A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Van! :( Olyan, mint ha egy vízszivattyúval akarnál sportmotorozni! :( Baromira kényelmetlen és baromira nagy a kontraszt az üléspozíció, testhelyzet és a boxer feeling között. Próbáltam, ez volt az érzésem, szó szerint elhajítottam volna legszívesebben! :(
Azért kérdezem az RS-t, mert az jó 1 millával olcsóbb, mint a GS vagy az RT, de benne vannak azok a biztonsági cuccok, amitől BMW a BMW. Úgy gondolom, hogy Z1000-es kawához képest az is jelentős előrelépés lenne a srácnak kényelem, szélvédelem, vezetési élmény és biztonság szempontjából is.
Másik barátomnak akarunk hozni a közeljövőben egy K1600Gt-t németből, egy füst alatt ennek a barátomnak is kéne.
Van egy olyan érzésem, hogy engem akarsz beparáztatni, mert te vagy a szájkaratés és nem akarsz jönni! :-) Ne sztereotípizáld már szegény BMW-seket, mrgteszik azt mások :-) (Megjegyzem, szarok én a fehértói halászlére, világhírű a paksi)
Akkor a konkrét, teljesen komolyan gondolt ajánlásom:
Márciusra egyeztetek egy napot a Paksi Atomerőmű Tájékoztató és Látogató központjával és valamelyik hétköznap de. 10 órától lesz egy erőműlátogatás a csapatnak, kb. 1.5 órás, majd utána egy kaja a paksi Kis Halász étteremben. 15 főig állom a kaját, az afeletti részt összedobjuk. Aki nem szereti a halászlét (mint én sem), annak lesz más.
Miután megvásároltam első BMW motorom (R1100GS), lenyűgözve látom hogy milyen aktív BMW motoros társadalom van szerény országunkban! Sejtettem hogy találni fogok egy fórumot ahol lesz ilyen téma, de ennyi hozzászólásra és ilyen aktivitásra nem számoltam. Pedig csak pár oldalt tekertem vissza. Van fórum-tag matrica vagy hasnoló is? :)
Apropó! Hidegen nehezen indul a gép (szivató, aztán szivató nélkül csak-csak), csak az egyik henger megy, de miután bemelegedett kiválóan pöfög és indul. Az alapjáratot alacsonan hagyták (800), de attól még igazán indulhatna. Gyerkák rendben, szelephézag rendben, friss folyadék és szűrő csere mindenhol. Valakinek hasnoló tapasztalata vagy ötlet?
Én hétfőn néztem meg. Szép darab. Egy kérdés erejéig ugrottam be a szervizbe. Még mindig szívok a Navi 6 tartóval.
Eko, tudod esetleg, hogy van magában a tartóban valami elektronika, esetleg GPS jelerősítő? Már csak úgy merem pár napra letenni a motort, ha lehúzom a tartót. Legutoljára 5 nap után 6,5V volt az aksiban :(
Lehet zárlatos ez a tartó? Ha le van húzva semmi gond.
Hétvégén talán lesz egy kis időm, gondoltam megmérem mennyi az áramfelvétele nyugalmi állapotban tartóval és nélküle. Arra emlékszem Eko, hogyan mérted, csak az értékre nem. Meg tudnád mondani mennyi a normális?
Volt itt korábban egy olvtárs (János) aki hasonló magasság lehet, ő már a 3. vizes GS-t nyúzza (2 évente vesz magának egy újat) és mindegyiket gyári alacsonyított üléssel vette, amivel egész jól leér a lába.
Ott lehet az eb elásva, hogy kinek milyen hosszú a lába abbóla 17x centiből. Nekem farmeben 28-29-es hossz kell, úgyhogy nem tartozom a hosszú lábúak közé.
Nem értem én ezeket a nyavalyákat. Kisfiam kezdte 2.5 hete, aztán a nagyobbik fiam pár nap múlva, majd a párom is kidőlt. Két hét kellett mire én is kifeküdtem. Igaz én elpusztítottam egy üveg pálinkát... lehet kettőt kellett volna...:-)
Rum nekem nem kő, de ha ha erre jöttök lesz halászlé :-) Friment is hozzátok, ő is szereti :-)
Abban segítsen, akinek van ezirányú tapasztalata, hogy 172cm-es magassággal mennyire lehet stabilan talajt fogni egy GS LC-vel széria üléssel alacsony állásban?
Vagy alacsonyított ülés kell? Vagy még azzal se jó?
Barátomnak akarok pár motortípust ajánlani Z1000 helyett. Nem igazán neki való motor, kényelmetlen is túrázni, nem is egy gázcibáló a srác, meg már el is járt a kor a motorja felett.