Keresés

Részletes keresés

tariedi Creative Commons License 2020.08.21 0 1 91677

Ismeritek ezt az oldalt? http://www.xt600.de/ Sok hasznos/érdekes dolgot találni rajt'.

ronya1 Creative Commons License 2020.08.20 0 1 91676

nekem sok-sok éve is 20 körüli volt ez a kis műanyag biszbasz

Előzmény: Doomedsrac (91675)
Doomedsrac Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91675

Hello, Oem-parts-on van, de 23eFt, bár ha sehol se lehet kapni akkor ez nem is olyan rossz ár.

Előzmény: Bence_7 (91662)
ronya1 Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91674

nekem kínai halogén volt nem volt pontosan a gyújtó pontban de trljrsen használható volt

átalakitó gyűrűt a hondába tettem sok éve azt a kereklámpás zsiguli lámpájából vettem ki

 

Előzmény: Mistral1 (91672)
dzoltan82 Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91673

Van atalakito, en szegeden vettem vagy 10 eve a Jenei autoban.

 

Valami regi szoci autohoz lehetett kapni muanyag gyurut, ami kozpontositva kiemelte, jol tartotta a halogent a villanykorte helyett.

Előzmény: Mistral1 (91672)
Mistral1 Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91672

Érdekes ez a látni és látszani dolog.

Értem én , hogy az igazi TENERE-look  az a dupla_kereklámpás kivitel - de a 3YF-en behozott H4-es "kockalámpa" fényévekkel jobban világít, főleg  emeltfényű egőkkel.

(csakhát ronda... És vissza is tértek a duplalámpás kivitelhez újra :-( )

Talán a Golf valamelyik szériája ment hasonló méretű lámpákkal - és abba talán H4 kellett...

 

Gabesz is felturbózta a saját fényét - de az meg vakít hátulról - nem kicsit...

Nem tudom, hogy van-e rendes átalakító H4-ről BA-ra :-(  (amit Ronya is emlgetett)

Vagy csak halogén égő BA foglalttal. (kínai boztosan van, de azoat inkább agyjuk most :-( :-(

Előzmény: dzoltan82 (91669)
dzoltan82 Creative Commons License 2020.08.18 0 1 91671

Azert ez a megoldas nem megy at muszakin, ha csak nem tamogatod meg egy-ket esztergomi latkeppel.

Előzmény: XTZForevör (91670)
XTZForevör Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91670

Köszönöm a válaszokat. Nem vagyok az a kimondott barkácsolós típus jelenleg. Ami tetszene az ilyen ledes megoldás inkább. Nem tudom itthon épített e be már valaki hasonlót, és ha igen, akkor honnan szerezte be? Az alábbi egy komplett átalakítás kapcsán került be a srácnak, ez egy elég jól sikerült példa szerintem. Néztem a szállítója weboldalát (mastechmoto.com), de ott már csak az ST1200-hoz vannak ajánlatok..

https://www.perfect-fairings.com/2019/10/14/yamaha-t7-5-super-tenere-project-by-marco-antonio-saldarriaga-mastech/

Előzmény: dzoltan82 (91669)
dzoltan82 Creative Commons License 2020.08.18 0 0 91669

Nezd meg a foncsorok allapotat is.

Ronyanak igaza van, feszultsegmeres az elso lepes, de a foncsor ha kifakult vagy por van a lampaburaban az is erosen csokkenti a fenyhatast. Ha van barkacs venad, korbevagod az uveg es a foncsor kozott, ujrafoncsoroztatod akarhol apropernzert, majd visszaragasztod.

Ha nincs, akkor keresel bele masik reflektort, par Yamahanak azonosak voltak a reflektorai abbol az idobol.

Sokkal erosebb izzot nem erdemes belerakni a gyarinal, mert esetleg meg a generatort vagy feszultseg szabalyzot is hazavaghatod. Halogen izzo egy jo megoldas, lehet hogy szukseged lesz egy atalakito gyurure, hogy a vetitesi kep olyan legyen, amilyen kellene hogy legyen.

