Keresés

Részletes keresés

ronson Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66973

Inkább gyere és mutasd meg holnap, hogy kanyarodik egy K16 :-)

Előzmény: Kevin (66961)
BagiGS Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66972

:-D :-D :-D   egy szmájlival a végén jobban mutatott volna, mert így még valaki komolyan veszi!

Előzmény: Kevin (66961)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66971

IS.;)

Előzmény: nagykunsági (66970)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.15 -1 1 66970

Ollózásban jó vagy :)

Előzmény: Mortoff (66969)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.15 -1 1 66969

Már kifejtette az ultimate érveket a Vara fórumban: 

 

"Nekem semmi bajom a BMW-vel, olyannyira, hogy a nyáron majdnem vettem egy 1200 RT-t. Sokat dilemmáztam, hogy RT vagy Pan. 2 ok miatt lett Pan. 

1. Van jobb és baloldali kipufogó.

2. Feleségemnek jobban tetszett. " http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=150462287&t=9116138

 

"Anno én is nézegettem a Deauville-ket, de számomra az nem motor ami nem megy 200-al." http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=150443709&t=9116138

 

És legvégül csak úgy bónuszként egy szösszenet, amit érdemes megfogadni (a zárójeles részek az én korrigálásaim):

"Csak az(ok) van(nak) kitéve balesetveszélynek, akik nem tartják be a kresz előírásait." http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=150350940&t=9116138

Előzmény: Matt1989 (66965)
Bartolini Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66968

khmmm....khmmm :)

Előzmény: Yossa.rian (66962)
Bartolini Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66967

Én próbáltam mindkettőt de egyértelműen a gs fele billent a mérleg nyelve az általad felsorolt szempontok alapján, kivéve az utolsó pont az rt-nél ami nekem teljesen felesleges:)

Lehet nem véletlenül adnak el sokkal többet világszerte is gs-t mint rt-t.

Előzmény: hamvasat (66959)
eqvus Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66966
Előzmény: yamakka (66964)
Matt1989 Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66965

"Ha másoknak akarsz megfelelni motorválasztáskor, nem fogod magad jól érezni motorozáskor. Hamar rájössz."

Ebben nagy igazság van! Tavaly nyáron vettem egy K1300Gt-t.

Szemezgettem akkor egy fekete R1200GSA-val, de anyósjelöltem, és párom hatására megvettem a hiper-szuper 1300-at.

Szó szerint megutáltam, mert nem az én stílusom, el is adtam januárban.

Vásároltam egy 1150GS-t, azóta fülig ér a szám ha megyek vele, bár kisebb háborút kellett érte vívni a család női tagjaival. :))

Előzmény: muszak01 (66963)
yamakka Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66964

Üdv!R1200R,2007, kuplung,és első fék olajtartályának a cikkszámát megtudná valaki mondani?

muszak01 Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66963

Nem mások szépérzékét kívántam kielégíteni én sem a motortípus választásakor. Mikor rajta ülök elég keveset látok belőle amúgy is. A motorozási szokásaim, a bejárni kívánt utak, túrautakra való megfelelőség miatt választottam azt ami nekem megfelel. Ha másoknak akarsz megfelelni motorválasztáskor, nem fogod magad jól érezni motorozáskor. Hamar rájössz.

Yossa.rian Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66962

A GS-nél nincs szebb. Legalábbis a vizesnél biztosan nincs. :)

Előzmény: nagykunsági (66956)
Kevin Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66961

Az RT az egyik legjobban kanyarodó motor a világon, A GS-nél is jobb. A többi megállapitás ok.

Előzmény: hamvasat (66959)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66960

Kösz.

 

Ez még jobban meggyőzött, hogy soha ne gondoljak arra, hogy legyen nekem egy GS.

 

 

Előzmény: hamvasat (66959)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66959

Nagykunsági!

 

Abszolút szubjektív megítélés alapján hasonlítom össze a kettőt:

 

A GS abban jobb szerintem, hogy:

 

-Alkalmasabb rosszabb utakra, könnyű terepre, illetve a hosszabb rugóút miatt jobban elnyeli az útegyenetlenségeket. Ez határozottan érezhető az RT-hez képest.

-Súlya és felépítése miatt jobban lehet vele kanyarodni, mint az RT-vel.

