:) Soknak feladta a leckét szerintem, azt hitték mindent le kell kenni feketére, aztán majd működik. Pedig rengeteg apróságra kell figyelni, ha tényleg megbízható és szép végeredményt szeretnénk.
Ha még beleférek a "fiatal" jelzőbe akkor én itt vagyok.
Motorom készülget. alkatrészeket próbálok felhajtani, tartaléknak és azonnal felhasználásra.
Próbálom össze szedni a gyári szerszám készletet elég nehézkesen megy). Ha minden igaz sikerült szereznem eredetiből után gyártott szerszámtartó vásznat. Majd ha a kezemben lesz lefotózom és felteszem ide is.
Kb ennyi. veled mi van?
P21 Feri
Köszi a szép képet. kérdezem nem tudom! A D Csepeleken nem a már picit tarajosabb hengerfejnek kéne lenni?
Az a baj, hogy nem tudunk mit megszakérteni a képen. Egyértelmű, hogy ez egy D-Csepel kipufogójának a vége, mögötte Fortune gumival szerelt hátsókerék:)
Találkozókon tényleg elvétve akad egy-egy Csepel. Ha megkapja a rendszámot a papíros gépem igyekszem kicsit változtatni a helyzeten.
Sziasztok, a 13. kerületben, a Palóc utcában motornak való teremgarázs beálló eladó nagyon jó áron, 790000 Ft-ért. 24 órás portaszolgálat van, befektetésnek is kiváló! zj.otthon.dizajn kukac gmail.com
A forradalom emlékére én is egy Csepelt hoztam a családi archívumból, még benzines volt.
Zászlóval az elején közlekedett 60 éve. Van róla olyan kép is ha jól emlékszem, de azt most nem találtam. Ez valamivel korábban készülhetett, valahol az 1-es úton Győr és Budapest között.
Ez a papír volt kitéve a szélvédőre azokban a napokban, az öregapámé volt.