Nálunk anyukám első autója volt egy fehér S100. Amikor összeköltöztek apukámmal, akkor adta el. A gépjárműkeresőben a régi rendszámára nem ad ki semmit, vagyis megérte az új fajta rendszámot is.
Biztos sokan látták már ezt a különleges Ikarusz buszt. Ha mégsem, mindenképpen meg kell néznetek! Döbbenetes érzés!! Odaléptem hozzá, és egyszerűen máshol éreztem magam! De beszéljenek a képek!
Ez gyönyörű!! A mi első családi autónk is ilyen volt,csak pirosban,fater '94 körül adta el szegényt,mert nagyon rossz állapotban volt már...néha azóta is visszasírja.50.ik születésnapjára szívesen meglepném egy ilyennel...
Volt még kettő zöldem egyiket eladtam az 73-as IZ-s azt AGW-s lett a másik bontásra került. Az AAB-s februári PZ-s a BAA-s márciusi PY-os. Biztos 1 szerelvényen utaztak a gyárbol-)))
talán olyan lehetett, mint a két színre fújt Nysák esete. a reklámképen fehér-zöld tolóajtós nysa látható, míg a valóságban én mindig csak egyszínűben láttam.
A szoci autós topikba tettem korábban be korabeli fotót kétszínű Barkácsról.
Nem tudom,hogy gyári volt-e vagy csak a cég színeit képviselte akinek a tulajdonában volt.
Ha gyártották is kétszínűben gondolom csak a korai kiviteleket aztán a költséghatékonyság miatt maradtak az egyszínű kivitelek legalább is KGST piacra.
Nyugatra biztosan mást vittek.
Van egy két képem Belga export Barkasokról.
Teljesen más felszereltségűek voltak.
Igaz ott Wartburg B1000 néven futottak.
Olyant is olvastam,hogy kivitték a komplett autókat aztán meg négyüteműsítette az exportőr őket és a motorokat a gyár visszavette.
Érdekes minden esetre.
Van egy könyvem a DDR-es teherkocsikról abban nagyon sok infó van minden márkáról.
Ó őt éppen tegnap láttam szűkebb lakó körzetemben, Tatabányán a Tesco parkolóban. Nagyon fain volt, csak azért nem fotóztam le, mert a tulaj éppen akkor ment el vele. Ez a kép egyébként a tatai Öreg-tónál készült, a háttérben a jó öreg Ajtony-II sétahajó. :)