ami 131 LE. Kérdésem, hogy lehet e egészséges módon növelni a teljesítményét, mert bizonyos kényes szituációkban, egy kicsit kevésnek érzem, hiába lépek neki oda.
A 131 ló kevés?? Hajtottál már 60 lovas nyüzsüge kisautót? Amikor előzésnél imátkozol, hogy mennnnyééél mááár? Ha hiába lépsz oda a (2017-es!) 131 lónak, akkor ott valami nem stimmel szerintem. Nem írtad, automata vagy manuális, de ha utóbbi, akkor visszakapcsolva jónak kéne lennie, ha automata, akkor meg helyből tudnia kéne kilőni.
Nekem volt 110 lovas Hondám, Prelude, manuális, annak ha odaléptem, tudta a dolgát, most 180 lovas van, ha muszáj odalépni, felszedi az aszfaltot, és kilő. Nem fiatalka, 1997-es Prelude és automata, de ha padlógáz, akkor tényleg felszedi az aszfaltot.
Turbosítás, amikor gyárilag szívómotorként kiadott blokkra teljesítmény-növelési céllal építenek utólag turbó- vagy egyéb feltöltőt. Félig-meddig poénból írtam, kevesen szánják rá azt az 1-1.5-2 millát, amivel járhat az átalakítás, nem is biztos, hogy jó lesz egyből, tartósságról nem is beszélve.
Ami tényleg komolyan vehető tanács: érd be ezzel, amid van,tanuld meg vezetni, vagy cseréld a verdát a gyárilag erősebbre. Ugye 1,5 turbó 180 lóval létezik, mint írtam lejjebb.
Köszi a választ, és ebből következik a másik kérdésem. Mit értesz Turbositáson? Pár tuning műhelyt már hívtam, de nincs hozzá programjuk. Nem tudom, hogy Te mire gondoltál. Egyáltalán hol végeznek ilyet, és milyen beavatkozás ez?
Sziasztok. Nemrég vettem egy 2017 es évjáratu Honda HRV-t, 1.5 benzines motorral, ami 131 LE. Kérdésem, hogy lehet e egészséges módon növelni a teljesítményét, mert bizonyos kényes szituációkban, egy kicsit kevésnek érzem, hiába lépek neki oda. Ha van valakinek jó ötlete, szivesen venném. Előre is köszi.
Segítség kellene egyik pillanatról a másikra nem tudtam elfordítani a kulcsot nagy bevásárlás után beálltam az udvarra ès slusszkulcs nem fordul kormányzár lezárt 2007 Honda City 1.3 Ses ,már odáig eljutottam,hogy magát a zárat azt kivettem nagy nehezen ès 2-3 cilinder kivètele után simán jár a kulcs, viszont mikor vissza raktam ,hogy akkor kèsz megcsináltam hiába fordítanám a kulcsot továbbra sem fordul el ès a kormányzár sem old ki járt már így valaki??
A kulcs az simán forog eddig a cilinderek kiugrása miatt az sem tehát azt rendbe raktam! Valakinek valami ötlete?
Újonnan Hondáèktól 167.000.Ft egy gyújtáskapcsoló kompletten bontóból 35 .000.Ft az is kompletten ! Ha lehetne valami megoldás hogy semennyit se kelljen fizetni jó lenne.
A kivètelèt a zárnak èn ez alapján oldottam meg csak èn nem vettem le a kormány rúdról hanem helyszínen fúrtam.
Most vettem egy használt Hondát (9. gen Civic), van pár apróság amiről szeretnék érdeklődni. - a jobb első ajtónál lóg alul a gumi, így ha becsukom az ajtót, akkor is kilátszódik, ezt mivel lehetne vissza ragasztani?
