amit felsoroltál bárhol, de lehet EGR lehet hengerfejes is ki tudja keresni kel csöpögést, de egy vízpumpa tengely pl nehezen látható illetve el is párolog
Scenic 2 1.6B-vel szenvedek. Múltkor előjött a steering locked /not locked hibaüzenet, amit a biztosítéktábla takarításával itt-ott átforrasztásával(volt rajta bőven oxidáció, relék alól nem is tudtam kitakarítani), töröttnek vélt kábelek megigazításával sikerült orvosolni.
Viszont a napokban menet közben leállt, és nem is indult újra.
Hiba: az ac pumpa nem kap elég delejt, csak 8V megy a csatira, így meg sem mozdul, direktbe kötve tökéletes.
Próbálkoztam kiszereléssel, átnézéssel, kábelek szakadásvizsgálatával, de igazából mindent rendben találtam. Sajna van néhány beégett csatlakozó, de ezek kontaktja is rendben van nagyjából. Az egyik visszaszerelés után meghallottam az ac pumpát és pöc-röff indult a verda. Elkezdtem a biztosítéktáblánál matatni, és sajna le is állt. Hogy ez a kábelek miatt, a csatlakozók miatt, vagy a tábla miatt volt, sajna nem derült ki.
Innentől akármennyire is próbáltam mozgatni jobbra balra előre hátra a kábelköteget és a csatlakozókat, nem indult újra az ac pumpa. Ebből én azt vonnám le, hogy valószínűleg maga tábla rossz... Mit gondoltok?
nézd meg a biztosítéktábla hátulján, milyen madzagok menne a biztosítékára jobb ötletem nincs
gyorsulás mérő ha a légzsáké az az vezető ülés alatt van ha jól rémlik a kárpit alatt csatlakozót kellene elsőre megnézni, de azért óvatosan piszkáld nehogy pukanjon a légzsák aksit vedd le az a biztos
Olyan kérdésem lenne hogy most vásároltam egy 2007-es Renault Scenic 1.5 dci-s autót. nem tudom hogy a multifunkciós kormányon kell e viágítani a nyomógomboknak? és a víz hőmérséklete optimális esetben hány lednek kell világítani?
😁 Akkor most jól beégettem magam 😁 nekem espaceem van, igaz a scenic is családban van... De akkor az melyik típus, miénk mar a "nagy" lámpás,nem olyan mint az I-esé!
Üdv mindenkinek! Olyan gondom lenne egy Sceniccel hogy a km/h mutató 30nál megállt, és onnan kezd ez számolni. 80at mutat ha 50nel megyek, ezt mitől csinálhatja, miért? Tudok vele kezdeni valamit? Köszönöm a segítséget és a tippeket!! Üdv
pont ezzel kuzdottem decemberben, párszor kartya ki és vissza majd egy kis kormanymozgatas es beindult, mert ha ugy érzékeli hogy nem oldott ki az elektromos kormányzár akkor letiltja az indítást! még az inditómotort sem probálja behúzni olyankor... nekem magától megszünt de ha van süritett levegőd ovatosan kifujkálhatod a kormányzárat alulról hátha megállt benne a kosz
zajvédett szélvédő került bele? gyárilag ha jól tudom azzal szerelték őket, nekem amikor cseréltettem megkellett fizetnem a felárat rendesen hogy a gyárival megegyező minőség kerüljön bele, Saint Gobein ami akusztikus védőréteges pl, de az legalább 60ezer ft :-( nézd meg a kis ikonokat az alsó sarkában az üvegnek, ha van ott egy kis fül ikon akkor zajcsökkentős ha nincs akkor nem és akkor lehet hogy zajosabb lett az utastér
nekem is volt már szélvédőcsere utána fütyült visszamentem elmondtam mi bajom
körbefújták a ragasztást szappanos vízzel majd belülről kompresszorral megfújták, nem volt gond, utána az ablaktörlő lapátot rakták lejjebb azzal megszűnt.
Scenicemmel ma előfordult egy olyan dolog, hogy menetközben mikor váltottam volna 5.-be leállt az autó és egy olyan kiírást kaptam, hogy 'select neutral'.
Ráengedtem a kuplungot és egyből visszaindult.
Mi lehet a probléma? Esetleg valakivel előfordult már?
Tavaly első szélvédőt cseréltettem pilkingtonéknél. Utángyártott került bele. Nem ázik be nem folyik, szép és jó. Viszont szerintem zajosabb a kocsi.
Szél zajt hallok. 90 km/h körül vagy felett pedig erősen hangosan. A bajom az hogy a héten 1500 km-t mentem vele tehát nekem így agyilag fárasztó.
Lehet a szélvédő csere miatt? vagy csak lassan elengedte a ragasztó valahol és ott fúly be a levegő? vagy lehet nem is zajos csak nekem az ahogy öregszem?