"Úgy jön ide h nem értem miért nem az olyan buszokat cserélik le mint az a MAN miért a 3 éves EAG Volvokat???"
De az érintett E95-öst valószínűleg nem eladták, hanem áttették egy másik fordára. Szóval az alfa régiók nem az ikarus volvok helyére érkeztek. Hanem a sor végéről kihajították a legöregebb 260-asokat, helyükre jöttek az az alfák.
Az már egy más történet, hogy fordacsere is történt.
Az érintettek megítélése szerint vannak voltak a MAN-nál rosszabb állapotú buszok is, amelyeket le kellett cserélni. De már nem sok lehet hátra neki...
Amúgy nem értem, miért sírják vissza az E95-öst, az alfa régiók sokkal-sokkal kényelmesebbek, a K-s rendszámúak ráadásul egész jó össze vannak rakva. Az ilyeneknek egy rossz 260-as kellene adni, majd megtanulnák megbecsülni a jó buszt.
A K..-s rendszámúak amúgy klímával felszereltek, nem?
A HRE-727 helyett közlekedő Alfa Régionak, mintegy 2m-rel hosszabb az utastere. Ugye Te sem gondolod komolyan, hogy a két busz ugyanakkora férőhellyel rendelkezik?
Nem tom konkrétan de vmi HRE volt a rendszáma a busznak... Ez volt a 14.50es Zeg-Pusztaszentlászló járaton(amíg volt ilyen annak idején....) Úgy jön ide h nem értem miért nem az olyan buszokat cserélik le mint az a MAN miért a 3 éves EAG Volvokat??? Sztem nem nagyobb az Alfák befogadóképessége mint az e95é....
A parlament június 25-én úgy döntött, hogy csökkenti a közlekedési vállalatok által igényelhető támogatást, melyet eddig a kedvezményes bérletek és jegyek után kaptak. Ez évi 238 millió Ft kiesést jelent a Zala volánnak, ez pedig biztos, hogy fordák megszűnésében fog megmutatkozni.
"mit mondjak... Egyszerűen katasztrófa az a busz..."
Ez így van. :) Én is utaztam már vele egyszer a Sümeg-Zeg játraton. De futnak ennél rosszabb buszok is még. (magyar gyártmányúak). :))
"Ilyenkor nem értem h a három éves e95ösöket mért kellett Alfákra cserélni??? Amikor még ilyen buszok is futnak...."
De a MAN-hoz hogy kapcsolódik az e95-ösök alfa volvora cserélése, azt nem értem.
Valószínűleg azért voltak a buszcserék, mert az alfa regiok nagyobb befogadóképességűek, és ahol szükség volt erre, ott vot csere. Erre tudok gondolni.
Konkrétan melyik fordán volt ilyen csere? És mi lett az érintett e95-ösökkel?
Ma egy kanizsai GHR... rendszámú MAN-nal jöttem haza.... Hát mit mondjak... Egyszerűen katasztrófa az a busz... Ilyenkor nem értem h a három éves e95ösöket mért kellett Alfákra cserélni??? Amikor még ilyen buszok is futnak....
A két fiú felváltva hajtotta a Contactot és a Setrát, míg az apa csak a Setrát. Az apa nyugdíba vonulása után a két idősebbik fiú hajtja felváltva a Setrát, míg a legkisebb fiú a Contactot és néha a Setrát. Na most jól kiveséztük a családot.-))
"és belülről is normális órája van amiről hátulról is le lehet olvasni a számokat, nem mint az eredeti keskeny Setra óráról"
Én csak kívülről kérdeztem :) Amúgy világos, belülről teljesen más mindegyik kocsi. A KNM meg HUU közül HUU-nak jobb a belseje, jobbak az ülései. A KNM tipikus helyközi, szűkek az ülések, jobban el lehet férni középen. A helyközinek viszont kicsit ellentmond az egyszárnyú ajtó :)
"Konvekta légkondija van nem pedig gyári klíma..."
Ezt inkább ne firtassuk. A BPS-001 nevű 250-ben lehet hogy jobb klíma van, mint abban :)
Állítólag megszűnik Sárváron a cég (vagy valaki megvette és már nem kellenek szerződéses járatok... Így onnan a csotrogányokat elhozzák Zegre, a MAN-okat meg viszik vissza fehérvárra. Pontosan nemtudom mennyi MAN közlekedik zegen, de legalább 10 biztos.
Nem tök ugyanolyan mert a HUU-n van Zeg tábla tehát nagyobb hely van a szélvédő felett és belülről is normális órája van amiről hátulról is le lehet olvasni a számokat, nem mint az eredeti keskeny Setra óráról.... A hátfalán is csak 2 szellőzőrács van nem több és Konvekta légkondija van nem pedig gyári klíma... Amúgy tetszik a többi ilyen busz is.... A harmadik gyerek pedig Rába Contactot vezet.
Nekem úgy rémlik, van egy harmadik gyerek is, aki szintén a volánnál dolgozik, csak egy másik buszon.
"Kívülről még mindig gyönyörű....sztem legalábbis:D)."
Kívülről tök ugyanolyan, mint a kanizsai JJT, a keszthelyi JWC, és az egerszegi KNM. Azok is ennyire tetszenek? :)
Nem teljesen ide kapcsolódó hír, hogy GPS nyomkövető rendszert szereletek a VT Transmanos buszokba, egyelőre csak az ikarusokba. A MAN-okat hamarosan viszik el, helyükre jönnek jó kis 260 (vagy263)-asok Sárvárról. :)