Már valaki korábban is írta, de most én is leírom. Mielőtt elküldesz egy hozzászólást, olvasd már el az irományodat, és tedd ki a mondatközi, mondatvégi az írásjeleket. Így se füle se farka az egésznek, nem derül ki hogy kérdezel-e, vagy kijelentesz. Az ordító helyesírási hibákról nem is beszélve.
"Tudni már hogy melyik fordák szünek meg"
Elvileg neked kellene tudnod, hisz te vetetted fel, hogy "telephelyek" szűnnek meg
"Kehidakustányról hajnalban három busz is megy Keszthelyre minek három busznak bemeni hajnalban?"
Ha részletesebben megnézed a menetrendet, kiderül, hogy szükség van rá.
Az első járat Kehida-Szentgyörgyvár-Sármellék-Keszthely útvonalon megy.
A második Szentgrótról indul, szentlászlót, kehidát, csányt, felsőpáhokot, alsópáhokot és hévizt érintve, Szentgyörgyvárat, sármelléket kihagyva megy Keszthelyre.
A harmadik szintén szentgrótról indul, de útba ejti apátit, szentgyörgyvárat, sármelléket is.
Nemcsak azt kell nézni, hogy honnan hova megy, hanem azt is milyen településeket érint. Könnyen lehet, hogy az első járattal kehidáról keszthelyre, a másodikkal szentgrótról sármellékre, a harmadikkal meg kehidáról apátiba utaznak.
Zalaszentivánt például hajnalban 4 busz is érinti, de mindegyik különböző helyekről indul, illetve más-más zsáktelepüléseket érint.
17.10 kor két busz is indul Zeg-Nagykapornok-Zalacsány ,Zeg-Nagykapornok-Pókaszepetk. Ezek a járatok ki vanak használva? Kemendollári 5.13 kor indul Egerszegre?
"De a ZV nem hiszem, hogy MAN-osodni akar, én egy 300-as sorozatú Setrára gondolok, vagy esetleg vmilyen Volvora."
A 300-as setrák gyártását legkésőbb 2003-ban befejezték. Ilyen biztos, hogy nem lesz (ha igazak a dokumentumban írtak, és betartják) . A második, ami eszembe jutott, egy magasított Irizar Volvo.... ki tudja.
Ok, ha áfa nélküli ár, de akkor is kevés. A német használtjármű portálon a legolcsóbb szóba jöhető 415 GTHD is nettó 60 millió Ftnak megfelelő euró.
"Nem akarok találgatásokba bocsátkozni, de gyanítom hogy le fog kerülni az egyik kocsi a Nk-Bp járatról. Persze ez csak tipp."
Szerintem is. Na de nem az új szerzemény megy majd helyette, hanem zegről elviszik az egyik buszt, helyére jön az "új" :D Persze ez is csak tipp. (Ha így lesz, remélem nem az ICE-568 lesz az)
"Nem tartom valószínűnek, hogy így van, nyugodtan lehetett volna ZVRT-.. rendszámot is kérni."
Nem, mert 4betű-2szám, 5betű-1szám formátumú rendszámokat nem régóta (kb. 5 éve) lehet rendelni. Ahogy írtad, a hagyományos 3betű-3számnál jóval drágábban.
"Szerintem csak megkülönböztető jel, hogy a 0-val kezdődőek személygépkocsik, az 1-el kezdődőek meg buszok."
Valószínű így lehet. De én valahogy rögtön "T" betűre asszociáltam, amikor először láttam az egyik E98-on.
Amúgy érdekes, hogy 45 millióból milyen másfél éves buszt lehet venni, ami csak annyit futott, amennyi ott írva vagyon :) (Bár nemtudom, ez nettó vagy bruttó árat jelöl)
Egy ilyen kívánalmaknak megfelelő 400-as setra piaci ára 65-70 millió Ft körül van. A Merci Tourismo se sokkal olcsóbb.
"Szerintem az 1-es szám "T" betűre utalhat: ZVR-1xx = ZV RT."
Nem tartom valószínűnek, hogy így van, nyugodtan lehetett volna ZVRT-.. rendszámot is kérni. (Biztos drágább lett volna, de mit számított akkor ez.)
Ráadásul ahogy laprugós kolléga is mondta, a Hondák is a volán céges autói, legalább annyira a volánhoz tartoznak, mint a hogy a buszok. CSak nem utasok utaznak velük.
Szerintem csak megkülönböztető jel, hogy a 0-val kezdődőek személygépkocsik, az 1-el kezdődőek meg buszok.