Hali!!A kérdéshez nem tudok hozzá szólni.De ha megvetted akkor írnál róla hogy a hőfok milyen gyorsan és kb hány kilóméter után melegszik üzemire??Ja és hol van az üzemi hőfok??Szal kicsit írnál a hőfokjáról.Válaszod előre is köszi.
Sziasztok! Szeretnék egy Madison tulaja lenni. Volna is egy. Pöcc/röff a gép.
Nekem kicsi motorom volt,de Ő nem picike.
A kisöreg mikor megvette nem igazán használta mert félt rajta 125-ös. Elfelejtette hogy nyílik az ülés. Nekünk ami van azon a hátsó lámpánál van a zár.
Mindenre rájöttem mire való,de a bácsi akinek a garázsában állt nem tudta megmutatni hogy az ülés hogyan nyílik.
Szeretnék segítséget kérni hogy merre keressük a nyitási lehetőséget. Köszönöm.
Hali.Olyan kérdésem van,hogy Malaguti madison akinek 15-150-180-as van annak ilyen időben milyen gyorsaj melegszik fel a hőfok és hol áll meg ill. hol az üzemi hőfok??A régi három kerek műszerfalosnál??Előre is köszi!!
Üdv mindenkinek.Van egy Malaguti Phantom F12-esem,és görgőket szeretnék cserélni benne.A gyári 6,2g-os,ami egyszer már cserélve lett az előző tulajnál,mert a motor már bevan járatva,de minden gyári rajta.Szerintetek most hány grammos görgőket vegyek bele?Mit ajánlotok?
Sziasztok.A multévben vettem egy dugatyut meg új csapágyat a főtengelyre,és most olyan gondom van hogy eddig mentem durván 200km és elkezdett a variátornál csunya csiszoló hangot adni,és ahogy forgatom kézzel a tengelyt megakad ,de mikor levettem a hengert ugy szépen forgott a tengely.Most nem tudom mi lehet a gond vele,meg azt is megfigyeltem hogy a uj dugatyu a falán karcok vannak rajta,Most lehet hogy a henger fejem kuka és azért csiszol a variátornál?Köszönöm előre a válaszokat.Üdv
A segitségeteket szeretném kérni,a Malaguti F12 motorom az első elinditás után menetközben "majd kiugrik alólam",majd ha a motor már bemelegedett 50 fölé nem megy a mutató,majd pár km megtétele után a gázkart nem mozditom semere es magátol kigyorsul a motor a mutató a 80 nál jár.Az lenne a kérdésem mi lehet a gond?(ujabb karibi van rajt) variátor,szij,kuplung rendben.Nagyon köszi a segitséget! ZOZO
Apósom pincéjében találtam egy ősrégi Malaguti mopedet, szeretném kérni a segítségeteket, hátha valaki felismeri és meg tudja mondani a pontos típusát!
Feltöltöttem 1-2 képet róla, sajnos nem a legjobbak...
Sziasztok,segítséget kérnék!Malaguti F 12-es,minden előzmény nélkül felpörög,mintha valami szellem csutkagázt húzna.Már kétszer majdnem elszálltam.Mitől lehet ez??
Segítségeteket szeretném kérni! Június hónap elején vásároltam egy 2001-es évjáratú Malaguti F12 50-es robogót. Nagyon frankón ment, majd az akksija megadta magát, és vettem egy újat.
Miután betettem az akksit, önindítóztam és ezt követően a CDI panelen a jobb alsó kábel elkezdett füstölni. Az akksi bekötése helyesen történt, víz nem érte a motor vezetékeit. Az eset óta a üzemanyag szintjelző nem működik gyújtás kapcsolásnál.
Valakinek ötlet mi történt és az hogyan orvosolható?
