Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2007.08.06 0 0 2175
A KNM-526-os Setrát az elődje helyettesíti, BRN-269...
MBman Creative Commons License 2007.08.06 0 0 2174
Akkor biztosan valamelyik járatra kerül majd. Nem kizárt, hogy éppen a győrire....
Előzmény: kettőhatvanhatos (2172)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.08.06 0 0 2173
Én a menetrendből arra következtetek, hogy Egervárról megy át délután rezsiben Páliba.
Előzmény: Batti100 (2159)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.08.06 0 0 2172
Fehér rendszáma volt.
Előzmény: MBman (2156)
MBman Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2171

Gondolom a 6387/328...

Tanítási napokon biztos, hogy szükség van rájuk, sok a tanulni vágyó fiatal :)

 

Nekem az fura, hogy miért indul el Szentgrótról oylan korán tanszünetben munkanapokon. Nyugodtan mehetne 10 perccel később.

Előzmény: hármaskocsiállás (2169)
MBman Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2170

Április végéig volt közvetlen járat 15:40kor Lentibe, de csak sulipénteken. Ha midnen igaz, péntekenként most nyáron is van, 18:40kor.

Előzmény: Törölt nick (2166)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2169
Melyik járat GTE-341-é iskolaidőben?

6387/228: iskolai előadási napokon
Zgrót 6:15, Keszthely 7:15 (Zalaköveskút betérővel) vagy

6387/328: iskolai előadási, valamint szabadnapokon
Zgrót 6:20, Keszthely 7:20 (Vindornyafok betérővel)

Tanszünetben gondolom ez:
6387/128: tanszünetben munkanapokon
Zgrót 6:05, Keszthely 7:10 (Zalaköveskút, Vindornyafok betérővel)

Szükség van-e tanítási napokon 2 járatra?
Illetve, nem lenne-e célszerűbb, ha az egyik busz látogatna be mindkét zsákfaluba, lerövidítve a Zgrót-Hévíz, Zgrót-Bp, stb. menetidőt?
(Bocsánat ha hülyeséget kérdeztem:) )
MBman Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2168
Szemle, karbantartás, műszaki vizsga, stb, ezer+egy oka lehet
Előzmény: Batti100 (2167)
Batti100 Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2167
ELS-757 Van kint a GID-335 helyett Petőmihályfán. Mi a baja a Setrának?
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2166

jaaa, vágom.

át kell szállni, ok.

 

korán van még!:)

Előzmény: Törölt nick (2165)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2165

ne má':)

 

valamivel továbbmegy, nem? ez a lényeg. mert a menetrend említi, hogy ez voltaképpen egy budapest-lenti járat, csak "átszállással".

és 20.50-re le kéne érnie, amire kínálta magát ez a 6248/akármennyi.

Előzmény: hármaskocsiállás (2164)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2164
"jól sejtem, hogy a 1190/117 kocsija utána a 6248/139-cel megy tovább lentibe?"
Nem jól :)

#2162: nem feltétlenül.
Előzmény: Törölt nick (2163)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2163

jól sejtem, hogy a 1190/117 kocsija utána a 6248/139-cel megy tovább lentibe?

 

et hogy működik egyébként: megvehetem nála pesten a fölszálláskor lentiig?

ahány ház, annyi szokás...:)

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.05 0 0 2162
vajon ezek az oldalak frissítve vannak a honlapon egyébként máshol megtalálható változásokkal?
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2161
MBman Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2160

OFF

"hely"-et pontos j-vel írni golyó általi halállal büntetendő bűncselekmény :)))

ON

Előzmény: Batti100 (2159)
Batti100 Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2159
A Nagypáliba telephejező FBE-451. reggel rezsibe megy át Egervárra?
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2158

"Aki meg nem bírja az ilyen hosszú utakat, úgyis a vonatot választja."

 

családom bármelyik nőtagja meg tudja ezt cáfolni.

Előzmény: MBman (2157)
MBman Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2157

"A kanizsai járatok eddig mintha megálltak volna(?), de most nézem a keresőben, hogy már nincs földvári megállásuk..."

Nem álltak meg a kanizsaiak sem. 2-3 éve legalábbis. Régebben viszont ha jól tudom az egerszegiek is megálltak....

 

 

Ez elég meredek ötlet... nem véletlen, hogy újabban a Volánbusz is szokott már pihenőt tartani...

