Egy kis bogár típusismertető akkor,hogy tisztában legyetek vele.
A 60-as évek vége felé jelent meg az első képen látható 1300-as kocka lökösökkel
álló első lámpákkal felváltva a fekvő lámpás modelleket.
Aztán ennek mintegy továbbfejlesztett változataként először az 1302-as majd az 1303-as modellek jöttek elöl komolyabb futóművel magasabb felszereléssel és erősebb mocikkal.
Ezek voltak a bogár luxus változatai.
Aztán az európai gyártás megszűnése ( 1974 körül ) után még a kabriók gyártásban maradtak a német Karmannál de a limókat már Mexikóból importálták.
Minőség terén voltak kivetnivalók a mexikói kivitelekkel.
Főleg a rozsdásodás terén.
Mexikóban nem gyártottak 1302-ast és 1303-ast csak a hagyományos 1300-as kvitelt a lökhárítóba épített indexekkel.
Ezek egészen 2006-ig készültek.
Az előzőekben említett 1302-es azért ritka mert csak két évig volt gyártásban ebből adódóan viszonylag elég kevés készült belőle.
1300-as eredeti német.
Sík szélvédő,rövid kocsiorr,indexek a sárvédőn.
1300-as mexikói kivitele.
Sík szélvédő,rövid kocsiorr,indexek a lökhárítóban.
A 90-es években 1600-as injektoros mocival készült.
1302-es.
Hosszú kocsiorr,sík szélvédő, indexek a sárvédőn
elöl már gólyalábas a futómű.
1303-as.
Hosszú kocsiorr,öblös nagy méretű szélvédő,indexek a sárvédőn,gólyalábas első futómű.