Keresés

Részletes keresés

Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 450
Jarjon gyalog, vagy kinai tecso extralájt-tal...
Előzmény: Törölt nick (449)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 449
szegény ország postája ne urizáljon
Előzmény: Törölt nick (447)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 448

II.2.1) A szerzõdés(ek) értéke

(Csak a végleges összértéket kérjük megadni, az összes szer -

zõdést, részt és opciót beleértve; az egyes szerzõdésekre vonat -

ko zó in for má ci ók kal kap cso lat ban az V. Az el já rás ered mé nye

megnevezésû szakaszt kérjük kitölteni)

Ér ték: 1 097 330 000

Pénznem: HUF

 

Kozbeszerzesi ertesito 2007. 12.14. 142. szam 45091. oldal

Előzmény: Droopy (446)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 446

II.2) A SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG


II.2.1) Teljes mennyiség: Összességében 640 db váltós kerékpár +
opcionálisan 245 darab, 4 148 db váltó nélküli kerékpár + opcionálisan 1
676 darab, és 30 db kerékpár utánfutó
gyártása és szállítása az
ajánlatkérési dokumentációban előírtaknak megfelelően.
Ajánlattevő
feladata továbbá valamennyi kerékpár mindenkori üzembiztos és a hatékony
működést biztosító, rendszeres tervszerű karbantartása a kerékpárok
üzembehelyezését követő 5 éven keresztül, és a szerződés hatálya alatt 150
millió Ft keretösszeg erejéig a kerékpárok eseti javításának elvégzése.
II.2.2) Vételi jog (opciók): Igen.
A vételi jog leírása: Ajánlatkérő vételi jogot (opciót) köt ki az alábbiak
szerint: Ajánlatkérőnek 245 darab váltós kerékpár, és 1 676 darab váltó
nélküli kerékpár gyártására és szállítására, karbantartására, eseti
javítására 2009. október 15-ig vételi joga (opció) van. Az opció
Megrendelő számára megrendelési kötelezettséget nem jelent. Amennyiben a
Megrendelő élni kíván vételi jogával, az opciós mennyiségek (esetenként
minimum 1 darab kerékpár gyártása és szállítása, karbantartása, eseti
javítása) megrendelésére írásbeli nyilatkozattal vállal kötelezettséget. A
megrendelés, a Megrendelő vállalatirányítási rendszerében (SAP) rögzített
egyedi megrendelés megküldésével történik, amelyen Megrendelő közli a
konkrét megrendelésre kerülő mennyiséget és a pontos teljesítési
helye(ke)t. Ha ismert, a vételi jog gyakorlásának tervezett ideje: 2009.
október 15-ig.

Előzmény: Droopy (445)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 445
Ez nem szerzodes, hanem kozbeszerzesi tender, melyben a meghirdetett mennyieg az az 1. es a 2. pont egyuttesen szamit az armeghatarozasban.
Előzmény: Törölt nick (443)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 444
kamu kamu kamu.
Előzmény: Droopy (442)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 443
figyu, én már láttam olyan szerződést, amiben szerepelt további mennyiség megrendelésére vonatkozó opció. a pósta szóvivője kamuzik.
Előzmény: Droopy (441)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 442

Tomecskó Tamás, a Magyar Posta szóvivője a Magyar Nemzet csütörtöki számában azt nyilatkozta, hogy a cég darabonként 124 illetve 130 ezer forintot fizet majd a szlovén fejlesztésű KRPAN márkájú kerékpárokért.

 

Előzmény: Droopy (441)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 441
A nyertes ar a teljes mennyisegre vonatkozik, ezt azota mar vagy 10x megerositette a posta
Előzmény: Törölt nick (440)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 440
nyertes ár nem tartalmazza az opciós mennyiségeket, csak arra kötelezi a beszállítót, hogy ezt a további mennyiséget sem adhatják drágábban.
Előzmény: Droopy (436)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 439
Legolcsobb ajanlat, azokban a webshopokban ahol "eppen elfogyott" 58.9 USD, ahol kaphato ott 62-69 USD...
Előzmény: Steckdose (434)
Fine Tune Creative Commons License 2008.01.03 0 0 438
Az, hogy a postás mindenféle szar utakon megy télen - nyáron napi 8 órát. Ez a legkíválóbb bringának is óriási kihívás. Az átlagember ősszel leteszi a bringát, tavasszal előveszi. A postás hóban is bringázik.

