Keresés

Részletes keresés

hamvasat Creative Commons License 2019.02.05 -1 0 66697

Sziasztok!

 

Lekaptam a leömlőt és rámentem egy olyan részre az Autosol Anti Blue-val, ami felszerelt állapotban nem látszik. Egy tenyérnyi területet sikerült visszafényesíteni 1 óra alatt egy kis csapos köszörűbe fogott filckoronggal. Hát nem olyan, mint a marketing videokon, hogy csak rákened, kicsit simogatod oszt jónapot kész is. Szerintem kihullik a hajam mire végzek...ja, már kihullott :-)))

ablak05 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 66696

Köszönöm a választ! 

A Motul 7100 20W50 4T-ről van véleményetek? Jó lehet? 

Lbx Creative Commons License 2019.02.05 0 0 66695

:-)))

Előzmény: jim32 (66694)
jim32 Creative Commons License 2019.02.05 -1 1 66694

Előzmény: ekowob (66683)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.02.05 -4 0 66693

elf sporti txi 20w50

Előzmény: ablak05 (66689)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.04 -1 1 66692

Bocs, most nézem, hogy nem is a motorra gondoltál, hanem a mozorra :-) 

Előzmény: zöld_I (66687)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.04 -1 1 66691

Zöld_I!

 

Milyen folyamatosan? :-) Szezonban nem buzizom, csak húzom a szarvát :-)

 

Ha magyarázni akarnám a bizonyítványt, akkor mondanék valami frappánsan hangzó faszságot, de csak simán nem tudok már mit kezdeni magammal kínomban :-))) Elég önkritikus voltam? :-)

 

Olasz motort soha többet! Jaaa...nem is volt még...csak robogóm :-)

Előzmény: zöld_I (66687)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.04 -1 1 66690

Eko!

 

Há' kokettáltam azokkal a csavarokkal, de ezek szerint nem hiába :-)

 

Köszi

Előzmény: ekowob (66685)
ablak05 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66689

Sziasztok! 

Azt szeretném kérdezni, hogy milyen motorolajat ajánlotok egy 2006-os RT-be? Ki mit használ? 

ablak05 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66688

Köszönöm, még keresgélek aztán ha nem tudok szerezni lehet élek a lehetőséggel! :) 

Előzmény: mlui. (66651)
zöld_I Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66687

Te Atti, miért buzerlálod azt a mozort folyamatosan? Nem lenne egyszerűbb menni vele simán, és venni mellé egy Ducatit? :) 

Előzmény: hamvasat (66684)
zöld_I Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66686

Eko, nemár, azok a mondatok nem is egy hszben szerepeltek.

Amúfy meg a suzuki DL fékekről volt szó, amúgy elhiszem, hogy a bmwk normálisan illesztett fékrendszerének t{k mindegy, milyen bet~t van bent, így is úgyis préselődik a golyód szanaszét a tankon, a suzukikon nagyon nem mindegy, mi van benne. 

písz:) 

Előzmény: ekowob (66683)
ekowob Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66685

Csavarozd le a tartót is:


Forrás: BMW

Előzmény: hamvasat (66684)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66684

Eko!

 

Segíts egy kicsit légyszíves!

 

Lekötöttem a GS LC leömlőjéről a lambda szonda stekkereit, a pillangószelep bowdenjeit, leszedtem a végdobot és oldottam a 4 csavart kiömlőknél. Már csak szilent felfüggesztésen lógicsál az egész, de nem akar kijönni a szilentből a függesztő tengely. Nem nagyon van mozgástér, mert vagy a vázat, vagy a blokkot verem le. Kiragasztottam tesaval a kritikus helyeket, de akkor sem akar kicsúszni. Valamit még oldanom kell vagy csak szimplán bénázok? Hogy kéne kijöjjön onnan?

 

Köszi

ekowob Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66683

Egy teszkó parkolóban is lehet féket tesztelni ha elegendö a hely a 0-100-0-hoz. 
Nem értem, hogy ha voltál Kakucson akkor miért fura ez? Ráadásul nem is a pályán teszteltük, hanem mellette.

 

"Sosem kérdeztem meg, hogy tárcsa vastagságot akarnak nézegetni, vagy időben megállni szeretnének inkább. "

"amikor a hringen ötödször kell 250ről 80ra fékezni. "

 

Ugye érzed, hogy mekkora hülyeség az egyik mondat után a másik?