Előzmény: XTZForevör (91667)
ronya1 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 91668

gondolom a duplalámpás krumpli izzós 35/35w kivitel

van krumpli izzóban 45/45w is teszteltem anno, kicsit jobb volt, de nem sokkal

ellenben van ilyen foglalattal halogén izzó is na az egész jól világít

érdemes megmérni mekkora feszültség van az izzóknál, jó eséllyel alig lesz több mint 10 volt

lehet csatlakozókat pucolni akkor jobb lesz

 

lehet olyat is csinálni hogy 2 relé segítségével az akkuról direktbe vinni az áramot, de az ilyen középhaladó barkács szint

Előzmény: XTZForevör (91667)
XTZForevör Creative Commons License 2020.08.17 0 1 91667

Sziasztok!

 

Új vagyok itt. 2016.Április óta XTZ750 tulaj. Keresek a mocihoz, jó állapotú kipufugó könyököt, (lehet bontott is, ha nem túl rozsdás) illetve megoldást arra, hogy napnyugta után is tudjak motorozni :D

Az én Superem eredetelig olaszból lett behozva, s valami külföldi csoportban azt írták, hogy ezeknek a világításán nem lehet segíteni...nem akarom elhinni. 3LD a motor és vázszámom. Várom a javaslatokat!

ronya1 Creative Commons License 2020.08.16 0 0 91666

a 88-as ténéréhez volt  anno

szerintem ha az ebay-on van gyári akkor a yamaháéknál is lesz

Előzmény: gencsydani (91664)
WRS Creative Commons License 2020.08.16 0 0 91665

Szia

Keresd Andort, ő pont eladná az övét.

+36205653910

Előzmény: Tipcs (91661)
gencsydani Creative Commons License 2020.08.16 0 0 91664

Sajnos ettől fiatalabb motorokhoz sem kapni már sok mindent, de megkérdezni valóban érdemes, az ingyen van:)

Előzmény: ronya1 (91663)
ronya1 Creative Commons License 2020.08.16 0 0 91663

anno nekem a soroksári úton lévő yamaha world nevű kereskedésben lett vásárolva

van egy csomó yamaha kereskedő szerinte mind tud hozatni

Előzmény: Bence_7 (91662)
Bence_7 Creative Commons License 2020.08.16 0 0 91662

Sziasztok!

 

XTZ 750-hez keresek láncvezető sínt. Ebay-en és egyéb külföldi oldalakon találtam csak, hazai forrást sajnos nem leltem.

Tudtok esetleg olyan boltot itthon ahol lehet kapni? Érdekel akár bontottan is.

Tipcs Creative Commons License 2020.08.16 0 1 91661

Sziasztok. 

Van valakinek eladó ocsso oldaldoboz pàr, konzollal. Xtz750 89'

ronya1 Creative Commons License 2020.08.14 0 1 91660

azért a +10 ezerért csinálj egy aztomata lánc olajzót es aszfalton elmegy 30+ ezret is a vx2

persze nem egykezve

nekem egy félautomata volt es kb 10 ezer volt a tenere láncban és nem kellett azt sem állitani pedig kapott mindent...

a sportor.hu galériában van pár remek ötlet, de ha komolyabban érdekel írhstok en is pár sort róla

többféle kivitel van, macera beallitani de utána gondtalan az élet

Előzmény: Drunx (91659)
Drunx Creative Commons License 2020.08.14 0 0 91659

köszi a tapasztalatokat!

Sajnos nem sokat terepezem idő miatt, de 1-2 nagyobb túrára elmegyek.

Megnéztem a táblicskumat,  az előző új lánc DID520VX2 volt az előző, most jár 20k km-nél, van még benne, akkor megérhette.

