A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ezt most jó volt megnézni, Köszönöm! Basszus, 2015-ben volt, repül az idő....
Áprilisban tervezzünk be valami 3 napos csavargást, Gerivel már beszélünk egy Francia karikáról, futóval persze, idén szeretnék egyben 2 hét szabit, amit végig motoroznánk, talán idén összejön végre a Nordkapp.
A kisfilm készítésből majd adja leckét, egyre nagyobb kedvem lenne hozzá. Most figyelemmel kísérem Bezsnei Andor Africa Twin-es világkörüli útját, ma is tett fel egy új vidit, de én még az 1 hónapos feltöltésnél járok. Javaslom nézzen rá aki ki akar kapcsolni és el tud vonatkoztatni, hogy Hondával motorozik a srác:) nagyon klassz, életszerű videói vannak, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Tudom miről beszélsz! Én ma kiszedtem a GS-t az alvóhelyéről, megnyugodva nyugtáztam, hogy könnyen indul, magamra szedtem az összes ruhát, mire ezzel végeztem már szakadt is az eső...
Így szépen visszapakoltam mindent a helyére, kihoztam egy fröccsöt a garázsba, a mai motorozást elhalasztom!
Huhúúúú! Én idén már gurultam egy szerényebbet, a ruhámat kipróbáltam, még béléssel is beleférek szerencsére! Sisakot is hozott a jézuska, azt is fel kell avatnom! Úgyhogy idén tényleg nyomhatnánk egy olyan pár naposat, mint anno! A videonkat néha meg szoktam nézni az elvonási tünetek kezelésére ilyenkor amikor kint jegesek az utak.. Balázs haverom a tesójának eladta a Guzziját, az 1150R-t leszervízeltette, ő is nagyon várja már a szezont! Beszélj Ferivel meg Gerivel, és meg is van a 3-5 fős ideális létszám aztán már csak az időpontot és az útvonalat kell kitalálnunk! :)
Kezdek befordulni a motorzás nélküli napoktól, Novemberben ültem utoljára motoron, ezért tegnap feltöltöttem a bukókat, ma meg lefrissítettem a navit, megnéztem a motort a töltőn, ránéztem a motoros ruhára (fogynom kell:) ..... legyen már tavasz, hogy beválthassam az Újévi "sokkal, de sokkal többet motorozom" fogadalmam.
Nekem volt Banditom és annak ellenére, hogy sem a fék, sem a futómű nem volt igazán motorhoz méltó, én szerettem. Pláne, hogy nem volt mivel összehasonlítani. Aztán olvastam, hogy a Suzuki - állítólag! nem tudom, hogy tényleg igaz-e - direkt csinál szar fékeket az utcai motorokhoz, hogy a júzerek ne bízzák el magukat. Ezt nem is értem. Egy GSX-R még ha elvileg utcára is készült, azért vérbő sportmotor, ami alá illene normális féket hegeszteni, de állítólag annak is szar a fékje. Én, részemről nem vagyok egy Rossi, sőt, de azért baromira értékelem a BMW kurva jól adagolható, koppanós fékjét és még sosem bíztam el miatta magam. Namost, hogy miért írtam ezt le? A tököm tudja, csak úgy jött :)
Köszönöm a választ! Ezt az oldalt én is megtaláltam de nekem nem ez a típus van hanem az eggyel régebbi! Nekem a szelepfedelet 4 csavar tartja és nem 2....és ha minden igaz akkor ez már nem ugyan az a motor. Ebbe bele olvastam és Pl: a kormány is teljesen más mint az enyémen.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek! Vásároltam használtan a hétvégén egy R1200Rt-t ami 2006-os évjárat. Hol találhatok hozzá magyar használati útmutatót?
Szép délutánt a márkatársaknak! Olyan ügyben fordulok hozzátok, hogy keresnék megvételre, elfekvőben lévő üzemanyag tank védő bukócsövet hepco&becker márkájút, fekete színben R1200gs 2011! Előre is köszönöm!
A kérdést inkább úgy tenném fel, hogy ha van egy ilyen motorja, akkor miért csak 1000Km-t megy? De nyilván nem az az oka, hogy utálja, hanem, hogy krónikus idöhiányban szenved, ahogy sokan.
Amúgy sokan vesznek alap jármüvet. Ha értesz valamelyik márkához, akkor messziröl látszik az a forgalomban, hogy milyen felszereltségü.
Bizony az általam ismert márká(k)nál csak az autók kb. 20%-a lehet az amire azt mondanám, hogy jól felszerelt. Kb. 30% full fapad, a többi meg a középmezöny.
Én sem értek vele egyet, mert én másként gondolom, de nagyon sokaknak még az is sok ami alapból benne van.
Visszatérve a motorokra nem egy tulajtól hallottam, a pl. rugóstagokkal kapcsolatban, hogy "én azokat sosem állítgattam".
Vagy tudod hányan gondolják még ma is, hogy nekik nem kell ABS? Ez utóbbi elég szomorú, de ez van. Viszont még a leg alapabb BMW is többet nyújt, mint sok japán. Ugyanis a BMW-t nem lehet megvenni fék és futómü nélkül. :-D
Azt nem értem, hogy én nem vennék évi ezer km-re egy 5 millás motort, de ha mégis, nem adnám el egy év múlva és cserélném hasonló, sokkal öregebbre. Ezen felül, ha túraendúrót veszek, akkor biztosan megvenném hozzá azokat a csomagokat, amik túrázáshoz előnyösek. Amúgy miért ne lehetne bárkinek szép és jó motorja? Csak amitől ez a motor igazán jó lesz, az ebben pont nincs benne, így én biztosan nem venném meg még olcsóbban sem. De ez én vagyok, nem muszáj egyetérteni velem. Csak az én szememben ez értelmetlen, de nem zavar ha neked így a jó..
Vazz, azért neked sem az olvasás/szövegértés a fő erősséged :)
1. A román szervizkönyv nem a te motoroddal kapcsolatben merült fel, hanem az egy poszttal korábban belinkelt motorral kapcsolatban, ahol beleírták, hogy a - gyári - extrák nem tartoznak bele a meghirdetett árba. Esetleg olvass vissza.
2. A tiéddel kapcsolatban sem sajnálkozott senki, a FB poszt alá be is írtam, hogy reális az eladási ár. Pusztán nem értettem, hogy ki és miért vesz ilyen motort, ennyiért, aztán meg eladja egy év múlva. Most, hogy leírtad, hogy évi ezer km-t mész, még kevésbé értem a dolgot, de ez a te dolgod, senki sem minősített.
Összesítve, mielőtt felkapod a vizet, próbáld meg értelmezni a szöveget, amire reagálsz.