Helló , én új vagyok itt , a jövőhéten szeretnék vásárolni egy Malaguti robogót , és a tanácsotokat szeretném kikérni , összesen 200.e FT-om van a robira+ ugye majd a forgalomba helyezés költségek . Az egyik 150cm3 http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/44824/malaguti-madison-150 17.000km el
nem tudom eldönteni , hogy melyik legyen , igy elsőre a 150cm3 nagyon egyben van , ez majd mondjuk majd a motorszemle közben kiderül. De nekem inkább a 180cm3 kellene a nyomaték miatt , de az a 10.000km annyira hihetetlen számomra -_- . Szerintetek? A másik kérdésem hogy tudtok nekem egy olyan odlalt linkelni ahol , az összes cm3-es Madisonak le van írva a paraméterei , hogy mennyit eszik , mik a méretbeli különbségek a egyes motorok között , + hasonlók érdekelnének . Válaszotokat előre is köszönöm . Üdv. Norbi
Helló! Én úgy oldattam meg,hogy a kuplungtányért fémragasztóval összeragasztottam a csillagtéttel.Tehát a tengely végénél van az anya-alátét-csillagtét-kuplungtányér stb.Ragaszd össze,és majd úgy tedd fel.Ha nem ragasztod össze lehet úgy is jó lesz,de inkább így csináld.Csak a hézagoló karikákat ne felejtsd el,de ugyis látod,hogy majd az anya nem e a tengelyen fog felfeküdni.Lényeg,hogy nyomja a csillagtétet.Remélem sikerül,vagy már sikerült is.Bocs,hogy rég jártam erre.
"Eddig magam javítottam.Volt hibája mert valaki a variátor felől elfelejtett egy hézagoló karikát visszatenni ami azt eredményezte,hogy a főtengely végén a fogazást ledarélta.De ezt megoldottam"
Nekem egy F12 50ccm van,levegős.Már írtam hogy jártam vele de nem bántam meg.Jó moci.Eddig magam javítottam.Volt hibája mert valaki a variátor felől elfelejtett egy hézagoló karikát visszatenni ami azt eredményezte,hogy a főtengely végén a fogazást ledarélta.De ezt megoldottam.Amugy is uj variátor van most benne.Alkatrészt rendeltem már pestről is a malaguti szalonból.Egyébként segítőkészek mint ahogy Békéscsabán az Italmondo kft.Ráadásul gls csomiküldő szállít,tehát hamar itt van.Valaki irta itt,hogy a görgők mit és mennyit befolyásolnak.Tapasztalatom és ezt az Italmondo-nál megerősítették,hogy a görgők súlya nem határozza meg a végsebességet,csak a gyorsulást.Nehezebb görgővel jobban gyorsul,de hajlamosabb lehet szélben nehezen kipörögni.Az f12 gyári görgője 6.5gram.Ezzel volt jó,könnyebbel nem jó.A végsebességet lehet a variátor hézagolójával változtatni,ha ol. kiveszünk.Figyelem! Ügyeljünk arra hogy az anya,és az alátét visszatételekor nehogy ne szorítsa le a kuplungtányért!Mert menet közben rázni fog a motor,de néha alig észrevehetően,és a főtengely végén a libafogat ledarálja.Én kb. 110kg vagyok,és 70-et megy utazóba.Szerintem jó.A dombon is megy fel mint ahogy illik.78-at mentem vele,de még volt benne.Most azt nem tudom hogy mióta ilyen melegek vannak és felmelegszik a kicsike fütyülő hangot hallani a kipuff oldalon.Egyszer már csinálta,de akkor is meleg volt.Egy ideig nem csinálta,csak ahogy megint meleg van.Lehet csak a levegő játéka.Remélem nem főtengely csapágy.Az okosok szerint az marha zajjal lenne.Remélem befogadtok malagutisok.
Először is új vagyok itt,és örülök hogy találtam malagutisokat.
Nekem egy 50-es levegős 2000es model van.
