"Vagy az asszony fog seggbe rúgni."
Miért? Te csak az eltévedt topictársakat gyámolítod a nagyváros sűrűjében...
Ha meg esetleg felmennék, és nem lennél ott, akkor nem várnám meg, amíg az asszony megteszi, megtenném én hamarabb...:)))
Még mielőtt azt mondanád, hogy veled nem törődik senki, természetesen rád is vonat kozik az előző benyögésem. Azt hiszem így lehet sok kötelezettségre szert tenni aztán pedig golyó a fejembe :-))))
Vagy az asszony fog seggbe rúgni.
"ott van a vonat"
Vittél már vonaton biciklit?
Nekem már volt szerencsém hozzá, és ha nem bicikliszállítóvagonban viszed, akkor a kalaj sípol, mert nem férnek el az utasok, meg blabla. Csak azt nem veszi figyelembe, hogy a Pest-Debrecen fővonalon napi két olyan szerelvény megy, amin van kerékpárszállító...
És többet legomboltak tőlem a bike elviteléért, mint a jegyem volt... (120 km, 67.5 %-os mérsékléssel, oda-vissza: 542 Ft. A biciklit még ennél is többért viszik...) Igaz, akinek monopolhelyzete van, megtehtei...
(meg sztrájkolhat hetekig...)
BÁTYÓ
Ha van késztetés akkor nincs veszve semmi. Ennek nagyon örülök :-))))
Ha tényleg sikerülne elcsábítani Pestre akkor várni fog-lak(unk) a PU –on.
De mért is jó nekünk???
Sok kocsi sok (bunkó) ember 10telet a kivételnek, szeméthegyek (+kutya gumihegyek) az utcákon, járdán stb.
Büdös szmogos.
Ha ez nem hátrány akkor tényleg jó.
Mondjuk be kell ismerni a boltok és a ellátottság tekintetében tényleg jó. Nálatok mi a helyzet????
Köszi sanzi!
Őszintén mondva már gondolkodtam rajta, hogy de jó is a pestieknek. Könnyen össze tudtok röffenni.
Aztán rájöttem, hogy tényleg, van ám vonat is.
És most ezen gondolkodom. Nem lehetetlen, hogy még összejön. Késztetésem van rá.
Racsni leszedősök tömörüljetek. Látom, hogy szép lassan mindent beszerzel, ami nekem már korábban is volt (aero kormáyn toldalák, racsni leszedő). Ha jól rémlik tükröd is van (pont az hiányozna?). :-)
Mondd csak, a fogaskoszrú leszedéséhez szükséges láncos ellenszerszámmal is rendelkezel? Mert az is kell ám.
A kormánycsapágyat alkalmanként tényleg illik szétszedni és megkenni. Nálam ez úgy 3 évenként esedékes (valamikor idén lesz a második alkalom).
Szeretnék első kézből gratulálni a szuper gondolatodhoz. Hogy ez eddig nekem miért nem jutott eszembe? :)))
Kormánycsapágy téma: nekem aheades van (mostanra már ezt is szükségesnek tartom leírni) és én eddig, mióta meg van, nem tisztogattam, mert nem láttam értelmét. Kb fél éves (ahogy az új bike is) eddig nullo problemo. Szerintem nem is nagyon kell eltúlozni az ilyen dolgokat. Egy évet mindenképpen ki kellene bírnia neki mindenféle szétszedegetés nélkül is.
rendes Tőled, hogy bátyót hívod tekerésre, engem meg nem....
Ott lenn falun más is van, nem csak sör? My favourite is: Jägermeister.
Kihasználom, hogy itten vagy.
Kérdés: Milyen málhás zsákot javasolsz??? Én kinéztem egy Erinát. 3 részes szétszedhető, hátizsákként is használható. Anyag szokásos. Ár azszem 9.000.-HUF körül.
Turabolond back. Itt vagyok, csak ritkan irok. A sram.com-rol leoltheted az egesz katalogust
.pdf formatumban (spectro series) es nyalazhatod. Ha papir verzio kell, tudok adni.
A legjobb valto. Talan csak a 7-es agyvalto+3-as lanckerek kombinacio lehet meg egyszerubb,
jobb. Ket hosszu, malhas alpok turan hasznaltam eddig minden gond nelkul. Ha lesz vmi kozos tekeres meg/bemutatom.
BÁTYÓ
Most már a fogam nyikorog :-))))
Most akkor meleget akarsz, vagy nyarat ????
Hosszabb elemzés után a bowden mellett döntöttem.
Tavasszal nem akarsz felbumszlizni Pestre ???
Hajnalban vonatra fel, velünk túra este buli hegyek hajnalban vissza. Komolyan kérdem.
Hát így könnyű hegyet mászni. 20-as első, 32-es hátsó fogszám, 26-os kerék. :-)
Meg rajta a csupa izom szela biciklista... :-)
berger cimbi köszi a progit.
zsenzi Ez jobb, mint a sanzi.
Aztán mond csak, te félisten, meleget és nyarat is tucc csinyáni? Most, azonnal.
És a félistenég hogy ismerszik meg a névben? Gondolom az y a végén már kevéske.
Gratulálok a lámpfelszerelésedhez. Ezekszerint akor van hely a narancssárga rádiónak. :-)
Olyan eccerű meg nem lehetsz, hogy nem tudod megállapítani, hogy mid nyikorog. Csak álló helyzetben húzkodáskor a csikorgási tünetnél a bowden. Ha csak menet közben, akkor meg a fékpofa. Ha meg mindkét esetben, akkor a lámpád sikítozik, mert rosszul érzi magát oldalra döntve. :-))
És mit szól az asszony a merevedési gondolataidhoz? Vagy csak rágondolsz a lámpára és sutty? :-)) Hogy az a lámpa? :-)))
Már nagyon hiányoztatok.
