Én is tudnék helyet szorítani egynek. A legnagyobb AKAI-m egy GX-635 volt feketében, arról váltottam előbb ReVox B77-re, majd a Studer A810 lett a végállomás.
Azért, még költői túlzásnak sem kicsi az E-MU1212m-et "profi AD"-nek nevezni. (Nekem is ilyen van, tehát tudom, miről beszélek.) Ezt nem, hogy a profi, de még a "félprofi" eszközök közés sem lehet sorolni. Egyszerű, házi felhasználásra készült eszköz, ami még a leggyengébb "egyhúron pendülő" amatőr banda házi stúdiójában sem állná meg a helyét.
Sőt, az ennél sokkal nagyobb tudású TC Konnekt 8-at, vagy nagyobb testvérét a TC Konnekt Live-ot sem szokás a "profi AD"-hez sorolni, mert azok (némi jóindulattal) talán valahol a Korg MR-1000-nél kezdődnek.
Sajnos ekkorra az Akai végleg felhagyot a félsávosokkal, pedig korábban volt néhány félsávos modelljük. Szerintem ezzel belötték magukat a piac Egyik szegmensébe.
Bár azért lehet ennek némi technikai oka is. A középre helyezett görgő szinte kötelezövő tette az autó-reverse-t, ennek nyilván félsávosnál nincs értelme. Meg akkor már érezhető volt, hogy ennek a technikának itt a vége.
No igen, az egyik, ami visszatartott a megvásárlásától az az ára, a másik technikai jellegű: nincs belőle félsávos, ezért még lejátszani se tudnék rajta semmit, (200+ félsávos felvételeket tartalmazó szalagom van.) és felvenni sem igazán szeretnék negyedsávon...
Ez kétségtelen, hogy az orsósók közt és nem csak az AKAI-nál ez a legszebb. Még nem láttam küllemre nekem jobban tetszőt. :-) Egyszer majd veszek egyet. De igen borsos az áruk. 300e körül mozognak. Nekem a LED-es jobban bejön.