Nem is az, hanem pl sima 98ast (tehát nem a "prémium" 100asokat csak az Agip meg az Auchan kutaknál kaptál eddig, és slussz. Na ebből az Agip most kihúzva...
a segítségeteket szeretném kérni, mert nem tudom már, hogy mi lehet a megoldás. Adott egy '89-es MB 190e 2.0. Valamiért a fűtés, nincs a helyzet magaslatán. A fűtés-motor már cserélve lett, mert a típusnak megfelelően, baromira zúgott. Kicseréltettem, most már szép halkan teszi a dolgát, viszont csak langyos levegőt nyom be, azt is csak sokára. Van tippetek, hogy mi lehet a rossz, mert nem hiszem, hogy ennyi lenne a normális fűtés a kocsiban.
Dolgoztam ilyen helyen, borzalom. Iszonyú taposás a "munkáért". A 18 szerelőből pár futtatott akik a jó melókat kapják és persze a zsebre meló mert a pénz meg kevés. E miatt(hogy összeszedjenek napi 12-14 munkaórát a 8 alatt) megy a sietség. Az pedig sokszor a minőség rovására történik.A flottaautóknál és a fiatal autóknál "bírja az" szemlélet....stb. Sokkal jobb egy totyogós öreg szaki akire vársz esetleg de tuti a melója. Persze lehet az fiatal is csak lelkiismeretes....
350 ft ért vett szűrőt tényleg nem mosnék mert nem kerülne a kocsiba....MANN Filter volt az összesbe amit megcsináltam és kétlem, hogy bárki gyárira cserélte volna előtte.Ergo úgy ment addig és nem volt baja. Egy szerelő el tudja dönteni, hogy mit lehet és mit nem. Nekem utána az egyik még elment 220000 km.-t gond nélkül és tiszta olajjal mert ezt a procedúrát megcsináltam többször is.Ha meg valaki ennyire finnyás dolgokra akkor szakszervizbe se vigye mert ott még ki sem mossák, csak kiöntik belőle a szart és visszateszik. Persze most az jön, hogy Á, dehogy is, Mi ilyet neeeem!!!!!Mégis minden szakszervizben dolgozó emberkének vannak otthon gyári cuccai a fogyókból általában és abból fuserkodik...
Eddig OK volt a fogyasztás, 6.5/100 km majd a felújított csúcsokkal lett 2 L el több, mikozben ujottak a csucsokat kapott gyari koromfogot es katalizatort a kocsi, mert az kevesebb volt benne a kelleténél
Inkább nézze meg a turbódat, hogy nem szorul e a geometria állító tengely, már csak azért is, mert a 270CDI-nél ha az nagyon megszorul, a villanymotor szépen ledarálja a fogaskerekeket, és igen drága lesz. Valamint ha nem tud pontosan dolgozni, akkor emelkedik a fogyi, Te nem veszed észre, mert nem sokkal, de nagyobb gázt adsz a kocsinak ugyan azért a teljesítményért, mert nagy a turbolyuk...
Azt ertem, h a visszakerult folytasok miatt nagyobb az üa fogyasztas. De nem 2 L el
A szerelő szerint az ecu vmennyire hozzaallitja magat a megvaltozott kapott ertekekhez.. mondjuk tudtommal a 270 cdi ben nincs lambda szonsa ami esetleg adatot adna kipuf oldalon... vagy van?
Ma megállt az élet a vizsgabázison. Begurultam a 19 éves (jövőre youngtimer!!!) 290-essel. Mindenki abbahagyott mindent és körülállták. Mondom, mi van fiúk, mindenki időutazni akar egy két évtizeddel ezelőtti Mercedes szalonba, új autóba ülni? :-))) És végül tényleg mindenki beleült. Csont nélkül átment, pedig fel sem készítettem.
Ezek hihetetlen jó árak! Itthon bárhol megnéztem 50-70 ezer közt voltak a felújítottak. Nem 200€ volt az új, hanem 2000+. Gyári, csillagos Mercedes injektor.
én írtam az agip kútról.de nem azt hogy jó.:)csak ott tankoltam.egy ismerősöm ott dolgozott pár hétig de kilépett az elvei miatt.állítolag az adalék anyagon vesztek össze.pontosabban annak hiánya miatt.a mol leszállította az üzemanyagot de nem raktak semmit bele.se a kúton se Sehol.és ezért a srácnak többet evett a puntója.na már most..ha ennek fele igaz akkor az egy egyszerű molos dízel és nem egy prémium Omw.akkor hogy van hogy első perctől prémiumot tankoltam és majdnem lecserélték az adagolom és a szutyok Molos dizelt ha adalékolom spurival +2t vel akkor tökéletes?ja ma a Spuri elfogyott csak a 2 t raktam bele és az autó tökéletes .