Azét van kihuzva és csillagozva mert 93-ban kicseréltem. Apos kapott egy fülest, hogy bezárnak egy autos boltot. 50-70% leárazás a készletböl. Akkor vette asszem 8,vagy 9 ezerért. Komplett 650-E motort. Viszont az eredeti 600-as is jol müködött. Akkor elkonzerváltam jobb idökre.-)))
Ez nekem is meglepő!!!!!!!!!!! De tudomásom szerint a 408-as Moszkvának szintén ez volt a motorja, kivéve az IE változatot, melyet a 412-es 1500 köbcentisével gyártottak. Üdv: priluki
2138-as(!) Moszkvics 1980-ból,a 403-as motorjával,1360 köbcentivel.Teljesen meglepő számomra,hogy ilyen motorral gyártották ezt a fajta kasztnis Moszkvát.
Ez izgalmas, mert ez egy Moszkvics-408-as amit épp az IZs gyártott. A gyártmány és a modelljelölés később (vmikor a hetvenes években) vált szét a két gyárban, a 412-es után, az IZs-2125 és az AZLK-2140 idejében. (IMHO, amíg az AZLK Moszkvicsok a maguk módján elegánsak voltak, az IZs fertelmesen ronda autókat csinált ugyanabból az alapkonstrukcióból)
Fenéket! Ez a 408-as Moszkvics alapváltozata, amelyik csak szimpla lámpával készült. Valószínűleg csak a hátsó lámpák vannak rajta átbuherálva, illetve lehet, hogy késői széria volt. Nekem tetszik... :)
Ui.: Az IZS nem így néz ki, majd rakok be arról is képet...