A spanyolok azért belenyúltak a karosszériáéba is egy "kicsit".
Nem kompatibilis a motorháztető a homlokfal a hátfal ,csomagtérfedél és a két hátsó és két első sárvédő...
A lökhárítók is másak ebből adódóan.
A motorja a Porsche Systemes 1,5-ös injektoros.
Szerintem az egész autóban ez talán a legjobb dolog.
14-es kompressziót mértünk benne de nem volt alapjárata meg nem ment az egyik henger csak forduléaton ebből adódóan azt hitte a tulaj,hogy a halálán van.
A GG-s táblákat már 89 körül adták ki az II,TT,KK,JJ,LL,MM,NN és egyéb duplabetűs kominációkkal egyetemben.
Ekkor már nem volt túl sok szabad kombináció ezért kiadtak olyant is amit korábban személykocsikra nem adtak még ki mert addig az az első betű másra volt fenntartva.
Például a duplabetűsek mellett voltak i E-s,N-es ,Y-os kezdőbetűs táblák is 88-89 körül.
Volt egy 88-as Ladánk ami ED-t kapott mert akkor az E-sek futottak de a 89-es Trabink pedig EE-volt a duplabetűs széria miatt.
Egyébként ha valakinek van ezekből a régi típusú de utolsó szériás táblákból véletlenül néhány darab az kérem jelezze,mert megvenném őket a gyűjteményem számára.
A GA, GC, GE, GF kombinációk voltak feketék, a GB, GD, GH fehér. (az öregkori feledékenység miatt már nem emlékszem, hogy a GH-s rendszámok forgalomba kerültek-e). PAS-001 képén jól látszik az 1984 után (GC-től) használt újfajta betűalak. Épp ezért a G-s kombinációkból csak a GB-s első táblák voltak a busz és szgk. rendszámokból teljesen azonos kivitelűek.
A kétbetű négyszámos rendszámokat, mikor már fogytán voltak, kiadták újra, de arra vigyáztak, hogy formájában és/vagy színezésében eltérő legyen a korábban kiadottól. Busz rendszámként fekete alapon fehér betűkkel futott és a hátsó négyzet alakú volt. A Lloydon pedig fehér alapon fekete betű és a hátsó téglalap formájú.
Azért, mert ismerek egy a rendszámokkal foglalkozó oldalt, és ott van fönn egy kép, egy IFA-ról, aminek olyan betűkombinációja van a rendszámában, amit a Merkurnál adtak ki.