Keresés

Részletes keresés

Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 468
Na ez olyan jó hír, hogy akár haza is mehetek!:)
Bye: Arabella
Előzmény: stoki (467)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 467
.... UGYAN MÁR RÁD HARAGUDNI, de tegnap tényleg keményre vetted a figurát még ha tele volt smile-okkal is ...
Előzmény: Arabella (465)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 466
Bahh

Ez nincs benne, ehhez ez a katalógus túl pici van benne 5 pedál, de ezek PD-xxxx típusuak.
Nem tudod mi az SPD ???

Előzmény: Bahh (464)
Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 465
Szóval haragszol! Legalább ezt tudom....... De hogy miért?
Arabella
Előzmény: stoki (463)
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 464
Előzmény: Madarka (456)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 463
... na akkor tudod miért haragszom !!!!
Előzmény: Arabella (462)
Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 462
Nem akarsz velem társalogni, nem haragszol vagy mit nem??
Ne idegelj! Uncsi nélkületek a nap....
Arabella
Előzmény: stoki (461)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 461
Akkor valahogy így van a hangsúly...

...tudod, NEEEEEEMMMM !!!...

Előzmény: Arabella (460)
Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 460
mit nem???
Előzmény: stoki (459)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 459
Arabella

...tudod nem...

Előzmény: Arabella (454)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 458
Madárka megint jó beszél !!! én is ugyanezen okból váltottam meg még + ..., de ezt már kidumáltuk ...
Előzmény: Madarka (456)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 457
BAHH

Terepezés ... azt hiszem igazad van :-)

Előzmény: Bahh (455)
Madarka Creative Commons License 1999.06.24 0 0 456
Bahh,

Nyugodtan vegyel aluvazat. Ha autokat akarsz lefejelni akkor ugyis a nyakadra tekerik a vazat es ez esetben a garancia sem hinnem hogy ervenyes. Bukosisakot viszont mindenkeppen vegyel.
En akkor adtam fol a vekonykerekes bicajozast Magyarorszagon amikor Leanyfalunal az egyik lejtos ut vegen az ut teljes szelessegen vegigmeno vizlevezeto volt, az uttal parhuzamos racsokkal. 30 korul mehettem, az eredmeny kb 1 centis begyurodes a duplafalu felnin es szetszakadt gumi.

Előzmény: Bahh (452)
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 455
Stoki
persze hogy turheto a szett, direkt 105-t keresek :-))
Az a baj, hogy talaltam Giant-et, Specialized-ot meg Cannondale-t 105-el, de mindegyik alu vaz volt. Az elozo ket vazam CrMo, de itt orulok, ha talalok egy kisebb bringas boltot:-((
Mit ertesz a terepezes alatt? A pesti utakat szerintem annak lehet venni, a hatso Mavic MA2-es felnimet (ez nem eppen a legstrapabirobb, de akkor annyi penzem volt) mar tobbszor kellett cserelnem:-((
Előzmény: stoki (450)
Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 454
mér?
Előzmény: stoki (451)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 453
Látod Bahh, Madárkával megint egy véleményen vagyunk ...
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 452
Madarka
Nem nagyon tudom elkepzelni a vaztorest, bar volt ra pelda, hogy egy CrMo villam eltorott a pesti utakon, raadasul nem is a hegesztesnel, hanem folotte egy kicsivel:-(( Szinten egy CrMo-bol keszult Tange vazas geppel fejeltem le egy Wartburgot, a villa tobol egy kicsit meggorbult, de tores itt sem volt. Az aluminiummal majd jobban vigyazok es kulonben is alig van mar Wartburg:-))
Előzmény: Madarka (449)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 451
....ja .....
Előzmény: Arabella (448)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 450
LAZ
Üdv, körünkben, hát a géped az igen olcsóra sikeredett, de ha neked megfelel, akkor nincs semmi baj ...:-)