Egyébként is többféle bringa van. Más jó túrázni, más a mindennapi feladatokra műutakon, sima földutakon, más terepezni, ugratni. Akkor jó egy bringa, ha az adott feladatra van kihegyezve.

A postásbringának szinte mindent kell tudnia, hiszen minden terhelésből kap, ha nem is akkorát mint a funkcióbringák, de állandóan. Traktoroktól szántott földutak szar városi, utak. És eleve megbízhatónak kell lennie, nem törhet el menet közben a váz, nem mehet tönkre a váltó, vagy a fék. Ki kell bírnia az eséseket, hiszen aki többet bringázik, többet is esik. Ezért itt a gagyibb típusok akkor sem jöhetnek szóba, ha egyébként lesz olyan postás, aki soha sem fog váltani, vagy elesni. A lámpa sem lehet a 800 Ft-os, mert télen-nyáron működnie kell.
Előzmény: Steckdose (430)
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 437
Olvasom én amit mondasz, csak nem értem.
10e körül van a Shimano SG-3C41 ajánlott ára, erre rájön a váltókar a bowdennel és szükséges szerelékekkel, az van még 3-4e körül, plusz fogaskerék. Nagykerben nem jön ki az általas említett árra, de biztos igazad van.
Előzmény: Steckdose (434)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 436

Mennyibe?

 

1.097 mrd forint osztva 6709 db biciglivel az 163511 Ft

Előzmény: Steckdose (430)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 435
Ugráltam már olyannal, pedig kábé annyit nyomok, mint a postás+a csomagjai :)))) Kibírja :))
Előzmény: multiplas (432)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 434
Kb. 3-4000 forint egy hármas Shimano.
Előzmény: multiplas (431)
Droopy Creative Commons License 2008.01.03 0 0 433
Hat, a kerekparos futarnal is ugyaugy 130 korul allt meg a bicaj, mint a postai beszerzett bicajok tenyleges ara. Na persze egy boros-bocskor akkor is 230000 Ft-ot mond, mikor a musorukban olvassak be hirnek hogy az ossz-osszeg az az ossz-biciglire vonatkozik...
Előzmény: Törölt nick (395)
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 432
Reccsennek is azok a vázak, csak nem reklámozzák.
Nem tudsz ilyet kihozni a boltban, de hidd, hogy igen, ha megnyugtat.
Előzmény: Steckdose (430)
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 431
A csepel sast akkoriban egy havi átlagfizetésért lehetett kapni emlékeim szerint.
Hosszú csomagos túrára pedig kissé légies az a váz, lejtőn megeresztve, 20-30 kiló pakkal hajladozik, mint a fűzfaág, nem valami megnyugtató érzés.
Nagy csomagokhoz merev váz és csomagtartó kell, nem kérdéses, szilárdabb konstrukció, mint a piaci átlag. Ez más csöveket és szerkezetet igényel, értelemszerűen más áron.
Agyváltóból pedig nem kell a Rohloff, ott van a jól bevált olcsó 3as InterM, nagyobb átfogásra pedig az új Alfine vagy az SRAMban túlélt Sachs féle váltók. Egyik sem csillagászati összeg, 100 éve bevált konstrukciók polírozott változatai megfizethetően.
A krpanban is a váltó felára az InterM 10e ft körüli ára.
Előzmény: Steckdose (426)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 430
Okérendben, de ha 200 körül már olyan bringák mennek BOLTBAN, amikkel 70-80-90 kilós csávók _ugrálnak_ meg downhilleznek, akkor adja magát a kérdés, hogy mi a frász kerül EZEN a kerón ennyibe. 70-80-ból simán össze lehet hozni, BOLTBÓL.
Előzmény: Fine Tune (428)
Fine Tune Creative Commons License 2008.01.03 0 0 429
Jó bringa, érdemes rá költeni.
Előzmény: multiplas (425)
Fine Tune Creative Commons License 2008.01.03 0 0 428
Azzal együtt a postásoknak régen sem sima Csepelt adtak, az hamar szét is ment volna alattuk, hanem a direkt nekik készült változatát. Már akkor is tudták, hogy a postás nem száll le, csak mert lépcső jön:)

Különben egy jó bringának nem a csomagok ártanak, hanem a rendszeres használat. Azaz az utak. Legfőképpen a macskakő, vagy a szar utak.
Előzmény: Steckdose (426)
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 427
Előzmény: multiplas (425)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.03 0 0 426
De Rohloff agyváltót szerelni egy postásbringába kábé olyan, mint Ferrari-motort a kukáskocsiba: minek. Csak az agyváltó árából lehet venni két középkategóriás bringát.

