Keresés

Részletes keresés

vaskerék Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2134
Számomra ez nem újdonság.
A "stuttgarti" üzem elég elszigetelt, és nem terjedt el, ez elgondolkodtató...
Azonmód vannak érdekes üzemek Európában, például egy keskenynyomküzű vasútvonal a kisvárosok utcáin kanyarog az autók között. Szép látvány...
Volt hasonló Magyarországon is.

Hogy azért örömet okozzak, Pécsett terveznek ilyen "kétlaki" villamos üzemet,
igaz, ennek a realitása a zéró felé tendál.
Előzmény: BszHÉV (2131)
bgabor86 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2133

"Amíg Mo. összes városában nem lesz annyi rugalmasság együtt, mint Stuttgartban egyedül, addig ezekkel a közlekedési szakemberekkel nem érzem jól magam egy országban."

 

Akkor elég sokáig nem fogod jól érezni magad.

 

1972 óta tervezik a 4-es metró megépítését, és még csak most kezdik el építeni.

Ez aztán a haladás 34 év kell, hogy egy terv megvalósuljon.

Előzmény: BszHÉV (2131)
PLACI Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2132
Hát persze. De sajnos, elég nehéz "kigyomlálni" a begyepesedett fejeket...:(
Előzmény: BszHÉV (2131)
BszHÉV Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2131
Rugalmasságban Stuttgart a szint. Amíg Mo. összes városában nem lesz annyi rugalmasság együtt, mint Stuttgartban egyedül, addig ezekkel a közlekedési szakemberekkel nem érzem jól magam egy országban.
Ajánlanám ezeket a képeket figyelmetekbe:
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/000910_DSC00054.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/s168-daimlerplatz2004.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/GT4/439-stut-mt.jpg
http://www.hampage.hu/kozlekedes/TdT2003/08270165.jpg
http://www.hampage.hu/kozlekedes/TdT2003/08270185.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/050726-37.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/150-waldau2004.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/Stuttgart3073-U2-030827-NZA.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Stuttgart/DT8/s176-hoelderlinplatz2004.jpg
http://www.hampage.hu/kozlekedes/TdT2003/08270188.jpg

B
Előzmény: vaskerék (2126)
bgabor86 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2130

Bocs ha zavar hogy minden topikba betettem.

Tudom, hogy semmi köze a Flirthez, de ezért tettem az OFF és ON szavak közé.

Előzmény: Fricy (2129)
Fricy Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2129
Banyek, ezt most minden általad látogatott topikba beteszed? És mi köze hozzá a Flirtnek???
Előzmény: bgabor86 (2128)
bgabor86 Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2128

OFF

 

A budapesti 2-es illetve a 4-es metróvonalon ilyen szerelvények fogank közlekedni:

http://www.bkv.hu/2metro/2006_02.html

 

ON

PLACI Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2127
De.:)
Előzmény: vaskerék (2126)
vaskerék Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2126
(sóhaj)

Azt nem szeretnéd véletlenül, hogy villamospályán is "cikázni" tudjon a Flirt?
Előzmény: PLACI (2125)
PLACI Creative Commons License 2006.05.23 0 0 2125

Csak felsővezetéket kellene kiépíteni a metro alagútban. (a metro oldalsínből kapja az áramot)

 

ÉS??? Probléma?

Sajnos ezt tükrözi a mai magyar mentalitás. Magyarországon el sem tudják képzelni, hogy létezik a bécsi U6, vagy a volt U2, hogy villamos az alagútban, vagy az S-bahn pályái. Sajnos, hogy ez a felfogás dominál, hogy -NEM-, és kész. Ezeket a peronbéli dolgok sem jelentenének gondot tőlünk nyugatabbra. Csak mi vagyunk ilyen szerencsétlenek.

 

Meg amúgy is felesleges volna.

 

Persze. Bizonyítsd be, hogy a Tatabányáról, Pusztaszabolcsról és Szfvárról bejáró ingázók és egyszerű utasok csak és kizárólag Budapest-Déli pályaudvarra szeretnének jönni, és a sínektől 5-10méterre már meg is van az úticéljuk!

Előzmény: Vasutas_ng (2123)
bgabor86 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 2124

2005-DEC-14

Déli pályaudvar

Vasutas_ng Creative Commons License 2006.05.10 0 0 2123

Nem azért mert szűk. Simán beférne. Csak felsővezetéket kellene kiépíteni a metro alagútban. (a metro oldalsínből kapja az áramot) Másik promléma, hogy a Flirtnek magas volna a peron. Nem tudnának beszálni az utasok.

