Szerintem igen. Nem lehet az, hogy ugyanaz a játék van velük is, hogy az alvázat, meg a motort a volvo gyártja, a többit meg valaki más? (Mint a Merci Connectokat, Alfa regiokat, Irizar Volvokat, Irizar Scaniakat).
A két új volvot A-tól Z-ig a Volvo gyártja, nem? Mi a pontos típusuk?
A Makón balesetet szenvedett busz is Berkhof lehetett, a feliratból ennyi látszik: " erkHof" De nem biztos, hogy Volvo.
"Azért érdekes, hogy olyan típus nyert a tenderen, ami ennyit eszik."
Az 50-60 liter szerintem nem kirívóan sok. Ha a MAN félgázon sztrádán haladva 30-at eszik meg, városban 20-as 30-as tempónál, állandóan indulva-megállva, plusz még az automata váltót is figyelembe véve ennek kétszerese nem sok. Ezekben is 360 LE-s motor van, mint a BKV-sokban, nem?
Még mindig a DZC-977 jár helyette... A Merci pillanatnyilag kint áll a telepen (ahol eddig a lövői IAB állt) és nincs rajta első ajtó hanem egy óriási fóliával van letakarva az ajtó helye.... A HUU-147 szokott Zszentgrótra járni??? (Most nem vok biztos így hirtelen)
Azért érdekes, hogy olyan típus nyert a tenderen, ami ennyit eszik. Pedig gondolom a gazdaságos üzemeltetés az egyik legfőbb szempont az elbírálásnál. Még jó, hogy csak kettőt kaptak belőlük. Amúgy meg a Berkhofokban is Volvo motor van nem?
Meg nem erősített infók szerint az új Volvo-k 60-70 liter gázolajat esznek meg 100 km-en (városban). A Berghofok még náluk is jobb étvágyúak, akár 80-90 litert is megesznek, ha úgy hajtják őket.
Én főleg az utóbbiban kételkedem, igaz lehet?
(Az új MAN, meg az Ik 396 kb 30-at eszinek autópályán haladva)
Már valaki korábban is írta, de most én is leírom. Mielőtt elküldesz egy hozzászólást, olvasd már el az irományodat, és tedd ki a mondatközi, mondatvégi az írásjeleket. Így se füle se farka az egésznek, nem derül ki hogy kérdezel-e, vagy kijelentesz. Az ordító helyesírási hibákról nem is beszélve.
"Tudni már hogy melyik fordák szünek meg"
Elvileg neked kellene tudnod, hisz te vetetted fel, hogy "telephelyek" szűnnek meg
"Kehidakustányról hajnalban három busz is megy Keszthelyre minek három busznak bemeni hajnalban?"
Ha részletesebben megnézed a menetrendet, kiderül, hogy szükség van rá.
Az első járat Kehida-Szentgyörgyvár-Sármellék-Keszthely útvonalon megy.
A második Szentgrótról indul, szentlászlót, kehidát, csányt, felsőpáhokot, alsópáhokot és hévizt érintve, Szentgyörgyvárat, sármelléket kihagyva megy Keszthelyre.
A harmadik szintén szentgrótról indul, de útba ejti apátit, szentgyörgyvárat, sármelléket is.
Nemcsak azt kell nézni, hogy honnan hova megy, hanem azt is milyen településeket érint. Könnyen lehet, hogy az első járattal kehidáról keszthelyre, a másodikkal szentgrótról sármellékre, a harmadikkal meg kehidáról apátiba utaznak.
Zalaszentivánt például hajnalban 4 busz is érinti, de mindegyik különböző helyekről indul, illetve más-más zsáktelepüléseket érint.
17.10 kor két busz is indul Zeg-Nagykapornok-Zalacsány ,Zeg-Nagykapornok-Pókaszepetk. Ezek a járatok ki vanak használva? Kemendollári 5.13 kor indul Egerszegre?