Szia ! Szerintem ,a szakemberek szerint és a gépkönyv szerint is szigoruan 5 w 40 es olaj kell bele ! Én jobbára gyári cd t használok de volt olyan hogy az én gépemmel írt cd t nem ismerte fel . Karcosat nem igazán szóltam bele tenni . Örülök hogy kinyilik a csomagtér ajtód ! Üdv .
Nem volt a bovden elszakadva szerencsére, van egy kis elforgatható zár, azt kellett nyitott állapotba forgatni (beledugott csvarhúzó már elforgott a műanyag profilban, ezért vékony fogóval kívülről tekertem rajt). Már nyílik a 0 megnyomásával is. A hátsó akksit is megtaláltam.
2 kérdésem lenne még. Jelenleg állítólag 10W40 van a motorban. Ez megfelel, vagy inkább az 5W40 kell bele? Illetve a CD tár hátul ennyire kényes a CD-k re? Igaz karcosak kicsit, nem értelmezi őket. Egyébiránt megelégedésemre szolgál a vas, 7 liter körül elvitorlázom vele vegyesben lábujjhegyen, klímával. Sajnálom, hogy korábban féltem a paraméterei miatt várható kiadásoktól. Kisebb autókra sokkal drágábban vettem a dolgokat.
2001 évj, 2,2 benzin típushoz keresek kipufogó hátsó dobot vagy rendszert, az enyém lyukas. Esetleg tud valaki valamilyen más passzoló dob megoldást rá?
A második akkumulátor a csomagtartóban van,ha szembe állsz vele akkor jobb oldalon lévő tároló rekeszt
kell kivenni,csavarok ,pattintós rögzitők,jobb hátsó ülést eldönteni ,egy piros kart kell meghúzni a csomagtartó tetejénél és akkor dönthető.ha már szembe állsz a csomagtartóval akkor nézzed meg a bal oldali ajtótartó ives vason lévő,az ajtóra menő kábelköteget mert valószínü hogy abban van elszakadva egy kábel,és ezért nem működik a O gomb.A fogyasztásmérő addig számol mig le nem nullázod,ajobb oldali (ablaktörlő kapcsoló) végén lévő gombot ráadott gyujtásnál megnyomod= 1szakasz vagy utvonal mégegyszer megnyomod = 2 szakasz...... ha folyamatosan nyomva tartod az adott szakaszokat akkor nulláz,ha menet közben kb 50km/h felett harmadszor is megnyomod akkor pillanatnyi fogyasztást látod.
2 napja lettem boldog 607 2.2 HDI tulajdonos (4 seb. automata) . Azt szeretném megtudni, a hátsó akkumulátort hol a túróban találom ?
Illetve csak távirányítással nyílik a csomagtartó, a 0 gomb lenyomásra nem reagál. Az átlagfogyasztás mérő mennyi időre számol, vagy állítható valahol? Elnézést az egyszerű kérdésekért, de ez az első 607-em.
Szia ! Nekem nincs hátsó szárnyam eladó de az autómon van egy (levenni nem akarom mert meg van fúrva a csomagtér ajtó) de ha a te autódon a csomagtér nyitása autómata vagyis motor emeli fel és csukja be ,akkor meg se próbáld rátenni mert elátkozod a napot mikor igy döntöttél,mert ha eddig nem volt gond vele ezután majd lessz,vagy nem akar kinyilni mert nehéz lesszaz ajtó ha pedig gázrugót cserélsz 350Nm-t 380 Nm re akkor pedig nem akar becsukodni, de megkockáztatom hogy a sima nyitású amit csak gázrugó emel sem fog rendesen működni a szárny miatt főleg télen.Ez a saját véleményem de olvassál vissza a fórumon ezügyben!
Nincs semmi csoda most éppen jónak lát mindent az ecu ezért átmeneti hibaként kezeli a hibákat , a hibatárban benne lesz minden hiba , csak idő kérdése ,hogy kezdődjön elölről az egész műsor , a hideg rángatást paraméterezni kéne , de nem biztos ,hogy egyértelmű lesz a hiba, elsősorban hidrótöke szokott hideg rángatást okozni, sok esetben egy szoft frissítés segít , de ez egyáltalán nem biztos, de mindenképpen érdemes lenne megnézni ,hogy van e újabb mot vez szoft hozzá.
A problémám a tüzelőanyag befecskendezéssel,azóta annyira módosult,hogy kizárólag reggeli első indításnál,dadog a motor,hiába nyomom a gázt,fel sem pörög a motor :(
1 perc járatás után,mintha semmi baja sem volna,megy rendesen.....
Esetleg erre a jelenségre valakinek van ötlete,mi okozhatja?
Valószínűleg a világ 10.-ik csodájáról számolhatok be.
2 napja menet közben,magától kialudt a check lámpám.Sem középen,sem a jobb szélén nem mutatja a hibakódot (antipollution default).A kocsi nem volt diagon,nem nyúlt hozzá senki.....
Nem a műszerfalban égtek ki az izzók,minden mást mutat.....
Ez milyen jelenség?Örüljek,vagy gyanakodjak,valami nagyobb hiba miatt?
Nézd betg 2 hete rárakattam gépre a kicsikét és a motorban nagyon sok hiba van.Csak a motor belsejében kijelzet 7 hibát,valamint nem tudom jól-e fogom leírni,de valami olyasmit mondtak hogy a levegő sem jár rendesen keresztül rajta,a turbó is szar,ha hideg a motor valami mintha csörögne a pedál alól,olyan furi kerregő hangot ad stb...nálunk azt mondták,hogy olcsóbb egy komplett motor bele,mintha megjavítanám...aminek örülök,hogy az automata jó és rendesen működik...
váltó, kuplung szett, lendkerék , kuplung munkahengerek , pedálsor , váltókulissza , 2db féltengely , váltótartó bakok, kel egy két átkötés elekromosan , na meg ezt össze kell rakni, min egy nap rámegy.