 

Unalmas aszfalthuszárként lehet az erősebbe ruházok be, mert csak 10e HUF a különbség, de ha elmenne 35-40e km-t már örülök, annyit nem is tudok mikor motorozok..: ) *feelsbadman* :))

 

 

 

 

Előzmény: ronya1 (91657)
Mistral1 Creative Commons License 2020.08.14 -1 0 91658

Igen, a vizes átkelések a legrosszabbak, mert az bemossa a csapok közé az apró por-honok-szemcséket - amik onnan ki nem jönnek soha többet :-(

Előzmény: ronya1 (91657)
ronya1 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 91657

nekem volt olyan lánc amin nem kellett spanolni semmit se nyúlt de a görgők már potyogtak mert szétkoptatta a homok

szóval azért jelentősen függ hol használja az ember

nekem a vx2 volt a kedvenc, jó ár jó teljesítmény

Előzmény: CsLacc (91655)
CsLacc Creative Commons License 2020.08.13 0 1 91655

A VX3 KB 20-25 ezret bír attól függően mennyit kenceficézed, mennyit mész sárban (terepen).

A ZVM-es lánc drága de jó! Én aprilia Caponordon használtam (100 Le, 250+ kg) 36 ezerig meg sem kellett egyszer sem spanolni! 40 ezer megtett km után csak azért dobtam le, mert egy hosszabb túrán nem akartam a láncspanolással állandóan tökölődni. 

Az IRIS nevű kula a Capon 10 ezernél elszakadt. Olcsó de szar!

A döntés a tiéd! 

Ja a lánckerék is csak akkor kezd kopni, ha elkezd nyúlni a lánc!

Előzmény: Drunx (91646)
andor28 Creative Commons License 2020.08.13 0 0 91654

Szeva!

 

Középállványom nincsen, de helyette van komplett hátsó csomagtartóm "gyári" nonfangó 2 dobozzal.

Amennyiben érdekel szólj! :)

 

üdv

Én

Előzmény: kutyafuttaban (91648)
Mistral1 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 91653

Az XTZ660-on bármilyen lehet a 750-hez képest, de csak erről van infóm: vmi régi endékás (gyk: NDK :-)
autó - talán Trabi - valamelyik szilentje tökéletesen megegyezik vele.

De, ez a 660.

Amúgy elég puha most, ráférne egy csere - de az én terep-tudásomhoz ez is jó, másrészt a "lazasága" miatt baromi kényelmes a kormány, hosszú utak során sem fájdul meg semmim: ujjak, csukló, könyök, miazmások.

(Az XT400 merev befogásával elég volt egy Szeged-Bp és visszafelé Kmétnél már éreztem a könyökömön, hogy vmi nem klappol :-(

Előzmény: kutyafuttaban (91649)
Mistral1 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 91652

Miki, Te élsz még!? :-)
Örülök, hogy ide is be-be-nézel néha!

 

(savanyú a szőlő, mi!? :-))))))))))))))))

Előzmény: Törölt nick (91650)
ronya1 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 91651

én a 600ason inkább fixáltam egy alátéttel

poliuretán rugó neked is jó választás lenne többféle keménységű létezik, esztergályos ismerős méretre megcsinálja, de egy ideig szidni fog mert szar megmunkálni

Előzmény: kutyafuttaban (91649)
kutyafuttaban Creative Commons License 2020.08.12 0 0 91649

Sziasztok, 

 

még egy kérdéssel fordulok hozzátok: XTZ 750 kormányfelfogató gumibakot cserélte már valaki, hogy precízebb legyen a kormányzás? Ha igen, mire?

 

Üdv., 

Csaba

kutyafuttaban Creative Commons License 2020.08.12 0 0 91648

Sziasztok,

 

ténéré 750-hez keresek középállványt, ha van valakinél elfekvőben, szóljon!

 

Köszi, 
Csaba

Mistral1 Creative Commons License 2020.08.11 -1 0 91647

Terepes használaton úgyis max egy évet bír, szilárdságtól láncsprétől teljesen függetlenül - úgyhogy VX2 :-)

 

Aszfalton lehet kenceficázni és akkor esetleg két szezon. Én sóher vagyok, fölöslegesen nem szórom a pénzt - nekem nem érné meg a 3-as, mert soha nem volt szűk keresztmetszet a 2-es sem.

Előzmény: Drunx (91646)
Drunx Creative Commons License 2020.08.10 0 0 91646

Sziasztok Teneresek!:)

 

Sáska tehénhez did 520VX3, vagy 520ZVMX làncszett éri meg jobban?:)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!