Meg amúgy is felesleges volna.

Előzmény: PLACI (2122)
PLACI Creative Commons License 2006.05.09 0 0 2122

Abban az alagutban amiben megy a metro sose fog a vonat menni...

 

De miért? Hát mert szűk. Ha tágabbra csinálnák, semmi baj nem lenne. Dehát még el sem kezdték tudtommal a 4-es metró alagútját, van idő korrigálni.:)


Előzmény: géeles (2120)
orangutan Creative Commons License 2006.05.09 0 0 2121
Ez csak Budapesten megoldhatatlan probléma, máshol nem.
Előzmény: géeles (2120)
géeles Creative Commons License 2006.05.09 0 0 2120
Abban az alagutban amiben megy a metro sose fog a vonat menni...
de egy masik alagutban nemlenne rossz, de azöldek ugysem engednék mert a földalatti állatokat hogy megzavarnáa zaj meg minden:))
Előzmény: PLACI (2119)
PLACI Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2119
Érdekes? Attól függ, kinek. Sajnos a Magyaroknak igen, de külföldön (nyugatabbra) ezt már rendesen alkalmazzák. Pl: el tudnám képzelni, hogy a Győrből 14.30-kor induló Flirt a Moszkva térre menne, a 14.45-ös a Keletibe, de a 15.00-ás a Blaha Lujza térre.:)
Előzmény: maxi mátéé (2118)
maxi mátéé Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2118
Hát...elég érdekes lenne az biztos
_nyunyuka Creative Commons License 2006.04.11 0 0 2116

Kissé fölhozom a topikot: Gyártják a Stadlereket.

BszHÉV Creative Commons License 2006.03.25 0 0 2115
Tudnak ezek szépet is, ha hagyják őket...
Előzmény: rm40 (2114)
rm40 Creative Commons License 2006.03.24 0 0 2114
Előzmény: erminavet (2108)
rm40 Creative Commons License 2006.03.24 0 0 2113

A Stadlernek (és a Flirtnek) úgy látszik nagyon megszaladt:

 

Sajtószemle

 

A DB öt Flirtöt rendelt a Balti-tenger partjára

 

A szerződést 2006. február végén 5 db ötrészes Flirt szállítására írták alá. A járműveket 2007. közepétől szállítják és a 2007. évi menetrendváltozástól közlekednek majd a Rostock - Stralsund - Lietzow - Sassnitz - Lietzow - Binz vonalon. A szerződés összértéke mintegy 29 millió euró.

Az ötrészes vonatok 242 ülő- és 251 állóhellyel, alamint nagyméretű többcélú térrel (kerékpárok, kerekesszékek és babakocsik elhelyezésére) rendelkeznek. A most megrendelt vonatok 1. osztályú szakasszal és büfével készülnek, valamint teljes egészében nemdohányzóak. (Forrás: Stadler sajtóközlemény, 2006.03.25.)

Előzmény: erminavet (2108)
scsabi Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2112
"A sínjárművek ügyfélspecifikus megoldásainak rendszerét kínáló "

Ebből két dolog világos:
1) a sajtóközlemény forrásnyelve,
2) a fordítónak kihívást jelent a magyar nyelv használata
Előzmény: erminavet (2108)
romtemplom Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2111
Ha igen, akkor nem is sejtik, hogymiről maradnak le...
Előzmény: erminavet (2110)
erminavet Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2110
fogalmam sincs
Előzmény: romtemplom (2109)
romtemplom Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2109
A Bombi indult ezen a tenderen is?
Előzmény: erminavet (2108)
erminavet Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2108

Sziasztok!

 

egy sajtóközlemény:

 

Sajtóközlemény

 

Szenzációs exportsiker a Stadlernél: 64 darabos FLIRT

megrendelés Algériába

 

Budapest, 2006. március 23. – Algéria Szövetségi Vasúttársasága (SNTF) 2006. március 18-án bejelentette, hogy a Stadler Bussnang AG (Stadler) nyerte meg a 64 darab elővárosi villamos motorvonat szállítására kiírt közbeszerzési tendert. Az SNTF 64 darab négykocsis FLIRT motorvonatot vásárol mintegy 102 milliárd forint (600 millió svájci frank) értékben. A motorvonatok szállítása 2008 második felében kezdődik és várhatóan 2010 végéig tart.

