Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Paco155 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 218263

Nem.  Ez nem V6 abból van sok.  És felhívnám a figyelmed a benzintöltő nyílás elhelyezkedésére. 

 

Előzmény: KawaBazsy (218261)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.25 0 0 218262

Alfa 155 GTA / Stradale ?

?

Előzmény: Paco155 (218259)
KawaBazsy Creative Commons License 2023.12.25 0 0 218261

Nem a 2.5 V6 motoros?

Előzmény: Paco155 (218259)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.25 0 0 218260

Rakná a szájába egy harapós lónak, ez a +!%"'=() ....f@szszopó fórummotor!!!!  Írtam egy elég részletes hsz-t, nem vágólapra.... persze, hogy kiléptetett ez a kattintásvadász reklámfelület.

 

Anyjukért nem csinálják meg, ingyen, tökéletesre?!?!?!  :-)))

 

Dühöngés OFF

 

Röviden: ez a két literes szuper-szívó.

 

OFF ismét

 

Nincs 1 ledes lámpád meg egy szerszámkészleted, rövid távú kölcsönbe?  Széthullott a kölcsönMultipla váltórudazata (faudi fej szerűség) .... pontosabban , bent maradt kettes sebességfokozatban. Az oldalara rész műúködik, csak az előre - hátra irány , lett OFFline....

Hideg dízel motorral, korlátozottan vagyok járóképes: utazó sebesség 25 km/h.  Picit vagyok csak úttorlasz :-((((  OFkorz rükverc sincs, így eléggé fejben előre útvonaltervezős a közlekedés. A másik eszköz 6km-re van, gyalog, több, mint egy óra, 8ésfélméter hosszú, 3,7 magas és üresen hatésfél tonna. Eléggé hatóságmágnes, mint azt az utolsó előtti húszezresem sorsa is bizonyíthatná.....

Hab a tortán, hogy tegnap dél körül bevettem egy felet az új szív/vérnyomás gyógyszerből.... ez a többi körülménnyel együtt (félig kihordott tüdőgyula, stressz hegyek plusz plusz plusz) okozott egy újabb epe/vese rohamot..... Élmény az élet,nem?

 

ON

:-))))

Előzmény: Paco155 (218259)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 218259

Karácsonyra egy érdekes autó.  

 

Ha valaki kitalálja mi ez berakom az egész filmet :P 

Paco155 Creative Commons License 2023.12.23 0 0 218258

Helyes, ügyes vagy.

Előzmény: 88GABOR88 (218257)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.22 0 0 218257

Sziasztok, pár komment-el lentebb téma volt a felső kuplung munkahenger (159) csere, na most túl vagyok rajt,hát nem volt túl egyszerű a kiszerelés de nem is lehetetlen a pedáloktól lehet hozzáférni jobban, illetve a kuplung pedált kell oldalra nyomni,hogy ki tudjon bukni a munkahenger.. az olajcsövet egyszerűen lelehet húzni a tartály aljáról illetve ledugózni,hogy ne follyon ki az olaj, ami nehézkes a fém csövet lekötni a munkahengerről egy biztosító fém "gyűrűt" kell oldalra elnyomni és oldható is..

TudatLan Creative Commons License 2023.12.22 0 0 218256

Jogos,ott a pont.

Mentségemre szolgáljon, hogy a gyors segítő szándék szülte a hozzászólást....

 

Tehát: neked van igazad.

Ha pénzt kértek és fogadtak el a javításért, vissza kell vinni a szervízbe, és javítsák meg a kocsit...

Előzmény: Paco155 (218253)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218255

Én sem mondtam, hogy nyugodjon meg. :)

Első kör. Ki kell deríteni a hang forrását. Mint írtam, én addig járnék, vissza, hogy valami hibás amíg nem veszik a fáradtságot a kiderítésére. És 3-4 munkalap azzal, hogy  "valaminek zaja van" vs "semmi baja nyugodjon meg"  már elegendő alap arra, hogy ha beüt a krach akkor egyértelmű legyen, hogy ki állja a cehhet. 

Előzmény: Inner Circle (218254)
Inner Circle Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218254

Esetleg az egyik csapágy amit kicseréltek hibás?

 

Egy hibás görgő aljas ellenfél és sokba kerülhet a végén, én se lennék nyugodt.

