Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Nekem volt egy 3 óra 1 perces késésem. Pert akart indítani a megbizott cég, de mondtam, hogy ne, mert végül is az olasz légiirányítók sztrájkja miatt lett ekkora a Ryanair késése. Nem tartottam fairnek a pert.
De most emiatt tényleg érdemes kiverni a balhét? Eljutsz, ahova akarsz? Igen. A legitársaság mindent megtesz az eljutásodért? Igen. 3 orát meghaladja a "kesés"? Nem. Ha balhezol, az össz, amit kapni fogsz, egy 15 frankos kajautalvány és par gúnyos mosoly lesz. És ujra megjegyzik majd maguk közt: magyarok... Mert lassuk be, itt konkrét kar nem ér téged, csak próbálkozol, mert latsz egy lehetőséget.
Én utalom a swisst, sokszor követeltrm mar tőlük, pl szenteste napján törölt aznapi foglalas miatt, most is van egy ügyem velük, de a te esetedben nem tisztességtelenek.
Annyira azért nem minimális. Napról napra változ/hat/zik a helyzet, pl. Szlovákia ma lezárta az összes nemzetközi repterét. Szóval bármi lehet, én nem kockáztatnék. De persze ez csak én vagyok.
Hát, őőő, mindenütt azt mondják, hogy az idősebb, és több betegséggel küszködőkre van súlyosabb hatással a vírus, inkább ezt mérlegeld, annak minimális az esélye, hogy ne tudjál visszajönni.
Ok. de mi van , ha bedurran ott is a dolog, és nem tudsz rendesen haza utazni ? A plusz költségekre még biztosítást sem lehet kötni. 64 év, szív és cukor betegség , férfi. Csak a korom van 1 évvel a nem javasolt kategória alatt. Amúgy meg nagyon szeretünk utazni. Svédországban már van halott.
Jövő hét csütörtökre van repjegyem a Wizzair-nál Stockholmba , írtam a cégnek, reakció semmi, a telefon 250 Ft/perc, és ha olyan kérdést teszek fel, amire van netes felületük, még közel 16 EUR-t akarnak kiszámlázni. Hol lehet náluk tisztességesen érdeklődni ?
Van egy holnaputáni swiss foglalásom, amit ma töröltek. Mélben értesítettek róla. BUD-ZRH lett volna az útvonal, amiből csináltak egy lufi BUD-FRA-ZRH-t. Gondolom, azért nem tettek át az aznap reggeli közvetlen járatra, mert akkor kivül lett volna az érkezés a 3 órás késésen. Helyette inkább megreptetnek kétszer, de nem fizetnek. Ügyes! :)
Persze, ha késik az átszállásos variáció 20 percet, akkor kénytelenek lesznek fizetni. :)
Április 20-ra van repülőjegyünk a Ryanair-rel Rómába, amit viszont a jelenlegi helyzetben nem szeretnénk felhasználni.
A járattörlések április 08-ig vannak a Ryannél.
Ha a törléseket nem tolják ki az utazásunk napjáig, akkor ha jól gondolom buktuk a repülőjegyek árát, igaz? A repülőjegyünkhöz kötöttünk a Ryanairnél utasbiztosítást is, de ha jól értelmezem, akkor ez sem segít, hogy vissza kapjuk jegyeink árát, igaz?
Nagyon örülnék, ha tudna valaki ebben segíteni nekem. Köszönöm.