 

Algéria Szövetségi Vasúttársasága 2005 nyarán írt ki nemzetközi tendert 64 elővárosi motorvonat szállítására. A beérkezett pályázatokból az SNTF az Algír elővárosi vasúthálózatában üzembe helyezendő villamos motorvonatok gyártására és szállítására a Stadlert Bussnang AG-t választotta. A Stadler által kínált FLIRT vonatok ezúttal is erős versenytársakat utasítottak maguk mögé. Ezzel a megrendeléssel a Stadler 2002 óta összesen 244 db FLIRT motorvonatot értékesített Svájcban, Németországban, Magyarországon és most már Algériában is.

 

Peter Jenelten, a Stadler Rail Group értékesítésért és marketingért felelős alelnöke az újabb nemzetközi tender megnyerésével kapcsolatban elmondta: „Ez a Stadler Rail Group történetének eddigi legnagyobb egyszeri megrendelése, amely jól érzékelteti a társaság nemzetközi versenyképességét. Termékeink fejlesztésekor mindig a vasútüzemeltetők és az utasok igényeit állítjuk a középpontba, ezért a FLIRT vonatok kialakítása és modularitása tökéletesen megfelel a modern elővárosi vasútközlekedéssel szemben támasztott piaci követelményeknek.”

 

Az SNTF-fel kötött szerződés 2006 közepén lép életbe. A 64 FLIRT motorvonatra vonatkozó megrendelés összértéke mintegy 102 milliárd forint (600 millió svájci frank). A megrendelés a szállításon túl cserealkatrészek és egy szimulátor szállítására, továbbá műszaki támogatásra és a vonatok 10 éves karbantartására is kiterjed. A járművek gyártása teljes egészében Svájcban valósul meg. A megrendelés teljesítése 1 millió munkaórát vesz igénybe, amely az alvállalkozók időráfordításával duplájára nő. Az SNTF-nek szállítandó 4 FLIRT vonatból álló szerelvények nagyobb utasközönség kiszolgálása esetén egyenként akár 4000 személyt is szállíthatnak.

 

Stadler Bussnang AG

 

 

A Stadler Csoport

 

A sínjárművek ügyfélspecifikus megoldásainak rendszerét kínáló Stadler Rail Group két németországi telephelye, a berlini Stadler Pankow GmbH és a bajorországi Stadler Weiden GmbH mellett, a svájci Stadler Bussnang AG-ból, a Stadler Altenrhein AG-ból, a Winpro AG-ból, valamint 2005 decemberétől a Stadler Trains Magyarország Kft-ből áll. A vállalatcsoport összesen több mint 1400 munkatársat foglalkoztat. A Stadler Rail Group legismertebb járműcsaládjának tagja a világszerte sikeres GTW csuklós motorvonat (391 értékesített szerelvény), az RS1 típusú Regio Shuttle (354 értékesített szerelvény) valamint a FLIRT típusú motorvonat (244 értékesített szerelvény).  A berlini Stadler Pankow a Wariobahn termékcsaláddal (159 értékesített jármű) és az újonnan kifejlesztett TANGO-val (6 értékesített jármű) sikeresen megvetette lábát a villamosok piacán. A Stadler emellett személyszállító motorkocsikat és dízel-elektromos mozdonyokat is gyárt, továbbá globális piacvezető a fogaskerekű járművek előállításában.

 

BAKTER Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2107

"Én nagyon szeretem ezeket a mozdonyokat!!!"

 

Milyen mozdonyokat???

 

 

Előzmény: Törölt nick (2106)
rm40 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2105

Kicsit elsikkadt a Talentes hírek között:

 

 

Stadler, Bombardier: mindenkitől vásárol a MÁV

 

"A MÁV közölte azt is, hogy aláírták a Calyon-CIB-MFB banki konzorciummal a svájci Stadler cégtől vásárolt 30 Flirt motorvonat finanszírozására vonatkozó szerződést. Ezzel hatályba lépett a 30 motorvonat beszerzésére és karbantartására a MÁV és a Stadler cég között létrejött szerződés."

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2104

Üdv!

 

Eszem ágában sem volt a Talentról képet beraknom. A Pusztaszabolcsi "kiránduláson" történt fényképeket akartam berekni, de nem jött össze.

 

CSÁkány, by: EC24

Előzmény: P_Oli (2071)
nidsz Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2103
bocsánat, most látom hogy már van Talent-topic is...
Előzmény: nidsz (2102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!