- van egy pár mm-es rész a sárvédő felett, ahol le van pattanva a festék, félek, hogy elindulhat idővel a rozsda, ezért le szeretném kezelni, ezt mivel lehetne szerintetek? - két parkolószenzor picit ki van ugorva, nem fekszik fel teljesen, ezeket, hogy lehet visszapattintani? (számítógép rá lett kötve, elvileg mindegyik működik)
Segítsetek kérlek! Hogy lehet leszedni az 1-es CR-V-ról a tetőkorlátot? A középső tartóval nem boldogulok, nem tudom leszedni a borítást róla, letörni meg nem szeretném.
Megnyugtattál. Tegnap gyorsban vennem kellett egy másik autót, ráadásul a városban kellett lennie. Skoda Fabia. Hát... vissza akarom kapni a Civicet. Ma vitték el trailerrel szerelőhöz, hétvégére kiderül mi lett bele, szorítok neki, mert van még benne nálam 10 év, olyan állapotú jelenleg (30 éves lassan).
Egyébként semmi hang csörrenés nem volt, abban a pillanatban megszűnt a gyújtás és csak üresen gurultak szervó meg minden nélkül. Utána huzattuk, nem voltam vicces kedvemben, a nagy hondat húzzuk vonjuk amire úgy vigyaztam.
akkor ne.temessem még el? Hétvégén húzom el szerelőhöz, majd.megmondja de felkészülünk a legrosszabbra. Bízom benne hogy hondaek valami "védelemmel" ellátták de nem is számítok semmi jóra. Családi autó 30 éve, széltől is óvtam 30 évesen semmi rohadas, mindenki megnézi... Mintha gyári lenne. A kapcsolokon a műanyag gyári védő fólia még rajta van. Sajnálom. És kb 100 km-rel szíj csere előtt. Pedig volt még benne... 70 ezerrel ezelőtt volt cserés kb.
Elvileg csak a vezérlést kell cserélni, az 5gen jó konstrukció. Nekem annó amikor esi-m volt, a vezérműszíj tárcsának az éke tört el a főtengelynél, vezérlés elszállt, csak a tárcsát kellett cserélni. A vízpumpát mindenképpen cseréljetek, az új szíjtól tönkre szokott menni hamar.
Sziasztok. Honda civic 5gen, ment volna szerelőhöz (vezérműszíj) a héten, és ma ahogy mentem haza mintha lefulladt volna a motor. Indításkor semmi, mintha önindító baja lett volna. Belekukkantottunk gyorsan az olaj nyíláson, és hát a vezérműszíj elszakadt az lett hirtelen megállapítotva. Amikor megállt 80 körül mentem és nem volt semmi csattanas semmi, csak mint mikor a Simson nem kap benzint, szépen lefulladt. 5 gen-nel mit okozhat egy ilyen hiba? Motorcsere? Ha sajnos igen akkor bontodik. Köszönöm
2007-es évjáratú 1.8 VIII gen Civicem motorteréből indítás után (kb. míg fel nem melegszik a motor) berregő hangot hallok. Ha kinyomom a kuplungot nem hallatszik, egyébként igen (motorféknél különösen).
Van valaki, aki hasonló hibajelenséget tapasztalt már? Vagy bárkinek bármi ötlete, hogy mi okozhatja a jelenséget?
Normál utcai japók nem a kemény kuplungról híresek, ezzel együtt ki kellene próbálni egy másik, jónak gondoltat is, van-e érdemi különbség.
Az is lehet, hogy csak új kinyomócsapágy kellene bele alapesetben, de igazából ez mindegy,mert ha már széthúzod egyszer az egészet, akkor érdemes kompletten mindent cserélni, szimmeringekkel együtt.
Tervezek venni 1 Honda Civic Sport Edition (2010), 1.8 V-Tech (140 LE) motoros autót. Az autót nagyon jó vezetni, viszont a kuplung nagyon kemény, de nem fog fent. Szerintetek egy kuplung cserével ezt lehet lágyabbá tenni (állítólag gyárilag ilyen)? Mit ajánlanátok? Előre is köszi szépen a válaszotokat!