Előzmény: Paco155 (218253)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218253

Boztos, hogy az ér be?  És ha eltörték a műanyagburkolat egyik rögzítődülét és belül valamelyik görgő vagy kerék?   Vagy nem a vezérmű hanem valamelyik egyéb szíj?  Esetleg az egyik csapágy amit kicseréltek hibás? :P 

 

Magánvéleményem, hogy először  meg kell hallgatni,  ki kell deríteni mi surrog, mi ér bele mibe, és utána azt  javítani.   Ja, és ezt sem a tulajnak hanem annak aki az a cserét elvégezte....  Vissza kell hordani addig garanciába ( és mindig felvetetni munkalapot a hibára!) amíg  ki nem javítják.

Előzmény: TudatLan (218252)
TudatLan Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218252

Motortérben a kutyacsontnál kalapáccsal verjél ra párat a lemezre.  Vagy pajszerrel / csavarhúzóval stb...  feszegesd el a védőburkolatot annyira, hogy ne érjen bele a szijba.

Előzmény: The Antichrist (218250)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218251

Valami hozzáér valamihez.

Előzmény: The Antichrist (218250)
The Antichrist Creative Commons License 2023.12.21 0 0 218250

Sziasztok,

 

Adott egy Alfa Romeo 147. 1.6 Eco.

Komplett vezérmű csere + laposszíj csere után alapjáraton meleg motornál ütemszerű surrogó hangot hallani. Hidegen nem. Szervízbe visszavittem és azt mondták semmi baj, de engem nyugtalanít a hangja mert a csere előtt nem volt ilyen.
Van valakinek ötlete mi lehet ez?

Paco155 Creative Commons License 2023.12.16 0 0 218249

Nem baj, akkor is működik. :) 

Előzmény: bojo (218248)
bojo Creative Commons License 2023.12.16 0 0 218248

Megjött a töltő. Azt elfelejtettem említeni, hogy EFB akksi van az autóban, nem AGM. A leírása azt írja, hogy azt a sima programmal is lehet tölteni, nem kell az AGM program.

Előzmény: Paco155 (218238)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218247

Nem mindig van, legtöbbször nincs is rá szükség, ott egy grammnyi nyomás sincs bővel elegendő a karimás pöcsre húzott csővég....

Előzmény: 88GABOR88 (218246)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218246

Értem én de elméletileg ami megy rá a tűzfal felől a munkahengerre azt a műanyag házat csak egy lemezes biztosító rögzíti rá, amit ki lehetne pattintani csavarhúzóval és oldható. Amit meg nem tudok ,hogy a másik cső pedig az olajtartályra megy rá, azt meg onnan le lehet egyszerűen húzni?mert én nem látok rajt semmiféle bilincset illetve rögzítőt.

Előzmény: Paco155 (218244)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218245

azt megfogom nézni köszi, alighanem valami stiftet kell kinyomni csak belőle aztán elvileg szabad lesz a pedál.. 

Előzmény: Paco155 (218243)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218244

Ezt úgy szokás hogy először helyet csinálsz a szereléshez,, addig bontod a környezetét amíg  elérhetővé nem válik.  A vezérműszíjat sem úgy cseréled, hogy bennmarad a helyén a szervótartály meg a hűtő kiegyenlítőtartálya....

Előzmény: 88GABOR88 (218242)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218243

Kösd le a hengert a pedálról, és nézd meg az stabil-e. Ha igen akkor kuplunghenger csere. Ha nem akkor pedál/tartó csere.  Valamelyiket meg kell majd csinálni, nem úszod meg.  

Előzmény: 88GABOR88 (218241)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218242

lábtérből még csak csak meglehet oldani  a munkahenger lekőtést na de a motortérből...... torony meg a rásegítő között leválasztani a csövet..

Előzmény: 88GABOR88 (218241)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218241

igen , ezt énis észrevettem egyébként ,hogy a szőnyeg kritikus helyen van de sajna nem azzal lesz a gond.. újra lett légtelenítve is kb 20 pedálnyomás után újra jelentkezik a beragadás, aztán megint újra jó egy darabig.

