Egy új bejáró út épül, amelynek keretében a rendező váltókörzeténél kialakítanak egy körforgalmú csomópontot. Ennek része a sínek áthelyezése. A vasúti részt állítólag két hét alatt megcsinálják. a többit négy hónap alatt.
Hajnali 4 körül megy el a rendezőből az utolsó koperi dobozos vonat a vágányzár kezdete előtt.
A darupálya készen van a Dunáig. Nemsokára kezdődik itt is a vágányépítés és a betonozás.
Ugyanezt láthatod a Maty-éren a rajt előtt, vagy épp a vitorlásoknál a rájat előtt.
Szóval.
Már túl vagyunk azon, hogy mallik a pity. Madárcsicsergős a reggel ás tülekednek a vontatók, meg az előfogatok a Vaskapu szoros bejárata alatt, hogy ki indulhat elsőként. Ki kapja meg a gőzöst. Ha nem a vaskapu, akkor egyel följebb.
A Horvát Péter kapitány által írt zuhatagi visszaemlékezésben nagyon szépen le vagyon írva, hogy mekkora tülekedések voltak.
Elég sokrétű válalkozásba kezdtetek pár hónapja, bizonyára nagy terveket szötök....de gondolom minden körülményt felmértetek....és hát sok sikert a közös munkákhoz...
Elég sok minden történik, egy vagy két új raktár is lesz nagyon megy a meló a legújabb partfalon, illetve az MCC is felújítja a konténardaru alatt a vágányokat illetve az utat. Én egy jobb konténerdarura is költöttem volna, de ez én vagyok.