 

Amiben szerintem többet tud az RT:

 

-Szebb

-Csendesebb (már akinek erre igénye van)

-Kalsszisokkal jobb a szélvédelme

-Felsőtestnek kényelmesebb

-jobban felszerelt (eleltromos szélvédő, ülésfűtés, rádió, stb-stb)

 

Előzmény: nagykunsági (66956)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66958

Sokkal :-)

Előzmény: nagykunsági (66955)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66957

Köszi. Nem vészes, csak szar vele szerelni :-)

Előzmény: Mortoff (66952)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66956

Már csak arra vagyok kíváncsi, mivel tud többet a GS, mint az RT? 

 

Mert az RT legalább néz ki valahogy. 

Előzmény: hamvasat (66949)
nagykunsági Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66955

Szerintem :)

 

Most jobb?

Előzmény: hamvasat (66949)
mlui. Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66954

Én is voltam tegnap, ugyanezt éreztem. "Hé, ez tavaly is ilyen jól ment?" :)

Előzmény: R100 (66950)
mlui. Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66953

Én is azt az egyetlen szót hiányoltam. 

Előzmény: hamvasat (66949)
Mortoff Creative Commons License 2019.02.15 -1 0 66952

:O Jobbulást!

Előzmény: hamvasat (66951)
hamvasat Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66951

Én még össze sem raktam a vasat. Még mindig nem gyártották le az elemeket a lámpatartóhoz, meg még csak most fogják fényezni az elemeket.

 

Viszont ma megjött a PUIG ERS, azzal ellegózok még a hétvégén.

 

Csak sajnos lassan, mert ma bafaszkodtam fúrás közben. Eltört a fúró és pont ott volt a másik kezem és átlöktem durván a fúrót a hüvelykujjamon. Csak 4-es fúró volt, de sajnos nem csak átszúrtam, a lendület oldalra ki is szakította a húst. Sebösszehúzóval megtuningoltuk, de varrni lehet jobb lett volna. Most várom, hogy jön-e a piros csík, mert 10 éve kaptam utoljára tetanuszt. De szerintem steril volt a fúró, mert a savállón szerintem 100 fok fölé melegedett :-)))))

Előzmény: R100 (66950)
R100 Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66950

Ma gyönyörű idő volt, délelőtt 10-kor úgy döntöttem pörög nélkülem is a GDP, elhúztam egy körre.

Megállapítottam, hogy a legjobb tuning pár hónap kihagyás: érzésre most legalább 200 lóerős a motor!

A tél bekaphatja, eljött a mi időnk!

 

 

(A leömlőkért elnézést kérek...)

hamvasat Creative Commons License 2019.02.15 0 2 66949

Mlui.!

 

Csak ott hibázott a topictárs, hogy nem mondta, hogy szerinte ronda. Mert a véleményéhez joga van :-)

 

Amúgy meg szerintem is igaza van :-))) Évekig birkóztam a külsejével, mire vettem egyet. De nem a szépségéért, hanem a tudása miatt kívántam meg.

 

De bevallom, mostanra már a külseje is tetszik. :-)

 

És baromira nem izgat, ha másnak ronda....

 

 

Előzmény: mlui. (66948)
mlui. Creative Commons License 2019.02.15 0 4 66948

Én, amikor a polgártárs megmondja a tutit, és a fórum aktív tagjainak legalább a fele GS- tulaj:

nagykunsági Creative Commons License 2019.02.15 -5 1 66947

Ezt én se értem. A GS egy ritka ronda motor, soha meg nem fordulna a fejemben, hogy ilyet vegyek. 

Persze az RT-n még rágódom . 

Előzmény: Törölt nick (66934)
R100 Creative Commons License 2019.02.15 0 1 66946

Nem kell az utánérzésekkel megalkudni, kell egy eredeti, adják hozzá a gyári fényezést!

 

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-r-90-s-benzin-orange-4ce56d80-9922-6563-e053-e350040afe4d?cldtidx=7

Előzmény: HorváTH 69 István (66941)
R100 Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66945

40 ezer volt, nem tudom, hogy ez egységár, vagy a minta/színek bonyolultságán múlik.

Előzmény: Yossa.rian (66936)
A_Kupec Creative Commons License 2019.02.15 0 0 66944

Ide is berakom, hátha valaki hasznát veszi:

Mészáros Péter Airbrush 20-379-45-46

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!