Keresés

Részletes keresés

lala0210 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 883
Szerintem teljesen fölösleges ezzel tovább gyötörnötök egymást, úgysem győzitek meg a másikat, valahol a kettőtök között lesz az igazság. BPD Ikarusfánk, Te meg Evobusfánk vagy, az igazság meg odaát van :-)))
Előzmény: MBman (882)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 882

Hát nemtudom.... Én Zeg Budapest között jártam vele, 3 órákat ültem végig pihenő nélkül, és teljesen kipihenten, nem elzsibabdva szálltam le róla.

A belseje nem zörgött (igaz, hogy nagyrészt a sztrádán járt), 800 ezer km-rel motorikusan is nagyon jó volt. Most meg már az Árpibusz üzemelteti a járatot

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (877)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.04.02 0 0 881
Hát én meg ezt szeretem -)
Előzmény: dbbuszos (860)
mercedes conecto Creative Commons License 2007.04.02 0 0 880

hy

 

monor-21 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 879
Fedvény : Felül 43 ülés a 15 méteren.
Előzmény: monor-21 (878)
monor-21 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 878

 

Felül 44-83 ülés a 15 méteren, alul büfé, társalgó, WC, stb.

 

Ilyen kell a Zeg-Budapestre........................:-)))

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.02 0 0 877
Akinek meg keringési zavar van a lábában (pl. saját édesanyám), az meg hatalmasra dagadt lábbal száll le róla. :'( És azért a szomszéd faluig elsétálni ilyen állapotban 4 km-t, nem túl nyerő. :(
Előzmény: MBman (875)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.02 0 0 876

Intouro (Volánbusz): elég szűk a hely, ülések se túl jók. Itt-ott zörög is. A VB szerintem túl hosszú utakra járatja őket, 200km-t nem nagy élmény vele utazni.

 

S főleg a falujárós szakaszok! Az ülések háttámláján a rinyalécecske szinte mindenütt el van törve (nem is álló utasokra lett tervezve), kapaszkodni fizikai képtelenség. :( Pedig néha igencsak heringjárat...

Előzmény: V_Carvalho (865)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 875

Az intourokban ugyanaz az ülés van, mint az újabb setrákban. Nagyon kényelmes.

Akárki akármit mond, nem kisebb a hely a lábadnak, mint bármelyik hasonló kategóriás buszban. (12 méter hosszú, 13 sor ülés). Lábtartó tényleg nincs, de akinek hosszú lába van, benyújtja az előtte lévő ülés alá. Aztán lehet is aludni hazáig :)

Előzmény: Törölt nick (871)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 874

"Zeg - Szfvár: HHM-753, a HSR-eknél valamivel gyengébb."

 

Igazad van, de én is rá gondoltam. CSak elírtam a rendszámot. A két HSR újan jöt (Setra 415 HD szerint), ez azért régebbi. A lényeg, hogy rá gondoltam

 

 

Az ICE-568 meg közel sincs még 11 éves, de ne zavarjon."

 

Nem zavar, csak a vezetője állította róla, hogy 96-os. A saját fülemmel hallottam. Ha valaki, ő csak tudja.

Előzmény: M62,171 (872)
lala0210 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 873

"Intouro (Volánbusz): elég szűk a hely, ülések se túl jók. Itt-ott zörög is. A VB szerintem túl hosszú utakra járatja őket, 200km-t nem nagy élmény vele utazni. 100-150 km-re viszont szerintem jó busz."

 

Szerintem az egyik legjobb busz, amivel valaha utaztam. MAjdnem setra 315 UL, annyibanan jobb, hogy magasabban ülsz, a sárhányó nem zavar, ha épp a kerék felett ülsz. Közelebb van a világítás. meg a légbefúvó. A motorja baromi jó. nagyon nyomatékos. Ahhoz képest, hoigy a törökök gyártják, nagyon nagyon jó....

 

Közel jársz az igazsághoz :-)))

Ha jól tudom, az Intouro lényegében a Setra S315 HD török változata, a németek csak olcsó Cetrának hívják :-)))

Előzmény: MBman (869)
M62,171 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 872

Zeg - Szfvár: HHM-753, a HSR-eknél valamivel gyengébb.

Az ICE-568 meg közel sincs még 11 éves, de ne zavarjon.

 

Veszekedni és egymást meggyőzni pedig kár, mert van, aki az Ikarust szereti, van aki a Setrát, de van, aki egyiket sem, csak a vonatokat. Nekem bejön mind a három ;-) Tartsuk tiszteletben egymás nézeteit, plíz!

