A találgatások, és a fals információk miatt akkor a Törő IX.-ről egy kis hiteles információ
A Jégtörő IX. jelenleg Szeged TIG medencés kikötőben állomásozik eléggé rég óta, tehát kimozdúlt Tokajbol :-). Mivel a parti szemle, és a hozzá kapcsolódó tervezett javítási feladatok meghaladják a közbeszerzés értékhatárát, még várunk a nyertes kihírdetésére. MIért kellett lemenni Szegedre? Nyári kisvizes időszakban Kisköre alatti gázlós szakasz problémát jelentett volna, így ezt a problémát megelőztük. Várhatóan Augusztus környékén megkezdődnek a munkálatok......valahol.
Fél percet kürtölt az öböl bejáratánál, és a vasúti hídon egy nagyon csinos lánnyal volt találkozója. Lehet ez volt a hívójel? :) A hajójavítóban nincs otthagyott cuccuk, szerintem javítani jöttek.
Baján nem tudnak már sólyázni? Már csak Pesten van lehetőség parti szemlére, javításra?
A BUKHAREST óbudai toló adatlapjára feltöltött kép nem ezt a hajót ábrázolja, sőt, még csak nem is nálunk gyártott hajót. Azon a képen egy 749-es projektszámú toló szerepel, mely 1958-ban Zelenodolszkban épült. Könnyű összetéveszteni a mi Anapa-sorozatunkkal.
A különút időpontja biztos, az átúszásé nem! Amúgy nagyszerű volt a spinning is , 8 órán keresztül. Régebben amúgy ténLeg nem volt nagyhajó, csak a Kisfaludy, de volt ott kb 12 kisebb hajó, talán a Keszthely volt a legnagyobb! Hidd el , hogy így az egyszerübb és a leggyorsabb!