De leírom lassabban hátha úgy megérted: Normál közúti közlekedés (Ugye RT-röl meg GS-ekröl van szó ahol 50-60ezer körül megy el egy elsö betét) nincs kiemelkedö jelentösége, hogy szinter vagy organikus betétet használsz ha az egyébként jó minöségü.

 

Előzmény: zöld_I (66680)
mlas45 Creative Commons License 2019.02.04 0 2 66682

Az itteni boxeresek sokat ringeznek... :))

Előzmény: zöld_I (66680)
zöld_I Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66681
zöld_I Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66680

Te, elég sokat vagyok kakucson, azért ott féket tesztelni, pláne fading tapasztalatokat levonni...háát:)  Szívesen megnézném bárkinek a sisak belsőkamerás felvételét, amikor a hringen ötödször kell 250ről 80ra fékezni. 

Előzmény: ekowob (66679)
ekowob Creative Commons License 2019.02.04 -1 2 66679

Nagyon jól tetted, hogy nem kérdezted meg, mert marhaság.
Mi végeztünk anno Kakucson fékteszteket "puha" és szinter betéttel is, és nem volt különbség eleinte a fékutakban. 
Azért eleinte, mert a sokadik 0-100, 100-0 után már igen. Azoknál hamarabb jelentkezik a fadding, de normális közúti közlekedésnél semmi jelentösége. 

Előzmény: zöld_I (66676)
T1OK3 Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66678

Szinterbetét előnye még, hogy sokkal jobban bírja a hőt, nem ég meg olyan hamar.

T1OK3 Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66677

Én tegnap motoroztam, a hőmérséklet kitűnő volt csak eleredt az eső már hazafelé. Nem áztam át de a motor dzsuvás lett. DEJÓVÓT!!

Előzmény: R100 (66655)
zöld_I Creative Commons License 2019.02.04 0 2 66676

Kb ennyi a lényeg. Mindig lehet upgradelni. Csomó kuncsaft kérte az organikus betétet régen, mert az nem eszi a tárcsát. Sosem kérdeztem meg, hogy tárcsa vastagságot akarnak nézegetni, vagy időben megállni szeretnének inkább. 

Előzmény: hamvasat (66675)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.04 -1 0 66675

Én kocsira tettem EBC féket és betétet. A gyárihoz képest az első perctől kezdve úgy fogott, mint az állat. Kalsszisokkal jobb volt a gyárinál. Hozzáteszem, hogy harmadannyit bírt csak ki mint a gyári, de leszartam, mert 200 felett beletaposva is egyből nagyot fogott.

Előzmény: gesszti (66668)
Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.04 -1 1 66674

Najó, de nyúlós is mint a takony.. Oké, lehet vele blokkolni a kereket, de sose tudod, hol fog már sokat. Álló helyben koppanásig be tudod húzni a fékkart. Mármint a gázmarkolatig. Ezt nem szerettem benne. A szinter sokat dobott rajta, de ha bömös féke a 10, akkor a bandité egy gyenge 4-es volt a szinterrel együtt is.

 

Előzmény: jo_lenne_tudni (66664)
Lbx Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66673

Csak összeszedi magát... Adj neki egy kis időt :-)

Előzmény: gesszti (66668)
mlas45 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66672

Igaz, autó, de az első pár fékezésre alig akart megállni. Utána tökéletes lett.

Előzmény: gesszti (66668)
gesszti Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66671

Nem festett, nem bevonatos. (Motorkerékpáron is létezik egyáltalán bevonatos???)

Előzmény: mlas45 (66670)
mlas45 Creative Commons License 2019.02.04 -1 1 66670

Ha festett a tárcsa (vagy bevonat van rajta) annak előbb le kell jönni. Meg kicsit össze kell neki kopni. Jó lesz az.

Előzmény: gesszti (66668)
mlas45 Creative Commons License 2019.02.04 0 2 66669

Szinter betét nem csodaszer, ha a gyenge minőségű nyereg hajlik, a gumicső púposodik :(( egy előnye biztos lesz: ha nem szinter betéthez alkalmas a tárcsa, akkor hamar el fog kopni - igaz, addig legalább jobban fog valamivel.

Előzmény: zöld_I (66665)
gesszti Creative Commons License 2019.02.04 0 0 66668

Most tettem az Intruderemre egy EBC tárcsát, és egy félszinter betétet. Hát... így első nekifutásra a 250-es TS MZ-m dobfékje nagyobbat fog. Remélem, bejáródik, mert egyelőre hatalmas csalódás. Tény az is mondjuk, hogy az új tárcsát nem nagyon akartam cibálni. 

Előzmény: Lbx (66667)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!