Értem én , hogy az igazi TENERE-look az a dupla_kereklámpás kivitel - de a 3YF-en behozott H4-es "kockalámpa" fényévekkel jobban világít, főleg emeltfényű egőkkel.
(csakhát ronda... És vissza is tértek a duplalámpás kivitelhez újra :-( )
Talán a Golf valamelyik szériája ment hasonló méretű lámpákkal - és abba talán H4 kellett...
Gabesz is felturbózta a saját fényét - de az meg vakít hátulról - nem kicsit...
Nem tudom, hogy van-e rendes átalakító H4-ről BA-ra :-( (amit Ronya is emlgetett)
Vagy csak halogén égő BA foglalttal. (kínai boztosan van, de azoat inkább agyjuk most :-( :-(
Köszönöm a válaszokat. Nem vagyok az a kimondott barkácsolós típus jelenleg. Ami tetszene az ilyen ledes megoldás inkább. Nem tudom itthon épített e be már valaki hasonlót, és ha igen, akkor honnan szerezte be? Az alábbi egy komplett átalakítás kapcsán került be a srácnak, ez egy elég jól sikerült példa szerintem. Néztem a szállítója weboldalát (mastechmoto.com), de ott már csak az ST1200-hoz vannak ajánlatok..
Ronyanak igaza van, feszultsegmeres az elso lepes, de a foncsor ha kifakult vagy por van a lampaburaban az is erosen csokkenti a fenyhatast. Ha van barkacs venad, korbevagod az uveg es a foncsor kozott, ujrafoncsoroztatod akarhol apropernzert, majd visszaragasztod.
Ha nincs, akkor keresel bele masik reflektort, par Yamahanak azonosak voltak a reflektorai abbol az idobol.
Sokkal erosebb izzot nem erdemes belerakni a gyarinal, mert esetleg meg a generatort vagy feszultseg szabalyzot is hazavaghatod. Halogen izzo egy jo megoldas, lehet hogy szukseged lesz egy atalakito gyurure, hogy a vetitesi kep olyan legyen, amilyen kellene hogy legyen.
Új vagyok itt. 2016.Április óta XTZ750 tulaj. Keresek a mocihoz, jó állapotú kipufugó könyököt, (lehet bontott is, ha nem túl rozsdás) illetve megoldást arra, hogy napnyugta után is tudjak motorozni :D
Az én Superem eredetelig olaszból lett behozva, s valami külföldi csoportban azt írták, hogy ezeknek a világításán nem lehet segíteni...nem akarom elhinni. 3LD a motor és vázszámom. Várom a javaslatokat!
Sajnos nem sokat terepezem idő miatt, de 1-2 nagyobb túrára elmegyek.
Megnéztem a táblicskumat, az előző új lánc DID520VX2 volt az előző, most jár 20k km-nél, van még benne, akkor megérhette.
Unalmas aszfalthuszárként lehet az erősebbe ruházok be, mert csak 10e HUF a különbség, de ha elmenne 35-40e km-t már örülök, annyit nem is tudok mikor motorozok..: ) *feelsbadman* :))
A VX3 KB 20-25 ezret bír attól függően mennyit kenceficézed, mennyit mész sárban (terepen).
A ZVM-es lánc drága de jó! Én aprilia Caponordon használtam (100 Le, 250+ kg) 36 ezerig meg sem kellett egyszer sem spanolni! 40 ezer megtett km után csak azért dobtam le, mert egy hosszabb túrán nem akartam a láncspanolással állandóan tökölődni.
Az IRIS nevű kula a Capon 10 ezernél elszakadt. Olcsó de szar!
A döntés a tiéd!
Ja a lánckerék is csak akkor kezd kopni, ha elkezd nyúlni a lánc!
Az XTZ660-on bármilyen lehet a 750-hez képest, de csak erről van infóm: vmi régi endékás (gyk: NDK :-) autó - talán Trabi - valamelyik szilentje tökéletesen megegyezik vele.
De, ez a 660.
Amúgy elég puha most, ráférne egy csere - de az én terep-tudásomhoz ez is jó, másrészt a "lazasága" miatt baromi kényelmes a kormány, hosszú utak során sem fájdul meg semmim: ujjak, csukló, könyök, miazmások.
(Az XT400 merev befogásával elég volt egy Szeged-Bp és visszafelé Kmétnél már éreztem a könyökömön, hogy vmi nem klappol :-(
poliuretán rugó neked is jó választás lenne többféle keménységű létezik, esztergályos ismerős méretre megcsinálja, de egy ideig szidni fog mert szar megmunkálni
Terepes használaton úgyis max egy évet bír, szilárdságtól láncsprétől teljesen függetlenül - úgyhogy VX2 :-)
Aszfalton lehet kenceficázni és akkor esetleg két szezon. Én sóher vagyok, fölöslegesen nem szórom a pénzt - nekem nem érné meg a 3-as, mert soha nem volt szűk keresztmetszet a 2-es sem.