Előzmény: MBman (869)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.02 0 0 871
Intouroval és 250-essel is megtettem ugyanazt az utat. Intouro nem tetszett, mert nincs benne lábtartó. Az ülésben fájt a hátam, az ülőgumóim is tropára mentek. Megváltás volt leszállni. 250-esen legalább az van.
Előzmény: MBman (855)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 870
nem ez a mérce, csak felvetette, hogy nincs benne leszabáéyzó.... én meg azt reagáltam rá, hogy "erő" sincs
Előzmény: V_Carvalho (868)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 869

"Pl. a Zeg-Szfv. között járó UL egy rakás fos. Örültem, hogy 20km után leszállhattam róla."

Én már utaztam vele haza pestről. 18:30 kor jött az ICE helyett. Semmi bajom nem volt vele. Tök kényelmes volt. Mi a bajod vele?(amúgy nemtom egyre gondolunk-e én a HSR-... rendszámúról beszélek)

 

 

"Intouro (Volánbusz): elég szűk a hely, ülések se túl jók. Itt-ott zörög is. A VB szerintem túl hosszú utakra járatja őket, 200km-t nem nagy élmény vele utazni. 100-150 km-re viszont szerintem jó busz."

 

Szerintem az egyik legjobb busz, amivel valaha utaztam. MAjdnem setra 315 UL, annyibanan jobb, hogy magasabban ülsz, a sárhányó nem zavar, ha épp a kerék felett ülsz. Közelebb van a világítás. meg a légbefúvó. A motorja baromi jó. nagyon nyomatékos. Ahhoz képest, hoigy a törökök gyártják, nagyon nagyon jó....

 

 

E98: szerintem ez is jó, csak a zalaiak a Setrtához hasonlítják, ahhoz képest viszont gyenge minőség.

Ezzel megfogtad a lényeget. A setrához képest ég és föld....

 

 

396-ossal én a lentivel utaztam sokat. Van olyan jó, mint a hozzá hasonló E98. Inkább úgy mondom, hogy az E98 újabb tervezés, és nem jobb. Semmivel. Az E98-nak azoka  hülye előre nyíló első ajtói.... nem lehet rá büszke az ikarus....

 

 

Setrák közül ICE-568-at emelném ki. Kb másfél millió km, 11 év. Belül semmi zörgés, kényelmes ülések, műszakilag is nagyon egyben van. Kérdem én, melyik ikarus fog ennyit kibírni? 10 év alatt eltűnnek a zártszelvényeik, úgy szétrohadnak.

A ZVR-100 is hogy néz már ki, belül le van lakva, szar az egész. pedig fiatalabb is nála, és közel se futott annyit....

Előzmény: V_Carvalho (865)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.04.02 0 0 868
Nehogy már ez legyen a mérce...:)
Előzmény: MBman (866)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 867
Elvették a jogsiját is?
Előzmény: monor-21 (864)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 866
De amint egy enyhe emelkedőhöz érsz, a setra már ott is hagyott téged :)
Előzmény: Grimbi (861)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.04.02 0 0 865

Akkor álljon itt az én véleményem is:)
Én utasszemmel nézem a buszokat.

ik250: nagyon kényelmesek az ülései. De számos más dologtól is függ a kényelem: szellőzés, rugózás, zaj... ebben viszont nem felel meg a kor követelményeinek. Az ülések viszont tényleg jók.

Intouro (Volánbusz): elég szűk a hely, ülések se túl jók. Itt-ott zörög is. A VB szerintem túl hosszú utakra járatja őket, 200km-t nem nagy élmény vele utazni. 100-150 km-re viszont szerintem jó busz.

396: bár csak egyszer utaztam ilyennel (GLA-290), kora ellenére sem okozott csalódást. Egyetlen gondom vele, hogy furcsán alacsonyan vannak az ülései.

E98: szerintem ez is jó, csak a zalaiak a Setrtához hasonlítják, ahhoz képest viszont gyenge minőség.

395/E95: ez az a típus, amit én nem küldenék autópályára. 3 órát baromi kényelmetlen utazni benne. Rövidebb távon viszont nem rossz.

Setra: ők tényleg tudják, hogyan kell jó buszt gyártani... (főleg JOP-499-et és FSJ-358-at emelném ki), viszont akad néhány gyatra minőségű is itt. Pl. a Zeg-Szfv. között járó UL egy rakás fos. Örültem, hogy 20km után leszállhattam róla.