BAHH
Nem mondom nagyon szép darab ...
Amit leírtam az a szerény véleményem volt, én inkább acélváz hívő vagyok a lejjebb leírtak miatt. Mivel a Trek-ék tudnak kerékpárt építeni, lehet, hogy nem jársz ezzel a géppel rosszul. A küllők bírják-e nem tudom, de mivel itt egy versenygépről van szó, nem hiszem, hogy terepezel, így a felni nincs kitéve komolyabb ütésnek nem hiszem hogy gond lenne vele. A képből itélve az első radiálisan van fűzve a hátsó már keresztezve, ami korrekt. Hogy miért csak ennyi küllő - légellenállás és súlycsökkentés lehet az ok..., de nem hiszem, hogy trekkéknél alul lenne méretezve a dolog.
A kérdés, hogy milyen bringás vagy ???
Erőteljes bringagyilkos, vagy egy szolidabb emberfajta ..., de ez a gép egy hobbiversenyzőnek megfelelően néz ki a képből ítélve.

Nézdd meg mennyi garanciát adnak a vázra !!!
Ha 5 év akkor gondolkozz ...
(Pl. egy jobb acélvázra már 10 év garancia van.)
A szett egész türhető ...

Madarka Creative Commons License 1999.06.24 0 0 449
Bahh,

Azert nem lehet olyan nagyon rossz az az aluminium, ha nehany legismertebb gyarto abbol csinalja a csucsmodelleit. (Pl. TREK).
Az egyebkent valoszinu, hogy ha eltorod a vazat azt Magyarorszagon nem lehet megcsinaltatni, nyugaton meg nem eri meg.

Előzmény: Bahh (447)
Arabella Creative Commons License 1999.06.24 0 0 448
Stoki bácsi haragszik rám?
Arabella
Előzmény: stoki (445)
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 447
Stoki
Szerinted ne is vegyek alu vazat? Pedig nekem ez nagyon tetszik:
TREK a ROAD-nal a 2200-as.
Keveslem a kulloket a kerekekben! Bir annyit vajon, mint egy 36 kullos?
Előzmény: stoki (445)
Laz Creative Commons License 1999.06.24 0 0 446
Na tessék, végül ezt a topic-ot is felfedezem. Tíz év bicaj mentesség után két hete vettem egy Csepel brinyiglit a koróban. 27 pénz volt gondoltam ez biztos jó üzlet. Ahogy itt olvasgatom a szakértőket úgy érzem nagyon sóher voltam :( Nekem korábban is Csepel gépem volt (Sas márkájú) nagyon szerettem bár egy kicsit rövid volt a váza és nagyot lehetett vele esni amikor az ember kanyarodott és a pedál beleért az első kerékbe. Ja, és engem is érdekelne valami gyengébb biciklitúra (ha lehet esőmentesen).
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 445
Madarka !!!

... és ugyanazt tudja, mint az az acélváz.
Mert ahhoz, hogy ugyanazt a szilárdsági jellemzőket megkapjuk kb. 3x annyi anyagot kell összegyúrni az alu-ból mint az acélból.
Egy CrMo cső (olcsóbb) cirka 1 mm falvastagságú egy szénacél (2mm), egy alu meg (3mm). Így amennyivel könnyebb az alu, annyival több is kell bele, tehát oly sokat nem lehet nyerni, csak jóval merevebb lesz a váz ...
Egyébként az aluötvözetből is van többféle általában 8000 vagy ennél nagyobb számmal szokták jelölni.
Szóval én még mindig fenntartással kezelem az aluvázakat ...
A szénszál az más kategória nem olyan rosszat hallani róla, mint az alu-ról, csak még kiforrandóba van ...

Előzmény: Madarka (444)
Madarka Creative Commons License 1999.06.24 0 0 444
Stoki,

Az acelvazat bicajboltban kerdeztem meg az eloadotol. Legalabb 5 fele otvozet meg falvastagsag letezik csak az igenyesebb kategotriaban, ebbol amelyik ugyan olyan vazmeretnel ugyan olyan sulyu mint egy aluminium, az 2-3 x annyiba kerul. (Alubol csak egy fajta otvozetet lattam minden gyartonal). Volt muanyag, azaz szenszalas vagy valami ilyesmi bicajuk is, felelmetes, hogy kisujjal fel lehet emelni. Egyebkent nem volt tul bizalomgerjeszto, megkopogtattam a vazat es kb olyan erzes volt mintha egy muanyag kolasuveget utogetnek.

