Köszi mindenkinek az ötleteket, valószínűleg a fék lesz a ludas.
50-röl fék nélkül visszalassulva nem jeletkezett a hang, sőt mostmár araszolás közben sem.
Majd meg kell kicsit járatni a fék dugattyúkat. Csak egyelőre még nincs meg az új gáz komputerem, a gyujtáskábel se jött még meg, szóval a jelenlegi 25 liter/100km-es fogyasztásnál nem nagyon mozdulok ki vele.
már nézegettem a csatikat (ki i vertem a 100Amperest), lazának tűnnek, de ha mozgatom őket nem tudom produkálni a lámpa felvillanást. valami testkábel nem lehet a ludas?
Reméld, hogy a Barna által említett probéma van csak, de nekem így kezdődött a tavaly nyári cumi a generátorral: a forgórésznél tört el az egyik drót, ami a tekert részből megy az érintkezők felé. Mire ez kiderült, mindent kicseréltem a generátorban, vakon szereltem ki-be :)
Esetleg kontakthiba. Nézd meg a generátornál nem laza-e valamelyik vezeték, ha jók akkor tegyél be egy műszert, és mikor hosszabban világít szaladj előre és mérj rá:)
így van. többek között ezért is írtam anno a srácról, hogy rendes. nem kellett volna figyelmeztetnie, mivel én kértem a cuccot de mégis megtette - ezt akartam jelezni ezzel.
a pólók nagy része megjött .csak a zöldek elfogytak azokat 10.re ígérték.A posta miatt szeretném egyben bevárni az egészet és mindenkinek vagy csoprtosan elküldöm a pólóit.
Lecseréltem a gumikat. Fölöslegessé vált a régi pótkerék gumija, Michelin 4x4 255/65 R16 XPC. Szívesen odaadom bárkinek, ha hasznosítani tudja valamilyen formában. Közegellenállás esetén jól jön, mert bár igen kopott, de lehet mutogatni, mint pótkerék.
na megneztem kod olvasoval es kijott par dolog, osszesen 11 dolog. Ebbol 9 dolog az oxygen sensor heater circuit reaistance vagy short vagy open vagy high voltage, meg van meg 1 abs rough road line low fault es 1 misire catalyst demage fault bank A.
Jovohet kedden viszem a roversopba :( Remelem nem hagyom ott a gatyjamat is.
" csak az a bajom, hogy ha föl akarom szerelni, valószínűleg leszakad a tököm is"
Én is évek óta gondolkodom a levehető csőrlőn. De: Mikor kell a csőrlő? Úgyvan, szarban. Akkor meg pont nem jó opció a csúszós talajon 40 kiloval "szaladgálni". Aztán, nagy az esély, hogyha hátul van a csomiban, akkor nem lesz hely az autó mellett a cókmókkal sétálni, stb.
Én még mindéé egy Unimogot tudok elképzelni bármilyen eshetőségre. Amire meg az sem megoldás, arra ott a mászterkárd.
Fogunk még arra járni, ne aggodj :) Egyébként nagyon szép a ház, látszik, hogy sokat agyaltatok minden részletén. A garázsért egyenesen irigyellek:)
Van fényképed a csörlőd felszereléséről? Sokat agyalok, hogyan csináljam, van egy adapterem, amire rá tudom rakni a csörlőt és szépen fel tudom szerelni előre, felfogatási pontot tudnék hátra is csinálni, csak az a bajom, hogy ha föl akarom szerelni, valószínűleg leszakad a tököm is. Lehetséges, hogy hátra valamilyen más csörlőt kellene pakolnom. Nem akarok úgy járni, mint a ráccsal, hogy éles helyzetbe ha mozgatni kell, akkor gyakorlatilag a kezem is leszakad.
Vagy csak nehezen mozog a munkahenger és amikor lelépsz a fékről lasssan tolja vissza a tárcsa.
Egyébként akkor is hallod ha visszalassítasz 50-ről??? Persze szigorúan motorfék, visszakapcsolgatással, hogy a féket még véletlenül se használd. Ha akkor már nem hallatszik akkor tuti a fék környéke...