Mért? Vannak ennél hosszab járatok is, ahol nincs pihenő (utasok nem szállhatnak le) 2:50 perces menetidő meg nem oylan hosszú, hogy meg kellene állni. Aki meg nem bírja az ilyen hosszú utakat, úgyis a vonatot választja.

Az Áiplibusz tart pihenőt mostanában, de a volánbusz előtte majdnem egy évig nem tartott. 3:05 volt az út, sosem volt semmi probléma.

Vasárnap este is elég szar, amikor már alig egy óra út lenne hátra, erre megállunk 20 percre nézelődni. Ahelyett, hogy előbb odaérnénk, és menne mindeki a dolgára.

Előzmény: hármaskocsiállás (2152)
MBman Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2156
Arra nem emlékszel, sárga rendszáma volt?
Előzmény: kettőhatvanhatos (2155)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2155
Passz! Nem tudom, mert siettem, majd megszemlélem jobban, esetleg egy mobilos képet készítek, ha addig nem rukkol elő valaki egy jobb képpel.
Előzmény: hármaskocsiállás (2154)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2154
Jó hír, szerintem az kell hogy legyen :). Várható volt már, hiszen a pályázaton igen nagy súllyal számított a szállítási határidő.

Milyen típusú, Drögmöller?
Előzmény: kettőhatvanhatos (2153)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2153
Tud valaki valamit arról a szürke emelt padlós Volvóról, ami csütörtöktől látható a zegi buszállomáson? Ma reggel Zeg-Győr táblával láttam. Csak nem ez a használtan vett busz, amit korábban találgattunk, hogy mely típusú is lesz majd?
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2152
1185/14 is megáll Földváron.
A kanizsai járatok eddig mintha megálltak volna(?), de most nézem a keresőben, hogy már nincs földvári megállásuk...

"A 8:40 - 18:40 es járatok indulása szerintem tolódni fog"
Legutóbb így volt... a másik kettőnél Sármelléktől tolódott.

A 8:40-es járat problémásabb, mert mindig össze szokott szedni 5-10 perc kését a zalai szakaszon.

Szerintem ez lenne a reális (az új szakasz átadása után):
Zeg. indul: 8:45 (most 8:40)
Khely érk.: 9:40 (---)
Khely indul: 9:45 (9:35)
Bp. érk.: mint most

"Én annak örülnék a legjobban, ha megszüntetnék a pihenőt is"
Ez elég meredek ötlet... nem véletlen, hogy újabban a Volánbusz is szokott már pihenőt tartani...
Előzmény: MBman (2151)
MBman Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2151

Biztos, hogy változik a menetrend, rövidül a menetidő. De hogy mennyivel, az kérdés, a valóságban 5-8 perc mínuszt jelent az új szakasz. Már most is haza lehet érni 3:15nél kevesebb idő alatt, úgyhogy én 10 percre tippelek, szerintem 3:05 lesz.

Én annak örülnék a legjobban, ha megszüntetnék a pihenőt is, akkor bőven három órán belül haza lehetne érni pestről.

(A 8:40 - 18:40 es járatok indulása szerintem tolódni fog)

A 1186-os járat kérdéses, eddig volt megállója földváron, kíváncsi leszek marad-e.

Előzmény: hármaskocsiállás (2150)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.04 0 0 2150
Szerdán átadják a hiányzó M7-es szakaszt.

Lesz-e emiatt menetrendváltozás a pesti járatoknál? (Pl. továbbra is bemennek-e Balatonföldvárra az érintett járatok, "papíron" is rövidül-e a menetidő?)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.03 0 0 2149

fúj.

lehet hogy nem is ezzel megyek...

 

kösz mindenkinek.

Előzmény: hármaskocsiállás (2146)
setra147 Creative Commons License 2007.08.02 0 0 2148
Utaztam ezzel a járattal én is még amikor Volánbusz volt. 10.43-kor indultunk el Hévízről....
Előzmény: MBman (2147)
MBman Creative Commons License 2007.08.02 0 0 2147

Mióta az Áiplibusz csinálja, szerintem még soha nem érte be pontosan ez a járat :) De a volánbusz is csak nagyritkán tudta tartani a menetidőt...

Előzmény: Törölt nick (2144)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.08.02 0 0 2146
6:30-as Áipli eléggé hajlamos a késésre... (FLN-441 Irizar csinálja egyébként)
Előzmény: Törölt nick (2145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!