Credo, Alfa: nincs sok tapasztalatom róluk (eddig 1-1 alkalom), de remélem, hogy előbb-utóbb tényleg minőségi buszokkal állnak elő. Magyar munkahely, magyar GDP :)
monor-21 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 864

IK-255

 

 

Hol gyorsult fel az 131-re, az érdi lejtőn lefelé, vagy hol? Kíváncsi lennék, a Rába hátsó híd milyen hangokat adott.... :)

 

 

Szolnok előtt!

4-es út.

a kolléga mint kiderült Abonytól tólta nekik csutkáig.

Pechjére ott állt egy trafi.

 

9 hónap garázsszolgálatot kapott büntiben.

 

 

Előzmény: MBman (835)
Grimbi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 863

Hogy miért van így nem tudom, de bármelyik Ik 200-as bal egyesében elüldögélek akár 8-10 órát is kiszállás nélkül, anélkül, hogy kényelmetlen lenne. Ez más típusoknál nem fordult elő egyszer sem, egy óra elteltével alig vártam, hogy felállhassak.

Előzmény: lala0210 (858)
Grimbi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 862
akkor meg kár beszélni is róla...
Előzmény: zaronka (849)
Grimbi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 861
Állítom, hogy autópályán simán otthagyom a Setrát, vagy a Mercit a 30 éves Ik 255-ösömmel :))
Előzmény: MBman (856)
dbbuszos Creative Commons License 2007.04.02 0 0 860
Előzmény: MBman (856)
dbbuszos Creative Commons License 2007.04.02 0 0 859
Megint hülyeséget írtál. Képzeld E95-el utaztam már 4-5 órát is, mégse volt semmi bajom. Tudod mi az E95? Vagy azt ismered, hogy C56? Vagy azt tudtad, hogy 1999-ben is készült 260-as? Ha ezekre azt mondod lejárt az idejük, akkor te semmit nem konyítasz az IKARUS-hoz. Szóval ne jelentgesd itt ki már másodszor, hogy lejárt az idejük.
Előzmény: MBman (850)
lala0210 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 858

Én meg pont fordítva vagyok ezzel :-)

A 250/256-osok ülései a legkényelmesebbek, már persze ha nincsenek szétülve, ami egyre ritkább... A Setrák ülései viszonylag kényelmesek, de nem az igazi. Ízlések és pofonok :-)))

Viszont az tény, hogy semmi sem örök, a régi 200-asok sem, szépen lassan pótolni kell őket valamivel, az utas csak annyit lát egy 200-asból, hogy már megint az a régi sz*r jött :(

Annak örülök, hogy a ZV a Setrákra állt rá, sztem az egyik legjobb nyugati típus...

Előzmény: MBman (855)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 857

Mutathatnál azért olyan 256-ost, amelyikben nincs szétülve az ülés...

Előzmény: lala0210 (854)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 856

Teljesen mindegy, hogy melyikre értem, mert a maga korában jó volt a 200-as széria is, aztán utánnuk megváltás volt a 300-as, az is jónak számított. De ma már csak az ikarus fanoknak jó. MA jöttem a sztrádán, előttünk egy 395-ös, füstöl, mint az állat. Hát kérdem én, ez a jó?

 

Az E98 se egy jó busz. Nemtudom, ültél-e már hasonló korú, felszereltségű nyugati buszban (Mrcedes, MAN, Setra). Hát öregem, zongorázni lehet a különbséget.

Olyan érzése van az embernek, hoyg úgy van összedobálva....

 

De miért jött be jobban a 256-os?

Előzmény: Törölt nick (852)
MBman Creative Commons License 2007.04.02 0 0 855

Akkor te még nem ültél setrában (vagy merci intouro). Öregem, beleülsz, megteszel 250 km-t, és nem akarsz kiszállni, annyira kényelmes.

A régi ikarusokban (250, 256) is egy nagy szar az ülés, akárki akármit mond. A 395-höz képest lehet hogy jó, de nehogy már ez legyen a mérce.....

 

 

Előzmény: lala0210 (854)
lala0210 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 854

Azért azt tegyük hozzá, hogy az üvöltő nagyrába az utasok 99%-ának nem jön be, és a Volánok nem a buszfánkokból akarnak megélni :-)))

Viszont olyan kényelmes üléseket (persze nem szétült állapotban), mint a 250/256-osokban vannak, már nem találsz a mai új kocsik többségében, akár Setra, akár EAG...

Előzmény: Törölt nick (852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!