Megvagyok vele elégedve,én 255ért vettem 2003-ban.Persze kicsit átqrtak vele.Motorja jó,csak a variátor beteg lett mert valaki hozzányult.Aztán kezdte a gyertyát évente ölni.Pedig egy darabig jó volt.Azért írom le ezeket mert szeretném a tapasztalataimat megosztani veled(veletek).Benzin ólommentes 98as.Az olajjal vigyázz mert az szívatott meg.Először castrolt használtam,majd áttértem a valvoline-ra.Na itt rontottam.Szar bele az olaj,ráégett a gyertyára.Azt csinálta hogy néha belehörgött gázelvételkor majd még durrogott is.De ha adtam gázt ment tovább.Na gyertyhiba volt.Tehát olajat most cseréltem,jól is ég ki a gyertya.Szép tiszta,őszbarna színű.Gyertya tipus az enyémnél NGK B8HS vagy NGK BP7HS.
Olaj full synthetic 2Tcsak! (teljesen szintetikus 2T)A moci külön olajozza ugyis.2tartáj van.Most én egy német rallye olajat használok a neve FUCHS.Ráadásul olcsó is,nem mintha ez volna a cél.Mentél már vele mielőtt megvetted?Nem rázza magát?Ha nem húz a kormány el is tudod engedni olyan 40-nél akkor jó a váz.Mert ahogy irtad törött volt.Ha húz akkor meggondolandó a vétel.Remélem segítettem.
Üdv Mindenkinek!
Hmmm....gyanúsan jó vételnek tűnik...:)
Megvetted már? Érdekelne hogy mennek a digit-es F15-ös gépek. Nekem egy '96-os klasszikus F15-ösöm van, semmi bajom vele ( két éve van meg ), azonkívül hogy kicsit zörögnek rajta az elemek, és folyton utána kell húzogatni a rögzítő csavaroknak. Gondolom ez inkább a budapesti utak hibája...Egyébként széljárástól függően :) 75-85 km/h a vége, a gyorsulásával nem igazán vagyok megelégedve. Ja, és tikkre 2.8 lityit eszik 100-on.
Érdekelne szakemberek véleménye, hogy hogyan lehetne kicsit jobb teljesítményt kicsiholni belőle. Egy 70-es henger mennyit dobna rajta? És persze kíváncsi vagyok a többi Malaguti tulajdonos véleményére, a robogójukkal kapcsolatban....
F12-est akarok venni kb 200e Ft-ért.. Ha van akinek van vele tapasztalata akkor írja le plz. Remélem hogy jó választás lesz. Érdekelne, hogy a levegősnek a fogyasztása, teljesítméyne stb...
köszi
apropopo
25 évesen az első motoromat szeretném holnap meg venni, (körüljárás után) egy malaguti F15-ös re esett a választás.
Olaszból hoszták, műanyag elemek voltak rajta töröttek ezeket kijavították, illetve kicserélték + kapott egy piros festést.
2001-2003.-ig sacolják az évjáratát, 50cc, digites, vízhűtés, elől-hátul tárcsa fék, ja mindössze 2800 km van benne.
A kérdéseim:
- jó vétel 250 eFt.-ért?
- olvastam a milyen olajat és benzint kérdéseket, válasz nem volt ott!? ez is érdekelne
- bármilyen tanács, segítség, műszaki leírás, bármi!?
Mint az alábbi kép is bizonyitja ,robogóról van szó,és szerintem a robogók közül is az egyik legszebb formájúakról!
Természetesen azok jelentkezését várom akiknek szintén van ilyen tipusú robbancsuk,illetve kedvelik ezt a tipust!
Nekem egy F 12-sem van 70-es levegős!
Várom a tapasztalatokat erről a tipusról,de természetesen minden olasz gyártmányú robbancsról is!
Hasznos lenne ha minél több infót tudnánk cserélni az olasz és ezen belül a Malagutikról is!
Gondolok itt szervizelési lehetőségekre,alkatrész beszerzésekre,és egyéb hasznos információkra!