Meg most itt lehetne példálózni a telken levő, 1989-ben gyártott Csepel Sasomról, ami előtte egy olyan fószeré volt, aki rendszeresen ment vele hosszú csomagos túrákra, azt' mégse lett semmi baja...

Jól kell összerakni a bringát, osztjónapot.
Előzmény: multiplas (409)
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 425
:-) Ha egyre gondolunk ilyenről beszélek, a <a href="http://bp3.blogger.com/_C1XrRVl3W8k/RkRTCXKcdsI/AAAAAAAABJY/3c_ylM__PA4/s1600-h/PW+Image50.jpg" target="_blank">régi francia</a> stílus. A középső illesztékét Berlinből, a fejcsőhöz Kanadából sikerült szereznem illesztéket, évtizedek óta nem gyártják ezt a tipust, mert forrasztott és munkaigényes. Viszont cserébe a legmerevebb szerkezet átlépősben.
Előzmény: Fine Tune (420)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 424
Ha a postás nem szerelhet, akkor várni kell a szerelőre. S akkor vagy nincs posta aznap vagy cipelheti az X kg-os táskát egész nap. Áldani fogja a szenteket. :)
geva54 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 422
170 ezer a bicaj? Nem túl drága. A jó sokba kerül. De azok nem is mennek szét hamar.
multiplas Creative Commons License 2008.01.03 0 0 421
A legtöbbnek itt a fórumon a tescós bringa az etalon. Valaki még a múlt században mondta, hogy olyan világban élünk, ahol mindenki tudja mindennek az árát, de semminek sem az értékét.
Ha bemész a boltba, nem egy kurvajó bringát veszel a 200ezres kategóriáig, hanem tajvanon vagy kínában százezerszám legyártott átlagminőségű kerékpárt, amit a különböző gyártóknak cimkéznek. Afelett is ugyanott készülnek nagyrészt, de a kisebb példányszám miatt már extraprofitot tolnak rá.
Ha egyedit akarsz elképzelni, az pl. ilyen. Lehet kapni, de azoknak csak a váza kezdődik 8-900 eurónál és elérheti a 2-3ezer eurót, s ezek még nem is a tourdefrancos versenygépek, a nevesebb gyártóknál több éves a várólista.
A postásbringa gyártási száma pedig nem túl magas, ezért mondom, hogy reális az ára. Hogy miért kell venni, az már másik kérdés, nincs rálátásom.
Előzmény: 32nick (416)
Fine Tune Creative Commons License 2008.01.03 0 0 420
A szerződéssel szerintem kifejezetten a posta jár jól. Persze, ha 2 kilóért tényleg nagyon strapabíró bringákat szállít a cég, azaz a főbb elemeket 5 évig nem is kell kicserélni, akkor a szállító is.

Ha összehasonlítjuk a régi renddel, a bringa akkor is megvolt mai értékén 70-100.000 Ft, viszont a postásra volt bízva a karbantartása és 3 évente cserélni kellett. Igy alig több pénzért viszont a posta 5 évre tuti mindig menetkész és üzembiztos bringákat kap. Mellesleg a kresz-nek is garantáltan megfelelőt.

A postás annyiban járt jobban, hogy levéve a válláról a karbantartás gondja. bemegy és reklamálhatja a jó bringát, akkor is, ha tegnap nem szándékosan összetörte.

Amit te keresel, azt én egy 36-os francia (uniszex) bringában láttam. A váz 2 egymáshoz forrasztott cső. Kamaszkoromban használtam, sajnos nem az én bringám volt, de simán közlekedtem vele utassal lépcsőn, a bringa észre sem vette, mert a váza nem 3 szögletű volt, hanem hal alakja volt, tehát rugalmas volt. Ezért női bringának is jó volt, hiszen át lehetett lépni. Azóta sem láttam ilyen bringát, igaz akkor is régi volt, amikor én használtam. A készítő anélkül, hogy tudta volna, kitalálta a Mountain bike-ot.
(Igaz, kontrafékkel, ami nem az igazi).
Előzmény: multiplas (415)
32nick Creative Commons License 2008.01.03 0 0 419
A postás ne kerékpárt szerelgessen, hanem hordja a qrva leveleket! Egyébként hozhatja ferrarival is, nekem mindegy, csak ne hetente 1x küldjék összegyűjtve a leveleimet ahogy szokták...
Előzmény: hengerfejtomites (418)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!