Előzmény: stoki (439)
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 443
Mindenkinek
Itt van meg egy hasznos link, hatha erdekel valakit!
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 442
Stoki
Rohloff Ez egy philamy katalogus, a prduits/rohloff/speed hub kattintgatasokkal megtalalod a leirast, de sajnos kepem csak otthon van a papirra nyomott katalogusban:-(( Ja, es persze minden franciaul:-(( En mar egy angol nyelvunek is baromira orulnek!
Előzmény: stoki (439)
Bahh Creative Commons License 1999.06.24 0 0 441
Stoki
Rohloff Ez egy philamy katalogus, a prduits/rohloff/speed hub kattintgatasokkal megtalalod a leirast, de sajnos kepem csak otthon van a papirra nyomott katalogusban:-(( Ja, es persze minden franciaul:-(( En mar egy angol nyelvunek is baromira orulnek!
Előzmény: stoki (439)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 440
DoubleBack

A "HEGYHÁT kerékpárüzletből" (II.ker Galóca u.13.) és ott volt kitéve egy cateye és egy másik shimano katalógussal együtt. Ezekbe az a jó, hogy magyar nyelvűek, így nem kell az angollal küzdeni, valamint van benne műszaki adat (táblázat) ... mi mivel kompatibilis, mekkora a súlya stb.
Erősen gondolkodunk, hogy be kéne szkennelni mind a hármat és kidobni a kolléga szerverére, de ez még a jövő ...
Egyébként elég színvonalas füzetecskék, érdemes megnézned ...

Előzmény: DoubleBack (438)
stoki Creative Commons License 1999.06.24 0 0 439
Csőváz mindenkinek !!!

OPIPAPI
Milyen évjáratú, így első hallásra -NEKEM - nem tűnik rossznak, de fontos, hogy zsír új legyen ...

MADARKA
Te magad megválaszolod, de az összehasonlítás abból a szempontból nem jó, hogy az XTR az a Shimano csúcsa és azt még a versenyzők közül se mindenki engedheti meg...Egyébként az 50 gramm a két cucc között inkább 1,2,3 kilo (most néztem meg), de a Shimano éppen ezért csinál ennyi kategóriájú szettet. Most már, hogy végigolvastam a 99 katalógust azt kell mondjam mindenki megtalálja a magának valót. A cég az "ACERA"-ig azt írja, hogy "hobbi- és Szabadidő MTB Alkatrészek" az "ALIVIO" egy köztes, míg az utána jövőtől "STXRC", már "Sport MTB alkatrészek". Meg kell nézni az árakat az igényeidet és akkor rögtön kiderül, hogy mi a jó neked. Van egy gazdasági oldala, van egy esztétikai oldala, van egy használati oldala és ez mind-mind az egyéntől függ. Én többet használom a gépemet (évi 5-10 ezer km télen-nyáron, hóban, sárban) és egy alivio szintű ('93 exage LT szettel) nyomulok azóta és nagyon meg vagyok elégedve vele. De ha újat vennék, akkor STXRC-től kezdenék valamit beszerezni. A fékeimet most fogom ledobni egy STXRC-re, ha minden jó megy ...
Az aluváz ... hát nem tudom egy kategóriát néztél ..., mert ugye lehet műanyagból is csinálni vázat és az még könnyebb, mint az alu, de a használati értéke a béka segge alatt. Véleményem szerint egy árba, de az alu inkább többe kerül. Persze, ha egy 0,2 mm változó falvastagságú acélvázat néztél az biztos többe kerül mint egy jobb minőségű aluváz ;-) ???

BAHH
Van linked róla ???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!