Tényleg elvonási tüneteket véltem magamon felfedezni.
Zseni vagyok gyerekek. Egyszerűen zseni vagyok, vagy csak félisten???? :-))))))
Régóta rinyálok, hogy hova rakjam a lámpácskát, mert a tri kormány stb stb stb
Na szóval és tetűvel, azzal a merevedési gondolattal ébredten szombat reggel, hogy a villára applikálom a lámpicskut. Szuper az eredmény. Ha akarom, akkor a minden szembejövőt elvakíthatok, vagy az útra is lehet irányítani a lámpát. Tök jó. Csak el ne essek. Legalábbis arra az oldalra ne. A gerincem is örül :-)))
Köszönöm az elismerő bólogatásokat.
Szela
Örülök, hogy nem vagyok egyedül :-)))))) Ugye kell az a 6-7 kiló :-))))
Vigyor
Lehet, hogy nem is a bowden nyikorog, hanem a fék (papucs)?
TÚRA
Mit szóltok, ha elbicózunk Leányfalú-ig. Ottan van finom barna serrrrrrrr:-))))
Megpihenünk, és utána eldöntjük merre tovább???? (szavazással) Jegyzőkönyvezető már van.
ÉÉNNN:-))))
Uj fiú vagyok köztetek, bár már rég olvasom a topikot. Miskolci vagyok, ebböl következik, hogy a Bükk és környéke a kedvenc terepem. Régebben több hetes túrákat is csináltam.
sanzi
Én is nehézbombázóval nyomulok.
Ĺttétel ügy: Nekem elöl 42-32-20 van, hátul 13-32.
Szerintem egy 20 kilós kecskéhez ez illik.
Az; a Nagy Szoplákot végig tudom csinálni :-) 98-ban megpróbáltam.
Itt annyi okos ember van. Most fontolgatom új hátsó váltó beszerzését. 8fokozatú GripShifttel akarom használni. Valamilyen ay XT-vel azonos súly csoportú szerkezetre gondoltam.
Azt még nem is tudom, hogy hány kereke lesz a rekunak? 2? És az elsőt fogod hajtani? És kormányozni akkor logikusan a hátsót?
Tervrajzot küldhetnél nekem is, érdekel.
Vigyázzatok, mert ma kötözködős és vitatkozós kedvemben vagyok. :-)
Ha Allah és a hálózat is úgy akarja.
Még néhány szó a kenésről, bár nem vagyok tribológus szakértő, de mindenhez hozzápofázok.
Azt mondod kivi, hogy a kenés és az olaj- és zsíroldás kizárja egymást. Tehát kenéshez olaj kell. Aztán éppen ennek mondasz ellen, amikor írod, hogy teflon-spray-t használsz. Mert bizony vannak szintetikus kenőanyagok. És ezek nem mind olajak. A WD-40-nél a hordozó az oldószer, ami oldja a zsírt és az olajat. Egy másik komponense végzi a kenést (miután az oldószer elpárolgott). Általában a szintetikus kenőanyagok így működnek.
Egyébként én nem favorizálom a WD-40-et, csak éppen nincs más. Meg én amúgy is aszfalton járok és 2-300 km-eneként megkenem a láncot. Arra meg bőségesen jó.
stoki
A rekunál úgyis hosszú a lánc. Mi lenne, ha kettébontanád. Feltehetnél még egy 3-as hajtóművet. Sőt. Egy hetes hátsó is elfér. Még több lenne a váltási lehetőséged. :-)
Jó reggelt mindenkinek!
Örülök, hogy virágzik a topic, szerda óta vagy 50 hozzászólásról lemaradtam.
Túra: Nagyon izgalmasan hangzik, de ilyenkor könnyű Nektek Pestieknek, amikor el kell képzelni, merre megy az az útvonal... :(
Ámde ahogy Titeket ismerlek, az első tekerés időpontja tutira a vizsgaidőszakom kellős közepére fog esni :(((((
Más, gondolom nem sokakat érdekel, de ismét van hátsó váltóm (rövidkaros XT '99) <- olyan ez nekem, mint (nemistudomkinek :))) a Scott toldalék.
Mostmár csak fékkar kell.
Tényleg, ha már itt tartok, és annyi okos ember van itt, hadd kérjek én is tanácsot. Fékkar:
Szerintetek melyik legyen?
Avid SD2.0, vagy '99 XT ????
Tudom, hogy ezek óriási problémák, de akkor is...
thx
(ja, ha indoka is lenne a tanácsnak, akkor örülnék...)
Stoki !
Amit kérdezel az sima Sachs 3seb agyban +7sebesség kazettás /shimano compatibilis/, ára 21000,-az agy + a 2 váltokar /grip / 4000,- elég türhető de az agy sima csapágyas. elöl + 3-as hajtómüvel elég izgalmas 63 névleges variáció. próbáltuk már ,de a 21 elég persze attól függ milyen az első fogszámod.
BÁTYÓ!
A WD -40 -ről már irtuk hogy csak tisztitásra és pillamatnyi kenésre jó, ne erőlködj vele fölös./lásd. Kivi tanács/
Sanzi !
megvan hogy mi nyikorog ,fékkar, fékbowden, fék?
stoki
Az általad említett agyváltó 3x7-es, azaz 3 sebesség lánccal, 7 meg belül. És persze még feltehetsz egy szorzót előre, de nem vállalom, hogy kiszorozzam neked az áttételeket. Az ára tavaly olyan 17-18ezer körül volt, de hétfőn megkérdezem neked. Méreteiről, meg egyebekről talán a SRAM oldalán próbálkozz. Ha nem megy, nézek valami katalógust is.