit ti végeztettetek el a gyártónál és amit megosztottam. 

 

Azt lenne célszerű kommentálni, magyarázatot adni rá, nem a múlttal jönni, meg ellenőrizhetetlen titeket jó színben feltüntető adatokkal.  

 

Egyáltalán utánaszámoltatok, hogy a 8.22% az 1.8 cm egy 22cm-es matracon és én csak 70kg vagyok míg a matrac súlykorlátja 130kg és kb. FÉL ÉV-et volt használva?

Jól megítéltétek akkor ezt a panaszt?  Van ám tapasztalatotok , tudtok ám számolni és felmérni, hogy valós és jogos e a panasz. 

 

A látszat ellenére – mindig ehhez hasonlóval jönnek – én nem sértem meg a ti jó hírneveteket, s semmi mást sem. Ez csak azoknak szól az ezzel való fenyegetőzés, aki nincsenek tisztában a jogaikkal, meg aki belátják, hogy erre nekik nincs idejük.  Én leírtam a tapasztalataimat, saját méréseimet , most legutóbb pedig a hivatalos mérési eredményeket osztottam meg.

 

Pontosan erre való ez a topik.  
Véleményeket, tapasztalatokat megosztani egymással, jókat és rosszakat egyaránt,  segíteni másoknak a döntés meghozatalában.

 

Ez egyébként , hogy két felhasználóval is leuraljátok a topikot és saját szájatok íze szerint alakítjátok mesteri. Gratulálok.

 

Szóval én trollkodom (most már a hivatalos gyártói bevizsgálási jegyzőkönyvvel)  és mindenki más is akinek panasza van/volt olyan termékkel kapcsolatban ami hozzátok kapcsolódik. Szép.
Nyilván ha meg tőletek független termékről érkezik valami negatív, akkor meg vagy nem kommentáljátok, vagy épp csak okosan. De mivel nekik nincs itt képviselőjük, így azok maradnak is.

 

A megoldás pedig az, hogy fejlesztitek a panaszkezeléseteket, utánajártok, módosítotok akár a gyártási folyamaton, garanciában cseréltek (másra) és nem hagyjátok eszkálálódni az ügy(ek)et.

Eddig látom mindegyiket sikerült itt elsimítani vagyis nem látom.     
Az emberek nem unatkozásból , nem jó kedvükben fejtik ki itt a véleményüket, panaszukat (vagyis legtöbbször csak próbálnák) 300ezrekbe kerülő matracokról amivel legalább 5-8 évre terveztek, de már akár  1 év után sem tudnak rajta pihentetően aludni.

 

Én ezt részemről lezárnám, ha ennek itt nyoma is marad, megmarad.  

 

De azért még váram a reakciót, hogy pl. ez teljesen normális, hogy fél év után kb. fele súlykorlátnál ekkora 1.8 cm-es gödrösödés jelentkezik az adott zónában, ezen matracoknál.

De nyilván ilyet nem lehet leírni.  Az egyetlen amit kitalálhatnak, csak nem lehet bizonyítani, de ahhoz illik, hogy mind trollok vagyuk, hogy akár mi tettük tönkre egy 300ezres matracot úgy, hogy nem megfelelően használtuk, biztos ugráltunk a 3-as zóna környékén és utána idejöttünk fröcsögni mert nincs jobb dolgunk.  

 

De hiszen ezzel a matraccal nincs is semmi gond. A felpuhulás, gödrösödés nem éri el a garanciában meghatározott 15% -ot. Nincs itt kérem semmi látnivaló. Kérem a következőt. 

Előzmény: Alváskultúra (14567)
Alváskultúra Creative Commons License 2022.02.01 -3 0 14567

Kedves Moderátorok,

 

mint a Levital matracok szabadalom-társtulajdonosa hadd mondjam el: mi nem szoktunk feljelentgetni, pereskedni és valószínű, hogy nem yuserxyz fórumtárssal fogjuk ezt az irányt elkezdeni. Több, mint 100 000 értékesített matrac és több, mint 100 000 elégedett vásárló után -az objektív bevizsgálási eredményeken kívül- talán van némi tapasztalatunk, hogy megítéljük a panaszok valódiságát, jogosságát; mindig minden panasz esetén eddig helyt álltunk, megoldást találtunk. A Fogyasztónak vannak jogai és ingyenes jogorvoslati lehetősége: Fogyasztóvédelem, Békéltető Testület, Bíróság és amennyiben ez sem vezet eredményre, úgy független vizsgáló állomások. Nem gondolnám, hogy egy topikban userxyz típusú Vásárló -a jó hírnév megrontásán kívül- megoldásra lelne. Egy fórum, egy topik szerintem nem erre való. Amennyiben egy 17 éve jól működő topikot erre a alaptalan-sárdobálós szintre szeretnénk süllyeszteni, fájó szívvel bár, de: ám legyen. 

 

Ezek a bejegyzések nem objektív vélemények, nem alátámasztott tények, nem hitelesített mérési eszközökkel végzett hiteles mérési eredmények; nem vezetnek sehova, nincs céljuk, nincs irányuk, nincs megoldási javaslatuk azon kívül, hogy (vélt vagy valós okokból) rosszindulatot közvetítsenek egy termék és/vagy egy cég/márka felé.

 

Könnyedén vissza is fizethetnénk a vételárat csak, hogy pontot tegyünk az ügy végére, de: nem fogjuk. 

 

Persze lehetne kérnem, hogy töröljétek a bejegyzést -beírja újra. Vagy törölni a usert-t. Regisztrál újra. 

 

Én több, mint egy évtizede adok tanácsokat ebben a topikban és valóban egy megoldás létezik az ilyen jelenség ellen: 

 

Dont feed the troll. Ne etesd a trollt.

 

Vagy van esetleg jobb megoldás?

 

Üdvözlettel:

 

Pálinkás László

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!