A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Lekaptam a leömlőt és rámentem egy olyan részre az Autosol Anti Blue-val, ami felszerelt állapotban nem látszik. Egy tenyérnyi területet sikerült visszafényesíteni 1 óra alatt egy kis csapos köszörűbe fogott filckoronggal. Hát nem olyan, mint a marketing videokon, hogy csak rákened, kicsit simogatod oszt jónapot kész is. Szerintem kihullik a hajam mire végzek...ja, már kihullott :-)))
Milyen folyamatosan? :-) Szezonban nem buzizom, csak húzom a szarvát :-)
Ha magyarázni akarnám a bizonyítványt, akkor mondanék valami frappánsan hangzó faszságot, de csak simán nem tudok már mit kezdeni magammal kínomban :-))) Elég önkritikus voltam? :-)
Olasz motort soha többet! Jaaa...nem is volt még...csak robogóm :-)
Eko, nemár, azok a mondatok nem is egy hszben szerepeltek.
Amúfy meg a suzuki DL fékekről volt szó, amúgy elhiszem, hogy a bmwk normálisan illesztett fékrendszerének t{k mindegy, milyen bet~t van bent, így is úgyis préselődik a golyód szanaszét a tankon, a suzukikon nagyon nem mindegy, mi van benne.
Lekötöttem a GS LC leömlőjéről a lambda szonda stekkereit, a pillangószelep bowdenjeit, leszedtem a végdobot és oldottam a 4 csavart kiömlőknél. Már csak szilent felfüggesztésen lógicsál az egész, de nem akar kijönni a szilentből a függesztő tengely. Nem nagyon van mozgástér, mert vagy a vázat, vagy a blokkot verem le. Kiragasztottam tesaval a kritikus helyeket, de akkor sem akar kicsúszni. Valamit még oldanom kell vagy csak szimplán bénázok? Hogy kéne kijöjjön onnan?
Egy teszkó parkolóban is lehet féket tesztelni ha elegendö a hely a 0-100-0-hoz. Nem értem, hogy ha voltál Kakucson akkor miért fura ez? Ráadásul nem is a pályán teszteltük, hanem mellette.
"Sosem kérdeztem meg, hogy tárcsa vastagságot akarnak nézegetni, vagy időben megállni szeretnének inkább. "
"amikor a hringen ötödször kell 250ről 80ra fékezni. "
Ugye érzed, hogy mekkora hülyeség az egyik mondat után a másik?
De leírom lassabban hátha úgy megérted: Normál közúti közlekedés (Ugye RT-röl meg GS-ekröl van szó ahol 50-60ezer körül megy el egy elsö betét) nincs kiemelkedö jelentösége, hogy szinter vagy organikus betétet használsz ha az egyébként jó minöségü.
Te, elég sokat vagyok kakucson, azért ott féket tesztelni, pláne fading tapasztalatokat levonni...háát:) Szívesen megnézném bárkinek a sisak belsőkamerás felvételét, amikor a hringen ötödször kell 250ről 80ra fékezni.
Nagyon jól tetted, hogy nem kérdezted meg, mert marhaság. Mi végeztünk anno Kakucson fékteszteket "puha" és szinter betéttel is, és nem volt különbség eleinte a fékutakban. Azért eleinte, mert a sokadik 0-100, 100-0 után már igen. Azoknál hamarabb jelentkezik a fadding, de normális közúti közlekedésnél semmi jelentösége.
Kb ennyi a lényeg. Mindig lehet upgradelni. Csomó kuncsaft kérte az organikus betétet régen, mert az nem eszi a tárcsát. Sosem kérdeztem meg, hogy tárcsa vastagságot akarnak nézegetni, vagy időben megállni szeretnének inkább.
Én kocsira tettem EBC féket és betétet. A gyárihoz képest az első perctől kezdve úgy fogott, mint az állat. Kalsszisokkal jobb volt a gyárinál. Hozzáteszem, hogy harmadannyit bírt csak ki mint a gyári, de leszartam, mert 200 felett beletaposva is egyből nagyot fogott.
Najó, de nyúlós is mint a takony.. Oké, lehet vele blokkolni a kereket, de sose tudod, hol fog már sokat. Álló helyben koppanásig be tudod húzni a fékkart. Mármint a gázmarkolatig. Ezt nem szerettem benne. A szinter sokat dobott rajta, de ha bömös féke a 10, akkor a bandité egy gyenge 4-es volt a szinterrel együtt is.
Szinter betét nem csodaszer, ha a gyenge minőségű nyereg hajlik, a gumicső púposodik :(( egy előnye biztos lesz: ha nem szinter betéthez alkalmas a tárcsa, akkor hamar el fog kopni - igaz, addig legalább jobban fog valamivel.
Most tettem az Intruderemre egy EBC tárcsát, és egy félszinter betétet. Hát... így első nekifutásra a 250-es TS MZ-m dobfékje nagyobbat fog. Remélem, bejáródik, mert egyelőre hatalmas csalódás. Tény az is mondjuk, hogy az új tárcsát nem nagyon akartam cibálni.