Előzmény: Paco155 (218240)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218240

Nem szedtem még szét 159 kuplungját, de  ha egy kis "fújkálásra"  megjavult akkor csak az egyik probléma lehet a kuplung felső hengere, a másik az maga a pedálgép tengelye, ami sok esetben szintén ki tud kopni, és szorulni. Sőt olyanról is hallottam már, hogy az utángyártott szőnyeg csúszott előre és az miatt szorult a pedál, s amikor lemászott a bácsi szintén megfujkálni akkor elhúzta, hogy hozzáférjen a pedál tövéhez, és a helyére igazította, - csodálatos módon ott is megjavult. Szóval csak olyan szőnyeget szabad használni amit rá lehet pattintani a tartótüskére.

Előzmény: 88GABOR88 (218239)
88GABOR88 Creative Commons License 2023.12.15 0 0 218239

sziasztok! adott lenne egy alfa 159 1.9 jtdm 2007-es kuplung beesés probléma... most hogy befújtam neki a pedál mögötti munkahengernél megjavult ,vagyis most normálisan működik, visszajön. Kérdésem ebből adódik,hogy akkor a felső munkahengerrel lesz probléma ,lehet probléma?   cseréje mennyire macerás mert ott a torony és a fékrásegitő között túl nagy hely nincs cső lekötés szempontjából... ha valaki hozzá tud szólni szívesen veszem!

 

 

Paco155 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 218238

Azt rendeled amit magadénak érzel, a döntés a tiéd, én csak beszélgetni tudok a tapasztalataimról, és a saját preferenciáimról.  A bosch C7 sem néz ki rosszul papíron, és bár autóelektronikában nem csipázom, de amúgy K jó háztartási gépeket gyárt. Fene tudja ezt melyik kategóriába vehetjük. Ami biztos az az, hogy most a te általad linkelt oldalon 25 ezerért megvehető*, és papíron ugyanazt tudja mint a ctek, sőt 2A-el többet. A ctek viszont a töltőelektronikák mercedesze, és azt is tudjuk, hogy pl. a kínai elektronikás is papíron akár 10x többet tudnak mint az európaiak - szóval a rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz :)

 

*https://www.auto-motor-akkumulator.hu/Bosch-24V-akkumulator-tolto-C7

Előzmény: bojo (218237)
bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 218237

Köszönöm, ezt akkor hanyagolom.

Ezt fogom rendelni: https://www.alza.hu/auto/ctek-mxs-5-0-uj-d4525406.htm?o=1

Előzmény: Paco155 (218236)
Paco155 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 218236

7 Amperig  engedi a CTEK a használatát.  Olyan autó esetén aminek kikapcsolt gyújtással is áram alatt van a szivargyújtó csatlakozója, egy kisebb töltővel töltheted ezen keresztül is, anélkül, hogy a motorháztetőt ki kellene nyitnod és a sarokat lemeztelenítened.  

Én állandó használatra nem javasolnám, két okból.  Az egyik, hogy ha már úgyis nyitva a kocsi és hozzáférek a műszerfalhoz akkor semmibe nem kerül kinyitni a motorháztetőt - de az elvi lehetőség adott. És sok autó van ahol a csomagtérben eldugva több réteg anyag alatt van az akksi, azoknál pl. ez egy számbavehető kényelmi lehetőség. 

A másik ok pedig, ahogy mint mondtam én ez helyett inkább a fix bekötésű szemes csatlakozót preferálom, ami állandóra be van építve az autóba, rácsavarozva a pólusok az akkumulátorra és a csatlakozója egy már elérhető szabad helyre vezetve ahol nem kell bontani a töltéshez. 

 

Mindegyik ilyen kis méretű ctek töltő úgy jön, hogy nem fixen csipeszekben végződik a kimenő kábel hanem egy víz(csepp)álló csatlakozóban, és két adaptert adnak hozzá, egy csipeszest és egy sarusat.  Én a sarusat fixen rácsavaroztam a kocsi akksicsatlakozóira és a csatlakozót meg a gyári hosszabbítóval elvezettem egy kívülről is elérhető, de védett helyre. Töltésnél csak erre a csatlakozóra dugom rá az egységet és kész.  Ha meg más akksit más autót kell töltenem még mindig ott van kéznél a csipeszes adapter.

Előzmény: bojo (218234)
Inner Circle Creative Commons License 2023.12.13 0 0 218235

És én nem értettem egyet? :D

Előzmény: Paco155 (218231)
bojo Creative Commons License 2023.12.13 0 0 218234
Előzmény: Paco155 (218227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!