A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Én próbáltam mindkettőt de egyértelműen a gs fele billent a mérleg nyelve az általad felsorolt szempontok alapján, kivéve az utolsó pont az rt-nél ami nekem teljesen felesleges:)
Lehet nem véletlenül adnak el sokkal többet világszerte is gs-t mint rt-t.
Nem mások szépérzékét kívántam kielégíteni én sem a motortípus választásakor. Mikor rajta ülök elég keveset látok belőle amúgy is. A motorozási szokásaim, a bejárni kívánt utak, túrautakra való megfelelőség miatt választottam azt ami nekem megfelel. Ha másoknak akarsz megfelelni motorválasztáskor, nem fogod magad jól érezni motorozáskor. Hamar rájössz.
Abszolút szubjektív megítélés alapján hasonlítom össze a kettőt:
A GS abban jobb szerintem, hogy:
-Alkalmasabb rosszabb utakra, könnyű terepre, illetve a hosszabb rugóút miatt jobban elnyeli az útegyenetlenségeket. Ez határozottan érezhető az RT-hez képest.
-Súlya és felépítése miatt jobban lehet vele kanyarodni, mint az RT-vel.
Én még össze sem raktam a vasat. Még mindig nem gyártották le az elemeket a lámpatartóhoz, meg még csak most fogják fényezni az elemeket.
Viszont ma megjött a PUIG ERS, azzal ellegózok még a hétvégén.
Csak sajnos lassan, mert ma bafaszkodtam fúrás közben. Eltört a fúró és pont ott volt a másik kezem és átlöktem durván a fúrót a hüvelykujjamon. Csak 4-es fúró volt, de sajnos nem csak átszúrtam, a lendület oldalra ki is szakította a húst. Sebösszehúzóval megtuningoltuk, de varrni lehet jobb lett volna. Most várom, hogy jön-e a piros csík, mert 10 éve kaptam utoljára tetanuszt. De szerintem steril volt a fúró, mert a savállón szerintem 100 fok fölé melegedett :-)))))